Meillä tulee tyttöystäväni kanssa 2vuotta täyteen tämän viikonloppu puolella..
Mitä ostaisin hänelle lahjaksi? Ehdotuksia, kiitos!
Tytöt mitä te haluaisitte lahjaksi? :)
Mitä ostan tyttöystävälle vuosipäivänä
7
8366
Vastaukset
- golsol
http://www.elamyslahjat.fi/lahjat/romantiikkapaketti-tallinnassa-1vrk Ainakin minulle maistuisi!
- Vink vink....!!
Voi miten upea ehdotus!
Tilaan tuollaisen romantiikkapaketin joululahjaksi tyttärelle ja hänen poikaystävälleen!! Mitä mainioin ratkaisu lahjapulmaan!
Ja kyllä mullekin kelpais.... ;-)
- gift for
Olet varmaan oppinut tuntemaan tyttöystäväsi niin hyvin että taidat itse tietää parhaiten hänelle sopivan lahjan.. siis lahjan joka ilmentää tunteitasi häneen.
- öööh
Hitsi vie golsol, olisin ehdottanut samaa (:
Mutta joo, ehdotetaan sitten kaikkea muuta:
- Koru, kaulakoru, rannekoru, sormus, korvikset. Kultaa tai hopeaa, ei tarvitse kaikkea rahoja käyttää.
- Kehystetty kuva teistä
- Illallinen
- Yhteinen pieni "lomamatka" esimerkisi läheiseen kylpylään ja hotelliyö päätteeksi- ....................
Itse pitäisin melkein kaikesta, mitä poikaystävä hankkii (kunhan ei siis ole mikään taloustarvike tai vastaavaa). Itse varmaan tiedät, mistä tyttöystäväsi pitää. Monilla oli jo hyviä ehdotuksia.
- Tuo kehystetty kuva olisi tosi söpö lahja. Ja ehkä kukkakimppu lisäksi. En ole saanut koskaan kukkia vielä.
- Poikaystäväni on pari kertaa leiponut minulle suklaakakun. Oli hyvää ja kiva lahja.
- Monet tykkää koruista, joten se on yleensä hyvä lahja. Itse en käytä koruja, mutta käyttäisin kyllä poikaystävän hankkimaa.
- Kylpylä ja hotelliyö olisi ihana lahja
Onnistunein lahja jonka olen vaimolleni antanut oli kirja, johon keräsin valokuvia yhteiseltä taipaleelta ja kirjoitin mukaan muistoja ja tuntemuksia. Ifolorin suunnitteluohjelmalla ei ollut edes kovin vaikeaa, mutta muitakin konsteja varmasti on.
Tuosta on jo jokunen vuosi aikaa, mutta kirjaa selaillaan yhdessä vieläkin aina silloin tällöin. Päivitetty versiokin on jo työn alla..- ......
- Osta kukkia ja vie hänet ravintolaan illalliselle, istukaa oikein hyvän aikaa siellä ja syökää koko menu!
- Osta jokin hänen tyylisensä koru (esim snö of sweden-korut ovat tosi kauniita ja sopivat lähes kaikille) eivätkä maksakaan ihan törkeesti
- Pistä asuntoon kynttiöitä joka puolelle (huomioi silti paloturvallisuus!!) ja kokkaa hänelle kotona maittava ateria - sitten rakastelua paljon! :D
- Lahjakortti esim kokovartalohierontaan
- Kukka, ja naisellinen, makea hajuvesi. Pyydä myyjältä apua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216845Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562333- 1471887
- 871281
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981085Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91981- 72980
- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon159796