Millainen on ruma mies ?

Arvostellaan miehet

No niin naiset. kommentteja vaan sitten tulemaan ! Voin itse aloittaa listaamalla miehistä sellaiset piirteet joita en voi sietää.

- silmälasit
- vaaleat hiukset
- kaljamaha
- kalju
- pukinparta
- äijätyyliset miehet
- kaikki muun väriset silmät paitsi ruskeat
- kaikki yli 35 vuotiaat miehet, yleensä
- lihaskimput
- tavikset
- hielle haisevat
- keltaiset hampaat

218

17318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • horihoriii

      Mies jolla ei olis/joka ei olis mitään noista on tuskin edes olemassa :D Ainakaan Suomessa

      • J-

        Onhan noita, itsellenikin tulee muutama nimi mieleen.
        Silti, AP:lla vähän tiukat kriteerit. Eikö 'tavis' ole oikeammin todella tavallisen näköinen, ei ruma?


      • ---M--
        J- kirjoitti:

        Onhan noita, itsellenikin tulee muutama nimi mieleen.
        Silti, AP:lla vähän tiukat kriteerit. Eikö 'tavis' ole oikeammin todella tavallisen näköinen, ei ruma?

        Tässä mietitäänkin millaiset ovat ruman miehen ominaisuuksia. Ei se tarkoita että jos omaa pari yksittäistä ominaisuutta että olisi oikeasti ruma. Paitsi tietenkin liikalihavuus tekee kaikista rumia, mutta vain ulkonäöllisesti.

        Ja oikeastaan tuo ap:n kriteerilista ei oo läheskään tiukimmasta päästä :D. Meeppä tsekkaa joidenkin miesten vaatimuksia naisille... Niiden silmiin naisen jokaisesta neliösenttimetristä voi löytyä ainakin kaksi eri vikaa, joita ei voi sietää. Mutta sille jäkätykselle tosiaan on ihan oma palsta. :D


      • "Mies jolla ei olis/joka ei olis mitään noista on tuskin edes olemassa"

        -sehän tossa varmaan oli pointtikin.

        Useimmat miehet kun kuitenkin täyttävät sen 35v jossain vaiheessa.. ;D


      • Ruma naama
        ---M-- kirjoitti:

        Tässä mietitäänkin millaiset ovat ruman miehen ominaisuuksia. Ei se tarkoita että jos omaa pari yksittäistä ominaisuutta että olisi oikeasti ruma. Paitsi tietenkin liikalihavuus tekee kaikista rumia, mutta vain ulkonäöllisesti.

        Ja oikeastaan tuo ap:n kriteerilista ei oo läheskään tiukimmasta päästä :D. Meeppä tsekkaa joidenkin miesten vaatimuksia naisille... Niiden silmiin naisen jokaisesta neliösenttimetristä voi löytyä ainakin kaksi eri vikaa, joita ei voi sietää. Mutta sille jäkätykselle tosiaan on ihan oma palsta. :D

        http://pleieri.blogspot.com/2013/10/ruma-naama.html
        tossa on esillä miten rumasta naamastakin on saatu siedettävä.


      • Ei jösses

        Niin, harva lopettaa ikääntymisen ennen 35. :D Poissulkevia kriteereitä; Ei saa olla lihava, ei tavis eikä lihaksikas. Siitä sitten joku uusi ulottuvuus :D

        Tässä näkyy taas naisten pinnallisuus. Miehiä kritisoidaan pinnallisuudesta, mutta montakos kriteeriä AP laittoi luonteeseen?


      • enviittienää
        Ei jösses kirjoitti:

        Niin, harva lopettaa ikääntymisen ennen 35. :D Poissulkevia kriteereitä; Ei saa olla lihava, ei tavis eikä lihaksikas. Siitä sitten joku uusi ulottuvuus :D

        Tässä näkyy taas naisten pinnallisuus. Miehiä kritisoidaan pinnallisuudesta, mutta montakos kriteeriä AP laittoi luonteeseen?

        Vastaava ketju löytyy naisista siellä ihannenainen-palstalta. Lue sitä ja ihmettele sitten miesten pinnallisuutta.

        Itse olen huomannut että mitä nuorenmpaa väkeä niin sitä enemmän jaksetaan haukkua toisten ulkonäköä (pinnallista).
        Se on sitä ätmi-logiikkaa, ehkä?


      • Anonyymi
        Ei jösses kirjoitti:

        Niin, harva lopettaa ikääntymisen ennen 35. :D Poissulkevia kriteereitä; Ei saa olla lihava, ei tavis eikä lihaksikas. Siitä sitten joku uusi ulottuvuus :D

        Tässä näkyy taas naisten pinnallisuus. Miehiä kritisoidaan pinnallisuudesta, mutta montakos kriteeriä AP laittoi luonteeseen?

        Kysyttiinkin rumuudesta, ja sillä kuvataan ainakin omasta mielestäni juurikin ulkoista ominaisuutta


    • Ruma mies on

      Läski, lihava, löysä, vinohampainen ja keltahiuksinen.

      • tonitonytone

        Juu, läskitonit erikseen, mutta nyt takaisin asiaan!


      • Ruma mies on
        tonitonytone kirjoitti:

        Juu, läskitonit erikseen, mutta nyt takaisin asiaan!

        turvonnut, pyöreänaamainen ja pullakätinen.

        Lihavuuden rumuutta ei voi liikaa korostaa.


      • sergrese

        Peter Franzen on ruma tyypillinen suomalainen mies.


      • Anonyymi

        Jallis ja loiro ovat aika rumia, mielestäni


    • rumamies

      Minä olen läski, rumat hampaat, lyhyt, kamala leuka, siniset silmät ja yli 35 vuotias. Eli olen ruma

      • ylipainonen runsaast

        Minä olen runsaastikki ylipainonen ja kun kapakkaan menen niin naista on tyrkyllä vaikka minkä verran ja parhaasta päästä ,en pidä itsenä komeana vaan tavallisena ylipainosena läskinä ja ihmettelen itsekki että naista on tyrkyllä ja ilman pyytämättä ja kymmeniä vuosia nuorempia kuin itse olen ja santi on parantunut kun ikää on tullut lisää ,eikä se ole mikää leuhkimisen asia vaan tämä on totta .


      • Velipoika?

        Mulla just sama, paitsi en ole vielä läski.


      • läskityhmyri
        ylipainonen runsaast kirjoitti:

        Minä olen runsaastikki ylipainonen ja kun kapakkaan menen niin naista on tyrkyllä vaikka minkä verran ja parhaasta päästä ,en pidä itsenä komeana vaan tavallisena ylipainosena läskinä ja ihmettelen itsekki että naista on tyrkyllä ja ilman pyytämättä ja kymmeniä vuosia nuorempia kuin itse olen ja santi on parantunut kun ikää on tullut lisää ,eikä se ole mikää leuhkimisen asia vaan tämä on totta .

        Oot läski, tyhmä ja valehtelija!


      • Anonyymi
        ylipainonen runsaast kirjoitti:

        Minä olen runsaastikki ylipainonen ja kun kapakkaan menen niin naista on tyrkyllä vaikka minkä verran ja parhaasta päästä ,en pidä itsenä komeana vaan tavallisena ylipainosena läskinä ja ihmettelen itsekki että naista on tyrkyllä ja ilman pyytämättä ja kymmeniä vuosia nuorempia kuin itse olen ja santi on parantunut kun ikää on tullut lisää ,eikä se ole mikää leuhkimisen asia vaan tämä on totta .

        Ylipainoinenkin mies voi olla komea.


      • Anonyymi
        läskityhmyri kirjoitti:

        Oot läski, tyhmä ja valehtelija!

        Vinootsaisuus ja puuromainen, mökeltävä puhe tekkee komeastakin rumahkon!


      • Anonyymi

        Kun katson peiliin näen maailman rumin mies


      • Anonyymi

        Läski.


      • Anonyymi
        ylipainonen runsaast kirjoitti:

        Minä olen runsaastikki ylipainonen ja kun kapakkaan menen niin naista on tyrkyllä vaikka minkä verran ja parhaasta päästä ,en pidä itsenä komeana vaan tavallisena ylipainosena läskinä ja ihmettelen itsekki että naista on tyrkyllä ja ilman pyytämättä ja kymmeniä vuosia nuorempia kuin itse olen ja santi on parantunut kun ikää on tullut lisää ,eikä se ole mikää leuhkimisen asia vaan tämä on totta .

        Oho, oletko sitten supliikkimies, hyvä suustasi?


    • häikäilemätön

      joka panee kaverin muijaa

    • Keski-ikäinen nainen

      - pukinparta tää on ehdoton ykkönen, en voi sietää pukin partaa joka on useita senttejä pitkä...BÄÄÄÄÄÄÄÄ

      Näsitä voi tietyin ehdoin tinkiä:
      - kaljamaha - vähän vatsaa voi olla, jos ei vello vyön yli
      - lihaskimput - (paitsi jos lihasmassan päässä istuu ÄO128 vähintään)
      - hielle haisevat - (paitsi jos haisevat vain rehkittyään kovasti ja sitten pesulle)
      - keltaiset hampaat - (paitsi jos ne on ihan vähän vaan eikä keltaisuus johdu hygienian puutteesta ja hymy muuten ihana)

      • fgdfgdfg

        haha :D
        pukinpartahan on ehkä ihanin ikinä


    • Casandra88

      Ruma mies on ns. amiksen näköinen mies, jolla tribalitatuointi, vaaleat tiukat farkut, liian lyhyt tukka ja valkoinen tribalipaita. Hyi. Myös ylipäätään liian vaaleat ja tiukat vaatteet. Tämä on mielestäni todella tyhmä ja persoonaton look.

      Silmälasit voi olla seksikkäät, jos on kasvoihin sopivat. Itse pidän ruskeasilmäisistä miehistä, joilla on hiukset päässä. Sopusuhtaiset kasvot ja ruskeat silmät kiinnittävät huomioni. Pituus ei ratkaise, mutta on siinä oma viehätyksensä jos mies on mukavat 185cm pitkä ja sopusuhtaisen lihaksikas. Bodarit on kans ehdoton erotiikan esto. Bodari vankilalookilla. yök. Myöskin liian rohkeasti rivoja puhuva tuntematon mies saa rakentamaan pakosuunnitelmaa päässä. Varatut miehet jotka hakee pesää sormus sormessa, ei kiihota. Liian kiimaiset miehet ei lämmitä, siinä tulee sellainen olo että spermat pitää vaan saada lykätä johonkin reikään äkkiä, riippumatta haluaako nainen sitä vai ei.

    • Arvostellaan miehet

      Haha....oli pakko nauraa välillä noille kommenteille :D . Unohtui omasta listasta vielä

      - pieni penis
      - liian suuri penis
      -haiseva hengitys
      - mies joka mennen tullen kourii tissejä
      - mies joka ei osaa korjata mitään rikkoutunutta paikkaa vaan on ns. peukalo keskellä kämmentä
      - uramies joka on naimisissa työnsä kanssa ja pätee vain sen kautta
      - pukumiehet
      - kapeat hartiat

      Muuten minkähän takia miehet kasvattaa niitä lihaksiaan ylisuuriksi kun naiset ei niistä edes tykkää :O Joku pieni prosentti naisista tykkää mutta suurimmaksi osaksi ei. Treenattu vartalo on ihan jees mutta heti kun alkaa näyttään bodarilta niin yök !

      • stereotypiaa

        "Muuten minkähän takia miehet kasvattaa niitä lihaksiaan ylisuuriksi kun naiset ei niistä edes tykkää :O Joku pieni prosentti naisista tykkää mutta suurimmaksi osaksi ei. Treenattu vartalo on ihan jees mutta heti kun alkaa näyttään bodarilta niin yök !"

        Luulen, että kyseessä on vain sellainen olettamus/luulo, että miehellä pitää olla isot lihakset, vähän sama juttu kuin pienirintainen nainen joka hommaa silikonit, moni mies ei edes tykkää isoista rinnoista mutta nainen luulee, että isot rinnat on must have. Samoin kun mies luulee, että ei voi näyttää hyvältä ilman isoja lihaksia.
        Bodarifoorumeilla sitten ihmetellään, että miten joku laiha mies voi saada naisia. Vähän samoin kun lihava nainen haukkuu toisia naisia "pikkupojan näköisiksi" kun sattuvat olemaan hyvissä mitoissa, tästä esimerkkinä bb-johanna.

        Mutta teistä naisista ei kyllä ikinä tiedä mitä tarkoitatte tällä "kun alkaa näyttään bodarilta" olisi aika selventävää jos linkittäisitte kuvia liian lihaksikkaista miehistä.


      • 678k79l

        "Muuten minkähän takia miehet kasvattaa niitä lihaksiaan ylisuuriksi kun naiset ei niistä edes tykkää :O Joku pieni prosentti naisista tykkää mutta suurimmaksi osaksi ei. Treenattu vartalo on ihan jees mutta heti kun alkaa näyttään bodarilta niin yök "

        Sinähän se varsinainen idiootti olet :D

        Onko koskaan nutturasi alla käynyt ajatus että ehkäpä joku treenaa lihaksia IHAN ITSEÄÄN VARTEN? Ai eikö? Oho olempa yllättynyt.


      • tyhmät ei kiinnosta
        678k79l kirjoitti:

        "Muuten minkähän takia miehet kasvattaa niitä lihaksiaan ylisuuriksi kun naiset ei niistä edes tykkää :O Joku pieni prosentti naisista tykkää mutta suurimmaksi osaksi ei. Treenattu vartalo on ihan jees mutta heti kun alkaa näyttään bodarilta niin yök "

        Sinähän se varsinainen idiootti olet :D

        Onko koskaan nutturasi alla käynyt ajatus että ehkäpä joku treenaa lihaksia IHAN ITSEÄÄN VARTEN? Ai eikö? Oho olempa yllättynyt.

        Opettele kirjoittamaan ensin! Olen-olenpa!


      • Anonyymi
        678k79l kirjoitti:

        "Muuten minkähän takia miehet kasvattaa niitä lihaksiaan ylisuuriksi kun naiset ei niistä edes tykkää :O Joku pieni prosentti naisista tykkää mutta suurimmaksi osaksi ei. Treenattu vartalo on ihan jees mutta heti kun alkaa näyttään bodarilta niin yök "

        Sinähän se varsinainen idiootti olet :D

        Onko koskaan nutturasi alla käynyt ajatus että ehkäpä joku treenaa lihaksia IHAN ITSEÄÄN VARTEN? Ai eikö? Oho olempa yllättynyt.

        Tähän tulokseen olen tullut, että bodarit rakastava itseään ja ihailevat peilistä lihaksiaan. Etsivät petikaveriksikin samanlaista miestä, koska naiset eivät heitä kiinnosta. Naisten vaisto kertoo, että osaavat pysyä kaukana bodareista.


    • heh nainen

      Mikähän sä oikein luulet olevas.Kovat on vaatimukset ainakin.Kannattaisko kattoa sinne peiliin??

    • Alphamale

      Heh tämähän passaa. Olen itse

      - 185cm
      - solakka ja jäntevä vartaloltani
      - Hartia/vyötärö-suhde on miehekäs
      - ÄO 125
      - Paksu kalu
      - Tumma ja paksu tukka
      - Ruskeat silmät
      - Sopusuhtaiset kasvot

      Olen niin pirun loistava mies että pelotan naisia. Vetovoimani tekee minusta pahimmassa tapauksessa jopa luotaantyöntävän vaikka olenkin hyväkäytöksinen. Voi että.

      • seraw

        No, älä huoli homppelit tykkää sinusta.


    • Aino

      Tämmöisiä:

      - Rasvaletti
      -Älytön ylipaino (Tykkään pehmeästä vatsasta muuten, en kaipaa sixpäkkejä)
      -Vahva hienhaju
      -Rimpula eli pahasti alipainoinen
      -Ylipumpatut lihakset, en tykkää yhtään.
      -Mies, joka kuvittelee olevansa jumalan lahja naisille ja sellainen, jolle ei yksi nainen kerrallaan riitä.

      Suurin osa nuorehkoista miehistä näyttää ihan kivalta. :)

    • minä

      Ruma mies on
      - joka rakastaa itseään enemmän kuin ketään
      - itsekeskeinen
      - urheiluhullu sis HULLU
      - mies jolla on oma kotiteatteri ja siellä ei saa puhua elokuvaa katsoessa
      - juoppo joka ei hallitse itseään
      - kateellinen jos naisella on parempi esim auto
      - sellainen joka on aina oikeassa
      ym

    • gfdsafgfds

      Lyhyt ja hintelä
      Pienet kädet ja jalat
      Kaljuuntuva

      Huono iho
      Pieni leuka
      Tosi vaalea, joku albiino
      Jos on paljon luomia

      • Tavannutkin Tämmösiä

        Ruma mies...jaa..
        No, jos listata pitää niin:
        -turpea naama,iso, roikkuva maha
        -huonot hampaat ja mädältä haiseva hengitys
        -hoitamaton, rasvainen hiuskuontalo
        -paskaset farkut ja joku paidanriekale päällä= huono pukeutuminen
        -pistävä hienhaju
        -kaikenkaikkiaan plösö olemus
        Ja noihin yllämainittuihin kun yhdistää vielä sen, että mies kuvittelee olevansa kaikkien naisten unelmamies..niin a vot...


      • Ota se vaan, taas
        Tavannutkin Tämmösiä kirjoitti:

        Ruma mies...jaa..
        No, jos listata pitää niin:
        -turpea naama,iso, roikkuva maha
        -huonot hampaat ja mädältä haiseva hengitys
        -hoitamaton, rasvainen hiuskuontalo
        -paskaset farkut ja joku paidanriekale päällä= huono pukeutuminen
        -pistävä hienhaju
        -kaikenkaikkiaan plösö olemus
        Ja noihin yllämainittuihin kun yhdistää vielä sen, että mies kuvittelee olevansa kaikkien naisten unelmamies..niin a vot...

        Kyllä tollanen sulle Tiina Tuherolle just hyvin sopii kun ei oo paljon ittelläskään valinnanvaraa.


      • Anonyymi

        Kuvailit minut täydellisesti:) missä tavataan;))


    • hei hei

      Kuvailit just minut :D Paitsi mulla ei ole kyl paljon luomia. Pitää mennä vissiin ostamaan köyttä robinhoodista kun tuomitsit minut rumaksi.

    • 6874r87ewr

      Kaikkein kamalinta on se, jos miehellä on pelkät viikset. Totaalinen turn off.
      Muita ulkonäköseikkoja on
      -liian laiha, sellainen hintelä ruipelo
      -toisessa ääripäässä sitten taas sata kiloa ylipainoiset tai bodarit
      -punapigmenttinen
      -huono iho, hoitamattomat hampaat
      -yleinen epäsiisteys

    • .....

      En viitsi listata sellaisia ulkoisia ominaisuuksia joihin ei voi itse vaikuttaa. Mutta muuten ruma mies on

      -epähygieeninen
      -huonosti/vanhanaikaisesti pukeutuva
      -huono ryhti
      -ylipaino (tähänhän voi itse vaikuttaa)
      -Liian lihaksikas eli pulleat ja pyöreät lihakset, vaikea toki määritellä rajaa
      - Juntin näköinen ja oloinen

      :)

      • KeltaisenRuskeatHampaat

        Kengurumies eli surkastunut yläosa


    • Hurletku

      Ruma mies:

      - Lyhyt
      - Lihava
      - Takatukka
      - Kalju, kun sitä yrittää peitellä
      - Mauttomat vaatteet (purkkarit/lenkkarit farkkujen kanssa, nahka, verkkarit, salihousut)
      - Finnejä
      - Parta, jos se ei kasva kunnolla
      - Rumat viikset
      - Hygieniaongelmainen (hiki, rasvainen iho, keltaiset hampaat)
      - Ylipumpattu lihaksisto
      - Tikku kroppa
      - Kaljamaha (pikku pömppä saa olla)

      Lisäksi haluaisin tähän lisätä ruman miehen kaksi ominaisuutta, nimittäin tupakointi ja kaljankittaus. Niitä en voi sietää. Niillä rumenee komeakin mies.

    • gfhjgtfhj

      Mun puolesta antaa kaikkien kukkien kukkia, mutta kun nyt sananvapaus on niin voisinpa listata mitkä ulkonäköpiirteet itseäni miehissä Voi ällöttää:

      Lihavuus
      Selkeä feminiininen käytös/kropanmuoto
      Maha
      Todella keltaiset tai/ja sinne tänne vinksottavat hampaat
      Selkeästi näkyvät nenä-/korvakarvat
      Liian karvainen kroppa
      Todella feminiininen naama: pieni leuka, isot silmät, pieni nenä, possumaisen pyöreä naama
      Ylimielinen naamanilme
      Liian laiha
      Todella hevosmainen naama
      ''Pupun hampaat'' - kaksi suurta etuhammasta
      Silmälasit
      Miestissit
      Outomuotoinen kroppa
      Laihaläski
      Erittäin siro
      Lyhyys
      Pienuus (alle 170cm ja laiha)
      Yli 30v. miehet
      Parta
      Viikset


      Olen seurustellut todella laihan miehen kanssa jne. enkä jaksa tuijotella nuoria miehiä kaupungilla joten ei tosiaan kiinnosta teidän ulkonäkö sen enempää, näyttäkää miltä haluatte ja have fun! :)

    • pikkuleuat iso yök

      Sietämättömin ominaisuus miehellä on hento/lähes olematon/pieni leuka. Hirveintä mitä tiedän. Ehdoton turn off, ja jos miehellä on sellainen, en voi edes edes katsoa päin - tai se on ainakin todella vaikeaa.

      • KolmattaLinjaaTakais

        Hahaa..olematon leuka ei haittaa siinä vaihessa kun mies lyö tiskiin pullean lompakon..onhan tää nähty.Yks suomalainen olematonleukainen mies on saanut Suomen kauneimpia naisia, joten se siitä ominaisuudesta...


      • Luulisin..
        KolmattaLinjaaTakais kirjoitti:

        Hahaa..olematon leuka ei haittaa siinä vaihessa kun mies lyö tiskiin pullean lompakon..onhan tää nähty.Yks suomalainen olematonleukainen mies on saanut Suomen kauneimpia naisia, joten se siitä ominaisuudesta...

        Ei se pullea lompakko sitä vaikutusta tee, vaan jokin muu. Toisia eivät vain tuollaiset ulkonäkövirheet niin haittaa, osa jopa pitävät niistä, varsinkin, jos iskällä on ollut samanlainen virhe naamassa.


    • hehehehee

      No on sulla varmaan elämässä muutenkin vaikeaa.

      • hyvin tiesit

        Niin onkin, hyvin arvasit. Suomalaisilla miehillä kun tuppaa olemaan hyvin olemattomat leuat. On se vaikeaa. Onneksi täällä on paljon leveäleukaisiakin. Mieluummin tosiaan sellainen pohjoissuomalainen väkäleuka kuin hjallisleuka, jonka ulottuvuudet loistavat olemattomuudellaan.


      • No hyvä tietää tuo
        hyvin tiesit kirjoitti:

        Niin onkin, hyvin arvasit. Suomalaisilla miehillä kun tuppaa olemaan hyvin olemattomat leuat. On se vaikeaa. Onneksi täällä on paljon leveäleukaisiakin. Mieluummin tosiaan sellainen pohjoissuomalainen väkäleuka kuin hjallisleuka, jonka ulottuvuudet loistavat olemattomuudellaan.

        No jopas jotakin. Mielenkiintoinen inho. Empä ole kiinnittänyt ennen tuollaiseen huomiota. Hjallisleuka heheheheheheheh......
        Sulla sitä huumorintajua piisaa. Se on hyvä.


      • et tiedä
        No hyvä tietää tuo kirjoitti:

        No jopas jotakin. Mielenkiintoinen inho. Empä ole kiinnittänyt ennen tuollaiseen huomiota. Hjallisleuka heheheheheheheh......
        Sulla sitä huumorintajua piisaa. Se on hyvä.

        Enpä...voi vixxu! Tyhmät miehet inhottaa!


      • Anonyymi

        Olen isolerssinen ja siitähuolimatta muijat käyvät hotteina kun lähestyn!


    • lyhyt listaus, sori

      neitimäinen puheääni
      surkea hygienia
      sairaanloinen ylipaino

      kaikki muu menettelee jos korvien välissä ei ole tyhjää ja käytös sekä luonne jne. on kohdillaan.

      • lyhyt listaus,sori

        alkoholismi tai muut päihdeongelmat, vakavat mielenterveys ongelmat. ja linnatuomiot ( paitsi ei totaalikieltäytymisestä saatu) ja rikostuomiot.

        nää unohtu.

        Päihdeongelmat ja vakavat mielenterveysongelmat näkyy päälle rumentavasti. Ja linna kundeilla on sellaset seuralaiset ja seuraukset etten halua tietää ja sietää.


    • Sinisilmät parhaat

      Kaikesta listauksesta huolimatta olen tyytyväinen sinisiin silmiini suomalaisena miehenä.
      Sinistä väriä on monensävyistä.
      Tietyn sinisen väriset silmät ovat kauniit naisellakin. Myös ruskeat ja muutkin värit.
      Sinisilmäinen on arjalaista rotua. Kysykää vaikkapa Hitlerin kannattajilta.

      Enemmistö maailman asukkaista on todennäköisesti ruskeasilmäisiä. Että on siinä aloittajalla valinnan varaa.

      Miksi juuri pitää olla ruskeat silmät, aloittaja? Oletko rakastunut?

      • Real Man

        Ruma mies:
        -hoitamaton, rasvaletti, huono/olematon hygienia
        -epävarma öykkäri. Peittelee huonoa itsetuntoa kaljapullo kourassa riitaa haastamassa.
        -rumat puheet, minkäänlaisesta käytöksestä ei hajuakaan
        -vaatteet roikkuu miten sattuu

        Siinähän tuota ensi alkuun.
        Sen sijaan silmien väri, pituus ja paino (jos ei kumpaakaan ääripäätä) kirpparivaatteet jos on siistejä ja sopivia, kalju tai hiuksellinen - kun tukka on puhdas ja hoidettu. Tällaiset seikat toisarvoisia.
        Itsestään varma, turvallinen ja luotettava rehti mies. Mitään kiiltokuva-Adonista ei kaivata.


    • Naaaainen

      Ehdoton ei seuraaville miehen ominaisuuksille:

      -Lyhyt
      -Liian laiha
      -Liian lihava
      -Epäsiistit hiukset
      -Syö hattu/pipo/lippis päässä
      -Ei urheile
      -Ei osaa laittaa ruokaa
      -Epäsiistit ja likaiset vaatteet
      -Ei katso silmiin jutellessa

    • Infoa kiinnostuneill

      Olen mies ja aina lakki päässä. Paitsi saunassa ja suihkussa. Ja naiset ne vain tykkää.
      Silmiinkatsominen on vähän sellainen kyseenalainen asia. Kaunista naista katselee mielellään silmiin. Normaalina miehenä tuntuu jotenkin homolta tuijottaa toista miestä silmiin. Ainakin sekuntia pitempää aikaa.
      Siitäkin voi muuten päätellä paljon omaa viehätysvoimaansa, tuosta silmiinkatsomisesta. moni kokee intiivisen tuijotuksen epämiellyttävänä. Eli rajansa kaikella. Eli moni ei halua intiimiä katsekontaktia. Sen ymmärrän hyvin.

      Poikkeuksena tietenkin ihastuminen ja kiinnostus jne..................

      • Tissit tärisee

        Sängyssä sulla on muuten aina se sun propelilippis! Se on eri sexy!


    • pinnallinen lista

      -lihavat
      -bodarit
      -huonoihoiset (hoitamaton, punainen, mustapäinen iho)
      -geelitukkaiset
      -värjätyt hiukset
      -hoitamattomat hampaat
      -heviletit
      -lyhyet miehet
      -liian trimmatut parrat
      -kaljut

      Siinä ehkä pahimmat ulkonäköseikat, mutta enemmän vaikuttaa vaatteet ja käytös. Kaikenmaailman junttimaisuus on iso turn off. Lipevyys, itsekeskeisyys, teennäisyys, väkivaltaisuus, rasistisuus ja välinpitämättömyys tekevät miehestä kuin miehestä ruman.

    • Erään mielipide

      -Lyhyys
      -kaksois/kolmois/nelos leuka
      -Liian laiha/lihava
      -hilseilevä ja punoittava iho(samoin hiukset)
      -mauton pukeutuminen tyyliin lenkkarit,kainaloon asti vedetyty salihousut esim.
      -otsalta kalju
      -päärynä mallinen kroppa
      -huono hygienia
      -pullon pohja silmälasit viiksillä
      -vaaleat miehet jotain mikko koivua ja kimi räikköstä lukuunottamatta
      -yleisesti ruma pärstä jolla vain kusta muuntajaan

      • harvinaisen kaunis mies

        Mistä löytäisin pullonpohjasilmälasit viiksillä?


      • asdfrty
        harvinaisen kaunis mies kirjoitti:

        Mistä löytäisin pullonpohjasilmälasit viiksillä?

        Samaa mietin :D olis myös kiva nähdä joku joka rumalla pärställä kusee muuntajaan.


      • .

        minä olen kimiräik-kösesen näköinen wwweee~wer/qwerty QWERTY QWERTY web verbaalisesti lahjakas MIES. ANNAKKO PILLUA.


      • isokarvainenmies

        Itsellänihän kasvaa parta otsassa


      • Anonyymi
        isokarvainenmies kirjoitti:

        Itsellänihän kasvaa parta otsassa

        Itelläki:D


    • ruma mies

      Voiko inkkarin näköinen mies olla ruma, kun minä olen kuulema sen näköinen...

      • Joo oot apassi -tod!

        Voi jos olet se Rauman "inkkari". Inkkarin näköseks tulee jos juo kolme vuotta joka päivä pullon kirkasta.


    • *vihjailtu rumuus*

      Ei ole rumia miehiä, ainoastaan varattomia.

    • 212212

      silmälasit harvoin viehättää, mutta joillekin ne sopivat todella hyvin..! Se riippuu aina ihmisestä.. Tietenkin lihavuus on myös hyvin ei-viehättävää, kaikki sen tietää ja vain idiootti ei sitä myönnä. Kaikkein ei-viehättävin piirre on kuitenkin se, ettei mies yksinkertaisesti ole omaa tyyppiä. Kaikilla ei ole sama maku.

    • llsoshtiahta

      -kalju alue hiuksissa ja loput hiukset liian pitkät
      -puhumattakaan että vedetty pitkät suikulat kaljun yli, näitä onneksi nykyisin enää harvoin näkee
      -lihakseton läski (läskikään ei haittaa jos alla näkyy että on hartiat ja peffa-ja reisilihaksia
      -heiveröisen laiha
      -kasvot levenevät alaspäin
      -leuattomuus
      -haivenparta (jos parta ei kasva kunnolla, ei kannata yrittää kasvattaa harvoja haivenia pitkiksi)
      -huono ryhti (pieni luonnollinen ryhtivika ei haittaa, mutta sellainen joka on tullut siitä että istuu aamusta iltaan tietokoneella)

    • v252v

      ei ole mitään väliä miltä näyttää jos on epäsosiaalinen introvertti, se estää pariutumisen. näin itselläni vaikka komea näiden listojen perusteella pitäisi olla

    • Yksinkertainen.

      Jos on kalju tosikko ja myös lihava ja hikinen ja tyhmä ja lyhyt. Kaikki samassa paketissa.

    • 17

      Arttu Wiskari on rumuuden ruumiillistuma.

    • JackyDan

      Hah! Kauheen moni nainen listaa bodarit tänne, vaikka taitaapi olla että oikeasti joku 1-2% salilla käyvistä miehistä yltää koskaan sellaisiin mittoihin, että naisia alkaa yököttää. Harva pääsee edes siihen ihailtuun alusvaatemallin lihasrakenteeseen ja rasvaprosenttiin. Kai ne on ne urheiluruudussa näkyvät steroideja vetävät kilpabodarit, mitkä saa naisissa sen pahan olon aikaiseksi. Eräskin kaverini nostaa penkistä selvästi päälle sata kiloa (eli kookkaat lihakset löytyy) ja naisia tuntuu tulevan ovista ja ikkunoista (esim. viime vuonna oli sängyssä kymmenien kauniiden naisten kanssa). Ja naiset tuntuu toistaiseksi tykkäävän kaverista vielä enemmän kun lihakset kasvaa lisää eikä sille oo kukaan ulkonäöstä valittanu. Kumma muuten että muijat käy kattomassa kovasti treenanneita Hunkseja, mutta minkään lihaksettomien kaverien ois ihan turha haaveilla mistään showtanssijan tai stripparin urasta.

      Eli ihan näillä perusteilla uskaltaisin väittää, että miehet voivat käydä salilla ihan niin paljon kuin jaksavat. Ehkä kymmenen treenivuoden jälkeen (jos ei käytä steroideja) kannattaa alkaa miettiä että onko lihakset liian isot naisten makuun. Se on meinaa aika satavarma, että 100 kiloa penkistä nostava saa keskimäärin enemmän naista kuin 60 kiloa penkistä nostava.

      • luulisin

        "Bodari" tarkottaa tässä tapauksessa varmaan sellasta ihan Arska-tyylistä steroidihirviötä, ei tavallista salillakäyvää urheilullista miestä.


      • JackyDan
        luulisin kirjoitti:

        "Bodari" tarkottaa tässä tapauksessa varmaan sellasta ihan Arska-tyylistä steroidihirviötä, ei tavallista salillakäyvää urheilullista miestä.

        Eli käytännössä yhtä harvinainen kuin anoreksiaa sairastava mies. Ok. Näistä jutuista vaan tulee sellanen kuva, että naiset inhoaa sitä jos miehellä on yhtään aitoa lihasmassaa, kun bodareista vingutaan.


      • Älä huoli
        JackyDan kirjoitti:

        Eli käytännössä yhtä harvinainen kuin anoreksiaa sairastava mies. Ok. Näistä jutuista vaan tulee sellanen kuva, että naiset inhoaa sitä jos miehellä on yhtään aitoa lihasmassaa, kun bodareista vingutaan.

        Ei inhota.

        Ehkä sellainen todella iso salikarju etoo, mutta sellaisia näkee todella vähän.


    • kaunistytsy

      Tässä mun lista. Itse olen jokin aika sitten 18 vuotta täyttänyt nuori nainen.

      Pieni penis eli alle 20 cm penis.
      Silmälasit.
      Kalju.
      Huono sängyssä.
      Ujo hissukka. Miehen pitää olla rohkea mies.
      Ruma naama.
      Huonot hampaat.
      Huono iho.
      Lyhyys, eli alle 185 cm pitkä.
      Laihuus. Vähintään 80 kiloa pitää painoa olla.
      Lukion käynyt.
      Opiskelijanörtti.
      Lihavuus.
      Saamattomuus.
      Peräkammarinpoika, eli suomeksi sanottuna vanhempien elättinä tyyliin vanhemmat tekevät kaiken puolesta.
      Ei ole käynyt armeijaa tai ei aio käydä sitä.
      Työtön. Lisäksi miehen pitää olla jossain miehisessä ammatissa.
      Ei ole paskaakaan tuloja. Vähintään 50 000 euroa pitää vuodessa tienata tai sen verran pitää olla tilillä rahaa.
      Ei omista autoa, ajokorttia tai omaa asuntoa.

      Mulla on siksi tuollainen lista, koska olen itsekin tosi kaunis. Mulla on hyvä peppu, isot ja kiinteät luonnolliset tissit, hyvä vartalo ja kauniit kasvot.

      • heehehehehhe

        siinä tais kuitenkin olla ihan jonkun äijäparan kirjoittama provo.


      • kaunistytsy
        heehehehehhe kirjoitti:

        siinä tais kuitenkin olla ihan jonkun äijäparan kirjoittama provo.

        Mä kyllä tiedän et mä oon tosi kaunis, tosi seksikäs ja tosi hyvännäköinen. Mulla on hyvä peppu, isot ja kiinteät luonnolliset tissit, hyvä vartalo ja kauniit kasvot. Vaadin siksi tasoa myös mieheltä, koska olen itsekin tosi kaunis.


      • aspjdpaejf

        Vitun huora!


      • 35-vuotias mies
        kaunistytsy kirjoitti:

        Mä kyllä tiedän et mä oon tosi kaunis, tosi seksikäs ja tosi hyvännäköinen. Mulla on hyvä peppu, isot ja kiinteät luonnolliset tissit, hyvä vartalo ja kauniit kasvot. Vaadin siksi tasoa myös mieheltä, koska olen itsekin tosi kaunis.

        Tuon ikäinen muija ei vielä tiedä mitä sängyssä osaaminen tarkoittaa. :) Vaikka olisi kuinka hyvä kroppa, niin sitä pitää osata myös käyttää. Onneksi sen verran jo itsellä ikää, ettei tarvitse neuvoa ja opettaa tuon ikäistä. Olit sitten tyttö tai karvainen provoilijasetä.


    • vASTAUS:

      N-EEKERI

    • ..........

      Kaikilta naisilta unohtui noista listoista mainita se tärkein: Valkoinen mies on ruma

    • Antikriitikko

      "- silmälasit"

      TÄH? sokeanako pitäs törmäillä

      "- vaaleat hiukset"

      Vihreiksikö pitäs värjätä?

      "- kaljamaha"

      Kaljankittaushan on niitä harvoja miehisiä iloja ja sekin kielletään

      "- kalju"

      Hiuksethan ova täysin turhia , pelkkä evoluution typerä jäänne

      "- pukinparta"

      Kertoo persoonallisesta tyylistä

      "- äijätyyliset miehet"

      Aitoja hemmoja, jotka ei ämmien päkätystä kuuntele

      "- kaikki muun väriset silmät paitsi ruskeat"
      Ruskea on paskan väri

      "- kaikki yli 35 vuotiaat miehet, yleensä"

      Mikäs ikärasisti sää oot, vai meinaatko ettet ite oo koskaan yli 35 ?

      "- lihaskimput"

      Narukeppikö on sitten parempi?

      "- tavikset"

      Tavikset pyörittää maailmaa ja elättää ne ei-tavikset sun muut taivaanrannanmaalarit

      "- hielle haisevat"
      Jaa puuttuuko sulta hikirauhaset vai? sehän on vain miehekäs haju

      "- keltaiset hampaat"

      Onko sulla joku värifobia, keltainen on kaunis väri

      • .........

        Valitettavasti naisia kiihottaa vain paskan väri.


      • rumilus...

        Huomaa millainen ihminen "antikriitikko on" noista sen omista puheista.. näsäviisas nörtti joka vastaa kysymyksiin näsäviisaasti kysymyksillä..hei antikriitikko, mene takaisin ala-asteelle viisastelemaan.


    • khjgjhgfhkgfkh

      Ruma nainen on suomalainen nainen ! Pitänee käydä hakemassa jostain eteläamerikasta joku kunnon rotukisssa eikä mikään pohjolan ohut tukkainen, pottunokkainen, löröleukainen, riippatissinen, lösöperse !

    • pläplä

      Mä en nyt tässä rupea sen kummemmin listaamaan mitään ruman miehen ominaisuuksia.

      Mutta yksi asia joka miehessä suoraan sanoen oksettaa enkä voi sietää mua on se kun mies luulee itsestään liikoja ja uskoo/luulee olevansa oikea naisten mies. Naisia joka sormelle ja sitä rataa.
      siihen päälle ylenpaattinen laittautuminen joka ei mielestäni miehelle kuulu ellei homppeli ole. Kuten hiuksien laittaminen, kovat hajuvedet, hauikset ojossa ja asenne kaikinpuolin naurettavaa pelleilyä jne. ..no ei nyt mitkään parhaimmat latelut mutta ymmärrätte varmaan millaista miestä tarkoitan. Sellainen oikea pelimies. ..ei iske.
      Sellainen on ruma sekä ulkoa että sisältä.

    • turnoff1

      Ruma mies omistaa maailman, tai ainakin Euroopan. Leventelee rahoillaan tai omaisuudellaan. Ruma mies on omistushaluinen myös ihmisiä kohtaan ja jänet täytyy nostaa jalustalle. Ruma mies on valmis polkemaan toiset suohon matkalla maineeseen ja kunniaan. Kohtelee naisia huonosti tai alentuvasti. On aina oikeassa ja voi sitä, joka kehtaa asiaa epäillä ;) Tosikko. Vässykkä eli vastuunpakoilija. Pintaliitäjä. Ruman miehen maailma on musta tai valkoinen.

      Ulkoisesti? Selkäkarvat, huono hygienia, huonot hampaat.

    • Näin

      En ole mikään ulkonäkö-keskeinen. Mutta ne asiat mitkä inhottaa tosissaan on lihavuus tai jos mies kovin itsekeskeisen ja leuhkan oloinen.

      • Anonyymi

        Hieltä tai paskalta haiseva mies tekee nekatiivisen vaikutuksen heti.


    • ,,,

      Minä olen ruma mies, kyömynenä, isoleuka, en oe lihava, aika kiinteä lihakse, roteva, ei vaan tunnu kelpaavan kelekkään naiselle.

    • uuno-aapo

      Rauli badding somerjoki,arttu wiskari,juice leskinen ja ex-kansanedustaja lyly rajala ovat ruman miehen prototyyppejä.

      • Lysmiaho

        Badding oli muuten aikansa seksisymboli. Ja Suomen paras laulaja edelleen.


    • R-VO

      Kiitos arvon naiset, nyt on mun elämä pilalla. Taidan tästä kipittää autotalliin kattomaan irtooko hybridistä tarpeeksi häkää

      • Kas näin

        Miehet haukkuvat jatkuvasti naisten ulkonäköä joka keskustelussa todella rumasti, mutta sitte kun me naiset tehdään miesten ulkonäöstä sama temppu niin sitte miehet ottaa heti sen tällä tavalla. Nyt sinäkin ymmärrät mitä me naiset joudutaan sietämään jatkuvasti! Vaikka naisilla ulkonäkö paineet on viety ihan äärimmäisyyksiin, niin kyllä miestenkin ulkonäkö paineet on huomattavasti kasvaneet. Miehet tälläisen on aloittaneet. Nyt saatte maistaa omaa lääkettänne, voi voi onko se pahaa? No, sitä saa mitä tilaa.....


      • 5e7j68kl
        Kas näin kirjoitti:

        Miehet haukkuvat jatkuvasti naisten ulkonäköä joka keskustelussa todella rumasti, mutta sitte kun me naiset tehdään miesten ulkonäöstä sama temppu niin sitte miehet ottaa heti sen tällä tavalla. Nyt sinäkin ymmärrät mitä me naiset joudutaan sietämään jatkuvasti! Vaikka naisilla ulkonäkö paineet on viety ihan äärimmäisyyksiin, niin kyllä miestenkin ulkonäkö paineet on huomattavasti kasvaneet. Miehet tälläisen on aloittaneet. Nyt saatte maistaa omaa lääkettänne, voi voi onko se pahaa? No, sitä saa mitä tilaa.....

        Mitä ihmeen sontaa puputat? :D
        "miehet ottaa sen tällä tavalla", ja sinäkö naisena hyväksyt että sinua haukutaan?

        Ulkonäköpaineet eivät ole naiselle mitään sietämättömiä jos on normaalipainoinen eikä leikkaa hiuksiaan pois.


      • Kas näin
        5e7j68kl kirjoitti:

        Mitä ihmeen sontaa puputat? :D
        "miehet ottaa sen tällä tavalla", ja sinäkö naisena hyväksyt että sinua haukutaan?

        Ulkonäköpaineet eivät ole naiselle mitään sietämättömiä jos on normaalipainoinen eikä leikkaa hiuksiaan pois.

        Oletko sä vähän tyhmä tai jotain? Osoitin kommenttini sille joka kirjoitti että hänen elämä on nyt tämän takia pilalla. Ja ei todellakaan riitä naisille tuo. Oletko ikinä lukenut miesten kirjoittamia keskusteluja naisten ulkonäöstä? Kaikkien naisten pitäisi muka olla kamalan laihoja, isot rinnat, mallin kasvot, pituus 160cm Yms. Yms. Eikä mun elämä ole sen takia pilalla. Siksi ärsytti sen tyypin kirjoitus.


    • italiaaaaaaaaaaaaan

      kalju, liian lihava, liikaa finnejä, rumat vaatteet, huono ryhti, vaaleet hiukset ja ripset ja kulmakarvat, siilitukka, puhuessaan tekee outoja ilmeitä, huonot hampaat.. miehille sopis paremmin tummat hiukset ja muut karvat.. suomalaiset on nii "laimeen" näkösiä.. :D

    • R-VO

      Pyydän anteeksi jos kommenttini aiheutti joillekkin mielipahaa. kirjoitin sen aivan pilke silmäkulmassa, niinkuin tekstin loppuosa kertoo. Ihmettelen vain näitä seikkoja joihin kukaan ei oikeen voi vaikuttaa, esim silmien väri, hiusten väri, pituus, iho, leuka, vehkeen koko jne. Sitä nyt on vaan sattunut syntymään sellaiseksi kuin on. Itse kun ns katselen naisia, ei väreillä eikä pituuksilla ole mitään merkitystä. Lähes kaikki menee (kohtuus silti kaikella), fiilis ja jutun luistaminen on se tärkein ;)

      • Kas näin

        Jaa. Taisin ottaa sun vitsisi liian tosissaan. Eli tuli ilmeisesti pieni väärinkäsitys. No ei mulle ole merkitystä näillä mainitsemillasi asioilla. Mutta useimmille näyttää olevan. Mutta sama juttu se näyttää olevan toisinkin päin. Eli monille miehille on iso ongelma naisissa juuri ne asiat mihin ei itse voi vaikuttaa. Pituutta naisella pitäisi olla 160cm, kapea lantio, isot rinnat ja näitä juttuja näkee miesten kirjoittamina paljon.


    • -Lyhyys, eli en voisi olla alle 180 cm miehen kanssa
      -Löysä kroppa
      -Kaljamaha
      -Pyöreä naisen pylly!
      -Selkäkarvat
      -Rintakarvat
      -Laihuus
      -Pitkät hiukset
      -Parta(ellei ole ihan äärettömän hyvin hoidettu ja ammattilaisen tekemä, trust me.. sen näkee)
      -Rumat vaatteet

      • ruma mies minäkin

        ei mulla ainakaan oo partaa kukaan ammattilainen tehny...itsekseen se on aina kasvanu...en löytänyt googlestakaan ammattilaista...punanaamiossa tosin myytin 90-luvulla ainakin tekopartoja, vai mikä se nyt oli siinä pitkänsillan kupeessa...


    • Tyhmä mies

      Lienen jotakuinkin tyhmä, koska en ymmärrä lainkaan mitä tekemistä täällä luetelluilla asioilla on Rumuuden kanssa. Jos puhuttaisiin vastenmielisistä tai omaa itseä vähemmän kiinnostavista miehistä, niin sitten listat olisivat ymmärrettäviä.

      Rumuutta ei näillä perusteilla pysty ainakaan kuvan perusteella selvittämään.

      • Anonyymi

        Martti Ahtisaari on kyllä aika kauhee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martti Ahtisaari on kyllä aika kauhee

        Itse olet varmasti vielä kamalampi kotka.


    • N45

      Narsissi (näkyy käytöksessä)
      Tatuoitu
      Epäpuhdas
      Humalassa
      Äänekäs
      Pelle
      Pitkät hiukset (niin tyttömäistä)

      • sehhhhhhhhhhhasdhdah

        Narsissi?


      • abcde1

        Hevari = Pitkäthiukset = Tyttömäinen? okei :DD Ite en oo hevari, mutta sanoin vaan :D


      • hehehe.

    • jajajajajaaa
    • Mie_ajattelen

      Musta silmälasit on ihanat!

      Miestä rumentaa huono käytös, ylimielisyys, huono iho ja hampaat, huonot elämäntavat.

    • itsestäänselvyyksiä

      Rumentavia ulkonäöllisiä seikkoja on mm.:

      Huono iho (näpyt, punotus, valtavat huokoset, hilseilevä iho...) - ihonhoitotuotteiden käyttö ei ole vain naisten juttu.

      Huonot (värjäytyneet/ vinot/ puuttuvat) hampaat - ne on nykyään niin helposti hoidettavissa olevia vaivoja ettei ole mitään syytä olla hoitamatta purukalustoa kuntoon.

      Ylipaino/ alipaino - ei vaan ole ikinä viehättävää.

      Kaljun peittely Donald Trump-tyyliin - jos tukka alkaa pahasti lähteä ni sit vaan reilusti kaljuks, ylikampaaminen on surullinen näky.

      Yleinen epähygieenisyys rumentaa aina - mustat kynnenaluset tai pureskellut kynnet/ likaiset tai rikkinäiset vaatteet/ rasvaiset hiukset/ haiseva hengitys...

      • ....................

        "Huono iho (näpyt, punotus, valtavat huokoset, hilseilevä iho...) - ihonhoitotuotteiden käyttö ei ole vain naisten juttu."

        Ei sitten tullut mieleen, että toisilla on luonnostaan näppyisempi, punaisempi tai hilseilevämpi iho. Oletko myöskään koskaan kuullut sanoja atooppinen iho?

        Lisäksi tämä Suomen kylmä ilmasto kylmine talvineen ei ole mikään ihmisen ihon paras ystävä. Talvella iho kuivuu ja rupeaa punoittamaan. Kesällä kun iho saa aurinkoa, niin iho voi silloin paremmin.

        "Huonot (värjäytyneet/ vinot/ puuttuvat) hampaat - ne on nykyään niin helposti hoidettavissa olevia vaivoja ettei ole mitään syytä olla hoitamatta purukalustoa kuntoon."

        Yleensä hampaat tuppaa käytössä värjääntymään, vaikka niitä harjaisikin suositusten mukaan. Vinot hampaat taas johtuvat lähes aina muista tekijöistä, kuin ihmisestä itsestään ja vinojen hampaiden oikaiseminen suoriksi voi viedä aikaa jopa monta vuotta. Hampaiden valkaisu taas on naisten hommaa, ei miesten.

        "Yleinen epähygieenisyys rumentaa aina - mustat kynnenaluset tai pureskellut kynnet/ likaiset tai rikkinäiset vaatteet/ rasvaiset hiukset/ haiseva hengitys... "

        Yleensä vaatteet tuppaavat käytössä likaantumaan ja rikkoontumaan. Vaatteiden säilyminen täysin puhtaana on mahdotonta mikäli elää normaalisti. Elämisen merkit kun näkyy joka paikassa. Kyllähän vaatteet pesun jälkeen ovat hetken puhtaana, mutta ainakin itselläni ensimmäisen juoksulenkin tai ensimmäisen työpäivän jälkeen vaatteet ovat jo likaiset.


      • jii86
        .................... kirjoitti:

        "Huono iho (näpyt, punotus, valtavat huokoset, hilseilevä iho...) - ihonhoitotuotteiden käyttö ei ole vain naisten juttu."

        Ei sitten tullut mieleen, että toisilla on luonnostaan näppyisempi, punaisempi tai hilseilevämpi iho. Oletko myöskään koskaan kuullut sanoja atooppinen iho?

        Lisäksi tämä Suomen kylmä ilmasto kylmine talvineen ei ole mikään ihmisen ihon paras ystävä. Talvella iho kuivuu ja rupeaa punoittamaan. Kesällä kun iho saa aurinkoa, niin iho voi silloin paremmin.

        "Huonot (värjäytyneet/ vinot/ puuttuvat) hampaat - ne on nykyään niin helposti hoidettavissa olevia vaivoja ettei ole mitään syytä olla hoitamatta purukalustoa kuntoon."

        Yleensä hampaat tuppaa käytössä värjääntymään, vaikka niitä harjaisikin suositusten mukaan. Vinot hampaat taas johtuvat lähes aina muista tekijöistä, kuin ihmisestä itsestään ja vinojen hampaiden oikaiseminen suoriksi voi viedä aikaa jopa monta vuotta. Hampaiden valkaisu taas on naisten hommaa, ei miesten.

        "Yleinen epähygieenisyys rumentaa aina - mustat kynnenaluset tai pureskellut kynnet/ likaiset tai rikkinäiset vaatteet/ rasvaiset hiukset/ haiseva hengitys... "

        Yleensä vaatteet tuppaavat käytössä likaantumaan ja rikkoontumaan. Vaatteiden säilyminen täysin puhtaana on mahdotonta mikäli elää normaalisti. Elämisen merkit kun näkyy joka paikassa. Kyllähän vaatteet pesun jälkeen ovat hetken puhtaana, mutta ainakin itselläni ensimmäisen juoksulenkin tai ensimmäisen työpäivän jälkeen vaatteet ovat jo likaiset.

        Nyt on melkosta väkisin vänkäämistä - likaset vaatteet tuskin tarkottaa jotain vähän hikisiä työvaatteita. Kyllähän noi yllä listatut asiat on rumentavia tekijöitä (myös naisissa), vaikka se kuinka harmittais jos osuu ja uppoo omalla kohalla.

        Vai on valkasu naisten hommaa, johan on. Mä kyl valkasen hampaat pari kertaa vuodessa. Mun erittäin vinot hampaat oiottiin 19vuotiaana viidessä kuukaudessa suoriksi että ei se vie vuosia. Käytän muuten kasvorasvaakin, ei kuivu iho talvellakaan.


      • ....................
        jii86 kirjoitti:

        Nyt on melkosta väkisin vänkäämistä - likaset vaatteet tuskin tarkottaa jotain vähän hikisiä työvaatteita. Kyllähän noi yllä listatut asiat on rumentavia tekijöitä (myös naisissa), vaikka se kuinka harmittais jos osuu ja uppoo omalla kohalla.

        Vai on valkasu naisten hommaa, johan on. Mä kyl valkasen hampaat pari kertaa vuodessa. Mun erittäin vinot hampaat oiottiin 19vuotiaana viidessä kuukaudessa suoriksi että ei se vie vuosia. Käytän muuten kasvorasvaakin, ei kuivu iho talvellakaan.

        No kyllä ne vaatteet saa tällaiseen vuodenaikaan likaiseksi vaikkapa ulkolenkilläkin. Kura roiskuu syksykeleillä.

        Enkä muuten tiedä yhtään miespuolista henkilöä, joka olisi käynyt hampaiden valkaisussa. Naisia tiedän muutaman.


    • Nainen 79hki

      Ihan ensimmäisenä tulee mieleen ulkomaalaiset! En voisi kuvitellakkaan olevani somalin tms ulkomaalaisen kanssa. Baarit nuita notkuu ja yritys on kovaa vaaleaa suomalaisnaista kohtaan. . 2.kaljamaha3.pieni penis (n15 cm pituus riittää kunhan on paksu ja pysyy kovana, 10cm niin en edes halua sisälleni koska eipä se uppoa syvälle.4. Jos miehellä ei ole rahaa taikka omaa asuntoa( ei tarvitse olla rikas mutta kunhan ei tarvitse ruokakaupassa tai huoltoasemalla alkaa testaikee että millä luottokortilla vielä olisi katetta) 5. Älytön dokaaminen joka viikonloppu krapulassa yms sekoilu kylillä( välillä voi ottaa enemmänkin6. Epäurheilulliset kropat( jenkkakahvat,löysä pylly, miestissit. 7. Yleinen valittaja/hyysäri.

      • ....................

        "Ihan ensimmäisenä tulee mieleen ulkomaalaiset! En voisi kuvitellakkaan olevani somalin tms ulkomaalaisen kanssa. Baarit nuita notkuu ja yritys on kovaa vaaleaa suomalaisnaista kohtaan."

        Kumma kyllä, se yritys näyttää useimmille heistä tuottavan kyllä hyvää tulosta suomalaisnaisten kohdalla. Paljon paremmin he kyllä näyttävät suomalaisia naisia saavan, kuin suomalaiset miehet.


      • Toden totta
        .................... kirjoitti:

        "Ihan ensimmäisenä tulee mieleen ulkomaalaiset! En voisi kuvitellakkaan olevani somalin tms ulkomaalaisen kanssa. Baarit nuita notkuu ja yritys on kovaa vaaleaa suomalaisnaista kohtaan."

        Kumma kyllä, se yritys näyttää useimmille heistä tuottavan kyllä hyvää tulosta suomalaisnaisten kohdalla. Paljon paremmin he kyllä näyttävät suomalaisia naisia saavan, kuin suomalaiset miehet.

        Ja tämän takia suomalaiset naiset ovat minulle ja suurimmalle osalle miehistä turnoff.


    • Eiiiihhh...

      Rumuudessa jaetulla ykkössijalla ovat hoitamattomat hampaat ja pitkät, vähän kellastuneet kynnet.Yööök! Molemmat ovat onneksi helposti hoidettavissa, mutta joskus tulee bongattua...!

    • Eiiiihhh...

      Ja perkules, meinasi unohtua kolmas tärkeä, eli hygienia!!!!

    • Suomalainentyttö

      Somalimiehet...ush!

    • 12348765

      No joo, minuunkaan ei iske ulkomaalaiset miehet kuten turkkilaiset, somalit ja muut etniset ryhmät. Ainoat jotka lämmittää mieltä, on aasialaiset miehet. Siis ne silmät ja katse on niiin seksikästä. Grrrr ;)
      Tykkään yleensä enemmän sinisistä ja vihreistä silmistä kuin ruskeista. Suomalaisetkaan ei ole hassumman näköisiä jos hieman viitsisivät huolehtia ulkonäöstään, ettei täysin "sammaloidu." Vaalea hyvännäköinen viikinki peittoaa tumman karvapalleron mennen tullen. Älkää vaaleat miehet lannistuko!!!!

    • Tässäpä näitä

      - Salihullu joka ei ole kiinnostunut henkisen puolensa kehittämisestä. Okei, sinä haiset hieltä ja minä luen vaikka ennemmin kirjoja, en ole tulossa kanssasi treenaamaan.
      - Tieteellinen, p*skanjäykkä hattivatti joka saivartelee kaikista pikkuasioista. Kaikki tulee ymmärtää kirjaimellisesti, loukkaantuu tämän tästä koska ei ymmärrä sarkasmia jne.
      - Harrastukset koostuvat roolipeleistä ja tietokonepeleistä, varsinkin jos ne liittyvät johonkin lohikäärme-magia-keskiaika hömpsänpömppään.
      - Verenhimoinen ateistinen tai uskovainen maailmankatsomus jota tuputetaan.

    • ELOELO

      Mä en todellakaan käsitä miten pelkkä silmien väri tekee miehestä _ruman_ 8D Voi jumala näitä teidän listojanne, terveisin NAINEN...

      • rumamies

        Joo, yks nainen sanoi kerran et olen ruma koska olen lyhyt 166cm ainoastaan.


      • Tiikerin metsästänyt

        Just näin. Jos naiset tiputtaisivat edes osan kovista kriteereistään, niin alkaisi löytyä täydellistä herrasmiestä joka on hyvä myös sängyssä. ;)


      • Tiikerin metsästänyt
        rumamies kirjoitti:

        Joo, yks nainen sanoi kerran et olen ruma koska olen lyhyt 166cm ainoastaan.

        Ja tarkoitin vastata tuolle aiemmalle, pituus ei vaikuta suuntaan eikä toiseen. Mielestäni ainoastaan käytös rumentaa ketä tahansa ihmistä, lopuilla ei niin väliä. :)


      • Tiikerin metsästänyt
        Tiikerin metsästänyt kirjoitti:

        Ja tarkoitin vastata tuolle aiemmalle, pituus ei vaikuta suuntaan eikä toiseen. Mielestäni ainoastaan käytös rumentaa ketä tahansa ihmistä, lopuilla ei niin väliä. :)

        Siis piti sanoa että ruma käytös. :D


      • Anonyymi
        rumamies kirjoitti:

        Joo, yks nainen sanoi kerran et olen ruma koska olen lyhyt 166cm ainoastaan.

        On siinäkin järkevä valittamisen aihe.


    • Sääli naisia

      Varsinkin miehet 50 ikävuodesta ylöspäin eivät osaa pukeutua! On karmea näky kun näkee papparaisen jolla verkkarit on vedetty kainaloon asti ja päässä joku eines logolla varustettu lippalakki.Tai mies jolla beiget shortsit ja sandaalit jalassa.Niissä sandaaleissa vielä tennis sukat ja yläkroppaa peittää joku huumori t-paita jossa lukee jotain tyyliin "Kyllä suomalainen mies on niin komea kun se on niin ruma".Sitten setä viikset ja pullonpohja silmälasit kruunaavat koko kauheuden.Nämä juntit käyvät vielä tansseissa tämännäköisinä!

    • 40v.

      Ruma mies:

      - huomattava ylipaino (pieni yläri ei haittaa)
      - hoitamaton purukalusto
      - rasvaiset pitkät hiukset
      - pitkät hiukset yleensäkin
      - pitkä, rehottava ja epäsiisti parta
      - ylisuuret housut vaatetuksessa
      - kaljuuntuva (eikä sekään haittaa jos ajaa ne vähät pois ja on reilusti kalju)
      - pahalle haiseva (hikinen, käy kaks kertaa viikossa suihkussa - yöööök....)
      - tyhmä
      - huumorin tajuton
      - ajokortiton (miehellä pitää olla ajokortti) ;)
      - yleensäkin itsestään huolehtimaton ei iske pätkääkään
      - amisviikset
      - eräjormat (inhoan metsämiehiä ihan kybällä)
      - ylimieliset
      - peräkamaripojat
      - likaiset vaatteet (työkamppeet on ihan eri juttu)

    • Tupla Kives

      Ruman miehen perikuva: Lifemocker

      • hyikkhyii

        no niin on!


      • Anonyymi

        Mikäs olisi ruman naisen perikuva?


    • pieru2

      E.t,Jabba the Hutt,Hessu Hopo,Timo Soini,Kalervo kummola(90% yli 50-vuotiaista miespoliitikoista)...

    • ,,,,,,,,,,

      Jari "Bull" Mentula. Enpä ole rumempaa nähnyt.

    • turha mies

      Sellanen on ruma joka ei saa naista. Eli minä olen ruma. Ei ole edes yhtään nais kaveria joten se jo kertoo jo sen et minusta ei tykätä.

      • Mitätön tapaus

        Kuule, kuule.

        Se että sitä on tuttavia, kavereita ja ystäviäkin jopa naisista ei tarkoita että he pitäisivät sinua vetävänä ja seksikkäänä.

        Sitä voi kuule olla "mukavan" näköinen, hyväkäytöksinen, hauska ja fiksu sekä tunneälyinen.
        Naiset nauraa vitseille, katsoo silmiin, juttelee jne.

        Mutta se kipinä puuttuu eli esimerkiksi tummat hiukset ja nähtävästi se panetus.

        Toisin sanottuna voit olla olematta "ruma" koska naisten mielestä epäseksikäs on myös "ruma".

        Naiset pitävät silloin miestä lähinnä kivana ja mukavana, eikä panomateriaalina. Itseasiassa kaikki muut miehet jopa ne "rumatkin" jotka käyttäytyvät huonosti ajavat tämän miehen ohi.

        Tällainen mies on naisten mielestä seksuaalisesti lähinnä säälittävä.

        Eikä siinä itsevarmuus auta koska se on "vääränlaista".

        Ja kyllä sitä voi olla normaalivartaloinen, jopa lihaksikas, hampaat ok, ei haise hieltä, siisti jne. eikä mitenkään "Nörtahtava" mutta on naisten mielestä "ruma" seksuaalisesti.


    • cupar67

      Liian laiha
      Liia Lihava
      Haiseva
      Epäsiisti
      Epävarma
      Tumpelo
      Rimpula
      Tyhmä
      Luulee itsestään liikoja
      Ei kuuntele muita
      Minä Minä asenne
      Kännikala,alkoholisti
      Tupakoiva
      Kateellinen kaikille

    • cjdjvn

      170cm näppylä naamainen hippi joka kittaa coca colaa ja pelaa liikaa tietsikallaan.Kuuntelee heviä ja on sivari.Yleensä vielä liian laiha tai lihava.

      • tuttujako?

        Kuulostaa siltä, että tunnet kyseisen henkilön


      • cjdjvn
        tuttujako? kirjoitti:

        Kuulostaa siltä, että tunnet kyseisen henkilön

        En tunne mutta tiedän kuvaukseni mukaisia henkilöitä.


    • hirveäkaunisnaine;)

      - valtava kaljamaha
      - agresiivisuus
      - player
      - sormus vasemmassa nimettömässä
      - pukinparta
      - itserakkaus
      - haiseva
      - lihaskimppu
      - juoppo
      - huumeita käyttävä
      - arvosteleva
      - kaikkitietävä
      - vaativa
      - laiska (mieheksi)
      - täysin haluton
      - huono hygienia
      - pitkät hiukset (olkapäille tai yli)
      - saamattomuus
      - nihilistiys
      - hirveä mustasukkaisuus
      - nuori miehen alkua vasta (tykkään kypsemmistä)
      - valittava
      - masentunut
      - hullu
      - paljon lapsia edellisistä suhteista
      - röyhkeä
      - sadisti
      - välinpitämätön
      - naisellinen
      - hirveä sotkija
      - stalkkeri

      Unohtukoihan jotain? No mutta tämä olisi lista asioista joita en voisi sietää miehessä, jonka kanssa seurustelisin. Lista vaikuttaa ehkä aika pitkältä, mutta noi on tuollaisia aika ääripäitä. Aika moni nuo kriteerit kiertää helpostikin ja eiköhän naisillekin ole aikalailla samat kriteerit monilta miehiltä. noihan on tuollaisia perus asioita monille.

    • Jean-Paul Sartre

      Yksikään mies ei ole ruma, jos sillä on rahaa, valtaa ja/tai kuuluisuutta.

      • Lily Of Water

        Tai älykkyyttä, kuten oli Sartrella. Älykäs mies on seksikäs, todella seksikäs. Älykkyys ja keskustelutaito on huomattavasti parempi pääoma kuin raha, valta tai kuuluisuus. Ja kuten kaikki, tämäkin on tietysti subjektiivinen näkemys. Yksinomaan yhden naisen mielipide, naisen joka ei siedä yleistyksiä jota nämä palstat ovat täynnä. Lisäksi ne valitettavasti ovat täynnä tuon esille tuomani ominaisuuden täydellistä vastakohtaa. Sisällön perusteella, kirjoittajaa en ihmisenä ala arvostelemaan. Tämä siis koskien koko suomi24.fi foorumia.


    • MisMieOon

      -Pahantahtoinen
      -Katkera
      -Vihamielinen
      -Epärehellinen
      -Itsekeskeinen
      -Ylimielinen

      Siinä ne ihmisen rumuuden ainekset ovat.

    • lovegame2

      itse en sillä tavalla hauku ketään rumaksi, mutta semmoiset miehet eivät säväytä, jotka on pelkkiä kukkakeppejä, jotka ei yhtään huolehdi hygieniastaan, joilla on pitkä parta ja pitkät hiukset, joilla on aivan jäätävä kaljamaha, silmälasit jotka eivät yhtään sovi tälle miehelle. siinäpä ne tärkeimmät, en kasvoja tykkää hirveästi arvostella, minulle luonne merkkaa enemmän.

    • hhhhhhhhhhhhhhhh1

      Moi, lovegame2 :D Ite oon..

      185cm pitkä, luonnostaan valkeat hampaat joista pidän hyvää huolta, hygienia kunnossa tottakai, parta aina ajettuna, kroppa täysin tasapuolisesti treeenattu ei mikään lihasmörkö, ei lasei :p toivottavasti ei inhota kerron viel et pidän paikat vyötärön alapuolelta aikalailla sheivattuna, sama pätee nenä,kainalo karvoihin.
      Joskus olen sheivannut koko kropankin ( kesäks rannalle ) hiukset mulla on normilyhyet. Osaan tehä ruokaa koska asun omas kämpäs. Kämpän pidän aina perussiistinä imuroin kun tarttee ja tiskejä ei loju. Vaatteet tulee pestyä jne...
      Ystäviäkin mulla on ja mun mielestä ne pitää mua aika ok:na :D

    • Kauneus.

      Sellainen mies on ruma, joka arvostelee naisensa ulkonäköä.

    • missiiiix

      - Lyhyt
      -Läski
      -Rumat hampaat
      -Hikiläiskät
      -Liian laiha
      -Epäsiisti

    • --------------

      Kaipa tähän vois lyhykäisyydessään todeta että sellainen kuin minä, kun en eläessäni ole saanut naisilta minkäänlaista huomiota siinä missä muilla ikätovereillani on jo liuta parisuhteita takana, puoliso ja lapsia.

      On mussa vikoja vaikka kuinka paljon mutta ei niistäkään joita joskus tunsin, kauniita tai komeita ole kuin muutama.

      Eipä se ulkonäkö taida kaikkea ratkaista jos on sosiaalisesti kyvytön. Mielestäni en susiruma ole vaikka esim. missiixin listalta löytyy muutama ominaisuuteni. Ja muiden listoilta lisää.

      Sen verran vielä, että jos miehet tekisi vastaavanlaisia listoja naisista ja ne kriteerit olivat ehdottomia, tässä maassa väestönkasvu olisi varmaan käytännössä kokonaan maahanmuuttajien kantimissa.

    • pakko laittaa

      Tässä on yksi suomalainen bändi josta löytyy koko skaala:

      http://www.finlandtimes.fi/assets/images/news_images/2013/07/25/for_details/image_1820_0.jpg

      Hyvännäköisiä keskimmäinen ja oikeanpuolimmainen. Vasemman laitimmainen kiva mutta ei suoranaisesti kuuma. Toinen vasemmalta mitäänsanomattoman näköinen, sen enempää positiiviseen kuin negatiiviseen päin. Toinen oikealta ruma. No ei sekään ole mutta kun nuorempina fanitimme HIMiä niin pidimme häntä kamalana. Ehkä lasten suusta tulee totuus.

      • hear1

        No joo..Himin rumpali Kaasu aika läski,ja basisti mige karvainen apina :P
        Ville valo taas jotenkin..pelottavan psykoottisen oloinen.


    • hemuliini

      Mielummin ruma kuin liian tylsä

      Mulle miehen hampaat on tärkeet eli ei likasen näköiset. Ja ihon hoito myös (jos akne niin ei voi mitään, mutta sellainen epäsiisteys ja pikkunäppylä, jonka saa hoitamalla)
      Likaisuus ja epäsiisteys on turn-off. Alle parikymppisenä parta oli kaamea ajatus mut nykyään tykkään. Ei kuitenkaan jos kasvaa harvakseltaan siellä täällä. Viikset on myös eiei (yleensä)

    • komean miehen muija

      Rumuus on katsojan silmissä,mutta listaan nyt millainen mies on mielestäni ruma.
      -kaljamaha
      -parta tai ja viitset
      -hielle haiseva
      -verkkareihin pukeutuva
      -kiiltokuvapoika
      -useimmiten suomalainen mies

      • Verkkarit-jalassa

        Verkkareihin pukeutuvat eivät ole rumia, minun mielestäni. Käytän itsekkin verkkareita


    • fyyyyry

      Lättäjalat

    • 7*8

      - Luiseva, laiha
      - Huono iho (akne)
      - Punaiset hiukset
      - läski maha
      - Kaksoisleuka
      - värjätty pukinparta
      - terävä nenä
      - pienet tihrusilmät

      • tfrtt

        Rumalla miehellä on pitkä siitin ja roikkuvat kivespussit.Ja peräpukamat.Ja naama kuin Vesa-Matti Loirilla.


    • onnekaspekka

      Ihan välikommenttina - kovin monta eri tekijää tekee miehestä ruman. Ei ole meillä miehillä helppoa ei. Onneksi tästä gallupista huolimatta olen löytänyt itselleni hyvän naisen vaikka minulla on silmälasit, minulla on parta, en ole harteikas, minulla ei ole tummia hiuksia, olen reilusti alle 185 cm, minulla on läskiä mahassa, hiusraja on noussut ja ikääkin on jo yli 35 vuotta.

      Huhhuh.

    • Mies 30v

      Naiset taitavat vaan rakastaa miettiä juurikin tällaisia hössötyksiä yksin ja ystävien kanssa. Kun se hyvä mies tulee kohdalle ja katsoo itsevarmasti naista silmiin sekä puhuu asiallisesti asiansa niin moni nainen jo unohtaa kriteerinsä silmien väristä ja miehen pituudesta jne. Naiset ovat pohjinmiltaan erittäin epävarmoja itsestään, tekemisistään ja ehkä tunteista/ajatuksistaan suhtessa mieheen. Toki kaikki on yksilöllistä!

      Naisille media tyrkyttä tällaisia juttuja lehdistä, televisiosta ja näin netin kautta. Millainen mies sytyttää, millainen mies on ruma/komea, millainen mies on hyvä sängyssä, millainen mies on sitä sun tätä jne.

      Eli suosittelen että ihan pilke silmäkulmassa näitä kannattaa lukea eikä todellakaan ottaa tosissaan. Toki aina kannattaa muistaa se että näyttää miehelle joka arvostaa muita pukeutumisellaan, puheillaan ja puhtaalla hygienialla. Myös ylipäätään terve ulkonäkö vetää puoleensa muita ihmisiä.

      Käyttäkää päätänne!

    • vi.tun ruma mies

      Olen ruma ja ylpeä siitä. Onneksi olen ruma niin ei tarvii tyhmien suomi naisten kanssa seurustella eikä olla kaveri. mulla on yks nais ystävä ja se on ulkomaalainen ja hyväksyy mut tälläisena kuin olen. Ja tää nainen on satatuhat kertaa parempi kuin suomi naiset.

    • sikaruma yksilö

      Eipä ole kyllä mikään ihme, että suomessa on sinkkuja niin vitusti. Natsaa tilastot hyvin yksi yhteen näiden kommentaattorien mielipiteiden kanssa. No kukapa sitä tietenkään epätäydellisessä suhteessa haluaisi elää ja kasvaa, mutta samalla pitää muistaa, että täydellisyys on suhteellinen käsite.

    • sikaruma yksilö

      Eipä ole kyllä mikään ihme, että suomessa on sinkkuja niin vitusti. Natsaa tilastot hyvin yksi yhteen näiden kommentaattorien mielipiteiden kanssa. No kukapa sitä tietenkään epätäydellisessä suhteessa haluaisi elää ja kasvaa, mutta samalla pitää muistaa, että täydellisyys on suhteellinen käsite.

    • sikaruma yksilö

      Eipä ole kyllä mikään ihme, että suomessa on sinkkuja niin vitusti. Natsaa tilastot hyvin yksi yhteen näiden kommentaattorien mielipiteiden kanssa. No kukapa sitä tietenkään epätäydellisessä suhteessa haluaisi elää ja kasvaa, mutta samalla pitää muistaa, että täydellisyys on suhteellinen käsite.

    • Tämä...

      "Arvostellaan miehet" on yhden frendib tuttu, on muuten helvetin ruma muija! Että suuta soukemmalle!

      • Siis yhden

        frendin tuttu ja ruma bitch! Turha arvostella miehiä!


    • Ei lihaskimppuja

      Rumentavia piirteitä miehissä: silmälasit, iso nenä (hyi helvetti), vinot ja keltaiset hampaat, kaljuuntuminen,kakan väriset eli ruskeat silmät, liiallinen karvoitus muualla paitsi päässä, finnit, liian miesmäiset piirteet sekä kasvoissa että kropassa (urheilullinen kroppa saa olla muttei liian pumpattu ja kasvoissa pitää olla jotain söpöä poikamaisuutta - EI ÄIJÄMÄISYYTTÄ), epäsiistit kynnet, yli 185cm pituus, likaiset vaatteet, hienhaju ja ylimielinen asenne joka loistaa kilometrien päähän, yök!

    • Juu varmasti

      Hahaha lol että naurattaa hohohaha ite oon pitkä rasvatukka likanen p askalle haiseva renttu. Jolla on alkoholi ja huume ongelma haha kapeat ja nyysömäiset hartiat ja naiselliset kädet eli kaikki yhessä. Olen myös pitkä ja luikku räkättäjä haha hohoo voi v ittujen omistajat haha kaljaaa ja kossuuuu!!! Oon muute muurien sisälläkin käyny hah törkeesti pahoinpidelly ihmisiä useesti että kyllä nuo haaravitut omaa nössöjä yksilöitä HAH!! Ja unelmii

    • Jooooo <3

      This thing right here:
      - Rasvaletti
      -Älytön ylipaino (Tykkään pehmeästä vatsasta muuten, en kaipaa sixpäkkejä)
      -Vahva hienhaju
      -Rimpula eli pahasti alipainoinen
      -Ylipumpatut lihakset, en tykkää yhtään.
      -Mies, joka kuvittelee olevansa jumalan lahja naisille ja sellainen, jolle ei yksi nainen kerrallaan riitä.

    • Naisiaon

      kertakaikkisesti.

      Itsellä risuinen tummanhaalea parta posket täynnä ja leuanalla pienehkö pukinparta.
      Vartaloltani hieman lihavuutta,kohdistuu vatsaan. perse lättänä. alahampaat todellahuonot yksi puuttuu sivulta ja muut harvat. isot sieraimet. Pitkä tukka. pituus 180. painoa 85.

      tosin olen hygieeninen ja työssäkäyvä ja asun vuokra-assunnossa. enkä osaa näköjään edes kirjoittaa.. (älyllinen taso?) ei puhuta siis siitä. Naisia sen sijaan menee ja tulee.. itsetuntoni on ihan hyvä. yleensä kuitenkin pidän vanhemmista naisista noin. 5-10 v ylöspäin. luonteeltani lämmin ja sympaattinen. rauhallinen ,mutta seikkailunhaluinen. juon myös paljon kaljaa.ikä 20

    • p.ieru

      Sellainen nuori mies jolla kapeat hartiat,huono ryhti ja otsalta kaljuuntunut.Sellainen olisi ruma mies.

    • njee

      -pahanhajuinen
      -lihava
      -liian laiha luuranko
      -tekorusketus sekä punaiseksi palanut iho
      -överi suuret lihakset
      -keltaiset ja vinot hampaat, huono suuhygienie ja pahanhajuinen hengitys
      -huono hygienia ylipäätään
      -täysin hoitamattomat kädet ja jalat, esim. likaiset kynnenaluset tai ylikasvaneet tai pureskellut kynnet, halkeilevat kantapäät jne.
      -liian pitkä parta (parta on kiva, mutta jos sen saa hyvin ponnarille, on makuuni liian pitkä)
      -todella huono iho, esim. naama täynnä aknea
      -kulmakarvattomuus
      -meikin käyttö
      -todella leveä pyöreä nenä, eli perunanenä
      -päälaki kalju, mutta muualla hiuksia (toisinsanoen; jos päälaella ei enää kasva hiuksia, näyttää kokonaan kalju paremmalta)

      Tuossa nyt muutamia mitä tuli mieleen. Listaa voisin jatkaa aika paljon, jos kuvailisin erityisesti omaa miesmakuani, mutta se ei ole relevanttia, sillä monennäköinen mies voi näyttää silti objektiivisesti katsottuna hyvältä.

      • PahviÄtmi

        Sun listalta puuttuu jalkasienet ja kynsisienet!!!


    • SamarisTamaris

      Joskus miettinyt...mutta eipä rumia taida olla :)
      Joskus mies voi olla ns kuin seinästä repäisty, mutta jos avaa suunsa ja sieltä tuleekin fiksua tekstiä, niin miten ihminen voi ruma olla!?
      En mie itselleni puolisoksi jokaista fiksua silti ottaisi, kemiat kohtaa jos ne kohtaa. Mutta ulkoiset seikat jää siinä vaiheessa kakkoseksi, kun sydämet ja mielet kohtaa. ❤️

    • Tämmöistätuleemieleen

      Likaiset hampaat, mainittava ylipaino, likaiset vaatteet ja yleensäkin huono hygienia, huono hiustenleikkuu, keltaiset sormet tupakoinnista, vauhtiraidat alkkareissa jne.

    • Edellinenkirjoittaja

      Ja ei kiitos muskelimiehille. En ole ikinä tykännyt.

    • Maikkivee

      Yleensä en katso vaaleita miehiä mutta Eero Aho Tuntemattomassa oli seksikäs.

    • Maikkivee

      -Venäläisten väijytystilanne -kohta…ou jes.

    • GkkdlSlngbdusfhxjjcke

      -kalju on pahin ulkonäkövika
      -huono hygienia
      -pyöreä naama
      -huonot hampaat
      -heikko leuka
      -pieni muna
      -liian bodattu
      -liian vaalea
      -karsea ylipaino
      Kaljamaha ei haittaa, jos on muuten komea.
      Lyhyys ei haittaa jos on komea.

      • hieman.erikoinen.tapaus

        Mulla on kaikki nämä piirteet


    • Arbeit_macht_Troll

      - Phrenology
      - Subhuman
      - Sori

    • käytöstapojen puute, moukkamaisuus, junttius, ja ylimielinen käytös kruunaa vielä kermana kakun päällä kaiken.

    • Anonyymi

      Olen 35v kundi mutta ihan resupekan näköinen ihankuin uuno niis leffoissa ja naiset!!kyllä käytän vieläpä sitä verkkopaitaa ja on rintakarvoja hymyilen aina leveesti vaik ei hampaita olisikaan kuin muutama enään ja ai että ei ole ollut ikinä naisista pulaa kyllä olen saanut kaunottaria sänkyyni vaik millä mitalla vaik eihän sillä koolla väliä vaan miten sitä käyttää ;) kyllä elämä on ihanaa :D

    • Anonyymi

      Tätä ketjua lukiessa alkaa valkenemaan miksi ATM on ihan validi käsite suomessa. Ensimmäisestä viestistä nappasin jo puolet pisteistä. Mitä pidemmälle ketjua luki niin parempi pysyä vaan hiljaa ja antaa pizzanpyörittäjien viedä naiset.

    • Anonyymi

      Voi,,voi ja kääk.Eli ollaan kaikki niin rumia.!!!Miehet sekä naiset. Kuollaan sukupuutton koko kansa.

    • Anonyymi

      Nämä ei haittaa:
      -lyhyys
      -pitkät hiukset
      -pieni muna
      -hien haju
      -tihrusilmät
      -huono iho
      -karvaisuus
      -nuhjuiset vaatteet
      -hintelyys
      -silmälasit

      Nämä taas haittaa:
      -isot hampaat
      -kaljuus
      -ylipaino
      -geelitukka
      -hajusteet
      -nypityt kulmakarvat
      -kimeä ääni
      -pieni leuka
      -isot huulet
      -possunenä/kotkan nokka

    • Anonyymi

      Lättäjalat. Ovat rumat, junttiset. Ja tuollaiset miehet on yleensä myös kömpelöitä ja tanssitaidottomia.

    • Tässä hieman omalaatuista tyyliä. Ainakin suihku olisi paikallaan ja hampaiden pesu.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Uuno_Turhapuro

      Vertailun vuoksi ihan päinvastaista. Tämä miellyttää silmää.
      https://michaelputland.com/rory-gallagher-2/

      Siitä voi sitten olta monta mieltä onko Uuno Turhapuro ruma, koska tämäkin asia on katsojan silmissä, mutta aika resuinen tyyli tuolla elokuvista tutuksi tulleella henkilöhahmolla on ja hampaitakaan ei ole taidettu huoltaa aikoihin ja hiustyyli Rölliltä lainattu. Mutta jos verrataan tuohon Rory Gallagheriin, jonka kuvaan laitoin yhden linkin, niin sen nojalla Uuno ei ainakaan ole mikään mister universum, vaikka huumoria löytyy ja ihan rento veikko ja osaa elää hetkessä.

    • Ihmistä ylipäätään rumentaa huono käytös. Jos ei esim. ole ystävällinen, lempeä ja jos haukkuu muita ja ajattelee toisista pahaa. Sitten taas esim. ystävällinen ja aito hymy kaunistaa ja ystävällinen luonne. Toki myös siistit vaatteet, puhdas tukka, puhtaat hampaat yms. asiat ovat plussaa.

    • Anonyymi

      Ruma mies:
      -penis alta 20cm
      -alle 188cm pitkä
      -rasvat yli 12%
      -kalju
      -pitkä hiuksinen
      -perus juntti hiukset

    • Anonyymi

      - Ylimielisyys
      - Epähygieenisyys
      - Alistuneisuus itsensä vähättely
      - Huumorintajuttomuus
      - Agressiivisuus
      - Negatiivisuus ja muiden haukkuminen
      - Katkeruus ja kateellisuus
      - Alkoholisoitunut

      Ulkoisista piirteistä omiin silmiin rumaksi tekee oikeastaan vain se jos on yleisilmeeltään epäsiistin näköinen, tukka ja parta näyttää puistotrimmeriä kaipaavilta ja syväpuhdistavaa shampoota tarvitsevilta sekä iho hilseilee naamasta hoitamattomuuttaan. En ole myöskään isojen nenien ystävä mutta se ei ihmistä rumenna, luonne on niin merkitsevä tekijä. Miehellä saa olla semmoinen pehmeä pömppövatsa.. :)

    • Anonyymi

      kauheaa olla ruma. Itse komea kuin mikä ja peilaan monesti itseäni useitakin tunteja päivässä. Mulla myös kattopeili että saan ihailla itseäni samalla kuin panen jotain naista. Säälittää rumat miehet ja joskus ihan itkettää heidän puolesta mutta minkäs sille voi jos on ruma.

    • Anonyymi

      Pahinta on lipevä kehuminen joka on teennäistä. Törkeä ehdottelu treffeistä tuntemattomalle. Mies joka on lyhyt käppänä ja ruma ryppyinen naama ja kädet ryppyset.

    • Anonyymi

      Valtavasti epäsymmetriset kasvot.
      Turvonnut puna nenä juoppo.
      Kihara tukka, vaaleat kiharat rumimmat, en vaan voi sietää jostain syystä.

      • Anonyymi

        Juu, kiharat hiukset on nou. Hyvä pointti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kiharat hiukset on nou. Hyvä pointti.

        Ja kun oikein miettii...pyöreä naama, joo ei iske. Ja se pukinparta, voi miksi ihmeessä miehet tätä suosivat? Voi kertokaa ja valistakaa meitä naiset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun oikein miettii...pyöreä naama, joo ei iske. Ja se pukinparta, voi miksi ihmeessä miehet tätä suosivat? Voi kertokaa ja valistakaa meitä naiset!

        Ja ne viikset...miksi??Kertokaa miehet miksi???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ne viikset...miksi??Kertokaa miehet miksi???

        siis juuri ne ylähuulen yläpuolella olevat karvat, siis viikset...ei ymmärrä, ei.


    • Anonyymi

      Manipuloiva ja valehteleva, niitä on yllättävän paljon. Siinä tärkeimmät.

    • Anonyymi

      silmälasittomuus
      vaaleat tai harmaat hiukset
      kaljamaha
      kalju
      partaisuus ja viikset
      äijätyyliset
      ruskeat silmät
      kaikki alle 30 vuotiaat miehet
      lihaskimput
      tatuoidut, lävistetyt
      juntit, persut, kouluja käymättömät
      vangit, ex vangit
      narkomaanit ja lääkkeitä napsivat
      hielle haisevat
      huonot, tupakan kellastamat hampaat
      pallonaamat
      pieni nykerö nenä
      ohuet huulet
      pieni, ohut penis alle 14 cm
      alapään karvoitusta ei ole

    • Anonyymi

      Misogynistit.

    • Anonyymi

      kaikki miehet ovat kauniita, jos on hyvä omatunto ja näyttäytyy ihan itsenään ilman tatuointeja, ilman lävistyksiä, puhuu totta ja jos vaatteissa vähän puutetta,se herättää naisten hoivavietin. mun poika on mykkä,mutta tyttöjä pyörii ku perhosii ympärillä. tämä puheen puute herättää huomiota. Hänellä on pieni punatukkainen tyttö. elämä on ihanaa.
      Raili mamma✨

    • Anonyymi

      Itse olet juuri tollanen!

    • Anonyymi

      Se tekee ihmisestä ruman, ettei omaa käytöstapoja, ylimielinen ja moukkamainen käytös saa molemmat sukupuolet näyttämään rumalta. Se, ettei vaikka mun silmää miellytä, ei tee kenestäkään rumaa. Makuasioita. Miellyttävä persoona kummasti vaikuttaa ulkonäköön.

    • Anonyymi

      Pulisongit ja kaikki pelkät parrat mitkä menevät vain leaun alta, toisaalta myös viivaparrat Yhtyneet kulmakarvat. Ei ne toki kenestäkään rumaa tee niitä en vain voi sietää .

    • Anonyymi

      Minä olen ruma, lihava ja laiska. En saa naista enkä työtä. Olen köyhä, Rumat vaatteet pieni muna etc. Kaikki vihaavat minua pitäisi tehdä itsemurha

    • Anonyymi

      -Lihaskimput
      -Lyhyt
      -Pyöreä naama
      -Rumat pyöreät kynnet
      -Kaljuuntuminen mitä ei edes yritetä peittää esim. ajamalla kaikki pois
      -Mustat hampaat/niiden puuttuminen
      -Haju
      -Laihuus
      -Jalkojen huono kunto, pitkät varpaankynnet jne.

      • Anonyymi

        -Mustat kynnen alukset
        -Selkä täynnä mustapäitä ja finnejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -Mustat kynnen alukset
        -Selkä täynnä mustapäitä ja finnejä

        Kyllä!


    • Anonyymi

      Kyllä se rumentaa heti jos näkee miehen jolla kalju alkaa otsalta päättyen takaraivoon kun sivuilla on hiuksia...koko hela hoito kaljuksi mielestäni.

    • Anonyymi

      Eli Frenkie De Jong on tosi ällö ja oksettava samoin kuin De Ligt koska ovat blondeja 🙈🙈

    • Anonyymi

      Ja Ludwig Håkansson ja Sasu Salinkin aivan oksettavia koska blondeja

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe