Ja ehkä toinenkin. Mutta muutamilla treffeillä käyneenä olen tämmöiseen pikku ongelmaan törmännyt joka ikisen kerran. Eli minne mennään... Olen siis nainen ja aina kun minua on pyydetty treffeille niin olen ollut se joka kertoo sitten minne mennään. Olen yrittänyt sitäkin taktiikkaa, että sanon olevani tosi huono keksimään paikkoja, että löytyisikö ehdotuksia. Ja aina vastaus on, että ihan sama, enmää tiedä sano sää.
Pikkaisen latistaa tunnelmaa kun jotenkin odottaisi, että miehestä löytyisi edes joskus sellaista reippautta, että " hei mä tiedän tosi kivan paikan semmonenjasiellä" olisko se vaikka hyvä?" tai että nähdään siinä ja siinä.
Vois etukäteen kattella vaikka sitten netistä, että mihin vois treffejä ehdottaa. Mutta mikä siinä on niin vaikeeta... ihan kuin kaikki yritys olisi puristettu vaan siihen yhteen kysymykseen, että voitaisiinko tavata. vähän enempi yritystä jookos!
yks pikku vinkki treffeille pyytäjille..
40
2684
Vastaukset
- kahvimatkat oy
niin se toinen vinkki olisi, että tämä "huumorintajuinen, urheilullinen, toisen huomioonottava"-täydellisyys saapuisi paikalle selvinpäin.
- ennensuhdettakannat
Joo, on myös tosi outoa, että nämä teatteria harrastavat eivät tiedä yhtään juuri nyt menevää näytelmää tai taidetta harrastavat eivät ole kuulleet mistään näyttelystä, taiteilijaa nyt mainitsemattakaan. Ja vapaille ei voi soittaa kuin arkisin klo 16.00-17.00 välillä. Testatkaa naiset ennen treffejä, niin vähenee kummasti tuo tarjonta ehkä niihin hieman laadukkaampiin.
- m89045v4390pw
Juu, on todella ärsyttävää että mies ei voi ehdottaa treffipaikkaa. Ja kun kysyy olisiko hänellä ehdotuksia tulee tosiaan tuo "en mä tiedä...mikä tahansa käy". Näistä miehistä tulee sellainen olo että niitä saa vetää joka asiassa perässä, aloitteellisuus puuttuu kokonaan. Ei kauheasti innosta.
- eiongelmaa
Täällä pikkukylässä asumisessa on se hyväpuoli, että tapaamispaikat ovat kivenalla.
Yksi kuitenkin on ja sinne minä ehdotan treffejä. Kaikille myöskin käynyt. - kahvimatkat oy
Täällä pääkaupunkiseudulla on kyllä paikkoja ja tapahtumia jne. Aina jonnekkin olen keksinyt mennä. Mutta sitä pohdin, että jäisikö treffit kokematta jos kieltäytyy valitsemasta paikkaa tai jää odottelemaan vaihtoehtoja. Veikkaan, että jäisi. Treffailija-ässä varmaan olettaisi minun olevan koppava, hankala, tympeä..Täytyy varmaan tehdä testinä joskus...
Olisko mitään ajatuksia miehillä jotka pistävät naisen päättämään, että miksi näin on? Tämä on varmaan myös sellainen logiikkapuolen ymmärrysyritys. :)- Quatrevingtdixneuf
Se voisikin olla ensimmäinen testi. Jos ei edes paikkaa keksi, niin mitä muutakaan siltä voi odottaa. Kannattaa jättää koko treefit väliin. Paitsi jos mies on muualta eikä tunne paikkoja.
- EräsDeittitytsy
Olisiko vielä mahdollista, että treffeille pyytäjät olisivat pitkiä, tummia, komeita ja rikkaita. Kiitos!
- ghhjhgjgh
Kyllä olisi. Mutta kun en osaa leperrellä niin homma tyssää siihen. Ei vastata takaisin.
- googleta vaikka
ghhjhgjgh kirjoitti:
Kyllä olisi. Mutta kun en osaa leperrellä niin homma tyssää siihen. Ei vastata takaisin.
Opettele lepertelemään!
- mulle erä-erkki!!
Pian pääsee pilekille rehveille...
- täysin nolla
Ämmät lähtee tyhmien miesten kaa treffeille kun mies ei jaksa edes paikka keksiä. Ei suhteestakaan tule mitään jos ei jaksa tehdä mitään joten tuskin mies panostaa suhteeseen jos ei jaksa treffeihin panostaa.
- fsdfdsfds
keskinkertaset naiset taas luulee itestään liikoja. Uskokaa jo, joudutte 99% kuitenkin tyytymään siihen vätykseen.
- Joskus treffeilläkin
Heh... mie sanon yleensä et soittele sitten kun olet keksinyt paikan.... hienoisena vinkkinä siitä odotetusta aloitteellisuudesta. Itse pidän itseäni aloitteellisena ja "vien mielelläni" mutta ekoilla treffeillä haluan nähdä että miehestä löytyy oma-aloitteellinen herrasmies niin halutessaan. Jos on liian kovat vaatimukset... sitten on :-)
- herrasmies xx
Treffipaikan sopiminen ei onnistu ilman vuorovaikutusta, sillä turvallisuuden ja seksin ym. tarvetta on vaikea ennustaa. Vääränlainen ehdotus lopettaa viestittelyn.
Kokeilin keväällä ohjeistuksien mukaisia treffejä rautatieasemalla. Sain jo viesteissä kommentteja siitä, että paikka voisi olla romanttisempi. Juttu päättyi vartin tuoremehuihin.
Opista viisastuneena kysyin ehdotuksia seuraavalta treffinaiselta vieraalla paikkakunnalla kun oli tarkoitus tavata. Lopulta ehdotin hänen vinkkaamaansa kahvilaa keskustassa. Nämä treffit kestivät pari tuntia ja päättyivät tiukkaan halaukseen. Jatko jäi sopimatta ja on hiipumassa jollei jo päättynyt. Keskustelun aikana hän oli pahoillaan siitä, että hotellini on niin kaukana.
Kolmas yritys paikkana hotellin ala-aula onnistui paremmin. Aloitimme hotellin baarista ja tapasimme viikon päästä uudestaan samoissa merkeissä.
Vaikuttaa siltä, että kynnys tavata naisen kotona on korkea. Myös miehenä haluan nähdä toisen livenä ennen lähemmän tuttavuuden tekemistä, sillä kuvatkin valehtelevat viesteistä puhumattakaan. - nvm1962
Joo todellakin "kynnys tavata naisen kotona" on korkea. Pitääkin olla. Kuka nyt tuntemattoman kotiinsa päästäisi. Nettitreffeissä ei pidä kertoa edes missä asuu.
- herrasmies xx
Kun taas baarista lähdetään jatkoille, on naisen kodin kynnys hyvin matala. Sängyssä ollaan ennen kuin tiedetään oikeat koko nimet eikä niitä välttämättä kerrota sen jälkeenkään. Osoitteen jossa ollaan mies saa päätellä ihan itse.
Webbikamerat ovat olemassa. Miksei niillä voi tarkastaa toisen habitusta ennen treffejä?
- rjuhani67
Minulle on ainakin käynyt niin, että nainen on itse suoraan ehdottanut treffipaikkaa. Sitten vieraalla paikkakunnalla kun treffasin, niin kysyin naiselta, että mitä paikkaa hän suosittelisi. Paikka löytyi ilman turhia puristelemisia. Toisinaan olen myös itse ehdottanut paria eri vaihtoehtoa.
Jos lähtökohta on se, että vain toinen määrittelee treffipaikan eikä toinen tee sen eteen mitään, niin tuskin tulee mitään suhdettakaan. Vuorovaikutusta peliin heti alusta. Tietty täydelliset vässykät ovat erikseen ja niistä kannattaa pysyä erossa, olivat sitten miehiä tai naisia. - jahkati jahkaa
Jos mies ei osaa päättää, niin eikun kalleinpaan mahdolliseen paikkaan
vaan syömään pitkän kaavan mukaan..- ttgttrgrg
Jonka jälkeen jälkiruoka ;)
- heheee
ttgttrgrg kirjoitti:
Jonka jälkeen jälkiruoka ;)
ja jonka jälkeen mies sanoo: pieni hetki, käyn vessassa... ja poistuu takakautta ravintolasta.
- treffinainen
Mikset ihan itse katso valmiiksi sopivia kahvipaikkoja ja itse ehdota kohtaamis- ja kahvipaikkaa, niin pääset sinne missä itsekin viihdyt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jne..............
Ethän itsekään ole sen parempi kuin toinenkaan, jos itselläsikin on noin vaikeaa yhden paikan valitsemisen kanssa! Varmaan miehelläkin tunnelma latistuu, kun huomaa ettei treffikaverissa ole reippautta.. - kahvimatkat oy
Treffinaiselle.. jos kommenttisi oli aloittajalle niin näinhän juuri olen tehnytkin.. Mitä ilmeisemmin olen kumminkin tyhmä koska odotan jotain mielipiteitä tai aktiivisuutta myös toiselta. Joskus olen heittäytynyt hurjiin kuvitelmiin, että naisena minut haluttaisiinkin viedä jonnekkin. Aika turhaa kuvitelmaa. Olen usein sitä ihmetellyt, että onko miehistä se miehisyys ja tilanteen hallinta kadonnut kokonaan..
