Ristiriitojen nainen

Nasdaq

Mua on naiseudessa aina inspiroinnut sen potentiaalinen ristiriitaisuus Tarkoitan tällä sitä että naiseus sinällään jo visuaalisena ilmentymänä saattaa hämmentää sanattomaksi, ja ikään kuin taluttaa minut kahtaalle yhtä aikaa. Tunne on hyvin syvä ja kiehtova, joten en osaa sitä sen suuremmin verbaalisesti määritellä.

Otan esimerkikseni kuvan. Kuvassa on hopeanharmaa kaunotar leuka ylhäällä huulissaan muutama pullo punaviiniä. Meikki on äärimmäisen minimalistinen ja väritön, lähes kalvakka. Hän katsoo kuin ravintolan ruokalistaa, joka on teipattu kyseisen raflan mainosikkunaan, uskomatta alkuunkaan mitä siinä lukee. Hän vähän tihrustelee. Hänellä saattaa olla silmälasien tarvetta, mutta hän on hieman liian "nuori" tätä faktaa hyväksymään. Kuitenkin hän on häikäisevän kaunis kaikessa tässä arkipäiväisyydessään.

Pohjia on.

http://www.ukhairdressers.com/style/hairstyles/10654/2.jpg



(naurua pohjallisista)

4

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ??

      Minkänäköinen nainen/mies suoltaa näitä omituisen runollisia viestejä?

    • Nasdaq

      Pohdin hetken vielä tuota ristiriitaa, sillä jos minun todellisuudessani on jotain yhtä kiehtovaa, niin se on hyvin piilossa ja ymmärrykseltäni salattu.

      Aloitetaan siitä mikä tuo ristiriita on.

      Lyhyesti sen voisi määritellä elämänvietin ja tuhon ristiriidaksi. Nokkelimmat jo huomaavat, että olen onnistunut jo ensimmäisessä lauseessa jakaa naiseni osiin. Tämä on silkka munaus. Eli minun olisi löydettävä ristiriita ilman tekijöitä, ilman ristiriitaa, ollakseni selväpuheinen. Ja jos keksin yhdistää tuossa alkulauseessa olevat sanat uudella tavalla, niin minne minä joudun?

      Viettien tuhoon, elämään.

      Nyt alan olla lähellä, sillä kuolema, syntymä, kärsimys ja halu kaikessa monitasoisuudessa ja merkityshierarkiassa ovat naisen makrokosmoksessa miehelle näkymättömiä tekijöitä, vaikka mies on ja elää, toimii tuon kaiken sisällä.

      Mutta naiset eivät toimi ja elä toistensa makroissa. Eivät. Heillä on kaikilla omat makronsa mikroissa.

      Eli tässä pohdin naisen suhdetta naiseen universaalilla tasolla. Sillä en ymmärrä kuinka maailmankaikkeuteen mahtuu niin paljon jumalia ilman sen suurempaa riitaa ja häslinkiä. Ehkä tämä juuri on vastaus. Siis vastaus ihan kaikkeen.



      (naurua divine)

      • Nasdaq

        Ja kirjoitttajan ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä minkään muun kuin uteliaisuuden kanssa.


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ja kirjoitttajan ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä minkään muun kuin uteliaisuuden kanssa.

        Mutta ihanan sujuvaa ja sielukasta tekstiä kehonsa suoltaa. Taitaa kirjoittaja olla notkea rotta.


        (naurua roskalaatikosta)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe