Ohoi, Duran fanit

Juge

Tiedän, että suomessa on duran duran faneja, vaikka visusti piilossa pysyykin.Ehdottaisin jotain yhteistä foorumia tai chattiä, jossa vois jakaa omia mielipiteitä ja kertoo omista DD-kokoelmista,eli levyistä videoista ja muusta roinasta...tai vaikka mailailla vaan...pitäis nyt saada leviämään tää juttu, kun niitten uus levykin kohta ilmestyy...

t:minä ja the ragged tiger

24

1191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Andy

Keksippäs jotain niin musta saat ainakin keskustelukumppanin aiheesta. Uutta levyä tässä odottelen kovasti. Tota "roinaa" löytyy jonkun verran mutta osa matkalla "hukkunut" ties minne...aloitan etsinnän. Aiheesta vois järkätä vaikka jonkun kapakka-illan. Helsingissä tietty...

• Juge

Mikäs sun maili osote on?....löytyiskö sulta mitään bootleggeja tai muuta harvinaisempaa kamaa?
        erityisen kiinnostunu olen 84- usa/canada kiertueen ajoilta, mullla ei oo kuin save a prayer-bootleg konsertti Oaklandista samaiselta kiertueelta....tuntuu olevan kiven alla täällä suomessa....
        mut ois jees pitää yhteyksiä...

• Andy
        Juge kirjoitti:

Mikäs sun maili osote on?....löytyiskö sulta mitään bootleggeja tai muuta harvinaisempaa kamaa?
        erityisen kiinnostunu olen 84- usa/canada kiertueen ajoilta, mullla ei oo kuin save a prayer-bootleg konsertti Oaklandista samaiselta kiertueelta....tuntuu olevan kiven alla täällä suomessa....
        mut ois jees pitää yhteyksiä...

...ei mulla ole mitään erikoista kamaa. Joskus oli. Toi carnival-ep ehkä harvinaisin juttu.
        Suosikin taskupokkari varmaan myös haluttua kamaa.Myöskin "Union of the snake"-maxisinkku... ja ruotsalainen painos ekasta levystä missä eril.versio "planet earth"-biisistä ja toi "to the shore"puuttuu kokonaan(?).Nyt kun niiltä tuli noi kaikenkattavat dvd-paketit niin ei taida ns.harvinaisempaa stuffii olla olemassakaan.
        Videolla on kyl niitten kiertuetaltiointi mikä nyt on saatavilla myös dvd:nä. Täytyy käydä vielä läpi tavaroita jos löytyy jotain...
        Uusimman levyn kanssa pitäs ilmestyä myös dvd-konserttitaltiointi ns.bonuksena.
        Meiliosoitteeni on [email protected]. Siihen voi lähetellä postia. Rock!

• mss
        Andy kirjoitti:

...ei mulla ole mitään erikoista kamaa. Joskus oli. Toi carnival-ep ehkä harvinaisin juttu.
        Suosikin taskupokkari varmaan myös haluttua kamaa.Myöskin "Union of the snake"-maxisinkku... ja ruotsalainen painos ekasta levystä missä eril.versio "planet earth"-biisistä ja toi "to the shore"puuttuu kokonaan(?).Nyt kun niiltä tuli noi kaikenkattavat dvd-paketit niin ei taida ns.harvinaisempaa stuffii olla olemassakaan.
        Videolla on kyl niitten kiertuetaltiointi mikä nyt on saatavilla myös dvd:nä. Täytyy käydä vielä läpi tavaroita jos löytyy jotain...
        Uusimman levyn kanssa pitäs ilmestyä myös dvd-konserttitaltiointi ns.bonuksena.
        Meiliosoitteeni on [email protected]. Siihen voi lähetellä postia. Rock!

Andy, tarkoitatko tuolla kiertuetaltioinnilla Arenaa / Sing blue silveriä? Sittenhän on vielä olemassa As the lights go down, jota kai ei saa dvd:nä?

• Andy
        mss kirjoitti:

Andy, tarkoitatko tuolla kiertuetaltioinnilla Arenaa / Sing blue silveriä? Sittenhän on vielä olemassa As the lights go down, jota kai ei saa dvd:nä?

Tietääkseni se on julkaistu tai tullaan julkaisemaan myös dvd:nä. En kyllä ole 100pros.varma...
        Pitänee käydä www.duranduran.com ja tarkistella. Toinen hyvä sivu on toi italialainen sivusto. Hyvät foorumit ja download-osastossa harvinaisuuksia ;-)
        Ja kohtahan ilmestyy eka sinkku. Se on joko "Sunrise" tai "Astronaut(s)"-niminen. Jess!!

• Juge
        Andy kirjoitti:

Tietääkseni se on julkaistu tai tullaan julkaisemaan myös dvd:nä. En kyllä ole 100pros.varma...
        Pitänee käydä www.duranduran.com ja tarkistella. Toinen hyvä sivu on toi italialainen sivusto. Hyvät foorumit ja download-osastossa harvinaisuuksia ;-)
        Ja kohtahan ilmestyy eka sinkku. Se on joko "Sunrise" tai "Astronaut(s)"-niminen. Jess!!

..ja sitten on kans aika hyvät sivut noi www.klausolsen.no/duran/...

• jane
        mss kirjoitti:

Onko sulla As the lights go down:ia. Musa on mulla kyllä tavallisella c kasetilla kun kaveri joskus otti ne videolle mutta nauhotti yli kun niitten ihana iskä sano ettei voi myydä kasettia.

• mss
        jane kirjoitti:

Onko sulla As the lights go down:ia. Musa on mulla kyllä tavallisella c kasetilla kun kaveri joskus otti ne videolle mutta nauhotti yli kun niitten ihana iskä sano ettei voi myydä kasettia.

Mulla on As the lights go down jollain vanhalla videokasetilla, en ole pitkään aikaan katsonut, että vieläkö toimii... Pitäiskin siirtää se DVD:lle.

• Lisu

Ideoita vaan kehiin!

• mss

Todella hyvä idea!

• NickRhodes

duran duranin uusi single SUNRISE on lähetetty radioille ympäri eurooppaa kuulemma eilen, joten nyt kaikki hiillostamaan ylex:ää ja muita asemia soittamaan sitä mahdollisimman pian!!

duranin viralliset sivut kertoivat myös singlen ilmestyvän kauppoihin euroopassa syyskuun 21. päivä, ja uusi albumi ASTRONAUT ilmestyy näillä näkymin lokakuun 4!

Tänään on kaiken lisäksi "National Duran Duran Appreciation Day"(!), joten duranisoitukaa, ystävät! :)

• J.J.

Onkos niiltä jo nyt tullut uutta materiaa?
        Pitää pysyä kuulolla.

• Juge
        J.J. kirjoitti:

Onkos niiltä jo nyt tullut uutta materiaa?
        Pitää pysyä kuulolla.

On tullu....uuden albumin eka sinkku (reach up for the sunrise) on jo euroopassa radioiden soittolistoilla, toiv. pian suomenkin...ja ilmestyy kauppoihin täällä syyskuun puolella....
        kyseisen biisin videoita on kuvattu vissiin kolmessa eri maassa ja kuudessa paikassa...varmaan tulee tykki video taas bändiltä, joka ei ole rahaa säästelly ikinä videoitten teossa...!!

Mut tsekkaa www.duranduran.com!....ja www.duranitaly.com......!!

• skin trade (sunrise)

Joo, jotain yhteistä kasaan. Mä itseasiassa kasaan porukkaa soittaan dd biisejä (rumpali). Laulaja on varma ja syna/ohjelmoija ukko? Andy ook sä toi kitaristi hemmo joka vastasit mulle 14.8?

• Andy

Sama mies. Mihin voin lähetellä postia informaatioineen kaikkineen..??

• skin trade
        Andy kirjoitti:

Sama mies. Mihin voin lähetellä postia informaatioineen kaikkineen..??

tänne

• Andy
        skin trade kirjoitti:

tänne

Mulla nyt yks toinen proggis pystyssä mutta hoidan sen alta niin palaillaan...

• Andy

• duranie

ihana kuulla vihdoinkin, etten ole ainoa viela elossa oleva duran duran fani! itse kavin katsomassa alkuperaista kokoonpanoa livena huhtikuussa ja what can i say? yhta upeeta kuin aina ennenkin. duran duran 4ever!

• rok

Tosi hyvä bändi. Miksiköhän monilla kielteinen kuva? Lehdet ja radio ainakin täällä tuntuvat vieroksuvan tai vähättelevän duraneita.

• Andy
        rok kirjoitti:

Tosi hyvä bändi. Miksiköhän monilla kielteinen kuva? Lehdet ja radio ainakin täällä tuntuvat vieroksuvan tai vähättelevän duraneita.

uskoisin sen johtuvan vain siitä että sattuivat olemaan liian komeita uroita(heteromiehenäkin voin tämän huomata)ja näinollen valtaosa faneista muodostui tytöistä=pantiin siis "tyttöbändin"leima otsaan ja silloinhan ei sitä musiikkia voi ottaa tosissaan.
        On huomioitavan arvoista että bändin tekstit eivät koskaan ole olleet juuri ns.teineille tarkoitettua. Tutkiskelkaa mr.Le bonin aikaansaannoksia...

• MakeWonder

Täälläkin on ykx ikifani... Jaksanut "seistä" dd:n takana jo vuodesta 81... Ikääkin on päälle kolmekymmentä ja silti dd soi kotona, autossa, töissä jne.

-m-

• Toinen Duran Fani

Nyt löyty toinen fani joka on tullut ulos kaapista kuten työkavereilla on tapana asia ilmaista. Ois kiva jos saatais porukkaa kokoon kun aina on saanut olla yksin.

• durazella1

olen ka ns duran fani.tykästyin kun aloittivat ja etsinkin saman henkisii kamuja.mulle voi kirjoittaa [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3548
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1568
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1289
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1232
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1003
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      981
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      963
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      58
      852
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      92
      804
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      765
    Aihe