Yritin vain herätellä noille miehillekkin hieman aktiivisuutta kehiin jotta näyttäisivät paremmalta. Itsessäni tiedän sitä aktiivisuutta olevan. Toivottavasti astiastosi pysyi ehjänä, vaikka kaiken asiallisuuden keskellä sait aivan käsittämättömän angstin päälle..
Toisin sanoen... jos et ymmärrä tekstiä mitä luet, älä turhaan kommentoi ! x100- joku muu MMMMMies
Unohda romanttiset nais-roolit nettideiteissä, jos haluat päästä eteenpäin. Nettideittailujen järjestäminen on työhön verrattavaa järjestelytoimintaa vuorovaikutuksessa.
En pidä vätysnaisista, kun en arvosta sellaisia miehiäkään. Eikö kuitenkin ole hyvä, että vätykset paljastuvat heti alkuunsa, voi testailla vähän lisää ja perua koko treffit?
Jos jonkinlainen suhde syntyy, siinä nais- ja miesroolit ovat paikallaan, se pitää yllä kivaa jännitettä. Ei siis mitään rahallista hyväksikäyttöä. - treffinainen
Et sä mua määrää :D
Toisin sanoen.. elämme maassa, jossa vallitsee sananvapaus.
Uskoisin miesten saavan sinusta käsityksen, että sinä haluat määrätä ja käskeä, ja ovat herrasmiehiä antaessaan sinun määrätä ja päättää.
Ystävällinen halaus sinulle ja kaikkea hyvää :D
- -M-
Ymmärrän kyllä sinua, mutta kerron silti selityksen. Jos on kyse nimenomaan kahvittelusta, niin ei me miehet osata erottaa mikä on kiva kahvila ja mikä on ihan junttipaikka teidän naisten mielestä. Itse tykkäisin juoda kahvini mieluiten jossain Teboilin baarissa, mutta ymmärrän että treffeillä tarvittaisiin jotain vähän erilaista ympäristöä. Menepäs ehdottamaan jotain, niin kohta tulee se legendaarinen nenännyrpistys :)
Ja naisethan kahvittelevat muutenkin jatkuvasti ystäviensä kanssa, joten luulisi heidän tuntevan kahvilat huomattavasti minua paremmin.- *****
Älä yritä olla uskottavampi kertomalla monikossa "me miehet" kerro vain itsestäsi minä muodossa.
- sagnakniknok
Yleensä treffikumppanit on pitkänmatkan päästä. Hei haloo, mistä (ellei ole
asunut tuolla paikkakunnalla) voi tietää, että minkälaisia sumppiloita, tai
muita paikkoja siellä on. Eli mikäli tehdään tärät minun asuinpakkakunnalle,
niin minä ehdotan paikkaa ja jos menen vastapuolen luokse, niin hän etsii
puolestaan sen.
Mulle käy melkein kaikki paikat, paitsi ei museot. Miten yksi tapaamispaikka
voi muodostaa noin ison ongelman ongelman.
En pidä pikkuasioista vänkäävistä ihmisistä, on niitä suurenpiakin ongelmia,
kuin yksi tapaamispaikan etsiminen. - kahvimatkat oy
hei haloo... ne jotka olen tavannut ja kuskannut ympäri kyliä ovat samasta kaupungista jne... noihin kaukosuhteisiin en ole ymmärtääkseni puuttunut... ja vänkäämiseksi nämä asiat tällä saitilla näköjään muutttuu kun jengi alkaa tieten tahtoen vääntää kättä ja hakemalla haetaan kuin syyttäjät oikeudessa epäkohtia ap:hen.... Enköhän minäkin tajua sen että jos toinen on muualta... tosin pahoittelen etten ymmärtänyt tätäkin seikkaa erikseen mainita , koska itse en harrasta kaukosuhteita.
Asioista näköjään voi vänkää ihan kuinka paljon vaan kun sen vänkäysaiheen viitsii vain kaivaa. Jos ei muuten ole vängättävää niin käännetään sitten teksti vain nurin ja ruvetaan syytteleen. ylensä arvostan ihmisiä, mutta näitä kun lukee niin jengi joko alkaa rähjään tai hakemalla hakee sen rähinän päälle. Alkaa arvostus pikkuhiljaa laskea ja tosiaan alan uskomaan ajatukseen, että nykypäivän ihminen on joko yksinkertaistunut entisestään tai potee jonkinasteista autismia. Kaikki pitäisi pilkuntarkasti selittää. Ei taida olla ensimmäistäkään keskusteluketjua missä ei joku hae riitaa jossain vaiheessa. Mutta palaan alkuperäiseen toiveeseeni, että miehilläkin voisi ideoita tulla, ei se ainakaan pahasta ole- elän myötätunnossa
Minusta koko aloituksesi on kovin vihamielinen ja riitaa haastava, ja turhasta vinkumista.
Itse vänkäät tyhjästä täällä. Olet antanut itsestäsi todella yksinkertaisen ja huvittavan kuvan :D
Oliko ikäsi 15v...?
- sagnakniknok
No jopas hiillyit.. Sinäkin sitten liityit yksinkertaisiin. Onnea.
- kahvimatkat oy
kyllä hiillyinkin... Aivotoiminnan etsiminen niin deiteiltä kuin täältäkin alkaa olla aika turhauttavaa.... poistun viisaampia aktiviteetteja harrasteleen niin saapahan ainakin paremman mielen.
- aloitteellisuus hyvä
Mä lähden siitä että jos mies pyytää treffeille, hän saa kyllä ehdottaa myös paikkaa, itse en sitä tee. Jos itse pyydän treffeille, etsin myös sopivan paikan. Mutta jos mies pyytää vain treffeille, mutta ei osaa ehdottaa mitään paikkaa, niin silloin treffejä ei tule. Odotan kaikilta ihmisiltä aloitteellisuutta, en ala raahaamaan perässä ketään joka vain passiivisesti odottaa että puuro lusikoidaan suoraan suuhun.
- Kahvimatkat oy
"Aloitteellisuus hyvä" näin juuri sen pitäisikin mennä. Kysehän on loppupeleissä näyttäytymisestä. Ja tossa kohtaa vois sitä hyvää kuvaa jo alkaa antamaan.
Odottelen vielä sellasta oma-alotteista jos osuisi kohdalle :)- ---
Miksi asioista pitää tehdä niin hemmetin vaikeita? Ilmeisesti elämässä ei mitään oikeita ongelmia ole, kun niitä pitää väkisin vääntää?
Jos jonkun ihmisen haluaa tavata, niin eikö olennaista ole, että se tapaaminen järjestyy ja mielellään jonnekin mukavaan paikkaan? Mitä merkitystä sillä on, kuka sitä paikkaa ehdottaa? Ja jos sitten huomaa toisen seurassa viihtyvänsä, niin paikkahan on loppujen lopuksi aika toissijainen, eikö?
Ja siitä, miten aloitteellinen ihminen on juuri tiettynä hetkenä ja tietyssä asiassa, ei voi välttämättä päätellä, miten aloitteelinen hän on jonain toisena hetkenä ja jossain toisessa asiassa. - -M-
En tiedä kumpi sitten on oma-aloitteisempi, mies joka pyytää treffeille vai nainen joka päättää kahvittelupaikan. Sitä ihmettä että nainen pyytäisi treffeille, tuskin tullaan näkemään joten naisten vaatimukset oma-aloitteisuudesta kuulostavat aika huvittavilta.
- 8ja18
-M- kirjoitti:
En tiedä kumpi sitten on oma-aloitteisempi, mies joka pyytää treffeille vai nainen joka päättää kahvittelupaikan. Sitä ihmettä että nainen pyytäisi treffeille, tuskin tullaan näkemään joten naisten vaatimukset oma-aloitteisuudesta kuulostavat aika huvittavilta.
Kyllä on nähty,, minä pyysin miestä kahville ja sitten tapailtiinkin jonkinaikaa.
Tämän aloitteellisuuden nään siten, että jos aikoo tosissaan etsiä kumppania,
niin on itsekkin tehtävä jotain, eikä vain vaadita sitä valmiiksikatettua pöytää
muilta. - 16+12
--- kirjoitti:
Miksi asioista pitää tehdä niin hemmetin vaikeita? Ilmeisesti elämässä ei mitään oikeita ongelmia ole, kun niitä pitää väkisin vääntää?
Jos jonkun ihmisen haluaa tavata, niin eikö olennaista ole, että se tapaaminen järjestyy ja mielellään jonnekin mukavaan paikkaan? Mitä merkitystä sillä on, kuka sitä paikkaa ehdottaa? Ja jos sitten huomaa toisen seurassa viihtyvänsä, niin paikkahan on loppujen lopuksi aika toissijainen, eikö?
Ja siitä, miten aloitteellinen ihminen on juuri tiettynä hetkenä ja tietyssä asiassa, ei voi välttämättä päätellä, miten aloitteelinen hän on jonain toisena hetkenä ja jossain toisessa asiassa.Juurikin näin. Tapaamiseen mennään siksi, että kaksi ihmistä haluavat tavata toisensa. Ei siksi, että mentäisiin jonnekin kahvilaan mihin toinen haluaisi mennä. Ei sillä pitäisi olla minkään sortin merkitystä mihin mennään ja mitä tehdään. Mennäänkö ylipäätään mihinkään erityiseen paikkaan. Tärkeämpää on tutustua toinen toisiin ja jos treffipaikka ajaa sen yli, niin sitten ollaan menossa pahasti metsään.
Tällaiset kahvipaikkojen perääjät ovat treffeillä ihan oma lukunsa eivätkä osaa suhtautua siihen tutustumiseen luonnollisesti, vaan heillä on päässään jokin kaava, jonka mukaan asioiden pitäisi mennä. Valitettavasti parisuhde harvemmin alkaa tiettyjen ennalta omassa päässä määriteltyjen asioiden mukaisesti. Minua jaksaa ihmetyttää miten yksistä treffeistä voidaan saa tällaisia ongelmia aikaiseksi.
Miksi ylipäätään keskustella treffeille mentäessä jostain kahvipaikasta? Kahvitreffit ovat yleisesti varsin tylsä ja kaavamainen tapahtuma, jossa ihmiset eivät välttämättä osaa olla aina ihan luonnollisia kun uuden ihmisen kanssa pitää istua pöytään naamatusten. Tehkää jotain rentouttavaa ennemmin. Jos ei muuta keksi, niin vaikka ulos kävelylle. Kävellessä jutellessa tutustuu hyvin toiseen ja matkalla tulee kohdanneeksi kaikkea ennalta odottamatonta asiaa, joista keksiä lisää jutun juurta. Kaupungin keskustassa voi kävelyreitin varrelta bongata loppuvaiheessa sen kuppilankin, jos sellaiseen haluaa vielä lopuksi mennä hörppimään ne sumpit. Mitään ei tarvitse suunnitella sen kummemmin etukäteen kun voi soveltaa paikan päällä. Tärkeintähän on se, että toisen seurassa viihtyy, eikä se missä ne kahvit tuli ryystetyksi vai tuliko laisinkaan? - tylsä fakta
-M- kirjoitti:
Se, ettei naiset pyydä miestä treffeille, johtuu osittain siitä, että miehillä on niin kovat vaatimukset kumppanille, vaikkeivat olisi itsekään mitään hääppöisiä (esim. 100-kiloinen ies tahtoo naisen joka on max. 60 kg). Tavallisen näköiset tai vähänkään ylipainoiset ovat saattaneet saada pakit niin monta kertaa, etteivät enää pettymyksen pelossa uskalla deittejä ehdottaa, vaikka mies kiinnostaisikin. Omat kriteerini ovat enemmän muissa kuin ulkoisissa asioissa, tosin fyysisesti ihan ääripäät ei kiinnosta. Lisäksi tuntuu, että kaikki hyvät miehet on jo varattuja ja reilusti kolmenkympin ylittäneille miehillekin kelpaa vain pikkupimut. Minkäs teet.
- ggggggg
tylsä fakta kirjoitti:
Se, ettei naiset pyydä miestä treffeille, johtuu osittain siitä, että miehillä on niin kovat vaatimukset kumppanille, vaikkeivat olisi itsekään mitään hääppöisiä (esim. 100-kiloinen ies tahtoo naisen joka on max. 60 kg). Tavallisen näköiset tai vähänkään ylipainoiset ovat saattaneet saada pakit niin monta kertaa, etteivät enää pettymyksen pelossa uskalla deittejä ehdottaa, vaikka mies kiinnostaisikin. Omat kriteerini ovat enemmän muissa kuin ulkoisissa asioissa, tosin fyysisesti ihan ääripäät ei kiinnosta. Lisäksi tuntuu, että kaikki hyvät miehet on jo varattuja ja reilusti kolmenkympin ylittäneille miehillekin kelpaa vain pikkupimut. Minkäs teet.
Höpöhöpö, taas sellaista puppua että.
- Ikisinkku M
Silloin aiemmin kun oli profiili vähänaikaa tuli parit treffit käytyä, naisille kyllä ihan hyvin kelpasi ravintolaruuat mutta tälläkertaa kun on profiili esillä jos onnistun treffeille pääsemään taidankin ehdottaa viini-illallista luonani, jos ei kelpaa tai neidot eivät uskalla tulla leijonan luolaan niin voivat sitten ehdottaa vaihtoehtoista paikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894