Ristiriitojen nainen

Nasdaq

Mua on naiseudessa aina inspiroinnut sen potentiaalinen ristiriitaisuus Tarkoitan tällä sitä että naiseus sinällään jo visuaalisena ilmentymänä saattaa hämmentää sanattomaksi, ja ikään kuin taluttaa minut kahtaalle yhtä aikaa. Tunne on hyvin syvä ja kiehtova, joten en osaa sitä sen suuremmin verbaalisesti määritellä.

Otan esimerkikseni kuvan. Kuvassa on hopeanharmaa kaunotar leuka ylhäällä huulissaan muutama pullo punaviiniä. Meikki on äärimmäisen minimalistinen ja väritön, lähes kalvakka. Hän katsoo kuin ravintolan ruokalistaa, joka on teipattu kyseisen raflan mainosikkunaan, uskomatta alkuunkaan mitä siinä lukee. Hän vähän tihrustelee. Hänellä saattaa olla silmälasien tarvetta, mutta hän on hieman liian "nuori" tätä faktaa hyväksymään. Kuitenkin hän on häikäisevän kaunis kaikessa tässä arkipäiväisyydessään.

Pohjia on.

http://www.ukhairdressers.com/style/hairstyles/10654/2.jpg



(naurua pohjallisista)

4

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ??

      Minkänäköinen nainen/mies suoltaa näitä omituisen runollisia viestejä?

    • Nasdaq

      Pohdin hetken vielä tuota ristiriitaa, sillä jos minun todellisuudessani on jotain yhtä kiehtovaa, niin se on hyvin piilossa ja ymmärrykseltäni salattu.

      Aloitetaan siitä mikä tuo ristiriita on.

      Lyhyesti sen voisi määritellä elämänvietin ja tuhon ristiriidaksi. Nokkelimmat jo huomaavat, että olen onnistunut jo ensimmäisessä lauseessa jakaa naiseni osiin. Tämä on silkka munaus. Eli minun olisi löydettävä ristiriita ilman tekijöitä, ilman ristiriitaa, ollakseni selväpuheinen. Ja jos keksin yhdistää tuossa alkulauseessa olevat sanat uudella tavalla, niin minne minä joudun?

      Viettien tuhoon, elämään.

      Nyt alan olla lähellä, sillä kuolema, syntymä, kärsimys ja halu kaikessa monitasoisuudessa ja merkityshierarkiassa ovat naisen makrokosmoksessa miehelle näkymättömiä tekijöitä, vaikka mies on ja elää, toimii tuon kaiken sisällä.

      Mutta naiset eivät toimi ja elä toistensa makroissa. Eivät. Heillä on kaikilla omat makronsa mikroissa.

      Eli tässä pohdin naisen suhdetta naiseen universaalilla tasolla. Sillä en ymmärrä kuinka maailmankaikkeuteen mahtuu niin paljon jumalia ilman sen suurempaa riitaa ja häslinkiä. Ehkä tämä juuri on vastaus. Siis vastaus ihan kaikkeen.



      (naurua divine)

      • Nasdaq

        Ja kirjoitttajan ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä minkään muun kuin uteliaisuuden kanssa.


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ja kirjoitttajan ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä minkään muun kuin uteliaisuuden kanssa.

        Mutta ihanan sujuvaa ja sielukasta tekstiä kehonsa suoltaa. Taitaa kirjoittaja olla notkea rotta.


        (naurua roskalaatikosta)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe