voiko 40+ nainen olla ihannenainen?

kysynvaan_N35v

Onko mahdollista, että mies (n. 40-50v) valitsisi ja tuntisi intohimoa enemmän keski-ikäiseen naisen kuin nuorempaan, esim. 30 naisen?

Ovatko miehet 40 naisten kanssa vain siksi, että heillä ei ole mahdollisuutta nuorempaan?

Miehet ja naiset kommentoikaa!

137

9473

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehet ja naiset

      Oletko oikeasti 35 v, kysyn vaan?

      • AP_kysyjä

        Kyllä olen 35v. Ja olen masentunut koska näyttää siltä että elän viimeisiä hetkiä elämässäni jolloin voin olla parisuhteessa jossa mies haluaa minua muuten kuin lastensa äitinä tai kodinhoitajana.


      • AP_kysyjä kirjoitti:

        Kyllä olen 35v. Ja olen masentunut koska näyttää siltä että elän viimeisiä hetkiä elämässäni jolloin voin olla parisuhteessa jossa mies haluaa minua muuten kuin lastensa äitinä tai kodinhoitajana.

        Se on susta itsestäsi kiinni.

        Miksi muuten olet kiinnostunut itseäsi 10 vuotta vanhempien naisten viehätysvoimasta, vaikka olet 10v nuorempi?


      • arvonsa tunteva
        AP_kysyjä kirjoitti:

        Kyllä olen 35v. Ja olen masentunut koska näyttää siltä että elän viimeisiä hetkiä elämässäni jolloin voin olla parisuhteessa jossa mies haluaa minua muuten kuin lastensa äitinä tai kodinhoitajana.

        Ei kannata olla masentunut! :) Miehiä on joka paikassa. Senkuin vain valitset parhaan ja ota mielellään hyvännäköinen ja kuntoinen NUORI MIES eli tommoinen 29- 35 vuotias.. mieluummin tietysti 30 vee, niin on potenssikin kunnossa ja jaksaa touhuta kaikenlaista. Noin 40-50 miehet alkaa olla jo aika rupsahtaneita ja potenssikin on jo heikentynyt.


      • bilsaa vaan
        mr-groove kirjoitti:

        Se on susta itsestäsi kiinni.

        Miksi muuten olet kiinnostunut itseäsi 10 vuotta vanhempien naisten viehätysvoimasta, vaikka olet 10v nuorempi?

        Normaali heteromies on eroottisesti kiinnostunut (sitähän ap kysyi) HEDELMÄLLISYYSikäisestä naisesta. Ei pikkutytöistä, ei menopaussin ylittäneistä. Sepä vaan evoluutiota on.
        Tietenkin vanhempi nainen voi olla todella kaunis, kiinnostava, hauska, lämmin, upea jne,
        mutta seksuaalisesti kiinnostava hän ei enää ole.


      • vvvvvvvv
        bilsaa vaan kirjoitti:

        Normaali heteromies on eroottisesti kiinnostunut (sitähän ap kysyi) HEDELMÄLLISYYSikäisestä naisesta. Ei pikkutytöistä, ei menopaussin ylittäneistä. Sepä vaan evoluutiota on.
        Tietenkin vanhempi nainen voi olla todella kaunis, kiinnostava, hauska, lämmin, upea jne,
        mutta seksuaalisesti kiinnostava hän ei enää ole.

        Oletko tietoinen, että melko suuri osa niistä hedelmällisikäisistä naisista, joita ihannoit käyttää hormoniehkäisyä, joka käytännössä estää ovuloinnin eli tekee näistä nuorista naisista biologisesti yhtä epäkiinnostavia kuin menopaussivaiheen naisista?

        Eli yritähän keksiä joku muu tekosyy tilalle tai mieluummin ihan oikea syy, miksi et vaan ole kiinnostunut muista kuin nuoremmista naisista.


      • arvonsa tunteva kirjoitti:

        Ei kannata olla masentunut! :) Miehiä on joka paikassa. Senkuin vain valitset parhaan ja ota mielellään hyvännäköinen ja kuntoinen NUORI MIES eli tommoinen 29- 35 vuotias.. mieluummin tietysti 30 vee, niin on potenssikin kunnossa ja jaksaa touhuta kaikenlaista. Noin 40-50 miehet alkaa olla jo aika rupsahtaneita ja potenssikin on jo heikentynyt.

        toivottavasti olet vain heikkoa itsetuntoa omaava trolli,ne on noi alle 30v pojut kun torkahtaa sitten kesken puuhien


      • stillhere
        arvonsa tunteva kirjoitti:

        Ei kannata olla masentunut! :) Miehiä on joka paikassa. Senkuin vain valitset parhaan ja ota mielellään hyvännäköinen ja kuntoinen NUORI MIES eli tommoinen 29- 35 vuotias.. mieluummin tietysti 30 vee, niin on potenssikin kunnossa ja jaksaa touhuta kaikenlaista. Noin 40-50 miehet alkaa olla jo aika rupsahtaneita ja potenssikin on jo heikentynyt.

        Kauneus on katsojan silmissa. Kun olin nuorenpi monta kertaa oli arvosteluja tyttoystavistani, mutta ulkonako ei ole kaikkea . Intohimo voi syttya niin monesta syysta. Mielikuvitusta já kun kayttaa kaikkia tuntemuksiaan saa uskomattomia kokemuksia. Jotka muistaa koko loppu elamansa.


    • qwerty_N_

      relevantti kysymys! minun mielestä vastaus useimmissa tapauksissa on, että ei ole mahdollista. Jos miehellä on mahdollisuus (ei perustu "ostamiseen") nuorempaan naiseen, hän taatusti ottaa mielummin nuoremman.

      • ,

        Tuo on totta. Jos miehellä on vara valita nuorempi nainen, niin totta kai hän sen nuoremman valitsee. Tuskin kukaan mies nuoremmasta naisesta kieltäytyy, jos sellanen on saatavilla. Miksi muuten niin useat miehet vaihtavat sen vanhemman naisen nuorempaan naiseen, siksi koska se nuorempi nainen on saatavilla.


      • Alamäki alkanut?
        , kirjoitti:

        Tuo on totta. Jos miehellä on vara valita nuorempi nainen, niin totta kai hän sen nuoremman valitsee. Tuskin kukaan mies nuoremmasta naisesta kieltäytyy, jos sellanen on saatavilla. Miksi muuten niin useat miehet vaihtavat sen vanhemman naisen nuorempaan naiseen, siksi koska se nuorempi nainen on saatavilla.

        Ei kai tuo aivan automaattista ole vai onko? Itse olen 40-vuotias ja kun katson tuttavaperheiden ja suvun nuorempia naisia- jopa 28-vuotiaita- huomaan, että minulla ei ole lainkaan hullummin asiat. Eli mies siis ottaisi automaattisesti 85-kiloisen rapakuntoisen vajaa kolmikymppisen kuin timmin, puolimaratonkuntoisen (heh) nelikymppisen (vastustan sanaa ottaminen tosin)?

        Henkilökohtaisesti ajattelen kyllä, että sitä rakastuu kokonaisuuteen, jolloin ulkonäkö on vain yksi osa. Mutta myönnettäköön, että tuskinpa itsekään olisin kovin paljon alle kolmikymppisen kanssa-ehkä oltaisiin eri aaltopituuksilla vai olenko vain sisäistänyt kulttuurimme sopivuussäännöt?


      • AP_kysyjä
        Alamäki alkanut? kirjoitti:

        Ei kai tuo aivan automaattista ole vai onko? Itse olen 40-vuotias ja kun katson tuttavaperheiden ja suvun nuorempia naisia- jopa 28-vuotiaita- huomaan, että minulla ei ole lainkaan hullummin asiat. Eli mies siis ottaisi automaattisesti 85-kiloisen rapakuntoisen vajaa kolmikymppisen kuin timmin, puolimaratonkuntoisen (heh) nelikymppisen (vastustan sanaa ottaminen tosin)?

        Henkilökohtaisesti ajattelen kyllä, että sitä rakastuu kokonaisuuteen, jolloin ulkonäkö on vain yksi osa. Mutta myönnettäköön, että tuskinpa itsekään olisin kovin paljon alle kolmikymppisen kanssa-ehkä oltaisiin eri aaltopituuksilla vai olenko vain sisäistänyt kulttuurimme sopivuussäännöt?

        Ei tietenkään niin, että automaattisesti kuka tahansa nuorempi vaan periaatteena että nuoruus on sellainen valtti naiselle että sitä vastaan ei voi vanhempi kilpailla - ellei tämä nuorempi nainen ole hirveä alkoholisoitunut valas tms.

        Ja lisäksi alle 3-kymppiset ovat luultavasti useampien 40 miesten mielestä liiankin nuoria, tarkoitin että 40-50v miehet ottavat mielummin 30 naisen kun ikäisensä.


      • Totuuksiavähän
        , kirjoitti:

        Tuo on totta. Jos miehellä on vara valita nuorempi nainen, niin totta kai hän sen nuoremman valitsee. Tuskin kukaan mies nuoremmasta naisesta kieltäytyy, jos sellanen on saatavilla. Miksi muuten niin useat miehet vaihtavat sen vanhemman naisen nuorempaan naiseen, siksi koska se nuorempi nainen on saatavilla.

        Minäpä kerron miksi ne vaihtaa nuorempaan. Siksi kun ne ei pysty eikä halua tyydyttää oman ikäistään naista jonka seksuaalisuus on jo liian vaativaa siinä plus 40 veenä. On helpompaa ottaa nuorempi kun se ei vaadi liikoja ja mies ei kestä sitä tunnetta että olisi riittämätön. Mies haluaa olla tärkeä ja päteä ja tämä tunne tulee vähän epävarman nuoren naisen kanssa. Nuori nainen miettii enemmän miltä itse näyttää siellä sängyssä kuin sitä että tuntuuko hyvältä. Vanhempi nainen joka on jo joka saralla niin itsenäinen ei oikeastaan miestä tarvitsekkaan muuhun kuin rakastajaksi. Lapset on maailmalla ja naisella on omat työt, rahat ja harrastukset. Seksi maistuisi mutta mies on ihan kyvytön hoitamaan hommiaan. Mies on hämmentynyt kun siitä kodin hengettärestä on yhtäkkiä muuttunut kuuma kissa (puuma?) ja eihän mies pysy siinä enään mukana. Kypsä nainen löytää tyydyttäjän vain hyväitsetuntoisesta nuoresta miehestä joka haluaa elää vapaana eikä vielä sitoutua. Nuoret miehet on ennakkoluulottomia ja hauskoja sekä valmiita kokeilemaan uutta eikä tämän päivän 40-50 veet enään jää nuorempien jalkoihin edes ulkonäössä. Se sukupolvi on elänyt nuoruutensa liikkuen ja syöden terveellisemmin kuin nuorempansa. Tämä näkyy jo katukuvassa kun vastaan laahustaa ylipainoinen 20-35 vee nainen cocacolaa juoden niin ohi painaa tuhatta ja sataa ryhdikkäästi paljon timmimpi 40-60 vuotias.


      • 16-35 paras
        Totuuksiavähän kirjoitti:

        Minäpä kerron miksi ne vaihtaa nuorempaan. Siksi kun ne ei pysty eikä halua tyydyttää oman ikäistään naista jonka seksuaalisuus on jo liian vaativaa siinä plus 40 veenä. On helpompaa ottaa nuorempi kun se ei vaadi liikoja ja mies ei kestä sitä tunnetta että olisi riittämätön. Mies haluaa olla tärkeä ja päteä ja tämä tunne tulee vähän epävarman nuoren naisen kanssa. Nuori nainen miettii enemmän miltä itse näyttää siellä sängyssä kuin sitä että tuntuuko hyvältä. Vanhempi nainen joka on jo joka saralla niin itsenäinen ei oikeastaan miestä tarvitsekkaan muuhun kuin rakastajaksi. Lapset on maailmalla ja naisella on omat työt, rahat ja harrastukset. Seksi maistuisi mutta mies on ihan kyvytön hoitamaan hommiaan. Mies on hämmentynyt kun siitä kodin hengettärestä on yhtäkkiä muuttunut kuuma kissa (puuma?) ja eihän mies pysy siinä enään mukana. Kypsä nainen löytää tyydyttäjän vain hyväitsetuntoisesta nuoresta miehestä joka haluaa elää vapaana eikä vielä sitoutua. Nuoret miehet on ennakkoluulottomia ja hauskoja sekä valmiita kokeilemaan uutta eikä tämän päivän 40-50 veet enään jää nuorempien jalkoihin edes ulkonäössä. Se sukupolvi on elänyt nuoruutensa liikkuen ja syöden terveellisemmin kuin nuorempansa. Tämä näkyy jo katukuvassa kun vastaan laahustaa ylipainoinen 20-35 vee nainen cocacolaa juoden niin ohi painaa tuhatta ja sataa ryhdikkäästi paljon timmimpi 40-60 vuotias.

        "Tämä näkyy jo katukuvassa kun vastaan laahustaa ylipainoinen 20-35 vee nainen cocacolaa juoden niin ohi painaa tuhatta ja sataa ryhdikkäästi paljon timmimpi 40-60 vuotias."

        :))))))

        Kunpa se olisikin noin. Aikamoista itsensä pettämistä.


      • Avaa silmäsi
        16-35 paras kirjoitti:

        "Tämä näkyy jo katukuvassa kun vastaan laahustaa ylipainoinen 20-35 vee nainen cocacolaa juoden niin ohi painaa tuhatta ja sataa ryhdikkäästi paljon timmimpi 40-60 vuotias."

        :))))))

        Kunpa se olisikin noin. Aikamoista itsensä pettämistä.

        No hei katso itse ympärillesi. 60 luvulla syntyneet naiset on timmimpiä kuin 80 luvulla syntyneet hampurilaisilla kasvatetut sisarensa. Nuorissa on toki hoikkia jotka on siis tosi hoikkia tai sitten toooosi isoja. Voi vain kuvitella miltä he näyttävät saman ikäisinä kuin nämä 60 luvulla syntyneet nyt on. Ja voi vain arvailla miltä nuo 40-50 veet näytti nuorempina kun ne on vieläkin kuosissa. Mun mutsin vanhassa luokkakuvassa ei ole yhtään lihavaa mutta mun luokkakuvassa näkyy ainakin neljä lihavaa parikymppistä. Minä olen ainoa normaalikikoinen siinä kuvassa ja kiitän mutsia geeneistä ja kotiruoasta.


      • Näin on
        Totuuksiavähän kirjoitti:

        Minäpä kerron miksi ne vaihtaa nuorempaan. Siksi kun ne ei pysty eikä halua tyydyttää oman ikäistään naista jonka seksuaalisuus on jo liian vaativaa siinä plus 40 veenä. On helpompaa ottaa nuorempi kun se ei vaadi liikoja ja mies ei kestä sitä tunnetta että olisi riittämätön. Mies haluaa olla tärkeä ja päteä ja tämä tunne tulee vähän epävarman nuoren naisen kanssa. Nuori nainen miettii enemmän miltä itse näyttää siellä sängyssä kuin sitä että tuntuuko hyvältä. Vanhempi nainen joka on jo joka saralla niin itsenäinen ei oikeastaan miestä tarvitsekkaan muuhun kuin rakastajaksi. Lapset on maailmalla ja naisella on omat työt, rahat ja harrastukset. Seksi maistuisi mutta mies on ihan kyvytön hoitamaan hommiaan. Mies on hämmentynyt kun siitä kodin hengettärestä on yhtäkkiä muuttunut kuuma kissa (puuma?) ja eihän mies pysy siinä enään mukana. Kypsä nainen löytää tyydyttäjän vain hyväitsetuntoisesta nuoresta miehestä joka haluaa elää vapaana eikä vielä sitoutua. Nuoret miehet on ennakkoluulottomia ja hauskoja sekä valmiita kokeilemaan uutta eikä tämän päivän 40-50 veet enään jää nuorempien jalkoihin edes ulkonäössä. Se sukupolvi on elänyt nuoruutensa liikkuen ja syöden terveellisemmin kuin nuorempansa. Tämä näkyy jo katukuvassa kun vastaan laahustaa ylipainoinen 20-35 vee nainen cocacolaa juoden niin ohi painaa tuhatta ja sataa ryhdikkäästi paljon timmimpi 40-60 vuotias.

        Hoh-hoijaa. Mielummin nuori ja tiukka nalkuttaja kuin vanha noita-akka.


      • Häh?
        , kirjoitti:

        Tuo on totta. Jos miehellä on vara valita nuorempi nainen, niin totta kai hän sen nuoremman valitsee. Tuskin kukaan mies nuoremmasta naisesta kieltäytyy, jos sellanen on saatavilla. Miksi muuten niin useat miehet vaihtavat sen vanhemman naisen nuorempaan naiseen, siksi koska se nuorempi nainen on saatavilla.

        Riippuu kyllä täysin onko vanhempi kaunis!Ei ne nuoretkaan aina niin vetovoimaisia ole!Kumman siis haluaisit, esim. Helena Lingrenin 50v. tai Pamela Andersonin40v. tai nuoremman Tukiaisen vaiko Martinan?


      • nainen 36

        On myös naisia, jotka ottavat mielellään nuoremman miehen. Olen itse 36 vuotias ja parisuhteessa 5 vuotta vanhemman miehen kanssa. Jos sinkuksi joutuisin, niin ottaisin ilman muuta mieluummin nuoremman miehen eli 30--33 vuotiaan miehen. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä nuoremman miehen haluan :D Olen itse hyvin nuorekas, joten saan aivan hyvin nuorempia miehiä.


      • Häh? kirjoitti:

        Riippuu kyllä täysin onko vanhempi kaunis!Ei ne nuoretkaan aina niin vetovoimaisia ole!Kumman siis haluaisit, esim. Helena Lingrenin 50v. tai Pamela Andersonin40v. tai nuoremman Tukiaisen vaiko Martinan?

        No, minulle kävisi mieluummin Helena ja Pamela leveälanteisena, ikä ei niinkään tärkeä ole, kunhan on haluttava, hiukset päässä ja nätti. En vain ole vielä löytänyt sellaista 40-55v söpöläistä


      • Jopjoo
        Totuuksiavähän kirjoitti:

        Minäpä kerron miksi ne vaihtaa nuorempaan. Siksi kun ne ei pysty eikä halua tyydyttää oman ikäistään naista jonka seksuaalisuus on jo liian vaativaa siinä plus 40 veenä. On helpompaa ottaa nuorempi kun se ei vaadi liikoja ja mies ei kestä sitä tunnetta että olisi riittämätön. Mies haluaa olla tärkeä ja päteä ja tämä tunne tulee vähän epävarman nuoren naisen kanssa. Nuori nainen miettii enemmän miltä itse näyttää siellä sängyssä kuin sitä että tuntuuko hyvältä. Vanhempi nainen joka on jo joka saralla niin itsenäinen ei oikeastaan miestä tarvitsekkaan muuhun kuin rakastajaksi. Lapset on maailmalla ja naisella on omat työt, rahat ja harrastukset. Seksi maistuisi mutta mies on ihan kyvytön hoitamaan hommiaan. Mies on hämmentynyt kun siitä kodin hengettärestä on yhtäkkiä muuttunut kuuma kissa (puuma?) ja eihän mies pysy siinä enään mukana. Kypsä nainen löytää tyydyttäjän vain hyväitsetuntoisesta nuoresta miehestä joka haluaa elää vapaana eikä vielä sitoutua. Nuoret miehet on ennakkoluulottomia ja hauskoja sekä valmiita kokeilemaan uutta eikä tämän päivän 40-50 veet enään jää nuorempien jalkoihin edes ulkonäössä. Se sukupolvi on elänyt nuoruutensa liikkuen ja syöden terveellisemmin kuin nuorempansa. Tämä näkyy jo katukuvassa kun vastaan laahustaa ylipainoinen 20-35 vee nainen cocacolaa juoden niin ohi painaa tuhatta ja sataa ryhdikkäästi paljon timmimpi 40-60 vuotias.

        Se on aivan sama, oli sitten 20 tai 50v nainen niin ensimmäiset 6kk max on kunnon kiimaa ja sitten loppuu seksi ja sen myötä kaikki muukin.Ja sitten tämä sama ämmä ottaa uuden ja taas sama juttu. On se saatanan kummaa . Ja sitten ihmetellään jos miehet käy vieraissa. Ja sitäkin ihmetellään että parit eroaa. Tällänen viittäkymppiä lähestyvä mieskin kun pysyy sinkkuna ja harrastaa vain seksisuhteita niin ei ole elämä samanlaista runkkaamista kun parisuhteessa! Ainut vaarahan on että rakastuu mutta riskejä on otettava ja meditaatio auttaa tuntemaan itsensä ja tunteensa. Mutta nussikaa ja nauttikaa,se on elämää ;)


    • Enpä olisi asiasta

      aivan samaa mieltä ,eiköhän se henkilöitten kahdenkeskinen kemia sanele aikapaljon.

    • huutelin sivusta

      Voi olla.Riippu luonteesta ja kemioista yleisesti;)
      ikä on vaan numeroita ja ulkonäkökään ei merkkaa jos vakavissaan on kumppanuutta ajattelemassa.

    • Tottakai voi. Toki viehätyn helpommin nuorempien naisten ulkonäöstä, mutta poikkeuksiakin on. Ehkä suurin turn-off 40 ikäluokassa on naisilla niin yleinen vyötärön katoaminen. Tasapaksua tai keskivartalolihavaa naista en vaan kykene näkemään seksuaalisesti haluttavana, vaikka kuinka yritän muuttaa ihannenaiskäsitystäni. Toki kolmikymppinenkin voi olla jo tätimäinen, joten ei se ole yksinomaan iästä kiinni.

      Tämän tästä törmäilen erääseen, aivan upeaan 40 naiseen, jonka nimeä en ole koskaan tullut kysyneeksi. Ulkonäkötuttuja kun ollaan, niin vaihdetaan aina muutama sana kun kohdataan. Seuraavalla kerralla pyydän häntä treffeille. Vartaloltaan hän on seksikkäämpi kuin 90% parikymppisistä. Tietysti eletyt vuodet ovat jättäneet jarrutusjälkiä kasvoihin, mutta pidän niitä jopa söpöinä. Hmm ... pitääkin viikonloppuna ulkoilla paljon, jotta todennäköisyys kasvaa :)

      • AP_kysyjä

        Miehet: kertokaa miten 40 nainen voi lisätä "kilpaiukykyään" suhteessa nuorempiin naisiin? (esim. huolehta että vyötärö ei katoa, kuten Mr. groove kirjoitti) Vai onko mitään tehtävissä?


      • AP_kysyjä kirjoitti:

        Miehet: kertokaa miten 40 nainen voi lisätä "kilpaiukykyään" suhteessa nuorempiin naisiin? (esim. huolehta että vyötärö ei katoa, kuten Mr. groove kirjoitti) Vai onko mitään tehtävissä?

        Aika monet 40 naiset päättävät nuorentua leikkaamalla hiuksensa lyhyeksi ja värjäämällä ne punaiseksi. Lopputulos on mielestäni kamalan tekopirtsakka poikatäti - kaukana haluttavasta.

        Kyllähän ulkonäön puolesta ne perinteiset naiseten keinot toimivat eli, hillitty meikki ja nuorekas mutta ei yliampuva vaatetus, Pitkähköt ja hyvin hoidetut hiukset vetoavat myös useimpiin miehiin.

        Fyysisellä puolella estottomuus, itseluottamus ja kokemus ovat tietysti 40 naisten etuja nuorempiin kanssasisariinsa verrattuna.


      • AP_kysyjä
        mr-groove kirjoitti:

        Aika monet 40 naiset päättävät nuorentua leikkaamalla hiuksensa lyhyeksi ja värjäämällä ne punaiseksi. Lopputulos on mielestäni kamalan tekopirtsakka poikatäti - kaukana haluttavasta.

        Kyllähän ulkonäön puolesta ne perinteiset naiseten keinot toimivat eli, hillitty meikki ja nuorekas mutta ei yliampuva vaatetus, Pitkähköt ja hyvin hoidetut hiukset vetoavat myös useimpiin miehiin.

        Fyysisellä puolella estottomuus, itseluottamus ja kokemus ovat tietysti 40 naisten etuja nuorempiin kanssasisariinsa verrattuna.

        Kiitos kommenteista! Olet siinä oikeassa että jossakin vaiheessa monista naisista tulee kamalia tanttoja. En tiedä miksi.

        Tuo hiusten leikkaaminen ja värjääminen punaiseksi kuulosti hauskalle! :) Sait minut hymyilemään - ja lisäksi olet oikeassa!! :)


      • Marks
        AP_kysyjä kirjoitti:

        Miehet: kertokaa miten 40 nainen voi lisätä "kilpaiukykyään" suhteessa nuorempiin naisiin? (esim. huolehta että vyötärö ei katoa, kuten Mr. groove kirjoitti) Vai onko mitään tehtävissä?

        Jatketaanpa tätä ketjua.

        Jätä alkoholinkäyttö kokonaan. Sen vaikutukset ikääntymisen hidastumisessa on merkittävät.
        Sehän ei ole helppoa, mutta sillä muutoksella olet erilainen.


    • Ex-nainen

      Hah, olen 45-vuotias nainen ja värjäsin hiukseni ekan kerran punaisiksi joskus 20-vuotiaana. Sen jälkeen ne ovat olleet välillä ruskeat, välillä punaiset, mutta useimmiten luonnolliset kupariin vivahtavat ruskeat. Tämä väri yksinkertaisesti sopii minulle parhaiten. No ilmankos ei ole vientiä ollut... siitäkös se johtuikin.

      En ole ihan tasapaksukaan, mutta vyötärö ei ole enää suhteessa niin kapea kuin 20-vuotiaana. Ei auta jumppa eikä hölkkä.

      Eikä hiuksetkaan enää kasva niin kuin 20 vuotta sitten...

      Menetettyäkö kaikki?

      • totuustuleetässä

        Siltä vaikuttaa vahvasti! Naisten peli on pelattu 40vuotiaana. Monissa tapauksissa jo aiemmin.


      • surukuusi
        totuustuleetässä kirjoitti:

        Siltä vaikuttaa vahvasti! Naisten peli on pelattu 40vuotiaana. Monissa tapauksissa jo aiemmin.

        Nainen on häviöllä silloin kun on hedelmätön , ei auta vaikka olisit kuinka timmin näköinen , mutta jos mies haluaa lapsen . Ei voi muutakuin antaa tilaa nuoremmille sisarille . Vai pitäskö kohtu vuokrata ? Onnea vaan entiselle rakkaudelle. Lapset on hetken lainaa, enkä voisi sitä onnea riistää häneltä. Jos sen Luoja hänelle on tarkoittanut.


      • surukuusi
        totuustuleetässä kirjoitti:

        Siltä vaikuttaa vahvasti! Naisten peli on pelattu 40vuotiaana. Monissa tapauksissa jo aiemmin.

        Nainen on häviöllä silloin kun on hedelmätön , ei auta vaikka olisit kuinka timmin näköinen , mutta jos mies haluaa lapsen . Ei voi muutakuin antaa tilaa nuoremmille sisarille . Vai pitäskö kohtu vuokrata ? Onnea vaan entiselle rakkaudelle. Lapset on hetken lainaa, enkä voisi sitä onnea riistää häneltä. Jos sen Luoja hänelle on tarkoittanut.


      • surukuusi kirjoitti:

        Nainen on häviöllä silloin kun on hedelmätön , ei auta vaikka olisit kuinka timmin näköinen , mutta jos mies haluaa lapsen . Ei voi muutakuin antaa tilaa nuoremmille sisarille . Vai pitäskö kohtu vuokrata ? Onnea vaan entiselle rakkaudelle. Lapset on hetken lainaa, enkä voisi sitä onnea riistää häneltä. Jos sen Luoja hänelle on tarkoittanut.

        Tässähän oli nyt kyse 40-50v miesten mieltymyksistä. Tosi harva sen ikäinen haluaa enää lapsia, joten hedelmättömyys on vaan eduksi.


      • HeiHallooKAIKKI
        totuustuleetässä kirjoitti:

        Siltä vaikuttaa vahvasti! Naisten peli on pelattu 40vuotiaana. Monissa tapauksissa jo aiemmin.

        Vaikka yli 40 v ei olisi enään joka poijan ihannenainen niin mitä sitten? Minulla oli liikaakin vientiä 30-40 välillä että nyt 46 veenä olen tosiaan jo onnellinen että saakin olla rauhassa. Toki mulla on melkoinen komistus elämänkumppanina mutta onhan tässä jo paljon muutakin hienoa! Peli ei todellakaan ole pelattu vaan elämä on parhaimillaan. Ei rahahuolia ei työhuolia ei pieniä lapsia ei stressiä. Aikaa on siihen seksinkin harrastamiseen vaikka kuinka ja paljon ja energiaa riittää!! Koen elämäni huomattavasti laadukkaammaksi kuin niinä superkauniina vuosina joten voin ainakin rehellisesti sanoa että ei se onnellisuus ole siitä kiinni kuinka suosittu olet miesten keskuudessa. Ja mitä teet sillä suosiolla hei? Mihin sitä tarvitaan? Jos alat malliksi ja saat siitä naamasta ja kropasta sitä kautta palkkaa niin ymmärrän sen merkityksen mutta jos kartsalla joka kundi vislaa sun perääsi niin mitä sitten?


      • hoahot
        surukuusi kirjoitti:

        Nainen on häviöllä silloin kun on hedelmätön , ei auta vaikka olisit kuinka timmin näköinen , mutta jos mies haluaa lapsen . Ei voi muutakuin antaa tilaa nuoremmille sisarille . Vai pitäskö kohtu vuokrata ? Onnea vaan entiselle rakkaudelle. Lapset on hetken lainaa, enkä voisi sitä onnea riistää häneltä. Jos sen Luoja hänelle on tarkoittanut.

        Melkoisen harva yli nelikymppinen mies haluaa enää lapsia. Ne pitää miehenkin tehdä jo aiemmin, ja yleensä on tehtykin. Jos vielä haluaakin, niin en ainakaan itse haluaisi sellaista miestä, enkä lähtisi sellaisesta kilpailemaan. Tunteet omalta puoleltani viilenisivät heti, jos mies etsii vain lapsentekokonetta. Ja eiköhän se mies siinä tapauksessa haekin vain niitä nuorempia, joten miksi nelikymppinen edes sellaisesta joutuisi kilpailemaan? Nämä väittämät täällä ovat joskus niin hupaisia!


      • Itseni hemmottelija
        surukuusi kirjoitti:

        Nainen on häviöllä silloin kun on hedelmätön , ei auta vaikka olisit kuinka timmin näköinen , mutta jos mies haluaa lapsen . Ei voi muutakuin antaa tilaa nuoremmille sisarille . Vai pitäskö kohtu vuokrata ? Onnea vaan entiselle rakkaudelle. Lapset on hetken lainaa, enkä voisi sitä onnea riistää häneltä. Jos sen Luoja hänelle on tarkoittanut.

        40 vuotias voi saada lapsen jos haluaa ilman hoitojakin oli timmissä kunnossa tai ei. Paitsi jos on ihan reippaastii ylilihava tai on muuten ongelmia raskaaksi tulon kanssa ja miehissä jotka haluaa saada lapsia voi osa olla hedelmättömiä 20-vuotiaankin kanssa. Se vasta noloa:) En tosin kylllä ymmärrä kuka tekee lapsia kun on saanut entiset joten kuten omillaan toimeen tulemaan. Minä ainakin haluan käyttää kaiken aikani itseeni ja omaan elämääni niin ettei kukaan huutele minun eikä minun tekemisteni perään. Raskaaksi....en todellakaan. Sen saavat nuoremmat, jotka eivät tiedä mihin joutuvat, luvan hoitaa. Minä vaan omasta elämästäni nautin.


    • ...

      Aloittajan kysymys on kyllä aika tyhmä, sorry. Oikeasti myös miehille monet muut asiat merkitsevät kuin ulkonäkö. Suurin osa haluaa suurin piirtein ikäisensä kumppanin. Poikkeuksiakin tietysti on, mutta se ei muuta kokonaiskuvaa. Ihan vaan kaikki kun mietitte, kuinka monta pariskuntaa lähipiiristänne tunnette, jossa mies on yli viisi vuotta vanhempi, saatikka yli kymmenen vuotta vanhempi. EI varmaan monta. Ajat ovat lisäksi muuttumassa siihen suuntaan, että yhä useammalla naisella on itseään jonkin verran nuorempi mies. Se on hyvin järkevää, koska eihän naisen kannata pedata itselleen tulevaisuutta, jossa hän joutuu viettämään vanhuuden päivät yksin eli juuri silloin, kun kumppania eniten tarvitsisi.

      • kzjbxcvkjn

        Suurin osa haluaa ikäisensä kumppanin nuorena ja koska nuorena yleensä pariudutaan, niin suurin osa pariskunnista on suunnilleen samanikäisiä. Keski-iässä sillä iällä ei ole samalla tavalla merkitystä. 50-vuotiaalle 30-vuotias on ihan hyvä valinta myös henkisesti. Sen takia toisissa ja kolmansissa liitoissa ikäerot heittelevät paljon enemmän kuin niissä 22-vuotiaana solmituissa liitoissa. Joskus luin tutkimuksesta, jonka mukaan n. 15 vuoden ikäero (mies vanhempi) oli tae kaikkein kestävimmille avioliitoille.


      • 33-vuotias
        kzjbxcvkjn kirjoitti:

        Suurin osa haluaa ikäisensä kumppanin nuorena ja koska nuorena yleensä pariudutaan, niin suurin osa pariskunnista on suunnilleen samanikäisiä. Keski-iässä sillä iällä ei ole samalla tavalla merkitystä. 50-vuotiaalle 30-vuotias on ihan hyvä valinta myös henkisesti. Sen takia toisissa ja kolmansissa liitoissa ikäerot heittelevät paljon enemmän kuin niissä 22-vuotiaana solmituissa liitoissa. Joskus luin tutkimuksesta, jonka mukaan n. 15 vuoden ikäero (mies vanhempi) oli tae kaikkein kestävimmille avioliitoille.

        Öö, ok. Kestävä missä mielessä? Jos nainen elää n. 7 vuotta pidempään kuin mies, niin keskimäärin joutuisi olemaan yksin leskenä 22 vuotta. No thanks!


      • lknaflknln

      • 33-vuotias

      • 13+10
        33-vuotias kirjoitti:

        :D No en ehkä yleistäisi esiteollisen kauden saamelaisten pariutumiskäytäntöjä koskemaan muuta väestöä nykyaikana.. Muuten ihan mielenkiintoisia tutkimusaiheita sitä onkin.

        "Love played almost no role in it."

        On yleinen virhe irrottaa ihminen biologiasta ja kuvitella, että lajina olemme jotenkin luonnon yläpuolella. Kuitenkin tunteet ja vaistot ovat edelleen ihan puhdasta biologiaa, aivokemiaa ja hormonien säätelemiä sähköimpulsseja, eivätkä ne ole muuttuneet muutamassa sadassa tai edes tuhannessa vuodessa yhtään.


      • 33-vuotias
        13+10 kirjoitti:

        On yleinen virhe irrottaa ihminen biologiasta ja kuvitella, että lajina olemme jotenkin luonnon yläpuolella. Kuitenkin tunteet ja vaistot ovat edelleen ihan puhdasta biologiaa, aivokemiaa ja hormonien säätelemiä sähköimpulsseja, eivätkä ne ole muuttuneet muutamassa sadassa tai edes tuhannessa vuodessa yhtään.

        Nimenomaan tunteet, vaistot ja hormoonien säätelemät asiat eivät ole muuttuneet. Erilaisissa oloissa kuitenkin eri asiat korostuvat. Nykyään meidän kulttuurissamme esimerkiksi rakastumisella, seksillä ja MOLEMMINPUOLISELLA kiinnostuksella on merkitystä. Kuten jutussa todettiin, tämä puoli ei karuissa ja alkeellisissa oloissa näytellyt suurta roolia. Eli kyseessä ei ollut biologinen valinta (=nainen valitsee kenen kanssa haluaa paritella ja valitsisi tietysti nuoren, vahvan ja viriilin, jos pelkästään fyysiset ominaisuudet ratkaisevat).

        Nyky-yhteiskunta on siitä erikoinen, että myös naiset saavat valita. Siitä luonnollisena seurauksena on nykyään korostunut "se ottaa nuoren miehen joka saa" -trendi, vaikka monet kuvittelevat, että se on jotenkin biologista että nuorta naista kiinnostaisi enemmän vanhempi mies seksuaalisesti. Näinhän ei ole, taloudelliset ja juurikin tuollaiset jälkeläisten ruuan saannin suunnittelulliset seikat ovat vaikuttaneet siihen että kuvio on ollut noin päin. Kun taloudellinen aspekti ei näyttele suurta roolia, lisääntyminen ei ole pakollista ja myös puolison vaihtaminen onnistuu, fyysinen ulkomuoto ja viehätys korostuu valinnassa. Ei sen kummempaa.

        Tällä en tahdo sanoa, että kaikki naiset haluavat nuoren miehen. Ei todellakaan, kuten eivät kaikki miehetkään halua huomattavasti itseään nuorempaa naista. Mutta sukupuolten välisissä haluissa ei ole suurta eroa, toisin kuin (vanhemmat) miehet haluavat uskoa


      • 5+20
        33-vuotias kirjoitti:

        Nimenomaan tunteet, vaistot ja hormoonien säätelemät asiat eivät ole muuttuneet. Erilaisissa oloissa kuitenkin eri asiat korostuvat. Nykyään meidän kulttuurissamme esimerkiksi rakastumisella, seksillä ja MOLEMMINPUOLISELLA kiinnostuksella on merkitystä. Kuten jutussa todettiin, tämä puoli ei karuissa ja alkeellisissa oloissa näytellyt suurta roolia. Eli kyseessä ei ollut biologinen valinta (=nainen valitsee kenen kanssa haluaa paritella ja valitsisi tietysti nuoren, vahvan ja viriilin, jos pelkästään fyysiset ominaisuudet ratkaisevat).

        Nyky-yhteiskunta on siitä erikoinen, että myös naiset saavat valita. Siitä luonnollisena seurauksena on nykyään korostunut "se ottaa nuoren miehen joka saa" -trendi, vaikka monet kuvittelevat, että se on jotenkin biologista että nuorta naista kiinnostaisi enemmän vanhempi mies seksuaalisesti. Näinhän ei ole, taloudelliset ja juurikin tuollaiset jälkeläisten ruuan saannin suunnittelulliset seikat ovat vaikuttaneet siihen että kuvio on ollut noin päin. Kun taloudellinen aspekti ei näyttele suurta roolia, lisääntyminen ei ole pakollista ja myös puolison vaihtaminen onnistuu, fyysinen ulkomuoto ja viehätys korostuu valinnassa. Ei sen kummempaa.

        Tällä en tahdo sanoa, että kaikki naiset haluavat nuoren miehen. Ei todellakaan, kuten eivät kaikki miehetkään halua huomattavasti itseään nuorempaa naista. Mutta sukupuolten välisissä haluissa ei ole suurta eroa, toisin kuin (vanhemmat) miehet haluavat uskoa

        "Nykyään meidän kulttuurissamme esimerkiksi rakastumisella, seksillä ja MOLEMMINPUOLISELLA kiinnostuksella on merkitystä."

        Ja mitä on seksi? Seksi on lisääntymistä. Miksi evoluutio on kehittänyt orgasmin? Jotta lisääntyminen olisi mahdollisimman tehokasta - mitä enemmän seksiä sitä suurempi todennäköisyys hedelmöitykseen. Miksi naisen on vaikeampi saavuttaa orgasmia? Koska naisen orgasmi ei ole hedelmöityksen kannalta läheskään niin tärkeä kuin miehen orgasmi. Miksi emättimeen laukeamisen on todettu vapauttavan naisen kehossa mielihyvää tuottavia hormoneja? Koska rinnoille laukeaminen ei saa aikaan hedelmöitystä.

        Ja mitä on rakkaus? Rakkaus on evoluution muokkaama aivokemiallinen reaktio, jonka tarkoitus on sitoa lapsen vanhemmat yhteen. Ja miksi lapsen vanhemmat on lisääntymisen kannalta tärkeää sitoa yhteen? Koska ihmislapsi on hyvin pitkään täysin riippuvainen vanhemmistaan ja vauvasta huolehtiva äiti tarvitsee tukea selviytyäkseen. Mikäli lajin urosta ei saataisi sitoutettua perheeseensä jälkeläisten selviytymisen todennäköisyys laskisi merkittävästi. Ja miksi tutkimusten mukaan avioeropäätöksiä pannaan alulle yleisimmin seitsemän vuoden kuluttua viimeisen lapsen syntymästä? Koska tämä on biologisesti se ajanjakso, jolloin isän sitouttamisella perheeseen ei enää ole suurta merkitystä jälkikasvun selviämisen kannalta ja evoluution kannalta tehokkainta on isän perustaa uusi perhe uuden kumppanin kanssa, siis rakastua uudestaan.


      • 33-vuotias
        5+20 kirjoitti:

        "Nykyään meidän kulttuurissamme esimerkiksi rakastumisella, seksillä ja MOLEMMINPUOLISELLA kiinnostuksella on merkitystä."

        Ja mitä on seksi? Seksi on lisääntymistä. Miksi evoluutio on kehittänyt orgasmin? Jotta lisääntyminen olisi mahdollisimman tehokasta - mitä enemmän seksiä sitä suurempi todennäköisyys hedelmöitykseen. Miksi naisen on vaikeampi saavuttaa orgasmia? Koska naisen orgasmi ei ole hedelmöityksen kannalta läheskään niin tärkeä kuin miehen orgasmi. Miksi emättimeen laukeamisen on todettu vapauttavan naisen kehossa mielihyvää tuottavia hormoneja? Koska rinnoille laukeaminen ei saa aikaan hedelmöitystä.

        Ja mitä on rakkaus? Rakkaus on evoluution muokkaama aivokemiallinen reaktio, jonka tarkoitus on sitoa lapsen vanhemmat yhteen. Ja miksi lapsen vanhemmat on lisääntymisen kannalta tärkeää sitoa yhteen? Koska ihmislapsi on hyvin pitkään täysin riippuvainen vanhemmistaan ja vauvasta huolehtiva äiti tarvitsee tukea selviytyäkseen. Mikäli lajin urosta ei saataisi sitoutettua perheeseensä jälkeläisten selviytymisen todennäköisyys laskisi merkittävästi. Ja miksi tutkimusten mukaan avioeropäätöksiä pannaan alulle yleisimmin seitsemän vuoden kuluttua viimeisen lapsen syntymästä? Koska tämä on biologisesti se ajanjakso, jolloin isän sitouttamisella perheeseen ei enää ole suurta merkitystä jälkikasvun selviämisen kannalta ja evoluution kannalta tehokkainta on isän perustaa uusi perhe uuden kumppanin kanssa, siis rakastua uudestaan.

        Sorry, mutta lisääntyminen ei nyky-yhteiskunnassa sääntele kaikkea toimintaa. Ihmiselle leimallista on myös se, että ihminen on kykenevä harkitsemaan ja suunnittelemaan tulevaisuuttaan. Miehet haluavat harrastaa seksiä, mutta tuskin oikeasti lisääntyä kaikkien naisten kanssa. Biologinen totuus on myös, että nainen valitsee. Kun naisella ei ole valintaansa rajoittavia tekijöitä, kuten taloudellinen epävarmuus, valinnassa fyysiset syyt painavat naisilla samoin kuin miehilläkin (vrt. Madonna, Jennifer Lopez).

        Koska nainen valitsee, niille joka seitsemäs vuosi eroaville perheenisille ei välttämättä riitä aina uusia nuoria naisia - nuoret miehet ovat samoilla apajilla ja nuoret naiset preferoivat heitä. Tämä siis kehittyneessä yhteiskunnassa, ei kehitysmaissa, jossa naisten taloudellinen itsenäisyys on kaukana.


      • ei mitään tehtävissä
        5+20 kirjoitti:

        "Nykyään meidän kulttuurissamme esimerkiksi rakastumisella, seksillä ja MOLEMMINPUOLISELLA kiinnostuksella on merkitystä."

        Ja mitä on seksi? Seksi on lisääntymistä. Miksi evoluutio on kehittänyt orgasmin? Jotta lisääntyminen olisi mahdollisimman tehokasta - mitä enemmän seksiä sitä suurempi todennäköisyys hedelmöitykseen. Miksi naisen on vaikeampi saavuttaa orgasmia? Koska naisen orgasmi ei ole hedelmöityksen kannalta läheskään niin tärkeä kuin miehen orgasmi. Miksi emättimeen laukeamisen on todettu vapauttavan naisen kehossa mielihyvää tuottavia hormoneja? Koska rinnoille laukeaminen ei saa aikaan hedelmöitystä.

        Ja mitä on rakkaus? Rakkaus on evoluution muokkaama aivokemiallinen reaktio, jonka tarkoitus on sitoa lapsen vanhemmat yhteen. Ja miksi lapsen vanhemmat on lisääntymisen kannalta tärkeää sitoa yhteen? Koska ihmislapsi on hyvin pitkään täysin riippuvainen vanhemmistaan ja vauvasta huolehtiva äiti tarvitsee tukea selviytyäkseen. Mikäli lajin urosta ei saataisi sitoutettua perheeseensä jälkeläisten selviytymisen todennäköisyys laskisi merkittävästi. Ja miksi tutkimusten mukaan avioeropäätöksiä pannaan alulle yleisimmin seitsemän vuoden kuluttua viimeisen lapsen syntymästä? Koska tämä on biologisesti se ajanjakso, jolloin isän sitouttamisella perheeseen ei enää ole suurta merkitystä jälkikasvun selviämisen kannalta ja evoluution kannalta tehokkainta on isän perustaa uusi perhe uuden kumppanin kanssa, siis rakastua uudestaan.

        Syy miksi useimmat vanhemmat miehet jäävät ikäistensä vaimojensa luo on se että heillä ei yksinkertaisesti ole mahdollisuutta nuorempiin. Silloin kun on, ovi käy välittömästi. Se nähdään julkisuudessa: menestynyt/rikas mies houkuttaa nuoria naisia ja tämän mahdollisuuden käytännössä jokainen menestynyt mies=alfauros käyttää.

        Siitä on turha puhua miksi naapurin Seppo on edelleen sen rupahtaneen Ritvansa kanssa. Siksi, koska yksikään nuorempi (eikä minkään ikäinen) nainen halua Seppoa, kun sillä ei ole hienoa titteliä, rahaa eikä mainetta. Se ei tarkoita etteikö Seppo oikeasti haluasi vaihtaa nuorempaan.


      • 16+9
        33-vuotias kirjoitti:

        Sorry, mutta lisääntyminen ei nyky-yhteiskunnassa sääntele kaikkea toimintaa. Ihmiselle leimallista on myös se, että ihminen on kykenevä harkitsemaan ja suunnittelemaan tulevaisuuttaan. Miehet haluavat harrastaa seksiä, mutta tuskin oikeasti lisääntyä kaikkien naisten kanssa. Biologinen totuus on myös, että nainen valitsee. Kun naisella ei ole valintaansa rajoittavia tekijöitä, kuten taloudellinen epävarmuus, valinnassa fyysiset syyt painavat naisilla samoin kuin miehilläkin (vrt. Madonna, Jennifer Lopez).

        Koska nainen valitsee, niille joka seitsemäs vuosi eroaville perheenisille ei välttämättä riitä aina uusia nuoria naisia - nuoret miehet ovat samoilla apajilla ja nuoret naiset preferoivat heitä. Tämä siis kehittyneessä yhteiskunnassa, ei kehitysmaissa, jossa naisten taloudellinen itsenäisyys on kaukana.

        Usko mitä uskot, mutta miehet ja naiset eivät ole biologialtaan samanlaisia. Ja ne erot löytyvät muualtakin kuin jalkojen välistä ym. silmin havaittavista paikoista.


      • 33-vuotias
        ei mitään tehtävissä kirjoitti:

        Syy miksi useimmat vanhemmat miehet jäävät ikäistensä vaimojensa luo on se että heillä ei yksinkertaisesti ole mahdollisuutta nuorempiin. Silloin kun on, ovi käy välittömästi. Se nähdään julkisuudessa: menestynyt/rikas mies houkuttaa nuoria naisia ja tämän mahdollisuuden käytännössä jokainen menestynyt mies=alfauros käyttää.

        Siitä on turha puhua miksi naapurin Seppo on edelleen sen rupahtaneen Ritvansa kanssa. Siksi, koska yksikään nuorempi (eikä minkään ikäinen) nainen halua Seppoa, kun sillä ei ole hienoa titteliä, rahaa eikä mainetta. Se ei tarkoita etteikö Seppo oikeasti haluasi vaihtaa nuorempaan.

        Luuletko oikeasti että se Ritva haaveilee Seposta sängyssä? Eiköhän normaalissa parisuhteessa kiintymys vanhojen ihmisten kesken perustu pääasiassa muihin seikkoihin. Tai että ne nuoret naiset rakastuvat "alfaurostensa" sisimpään ja komeuteen. Herää hei todellisuuteen, vaikka itsepetos turvalliselta tuntuukin.


      • ei mitään tehtävissä
        33-vuotias kirjoitti:

        Luuletko oikeasti että se Ritva haaveilee Seposta sängyssä? Eiköhän normaalissa parisuhteessa kiintymys vanhojen ihmisten kesken perustu pääasiassa muihin seikkoihin. Tai että ne nuoret naiset rakastuvat "alfaurostensa" sisimpään ja komeuteen. Herää hei todellisuuteen, vaikka itsepetos turvalliselta tuntuukin.

        Niinhän minä kirjoitinkin että ei kukaan halua Seppoa. Pointti on että naisen markkina-arvo perustuu nuoruuteen ja ulkonäköön, miehen asemaan, luonteeseen ja menestykseen.

        Miehet haluavat nuoren ja kauniin naisen - ja ottavat sellaisen jos saavat.

        Naiset haluavat älykkään miehen joka osaa hoitaa asiansa ja on menestynyt alallaan - ja ottavat sellaisen jos saavat.


      • 33-vuotias
        ei mitään tehtävissä kirjoitti:

        Niinhän minä kirjoitinkin että ei kukaan halua Seppoa. Pointti on että naisen markkina-arvo perustuu nuoruuteen ja ulkonäköön, miehen asemaan, luonteeseen ja menestykseen.

        Miehet haluavat nuoren ja kauniin naisen - ja ottavat sellaisen jos saavat.

        Naiset haluavat älykkään miehen joka osaa hoitaa asiansa ja on menestynyt alallaan - ja ottavat sellaisen jos saavat.

        Ok. Itse olen eri mieltä. Uskon että varmasti ko. asiat painavat enemmän eri sukupuolilla, mutta missä määrin, se on eri asia. Omassa tuttavapiirissäni kyllä fiksut ja menestyneet miehet arvostavat myös naisessaan koulutusta ja älyä. En tunne itse asiassa yhtäkään bimbomissi ja urallaan menestynyt mies -pariskuntaa. Sen sijaan kyllä näitä koulutettu nainen-nuori jääkiekkoilija/jalkapalloilija -pareja on (vähän mutta on joitain). Sattumaako? Voi olla.

        Toisaalta riippuu pitkälti mitä menestyksellä tarkoitat. Taloudellisesti menestyneet tyyppiä Sedu K. tai urheilijat tuskin hirveästi naisen älylle tai koulutukselle laittavat painoa. Sen sijaan tuntemani koulutetut miehet ovat kyllä pääasiassa ihan oman "tasoisensa" ja ikäisensä naisten kanssa pariutuneet, vaikka he todellakin uransa, mukavuutensa ja ulkonäkönsäkin puolesta saisivat nuoria ja kauniita naisia.


      • .....
        5+20 kirjoitti:

        "Nykyään meidän kulttuurissamme esimerkiksi rakastumisella, seksillä ja MOLEMMINPUOLISELLA kiinnostuksella on merkitystä."

        Ja mitä on seksi? Seksi on lisääntymistä. Miksi evoluutio on kehittänyt orgasmin? Jotta lisääntyminen olisi mahdollisimman tehokasta - mitä enemmän seksiä sitä suurempi todennäköisyys hedelmöitykseen. Miksi naisen on vaikeampi saavuttaa orgasmia? Koska naisen orgasmi ei ole hedelmöityksen kannalta läheskään niin tärkeä kuin miehen orgasmi. Miksi emättimeen laukeamisen on todettu vapauttavan naisen kehossa mielihyvää tuottavia hormoneja? Koska rinnoille laukeaminen ei saa aikaan hedelmöitystä.

        Ja mitä on rakkaus? Rakkaus on evoluution muokkaama aivokemiallinen reaktio, jonka tarkoitus on sitoa lapsen vanhemmat yhteen. Ja miksi lapsen vanhemmat on lisääntymisen kannalta tärkeää sitoa yhteen? Koska ihmislapsi on hyvin pitkään täysin riippuvainen vanhemmistaan ja vauvasta huolehtiva äiti tarvitsee tukea selviytyäkseen. Mikäli lajin urosta ei saataisi sitoutettua perheeseensä jälkeläisten selviytymisen todennäköisyys laskisi merkittävästi. Ja miksi tutkimusten mukaan avioeropäätöksiä pannaan alulle yleisimmin seitsemän vuoden kuluttua viimeisen lapsen syntymästä? Koska tämä on biologisesti se ajanjakso, jolloin isän sitouttamisella perheeseen ei enää ole suurta merkitystä jälkikasvun selviämisen kannalta ja evoluution kannalta tehokkainta on isän perustaa uusi perhe uuden kumppanin kanssa, siis rakastua uudestaan.

        Miksi naiset käyttävät ehkäisyä hedelmällisimmät vuotensa? Sori nyt, mutta tuollaisella biologisella reduktionismilla ei selitetä nykymaailman monimutkaisempia ilmiöitä.


      • Ota selvää asioista
        33-vuotias kirjoitti:

        Öö, ok. Kestävä missä mielessä? Jos nainen elää n. 7 vuotta pidempään kuin mies, niin keskimäärin joutuisi olemaan yksin leskenä 22 vuotta. No thanks!

        Ei Suomessa joudu todellakaan yksin olemaan. Hoitotädit pistävät enemmän kuin mielellään melkeinpä vaikka samaan arkkuun. lääkitys, piikitys, jäädytys, nälkä ovat vanhustenhoidon avainsanoja tehostettuna vieläpä niin kyse ei ole kuin kuukausista ja ikä ei ole tässä kohtaa eläkeiässä enää mikään este jos edes hidaste. Multaa silmille ennen kuin ehtii suutaan nälältään sulkea.


      • Ota ite
        Ota selvää asioista kirjoitti:

        Ei Suomessa joudu todellakaan yksin olemaan. Hoitotädit pistävät enemmän kuin mielellään melkeinpä vaikka samaan arkkuun. lääkitys, piikitys, jäädytys, nälkä ovat vanhustenhoidon avainsanoja tehostettuna vieläpä niin kyse ei ole kuin kuukausista ja ikä ei ole tässä kohtaa eläkeiässä enää mikään este jos edes hidaste. Multaa silmille ennen kuin ehtii suutaan nälältään sulkea.

        Ja mistähän tämä kokemus on peräisin? Näiltä sivuilta vai ihan oikeista elämästä, hoito- tai hoivalaitoksista? Asioitten selvittämättömyys oikein paistaa ja loistaa.


      • ....................
        13+10 kirjoitti:

        On yleinen virhe irrottaa ihminen biologiasta ja kuvitella, että lajina olemme jotenkin luonnon yläpuolella. Kuitenkin tunteet ja vaistot ovat edelleen ihan puhdasta biologiaa, aivokemiaa ja hormonien säätelemiä sähköimpulsseja, eivätkä ne ole muuttuneet muutamassa sadassa tai edes tuhannessa vuodessa yhtään.

        Jaa, miksi ihmiset käyttävät ehkäisyä hedelmällisimpinä vuosinaan, kun lisääntymisen kuuluisi olla tärkein biologinen "vaisto"?


      • eihän ollut

        No ei kyllä merkitse. Jos miehellä on saatavilla useampi nainen, josta valita, hän ottaa AINA parhaan näköisen, oli tämän muut ominaisuudet millaiset tahansa!


      • Shittiä
        33-vuotias kirjoitti:

        Luuletko oikeasti että se Ritva haaveilee Seposta sängyssä? Eiköhän normaalissa parisuhteessa kiintymys vanhojen ihmisten kesken perustu pääasiassa muihin seikkoihin. Tai että ne nuoret naiset rakastuvat "alfaurostensa" sisimpään ja komeuteen. Herää hei todellisuuteen, vaikka itsepetos turvalliselta tuntuukin.

        Se yhdessä olo pitkässä suhteessa perustuu todellakin naisten mielestä aivan muihin asioihin kun seksiin Itse asiassa se seksihän on pitkässä suhteessa viimesiä asioita mikä naisella on mielessä. Sitten ihmetellään että miksi miehet käy vieraissa? Miksi läheisyys loppuu? Miksi suhde loppuu? Eniten ihmettelen sitä että kun naista ei seksi kiinnosta pitkässä suhteessa niin eron jälkeen alkaa taas kummasti se seksikin maistumaan. Mulle on moni nainen sanonut että eron jälkeen on vasta alkanut seksi kiinnostaan. Mutta miksi vasta sitten. En voi ymmärtää ja ei tuollasen kans voi mihinkään vakavaan suhteeseen alkaa kun tietää jo valmiiksi että taas on kohta sellanen parisuhderunkkari kun alkukiima ämmältä helpottaa.


    • 18v.

      Jeps, heti vaan kun kersa on tarpeeks iso niin uutta nuorta naista vaan tilalle ja aviovaimo roskiin kun ei sillä mitään tee?

      • Romance is a lie

        Rakkaus kuolee aikanaan. Sen jälkeen jäljellä on vain tottumus toiseen ja kaveruus. Ei pitäisi tulla yllätyksenä kenellekään, joka on vähän pidemmän aikaa tällä pallolla tallustanut. Toki 18-vuotiaalla voi vielä olla prinsessaunelmia ja romanttisia kuvitelmia, mutta ne katoavat kyllä vuosien myötä.


      • Romanssit on totta!
        Romance is a lie kirjoitti:

        Rakkaus kuolee aikanaan. Sen jälkeen jäljellä on vain tottumus toiseen ja kaveruus. Ei pitäisi tulla yllätyksenä kenellekään, joka on vähän pidemmän aikaa tällä pallolla tallustanut. Toki 18-vuotiaalla voi vielä olla prinsessaunelmia ja romanttisia kuvitelmia, mutta ne katoavat kyllä vuosien myötä.

        Äläpäs nyt ihan hassuja puhu, sä vaan et tiedä mitä rakkaus on tai olet vaan valinnut väärin. Ei se rakkaus mihinkään lopu, vaan kasvaa ja muuttuu. Kyllä se seksikin pysyy yllä, kun molemmat pitää huolta itsestään ja toisistaan. Mutta rakkaus on myös sitä ystävyyttä ja tottumista. Niin, se on rakkauden todellinen olemus, sinä olet jahdannut satuja. Rakkaus on myös muuta, se on tekoja, välittämistä, kiintymistä, yhteisiä kokemuksia, yhteisiä jaettuja asioita ja sitä että nähdään elämää yhdessä. Sanoisin, ettei pitäisi tulla yllätyksenä kenellekään, joka on hieman kauemmin tallustellut, mutta se vaan tulee. Jotkut eivät kasva tajuamaan että tottakai kumppanin voi aina valita uudelleen, mutta siitäkään huolimatta uutuuden huuma ei ole ainoa rakkaus. Ja että rakkautta voi ylläpitää, ei se tietenkään pysy ikuisesti yllä, jos kohtelee toista huonosti, välinpitämättömästi jos ei sanat vastaa tekoja ja jos odottaa koko ajan itselleen vaan jotain. Ottaja ei kauaa rakasta.

        Unelmia pitää olla läpi elämänä, toki ne muuttaa muotoaan, mutta unelmia pitää olla, toiveita, tavoitteita, uuden oppimista, ja asioita mitä vielä haluaa nähdä... Näki tai ei. Pitäisi aina pitää yhteys koko elämään. Tai en tiedä pitäisikö, mutta kannattaisi ainakin!

        Romanssiakin saa kyllä luotua, kynttilät eivät koskaan syty itsestään, kyllä ne joku aina on sytyttänyt :)
        (Jotkut vaan tuntuvat unohtavan tosiasiat ja sitten syyttävät kynttilöitä valheesta.)


    • Hyvä ihminen

      Tottakai voi olla jos on näpsäkkä pakkaus ja mukava ihmisenä! Kelpaa kyllä! Musikis!!

    • hilikutin

      Menneepi ääni yli viijenkymmenen ihanuuteen,. silloinn äyttää naisen logistiikka olevan hallussa.

    • 66v IHANNE nainen <3

      30-vuotias mehu-Janne on 36 vuotta nuorempi kuin hänen 66-vuotias vaimonsa.

      - Juuri tuossa emännän kanssa naureskeltiin, että varmaan sekin on Suomen ennätys, mehu- Janne Kuisma sanoo.

      - Naimisissa olemme olleet vajaat puolitoista vuotta. Tapasimme netin ihmeellisessä maailmassa. Hyvin menee. Ongelmia ei ole ollut.

      Pariskunta asuu Hämeessä. Vaimo oli virassa sosiaalialalla Espoossa ja hän on juuri jäänyt eläkkeelle.

      - Hankimme omakotitalon ja nyt asumme yhdessä, Janne Kuisma kertoo.

      Mehu-Jannen vaimolla on edellisestä liitosta kaksi yli nelikymppistä lasta.

      Isäpuoli on yli kymmenen vuotta nuorempi kuin lapset.

      Lastenlapsia on seitsemän, vanhin heistä lähes mehu-Jannen ikäluokkaa.

      http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288501045647.html

      Tässä on jo kunnon ikäero ja silti he ovat onnellisia.

      Niin että älkää pliis enää kyselkö jostain muutaman vuoden ikäeroista yhtään mitään!

    • A_Female

      Voit mielestäni olla huoletta... Jokainen meistä valitsee oman mieltymyksensä mukaan. Mies on kiinnostunut sinusta tai sitten ei. Jos ei, niin ei kai sillä ole väliä haluaako hän nuoren, samanikäisen vai vanhemman? Jos ei kiinnosta, niin ei kemiatkaan silloin toimi... Kiinnostaminen on jokaisen oma tuntemus toisesta, siitä ei kannata tuntea huonoa fiilistä.

      Usko itseesi, pidä huolta itsestäsi - ole iloinen ja varma itsestäsi... varmasti löytyy mies, joka haluaa sinut...

    • <ryhswte
    • O i k e e s t i

      Oikeesti: nainen alkaa olla ihanimmillaan 40 - 50 -vuotiaana ja siitä eteen päin. Tiedäthän viinit, jotka paranevat vanhetessaan. Ulkonäöstä ei enää niin väliä, sisältöä alkaa jo olla muillekin jakaa; viisautta, elämänkokemusta ja -näkemystä.

      • awyhwryhswr

        Jep. Eli rumia on, mutta näkemystä piisaa.


      • Herodotes
        awyhwryhswr kirjoitti:

        Jep. Eli rumia on, mutta näkemystä piisaa.

        Ja se naisen näkemys on just sitä mitä mies kaipaa. Jokainen mies rakastaa sitä kun nainen kertoo näkemyksensä siitä miten asioiden pitää olla. Ihannenaiseni ei muuta teekään kuin jakaa näkemyksiään. Kaikkein parasta on, jos vankalla elämänkokemuksellaan osaa pönkittää näkemystään perustelemalla esim. ex-miehensä toiminnalla. "Tomppa ajoi kylläkin aina lahdenväylää ja oltiin perillä viisi minuuttia nopeammin.". Ihanaa!


      • Yöäk !
        Herodotes kirjoitti:

        Ja se naisen näkemys on just sitä mitä mies kaipaa. Jokainen mies rakastaa sitä kun nainen kertoo näkemyksensä siitä miten asioiden pitää olla. Ihannenaiseni ei muuta teekään kuin jakaa näkemyksiään. Kaikkein parasta on, jos vankalla elämänkokemuksellaan osaa pönkittää näkemystään perustelemalla esim. ex-miehensä toiminnalla. "Tomppa ajoi kylläkin aina lahdenväylää ja oltiin perillä viisi minuuttia nopeammin.". Ihanaa!

        Mistä teitä 'valopäitä' riittää ja piisaa. Näkemys tarkoittaa juuri sitä, mikä teiltä uupuu ja puuttuu kokonaan.


    • 50man

      Minä olen 50, nyt vapaa. Edellinen tyttöystäväni oli 22 ja sitä edeltävä 17 vuotta itseäni nuorempi.

      Jos ihan rehellinen olen, niin yli 40 vuotias nainen voi olla kaveri ja hyvää seuraakin, mutta seksuaalinen vetovoima on yleensä aika ohut.

      Elämä on paljon yksinkerrtaisempaa ja sopuisampaa, jos mies on tuollaiset 15-20 vuotta naista vanhempi. En minäkään enää jaksa 20 vuotiaitten typeryyksiä. JOs sitten en haluamaani naista saa, niin olen ilman. Tyydytyksen saa aina rahallakin.

      • 33-vuotias

        Meitä on moneen junaan. Se että sinä pidät vain nuorista tytöistä, ei riitä kyllä yleistykseksi. Mulla tulee mieleen, että 22-vuotias, joka haluaa tapailla isänsä ikäistä (tai tätä vanhempaa) miestä, on jotenkin ongelmainen. Isä-kompleksi ehkä. Samoin jos nuori mies haluaa äitinsä ikäistä, on hänellä ehkä vastaavanlaisia taipumuksia. Toisaalta, vapaassa maailmassa, mikäs siinä on vikana. Onhan esim. joillain seksuaalinen suuntautuminen vanhuksiin, joillain sadomasokismiin ja joillain alaikäisiin. Vain jälkimmäinen on laitonta ja väärin. Aikuiset saa tehdä keskenään mitä tykkäävät.

        Itse olen kolmikymppinen nainen, enkä kyllä osaisi kuvitellakaan seksuaalisessa mielessä pitkälti yli nelikymppistä miestä. Kaverina nimenomaan kyllä ja hauskana seurana. Miehenä tykkään omanikäisistä tai hieman itseäni nuoremmista.


      • tahtoo tietää!
        33-vuotias kirjoitti:

        Meitä on moneen junaan. Se että sinä pidät vain nuorista tytöistä, ei riitä kyllä yleistykseksi. Mulla tulee mieleen, että 22-vuotias, joka haluaa tapailla isänsä ikäistä (tai tätä vanhempaa) miestä, on jotenkin ongelmainen. Isä-kompleksi ehkä. Samoin jos nuori mies haluaa äitinsä ikäistä, on hänellä ehkä vastaavanlaisia taipumuksia. Toisaalta, vapaassa maailmassa, mikäs siinä on vikana. Onhan esim. joillain seksuaalinen suuntautuminen vanhuksiin, joillain sadomasokismiin ja joillain alaikäisiin. Vain jälkimmäinen on laitonta ja väärin. Aikuiset saa tehdä keskenään mitä tykkäävät.

        Itse olen kolmikymppinen nainen, enkä kyllä osaisi kuvitellakaan seksuaalisessa mielessä pitkälti yli nelikymppistä miestä. Kaverina nimenomaan kyllä ja hauskana seurana. Miehenä tykkään omanikäisistä tai hieman itseäni nuoremmista.

        miehet, kertokaa lisää vinkkejä miten voi vanhempanakin säilyttää vetovoimaisuuden!!


      • Raaka totuus
        tahtoo tietää! kirjoitti:

        miehet, kertokaa lisää vinkkejä miten voi vanhempanakin säilyttää vetovoimaisuuden!!

        Näin:

        - Tulot yli 80 000 vuodessa,
        - 2-3 kertaa viikossa salilla, 2-3 kertaa aerobista harjoittelua
        - alhainen rasvaprosentti joten testot pysyvät ylhäällä ja estrot alhaalla.
        - aktiivisuutta, kiinnostuksen kohteita, intohimoisuutta
        - alhainen rasvaprosentti joten testot pysyvät ylhäällä ja estrot alhaalla.
        - Huvila Etelä-Espanjassa
        - Yli 100 000 euron urheiluauto (käytetty tosin)
        - Hyvä kämppä hyvällä paikalla.

        Ei mitään ongelmaa saada 25-30 vuotiaita viisikymppisenä, ei pienintäkään!

        Katsos
        a) kaikki naiset ovat huoria ja vain laskutustapa vaihtelee
        b) naiset ovat kiinnostuneita siitä, miltä asiat näyttävät eikä siltä mitä ne ovat.
        c) kohdat a ja b eivät vaikuta seksin laatuun.

        Zalando-kaveria lainatakseni: Älä ikinä, ikinä alennu olemaan naisen orja. Anna naisen jahdata sinua.


      • tahtoo tietää
        Raaka totuus kirjoitti:

        Näin:

        - Tulot yli 80 000 vuodessa,
        - 2-3 kertaa viikossa salilla, 2-3 kertaa aerobista harjoittelua
        - alhainen rasvaprosentti joten testot pysyvät ylhäällä ja estrot alhaalla.
        - aktiivisuutta, kiinnostuksen kohteita, intohimoisuutta
        - alhainen rasvaprosentti joten testot pysyvät ylhäällä ja estrot alhaalla.
        - Huvila Etelä-Espanjassa
        - Yli 100 000 euron urheiluauto (käytetty tosin)
        - Hyvä kämppä hyvällä paikalla.

        Ei mitään ongelmaa saada 25-30 vuotiaita viisikymppisenä, ei pienintäkään!

        Katsos
        a) kaikki naiset ovat huoria ja vain laskutustapa vaihtelee
        b) naiset ovat kiinnostuneita siitä, miltä asiat näyttävät eikä siltä mitä ne ovat.
        c) kohdat a ja b eivät vaikuta seksin laatuun.

        Zalando-kaveria lainatakseni: Älä ikinä, ikinä alennu olemaan naisen orja. Anna naisen jahdata sinua.

        Raaka totuus, onko nämä mielestäsi asioita jotka lisäävät 40 naisen vetovoimaisuutta??? Epäilen...


      • 55j6ghjnry
        Raaka totuus kirjoitti:

        Näin:

        - Tulot yli 80 000 vuodessa,
        - 2-3 kertaa viikossa salilla, 2-3 kertaa aerobista harjoittelua
        - alhainen rasvaprosentti joten testot pysyvät ylhäällä ja estrot alhaalla.
        - aktiivisuutta, kiinnostuksen kohteita, intohimoisuutta
        - alhainen rasvaprosentti joten testot pysyvät ylhäällä ja estrot alhaalla.
        - Huvila Etelä-Espanjassa
        - Yli 100 000 euron urheiluauto (käytetty tosin)
        - Hyvä kämppä hyvällä paikalla.

        Ei mitään ongelmaa saada 25-30 vuotiaita viisikymppisenä, ei pienintäkään!

        Katsos
        a) kaikki naiset ovat huoria ja vain laskutustapa vaihtelee
        b) naiset ovat kiinnostuneita siitä, miltä asiat näyttävät eikä siltä mitä ne ovat.
        c) kohdat a ja b eivät vaikuta seksin laatuun.

        Zalando-kaveria lainatakseni: Älä ikinä, ikinä alennu olemaan naisen orja. Anna naisen jahdata sinua.

        Mutta siltikin riippumatta listaamistasi "tärkeistä" asioista viestistäsi näkee että loppujen lopuksi olet kuitenkin jonkinlainen surkimus.


      • Yöäk !
        Raaka totuus kirjoitti:

        Näin:

        - Tulot yli 80 000 vuodessa,
        - 2-3 kertaa viikossa salilla, 2-3 kertaa aerobista harjoittelua
        - alhainen rasvaprosentti joten testot pysyvät ylhäällä ja estrot alhaalla.
        - aktiivisuutta, kiinnostuksen kohteita, intohimoisuutta
        - alhainen rasvaprosentti joten testot pysyvät ylhäällä ja estrot alhaalla.
        - Huvila Etelä-Espanjassa
        - Yli 100 000 euron urheiluauto (käytetty tosin)
        - Hyvä kämppä hyvällä paikalla.

        Ei mitään ongelmaa saada 25-30 vuotiaita viisikymppisenä, ei pienintäkään!

        Katsos
        a) kaikki naiset ovat huoria ja vain laskutustapa vaihtelee
        b) naiset ovat kiinnostuneita siitä, miltä asiat näyttävät eikä siltä mitä ne ovat.
        c) kohdat a ja b eivät vaikuta seksin laatuun.

        Zalando-kaveria lainatakseni: Älä ikinä, ikinä alennu olemaan naisen orja. Anna naisen jahdata sinua.

        Tästä jutusta loistaa vain sen kirjoittajan raa'at aivot.


      • yli 50 vee
        Raaka totuus kirjoitti:

        Näin:

        - Tulot yli 80 000 vuodessa,
        - 2-3 kertaa viikossa salilla, 2-3 kertaa aerobista harjoittelua
        - alhainen rasvaprosentti joten testot pysyvät ylhäällä ja estrot alhaalla.
        - aktiivisuutta, kiinnostuksen kohteita, intohimoisuutta
        - alhainen rasvaprosentti joten testot pysyvät ylhäällä ja estrot alhaalla.
        - Huvila Etelä-Espanjassa
        - Yli 100 000 euron urheiluauto (käytetty tosin)
        - Hyvä kämppä hyvällä paikalla.

        Ei mitään ongelmaa saada 25-30 vuotiaita viisikymppisenä, ei pienintäkään!

        Katsos
        a) kaikki naiset ovat huoria ja vain laskutustapa vaihtelee
        b) naiset ovat kiinnostuneita siitä, miltä asiat näyttävät eikä siltä mitä ne ovat.
        c) kohdat a ja b eivät vaikuta seksin laatuun.

        Zalando-kaveria lainatakseni: Älä ikinä, ikinä alennu olemaan naisen orja. Anna naisen jahdata sinua.

        Voi sinua ressukkaa..


    • gggggggggg

      Tottakai voi olla, ihan yksilöllinen juttuhan tuo on. Se että mies aina haluaa huomattavasti nuoremman naisen on pelkkä klisee, ja usein tällaiset miehet ovat muidenkin miesten silmissä vain naurettavia.

    • vcxvcxvcx

      Nuoruus on hyvä ominaisuus naisessa ja vanhuus taas huono ominaisuus. Paljon vaaditaan muilta ominaisuuksilta, jotta ne riittävät kumoamaan tämän "heikkouden" etenkin jos mies itse on naistan nuorempi.

      Joillekkin miehille tuo muu ominaisuus on se, että vanha nainen antaa, mutta nuori ei.

      • kctbbölgfvbk

        Tämä juuri on todella ahdistavaa. Naisena ei ole mitään tehtävissä, joutuu kilpailemaan mahdotonta nuoruuden ideaalia vastaan tietäen ettei voi ikinä onnistua ja että edellytykset huononevat päivä päivältä.

        Luovutan koko pelin ja muutan luostariin. Kannustan kaikkia 40 naisia tekemään samoin. Tapelkoot sitten kaikki miehet 18-100 v. niistä nuorista ja vetävistä alle 40v naisista.
        Ai niin, näinhän tapahtuu jokatapauksessa. No, muutan silti luostariin, eipähän tarvitse miettiä enää tätä asiaa.


      • Merkit ilmassa jo
        kctbbölgfvbk kirjoitti:

        Tämä juuri on todella ahdistavaa. Naisena ei ole mitään tehtävissä, joutuu kilpailemaan mahdotonta nuoruuden ideaalia vastaan tietäen ettei voi ikinä onnistua ja että edellytykset huononevat päivä päivältä.

        Luovutan koko pelin ja muutan luostariin. Kannustan kaikkia 40 naisia tekemään samoin. Tapelkoot sitten kaikki miehet 18-100 v. niistä nuorista ja vetävistä alle 40v naisista.
        Ai niin, näinhän tapahtuu jokatapauksessa. No, muutan silti luostariin, eipähän tarvitse miettiä enää tätä asiaa.

        Tee se mutta nyt alkaa olla jo kiire 40 naiset pitäisi ohjata vanhustenhoidon saloihin.
        Voisivat keskenään poistaa toisensa, kun vaipat alkaa täyttyä ja juustohöylä olisi uudelleen keksitty apuväline, tehostettu pikku kiljotiini.
        Apua tämäkö on tulevaisuutta?


      • iloista tulevaisuutt
        Merkit ilmassa jo kirjoitti:

        Tee se mutta nyt alkaa olla jo kiire 40 naiset pitäisi ohjata vanhustenhoidon saloihin.
        Voisivat keskenään poistaa toisensa, kun vaipat alkaa täyttyä ja juustohöylä olisi uudelleen keksitty apuväline, tehostettu pikku kiljotiini.
        Apua tämäkö on tulevaisuutta?

        Kyllä se dementia ja Alzheimerkin voi iskeä jo nuorempaankin henkilöön. Eli myös nuorempien pitäis pitää huolta terveydestään varsinkin jos suvussa on dementiaa tai Alzheimeria. Tulevaisuudessa suurin osa vanhuksista potee jotain muistisairautta ja nuorempien täytyy pitää huolta meistä vanhuksista, jotka emme kykene enää itse huolehtimaan itsestämme. Siinä tulevaisuuden kuvaa nuoremmalle polvelle. Eli jos naisella on vanhempi mies, niin saapi sitten vaihtaa vanhenevalle miehellensä pissavaipat aamuin illoin ja huolehtia lääkityksestä ja syömisistä.


      • Ihmettelen vaan
        kctbbölgfvbk kirjoitti:

        Tämä juuri on todella ahdistavaa. Naisena ei ole mitään tehtävissä, joutuu kilpailemaan mahdotonta nuoruuden ideaalia vastaan tietäen ettei voi ikinä onnistua ja että edellytykset huononevat päivä päivältä.

        Luovutan koko pelin ja muutan luostariin. Kannustan kaikkia 40 naisia tekemään samoin. Tapelkoot sitten kaikki miehet 18-100 v. niistä nuorista ja vetävistä alle 40v naisista.
        Ai niin, näinhän tapahtuu jokatapauksessa. No, muutan silti luostariin, eipähän tarvitse miettiä enää tätä asiaa.

        Eikö sen 40 naisen pitäisi olla jo vakiintuneessa parisuhteessa ja äitinä? En ymmärrä tätä että täällä kysellään miten vanhempi nainen voisi olla ihannenainen. Ei voi kun sen piti olla se ihannenainen silloin 20 vuotta aikaisemmin ja pokata itselleen mies silloin. Älkää eläkö villiä sinkkuelämää 40-vuotiaaksi, jos ette halua vanheta yksin!


      • väärinymmärrys---
        Ihmettelen vaan kirjoitti:

        Eikö sen 40 naisen pitäisi olla jo vakiintuneessa parisuhteessa ja äitinä? En ymmärrä tätä että täällä kysellään miten vanhempi nainen voisi olla ihannenainen. Ei voi kun sen piti olla se ihannenainen silloin 20 vuotta aikaisemmin ja pokata itselleen mies silloin. Älkää eläkö villiä sinkkuelämää 40-vuotiaaksi, jos ette halua vanheta yksin!

        Haloo! ei kyse ole siitä että haluaa elää villiä sinkkuelämää vaan että on 4kymppisenäkin ihannenainen omalle miehelleen, lastensa isälle. Tai jos on eronnut, miten löytää uusi suhde kun oman ikäiset miehet katselevat vain 10 v nuorempia.


      • ,
        Ihmettelen vaan kirjoitti:

        Eikö sen 40 naisen pitäisi olla jo vakiintuneessa parisuhteessa ja äitinä? En ymmärrä tätä että täällä kysellään miten vanhempi nainen voisi olla ihannenainen. Ei voi kun sen piti olla se ihannenainen silloin 20 vuotta aikaisemmin ja pokata itselleen mies silloin. Älkää eläkö villiä sinkkuelämää 40-vuotiaaksi, jos ette halua vanheta yksin!

        Ei se sinkkuus ole aina oma valinta. Mä en kelvannut kellekään, koska olen liian ruma kuoreltani. Sitten lisäks ujo ja arka eli ei mitään mahdollisuuksia ollut ikinä ihmissuhdemarkkinoilla =D. En ole ikinä täyttänyt ihannenaisen kriteerejä, en nuorempana ja vielä vähempi nyt kun olen vuosia sitten ylittänyt tuon maagisen 40 vuoden iän. Nuorempana kuvittelin vielä ett kyllä mullekin joku löytyy, en halunnut myöntää itselleni omaa rumuuttani, nyt olen jo myöntänyt ettei näin rumalle miestä löytynyt. Pahaltahan se tuntuu ettei kelvannut kellekään, mutta minkäs teet. Nyt sitten olen jo liian vanhakin kelvatakseni tässäkään iässä enää miehille :D


      • Anti olla
        kctbbölgfvbk kirjoitti:

        Tämä juuri on todella ahdistavaa. Naisena ei ole mitään tehtävissä, joutuu kilpailemaan mahdotonta nuoruuden ideaalia vastaan tietäen ettei voi ikinä onnistua ja että edellytykset huononevat päivä päivältä.

        Luovutan koko pelin ja muutan luostariin. Kannustan kaikkia 40 naisia tekemään samoin. Tapelkoot sitten kaikki miehet 18-100 v. niistä nuorista ja vetävistä alle 40v naisista.
        Ai niin, näinhän tapahtuu jokatapauksessa. No, muutan silti luostariin, eipähän tarvitse miettiä enää tätä asiaa.

        Höps, ei tässä miehiä varten eletä.


      • Jeputijep
        Anti olla kirjoitti:

        Höps, ei tässä miehiä varten eletä.

        Ainoa todellinen tehtävämme on lasten teko.


      • höpö höpö
        Jeputijep kirjoitti:

        Ainoa todellinen tehtävämme on lasten teko.

        höpö höpö


      • huohh

        vcx on alle 30, joten vastauksensa ei ole kovin relevantti.


      • Anonyymi
        Jeputijep kirjoitti:

        Ainoa todellinen tehtävämme on lasten teko.

        😂😂😂 Ehkä sinun, muttei minun. No mutta itsehän päätät minkä arvoinen olet!


    • mies 68

      Aloittajan kysymykseen vastaisin niin, että on mahdollista ja jopa enemmän kuin todennäköistä. Itseäni 40 miehenä kiinnostaa nainen, jonka kanssa pystyy myös keskustemaan samalla aaltopituudella. Ja onhan se makuukammariosastokin paljon parempaa kun on näkemystä ja kokemusta.

      • Hjumor

        Niin 68-vuotiaana (40 ) miehenä sua kiinnostaa sellainen 40-45-vuotias nainen :D


    • 16-35 paras

      Halle Berry 46 v. .... vois panna, mut pääsääntöisesti yli 40 vuotias on jo viimeinen käyttöpäivä mennyt.

      • Anonyymi

        Ääliöhän sä olet 😂😂😂


    • näin aattelen

      Joo, varmasti voi. Mutta jos nyt katsot keskimäärin 30 naisia, no, jo nuorempia, niin ei varmaan keskivartalolihavaan tanttaan, jolla on jämähtänyt kaikki. Nuoruudessa ei itseasiassa ole mitään mitä ikä ei vain parantaisi, jos haluaa. Kun ihmiset vanhenevat sitä enemmän kaikki alkaa näyttää nuoremmilta ja kaikille muutama vanhenemisen merkki ei ikinä merkkaa mitään. Kauniita 40-60-vuotiaita on maailma täynnä... Mutta. Tuskin kenenkään ihannenainen on kaljan punakka lyhyttukkainen keskivartalolihava tantta. Jos ulkonäöstä puhutaan, ihminen voi olla kunnossa koko ikänsä ja tosiasiassa, kun ei etsitä tekosyitä omalle lihavuudelle, ihmisen aineen vaihdunta alkaa vaikeuttaa työtä vasta 50 jälkeen!!!
      Ja vaikeuttaa, ei tehdä mahdottomaksi. Ikääntymisen merkitsaavatkin näkyä, usein ne vaan tuovat persoonaa ja kivaa ilmettä, jos kroppa on kunnossa, hiukset kivasti, kohtuulliset meikit = nainen näyttää itsestään huolehtivalta ja reippaalta. Puhumattakaan tietty näistä piilojuopoista, joilla on tupakkaa äänessä ja kiva siideriturvotus...

      Ja 99% ei muuten käy se poikatukka eikä "pirtsakka polkka"!!!

      Ok, mutta miksi nuoruus on kivaa? Koska... Ihmiset ovat silloin avoimempia, positiivisempia, seikkailun haluisia. Uskovat asioihin, eivät ole jämähtäneitä. Koska nuoret uskaltavat vielä heittäytyä elämään, ja laittavat ripsaria silmään ja uskaltavat nauraa vitseille. Koska nuoret eivät ole katkeria, vaan elossa! Nuorissa on vielä uskoa asioiden parantamiseen, aktiivisuutta tehdä ja harrastaa.
      Sen sijaan... He ovat mustavalkoisia, luulevat enemmän kuin tietävät, eivät omaa kovinkaan paljon elämän kokemusta, eivätkä ole aikuisia.

      Joten ynnää: kaunis ja hyväkuntoinen itsestään huolehtiva nainen, joka uskoo asioihin, uskaltaa puhua mutta on oppinut myös kuuntelemaan. Nainen, joka pukeutuu nuorekkaasti, on nätti ja hauskan näköinen.
      Tietää paljon ja vanhettuaan on oppinut myös ettei tiedä kaikkea eikä tarvikaan. Osaa heittäytyä, mutta joskus antaa olla. Uskoo, opiskelee, tekee, on aktiivinen ja osaa myös levätä, koska kunnianhimo ei aja enää eikä lapsia tartte tehdä. Osaa rakastaa ja antaa tilaa, ei tarvitse painostaa liittoihin eikä tarvitse enää vaatia suhteen "etenemistä" ja ties mitä, kouluttaa miestä. Pärjää jo omillaankin, mutta osaa sanoa että rakastaa ja tarvitsee. Osaa olla värikäs ja uskaltaa olla oma itsensä, muttei koe tarvetta todistella enää mitään. Arvostaa jo kokemuksella syvällisempiä asioita ja... sitä rataa.

      Siis sinulla on KAIKKI mahdollisuudet olla täydellinen unelmien nainen nyt ja tästä eteenpäin.
      Sitten kun meistä tulee senioreita ja oikeasti vanhoja, ei ne miehetkään enää paljon mahkuja nuorempiin omaa, ja oman ikäiset näyttää just oikeilta, kun nahka roikkuu hieman itselläkin.

      Intohimo syntyy muustakin kuin sileästä naamasta... Mitä muuten kaikilla ei ole nuorenakaan. Olkaa oman itsenne unelmien naisia, ja olette sen oikean miehenkin, ainakin varmemmin!
      Kodinhoitajan roolin valitsette itse ja samoin muut elämänne roolit. Ottakaa siis vastuu itse omasta itsestänne ja naisena olemisestanne. Kyllä miehiä on maailma täynnä, jolle te olette silloin se unelmien nainen.

      • Kiitos!

        Tämä oli hyvin rohkaiseva kirjoitus! Kiitos!


    • miehen mielipide

      Koska viehätyn kauniista, fiksuista, ryhdikkäistä ja hoikista naisista, he viehättävät minua myös 40 ja 50 iässä. 20 tai 30 ikäiset eivät viehätä jos eivät ole kauniita ja älykkäitä. Kauneus ei ole iästä kiinni aina ja moni 40 ikäinen on kauniimpi kuin ikäistään nuorempi.

    • åogiu

      kyllä voi olla esim mä panisin Halle Berryä mielelläni.
      mies 29w

      • ÄLÄ UNTA NÄÄ

        Etkä panisi kun juoksisit karkuun tai jäätyisit! Haaveilla saa mutta tiedät itsekkin ettet pystyisi oleen siinä omana itsenäs jäätymättä.


    • N vuosimallia 1965

      Eikö intohimo ole mitään muuta kuin halua panna? Jos yli 40-vuotias mies etsii kumppania, ratkaiseeko ainoastaan se, että nainen on "pantava"? Vai lisääkö vetovoimaa esim. tyylikkyys, äly, empatiakyky, samat arvot, yhteiset harrastukset tms.?

      Uskon, että monikin 40-50-vuotias saattaa "kuolata" parikymppisten naisten perään kadulla ja baarissa, mutta kuinka moni oikeasti haluaa 20 vuotta nuoremman naisen elämänkumppanikseen?

      Olen 47-vuotias eronnut nainen. Onko minulla mahdollisuuksia siis vain yli 60-vuotiaitten miesten kanssa?

      • ÄLäHuoli

        Mulla mies komea ja ihana 45 v ja itse olen 46. Uusiopari.


      • heko, heko :D

        Huvittavan paradoksin heitit... Eli siis itse "itket" kun vanhempaa ei arvosteta, tavallaan tätä samaa sanoo moni. Että nyyh, nyyh, kun meissä katsotaan vain ikää. Mutta lopussa paljastat että niin teet itsekin, että eikö ole mahkuja kun 6kympisten kanssa: niin, ne kun ovat niitä vanhoja ja huonompia eikö? Ihan vaan ikänsä perusteella? Joten mikset myös sinä olisi? Eikö vetovoimaa ja seksiä lisääkään ne luettelemasi syvällisyydet, kuten tyyli, äly, empatia, arvot ja harrastukset? Vai mihin se ikäraja taas vedettiin? Itse tet ihan sitä samaa, mistä mikiset muille, ei kelpaa ihan iän perusteella, väheksyt sinua vanhempia miehiä, mutta sinua ei saisi väheksyä. Niin, kuinka moni haluaa 20 vuotta nuoremman, no, mikä saa sinut kuvittelemaan että 6kymppinen huolisi sinut?

        Ai niin, kun ne 20 vuotta vanhemmat on niitä epätoivoisia... Tosiaan.
        Eikö intohimo ja elämänkumpaanuus sinulle muuta ole? Eikö se ole ihan sama, minkä ikäinen ihminen on, etkö itse nääkään... Täh..Kun iän ja pinnan..?


    • nuoihanatnaiset

      Totta kai ! Tyhmä kysymys. Meikä poika (44 v.) kun ihastuu (harva se päivä tosin.;-) ) niin ei se ainakaan naisen iästä ole kiinni. Ensin luonne, pilke silmäskulmassa ja naisellisuus. Sitten muu fysiikka. Näin se vaan on.

    • mies50v

      Minusta nainen on parhaimmillaan 40 . Eipä mulla muuta asiaa..

      • nainen42v1

        Tämä oli tosi miehen kommentti!


    • Mies.vm64

      Jos mies ei ole aikuisiässään lainkaan kehittynyt henkisesti, niin siinä tapauksessa 25-vuotias tyttöystävä on paras valinta vielä 45-vuotiaanakin. Mutta jos mies on sekä älyllisesti että seksuaalisesti aikuinen niin hän himoitsee eniten suurinpiirtein ikäisiään. Valitettavasti niitä henkisesti lapsentasolle jääneitä miehiä on liikaa. Itselleni ajatus isä-tytär -kaltaisesta parisuhteesta on kaikin puolin outo ja vastenmielinen.

      • 9+15

        Mielestäni aika miehiä alentavaa ajatella tuolla tavalla. Se, että mies haluaa nuoren, kauniin ja seksuaalisesti haluttavan naisen, on täysin normaalia eikä se liity miehen henkiseen kasvuun millään tavalla.

        Vähän sama kuin sanoisi naiselle, että älkää naiset olko lapsellisia ja havitelko niitä fiksuja ja menestyneitä miehiä, katsokaa sisimpään!

        Miehelle naisen nuoruus ja kauneus edustaa sitä elementtiä, mikä suurimmalle osalle miehistä on naisessa tärkeää. Juttukaveriksi ja seuraksi mies on paljon yksinkertaisempi ja helpompi.


      • Faktaako?
        9+15 kirjoitti:

        Mielestäni aika miehiä alentavaa ajatella tuolla tavalla. Se, että mies haluaa nuoren, kauniin ja seksuaalisesti haluttavan naisen, on täysin normaalia eikä se liity miehen henkiseen kasvuun millään tavalla.

        Vähän sama kuin sanoisi naiselle, että älkää naiset olko lapsellisia ja havitelko niitä fiksuja ja menestyneitä miehiä, katsokaa sisimpään!

        Miehelle naisen nuoruus ja kauneus edustaa sitä elementtiä, mikä suurimmalle osalle miehistä on naisessa tärkeää. Juttukaveriksi ja seuraksi mies on paljon yksinkertaisempi ja helpompi.

        Nainen joka ottaa miehen vain sen takia että on menestynyt on kyllä ihan yhtä henkisesti tyhjä kuin mies joka ottaa tyttärensä ikäisen naisen elämänkumppanikseen. Siis kysehän ei ole kuin oman satuksen nostattamisesta joko miehen rahan tai naisen ulkonäön ja nuoruuden avulla.
        En usko nuoren naisen tulevan itse onnelliseksi sellaisen vahnan miehen kanssa joka himoaa vain naisen ulkokuorta enkä usko miehen tulevan onnelliseksi jos tietää naisen antautuvan hänelle vain sen takia että rahapussissa on rahaa.

        Eiköhän kaikki halua olla rakastettuja omina itseinään ja personinaan. Se nuori kaunis nainenkin kaipaa sitä ja se vanha kurpppa nainen ja vanha kalju mies ja se nuri kiinteä mies myös. Kaikki naiset ainakin haluaa että läheisin ihminen olisi se elämänkumppani. Läheisyys syntyy yhdessä olemisesta ja kaikesta puhumisesta ja yhdessä tekemisestä. Jos se ukko juttelee mieluimmin kavereidensa kanssa kuin vaimonsa niin tuskin nuori vaimo siinä kauaa on.


      • Mies.vm.64
        9+15 kirjoitti:

        Mielestäni aika miehiä alentavaa ajatella tuolla tavalla. Se, että mies haluaa nuoren, kauniin ja seksuaalisesti haluttavan naisen, on täysin normaalia eikä se liity miehen henkiseen kasvuun millään tavalla.

        Vähän sama kuin sanoisi naiselle, että älkää naiset olko lapsellisia ja havitelko niitä fiksuja ja menestyneitä miehiä, katsokaa sisimpään!

        Miehelle naisen nuoruus ja kauneus edustaa sitä elementtiä, mikä suurimmalle osalle miehistä on naisessa tärkeää. Juttukaveriksi ja seuraksi mies on paljon yksinkertaisempi ja helpompi.

        Mä koen tyttäreni (26v) ja itseni ajatusmaailmassa niin valtavan kuilun että en voisi kuvitellakaan seurustelevani oman lapseni ikäisen naisen kanssa. Kaksvitosen elämänkokemus rajoittuu opiskeluaikaan, eli on ihan päivänselvää ettei olla henkisesti samalla aaltopituudella. En voisi kuvitella seurustelevani tyttäreni ikäisen naisen kanssa ja vaikka tuo nainen olisi persoonana kuinka kiinnostava, niin minun silmissäni vielä kuitenkin tyttönen. Eikä kiinnostaisi jakaa naisystäväni vanhempien kanssa kokemuksia aikakaudesta jota olen elänyt, minulle on tärkeää että kumppanini ymmärtää ja jakaa kanssani oman sukupolveni kokemukset. Se että koen että en ole oman tyttäreni ikäisten kanssa henkisesti samalla kehitystasolla on helvetin hyvä asia, onhan minulla kaksi vuosikymmentä enemmän elettyä elämää takana. Olen jotain sen aikana oppinutkin! Yksi keskeinen opittu asia on se että toimiva kumppanuus ei perustu vastapuolen nuoruuteen ja kauneuteen vaan hyvään ystävyyteen ja yhteisymmärrykseen. Suhde toimii parhaiten kun kummankaan ei tarvitse esittää kokeneempaa, kypsempää, viriilimpää tai nuorempaa kuin on.


    • 14+12222222222222222

      Kyllä voi. Itse 36-vuotiaana en oikein voi kuvitellakaan olevani alta 30-v naisen kanssa kun taas hyvin säilynyt ja nuorekas 40-50 vuotias ei ole ollenkaan paha ajatus.

    • Ei helmiä sioille

      Taas sarjassamme näitä idioottimaisia loppumattomia väittelyitä. Ottakaa tai jättäkää v.....ko väliä sillä on jos jonkin kiinni saatte. Ettehän sitten istu täällä arvostelemassa mikä käy ja mikä ei. Ette ole kuitenkaan saaneet sellaista luomakunnankruunua minkä haluatte ja siksi istutte täällä. Onhan sitä ihmisellä oltava korkeat unelmat mutta jalkojen silti pysyttävä maassa. Ihmisessä ja sen hulluissa toiveissa ja luuloissa se on vika jos ei toista ole löytänyt.

    • Mies 43v

      Mies vastaa: Keski-ikäinen nainen, 40v on kaikin puolin haluttavampi. Nuoremmilla naisilla henkinen kypsyys on vielä raakile, ilmenee mustasukkaisuutena eli epävarmuutena, pakonomaisena tarpeena alkaa leikkimään perhettä, kaikenlaista poukkoilua elämässä, haetaan vielä omaa itseä ja paikkaa elämässä.

    • Nainen42v

      omasta kokemuksesta voin kertoa että elämä on tällä hetkellä "kuumempaa" ja miehet kiinnostuneempia kuin koskaan aiemmin. myös 30 miehet kiinnostuneita.
      syy: olen elämäniloinen, itsevarma, seksikäs, älykäs, kokenut ja fyysisesti hyvässä kunnossa. en ole kaunotar, mutta tiedän omat vahvuuteni ja satsaan niihin.
      osaan nauttia elämästä enemmän kuin nuorena, enkä tuhlaa aikaa asioihin tai ihmisiin joista en pidä. keskityn positiivisiin asioihin enkä vatvo menneitä. jos haluan muutosta elämässäni, laitan sen tapahtumaan. elämä on ihanaa!!!

      • ei kiinnosta vakavam

        Hyvä että olet tyytyväinen, mutta ei ne nuoremmat ja muutkaan miehet sinusta halua välttämättä itselleen vakituista naista, vaikka hauskaa haluavat pitää iloisen ihmisen kanssa. Sitä se on, mutta älä anna häiritä.


      • original Nainen42v
        ei kiinnosta vakavam kirjoitti:

        Hyvä että olet tyytyväinen, mutta ei ne nuoremmat ja muutkaan miehet sinusta halua välttämättä itselleen vakituista naista, vaikka hauskaa haluavat pitää iloisen ihmisen kanssa. Sitä se on, mutta älä anna häiritä.

        Kerran täällä eletään, joten hauskaa haluan itsekin pitää, joten minulla ei ole tämän asian kanssa mitään ongelmaa - sinä sen sijaan olet tehnyt olettamuksia minusta ja elämästäni tietämättä asioista mitään? Sitäpaitsi tämänhetkinen miesystäväni (38v) haluaisi vakiintua kanssani, mutta minä olen kieltäytynyt. Syystä, että minä valitsen mitä haluan elämälläni tehdä - ja juuri nyt en halua vakiintua (koska minulla pitkä suhde takana). Ei kannata solahtaa vanhakantaisiin ajattelutapoihin siitä, mitä miehet/naiset haluavat - ei kaikki naiset halua sitä miestä rengastaa niin nopeasti kuin mahdollista - ja sekös miehiä sapettaa, tai ainakin osaa. Eikä kannata myöskään heti vihjailla että elämästä nauttiva tai iloinen nainen olisi jotenkin moraaliton - voi joku vielä ihan oikeasti ajatella noin vanhanaikaisesti????


    • Puumatar kertoo
    • ´´´

      Itse olen 20v miespuolinen ja haaveilen yhdestä 45-vuotiaasta naisesta päivittäin.

    • Nasdaq

      Noh noh.

      Siis me ollaan vanhojen ämmien kanssa siksi, että me ollaan oltu niiden kanssa ever since.


      (itsekriittistä naurua)

    • Iästä viis kunhan on iso perse

    • jukkap9

      Voi olla ja nainen on parhaimmillaan 30-50v välillä, on kypsä ja himokas, sekä naisellisen pyöreä oikeista kohdista. 50 ylitettyään alkavat laihduttaan ja pilaavat hiuksens leikkaamalla ne lyhkäiseksi. Nätti, leveälanteinen nainen pitkillä hiuksilla on minun makuuni, mutta mistähän löytyisi, varattukin kävisi aina joskus, kunhan ei ole maksullinen, niitä kyllä löytyy? jukkap9 at luukku.com

    • minun ihannenainen on yli 50v ja rehevä

    • 50-mies

      On mahdollista, että 40-50 on kiinnostavampi, etenkin pysyvää suhdetta ajatellessa.

      Omanikäinen tuntuu sopivammalta, eikä ole ollut tarvetta kokeilla nuorempien kiinnostusta. Ilman ennakkoluuloja kuitenkin paras.

    • Minulla on kokemusta kaiken ikäisistä naisista, lähinnä siksi, että olen itse 63 ja elänyt suhteessa monien naisten kanssa, joka ikäluokasta.
      Parasta seksiä olen saanut kuuttakymppiä lähestyviltä ja muutamalta yli kuusikymppiseltä. Yllättävää on ollut havaita, että liukuvoiteita ei ole monenkaan kanssa tarvinnut ainakaan pakosta, mutta toki se tekee homman helpommaksi ja molemmille mukavammaksi.

      Kuusikymppisenä nainen ei enää ole lapsellinen, vaan hän on parhaimmillaan juuri silloin. Uskokaa tai älkää. Sittenpähän näette, jos kun elätte niin vanhoiksi.

      • Aivan totta


    • 27-

      Hei, Vastauksesi kysymykseesi on helppo vastata näin. Laadukasta heittäytyvää elettyä elämää ei ole 27 ikä vuoden jälkeen max 35 vuoden jälkeen ei sitä ainakaan enää ole !!

      • Anonyymi

        Niin, SINULLA ei ole kun asenteesi on tuollainen. Älä puhu kuitenkaan muiden puolesta.


    • Minä ainakin tunnen intohimoa kypsiin. Varsinkin jos he ovat keskustelutaitoisia

    • On mahdollista

    • Anonyymi

      neljäkymppiset naiset ovat kokemukseni mukaan joko a) elämäänsä täysin kyllästyneitä (=lapsiinsa, miehiinsä, kaikkeen) c) seksielämäänsä nuutuneita ei kotona ei enää saa kuin korkeintaan pimeässä nopeaa jyystöä niin että ukko saa, mutta itte jä ilman. Esileikit jäi taakse jo monta vuotta sitten.

    • Anonyymi

      Taidat olla joku alakoululainen? Luuletko aivan aikuistenoikeasti että iällä on väliä,tai jos sulle on niin et täysillä käy

    • Anonyymi

      No haloo, totta kai on "mahdollista"

    • Anonyymi

      Hankkikaa naiset itsetunto! Vaikka olen siis itsekin nainen. Mutta ei naisen (tai ihmisen ylipäätään) tehtävä ole elämässään miettiä että kelpaako sille tai sille. Silloin on menty jo metsään. Jos et kelpaa jollekulle, niin miksi sellaisen ihmisen mielipiteellä edes on sinulle mitään merkitystä?

    • Anonyymi

      Sinä apaut n. 40 v. Tule pane aa mua

    • Anonyymi

      Jos tissit on isot, peppu pyöreä ja pärstä näyttää hyvältä niin mikä ettei.

    • Anonyymi

      Nainen on kuin hyvä viini, joka paranee vanhetessaan. Näin se vaan menee.

    • Anonyymi

      kyl mun miäs ainaku tykkää

    • Anonyymi

      Tottakai sinä olet nainen jota minä en tunne ,mutta minäkin olen sanonko ujo koska on aikaa siitä et elin naisen kans samassataloudesa tai hän eli mun luona. Ja nyt tämä yksin oleminen rupee tuntumaan turhalta, olen jo vetänytkäteen tarpeeksi yksin, on yksinäistä kun ei ole sitä keskustelu kumppania elämästä?

    • Anonyymi

      Minulla on kotona sellainen 42 v isotissinen pantava vosu. reikää saa kun tarvitsee. vetää käteen ja ottaa suihin. Helvetin hyvä muija.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe