Pettämisen perustuntomerkit

tuntomerkit

Ekana tulee kännyn piilottelu, vastataan aina nurkan takana. Tosta palaa ihan ekana ja se on se johon huomio kiinnittyy.

74

11674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokdw

No ylipäätänsä käytöksen muutos. Naisena voin sanoa, että kyllä sitä osaa aavistaa, jos on petetty :)

• no clue

Elävästä elämästä tämäkin: mies "seurustellut" vaimon selän takana jo viitisen vuotta, kun vaimo sai nimettömän ilmiannon. Vaimo totesi, ettei usko, kun mikään ei viittaa siihen ja mies oli tietysti hiljaa kuin kusi sukassa ja jatkoi touhuiluaan...

• 4567
        no clue kirjoitti:

Elävästä elämästä tämäkin: mies "seurustellut" vaimon selän takana jo viitisen vuotta, kun vaimo sai nimettömän ilmiannon. Vaimo totesi, ettei usko, kun mikään ei viittaa siihen ja mies oli tietysti hiljaa kuin kusi sukassa ja jatkoi touhuiluaan...

Myös näin vaimo uskoi, mutta mies vakuutti, ettei ole toista naista ja sai jatkettua avioliittoaan.

• Toinen MIES
        4567 kirjoitti:

Myös näin vaimo uskoi, mutta mies vakuutti, ettei ole toista naista ja sai jatkettua avioliittoaan.

Näitä tapauksia riittää, "Ei mitään toista naista ole" - ei niin, vaan kyseessä sattuukin olemaan toinen MIES! Ukko ei siis valehdellut...

• 1111111

Muistakaa että kun jää kiinni viestittelystä, se "muka" loppuu siihen. Eli kaikki salataan entistä paremmin. Silloin kun ensin jää kiinni ja yhtäkkiä alkaa täydellinen hiljaiselo jolloin kakkosesta ja miehestä ei kuulu mitään, voi arvata että nyt vasta onkin jotain tekeillä.

• sikapettäjä

Millä käräytän miehen salatekstareista? Mulle ei koskaan tekstaa. Voiko puhelinta laittaa seurantaa tms? Niin läpinäkyvää, että on jo paljastanut itsensä. Miten tyhmänä koko perhettä oikein pitää, kun kaikki niin perheen sisällä kuin ulkopuolellakin sen jo näkee. Säälittää jo valmiiksi naamanilme, kun kaikki menee tasan ja saa kuulla, miten kaikki ovat tienneet jo keväästä asti, mutta on vaan viritetty kunnon ansaa, että tuntuu kun kolahtaa. Luulee yhä, ettei kukaan tiedä.....

• NoseeNospeakNoknow
        sikapettäjä kirjoitti:

Millä käräytän miehen salatekstareista? Mulle ei koskaan tekstaa. Voiko puhelinta laittaa seurantaa tms? Niin läpinäkyvää, että on jo paljastanut itsensä. Miten tyhmänä koko perhettä oikein pitää, kun kaikki niin perheen sisällä kuin ulkopuolellakin sen jo näkee. Säälittää jo valmiiksi naamanilme, kun kaikki menee tasan ja saa kuulla, miten kaikki ovat tienneet jo keväästä asti, mutta on vaan viritetty kunnon ansaa, että tuntuu kun kolahtaa. Luulee yhä, ettei kukaan tiedä.....

Tekstiviestejä voi lähtettää tietokoneenkin kautta. Tekeekö miehesi paljon töitä tietokoneella tai muuten vain "pelailee"?

• sikapettäjä
        NoseeNospeakNoknow kirjoitti:

Tekstiviestejä voi lähtettää tietokoneenkin kautta. Tekeekö miehesi paljon töitä tietokoneella tai muuten vain "pelailee"?

Töitä tekee koneella. Miten noita tekstiviestejä tietokoneen kautta lähetetään? Ansavinkkejä otetaan vastaan sen verran suututtaa se paska.

• Sikalan Omistaja
        sikapettäjä kirjoitti:

Töitä tekee koneella. Miten noita tekstiviestejä tietokoneen kautta lähetetään? Ansavinkkejä otetaan vastaan sen verran suututtaa se paska.

Esim. Fonecta finderin sekä nettitikun kautta pystyy lähettämään.

• renttumix

Huom! pettäjä voi olla myös aviovaimo, ei aina mies. Mutta noista tuntomerkeistä: käytös muuttuu poissaolevaksi, on ajatuksissaan. Asiat mitkä ennen kiinnosti puolison kanssa, eivät enää kiinnosta, yllättäviä menoja joita ei ennen ole ollut jne.

• Pettäjä

No nämä elävästä elämästä koetut:
      - kännykkä äänettömällä, viestittely nurkissa, piilossa
      - ihmeellisten puheluiden ilmaantuminen, mennään puhumaan muualle
      - ylityöt, kavereiden illanistujaiset, tuntemattomien tuttavuuksien ilmaantuminen joiden kanssa vietetään paljon aikaa
      - reissut puolituttujen kavereiden kanssa
      - yökyläilyt samojen kavereiden kanssa
      - tyylin muutos, uudet hiukset, alusvaatteet
      - tuoksun muutos, uusi hajuvesi
      - muutenkin kaikki poissaolevuus, sukujuhlien välttelyt
      - seksin loppuminen, seksin inho
      - tai vastaavasti voi olla upeaakin seksiä, riippuen syyllisyyden tasosta
      - henkinen etääntyminen

Tässä nämä klassisimmat.

• yksi lisää

- lisääntynyt nalkuttaminen, ihan sukupuolesta riippumatta. Kompensoidaan omia vääriä tekoja etsimällä niitä puolisostakin.

• 6789

Kompensoidaan omia vääriä tekoja etsimällä niitä puolisostakin. Näin juuri. Tästä sen oikein tunnistaakin, että kakkosen luota on tultu, kun oma vaimo haukutaan jääkaapin ovella. Tarpeeksi kauan kun tämä jatkuu niin se on melkoista henkistä väkivaltaa.

• ihmetyttää

Miksi siedätte moista?

• diibadaabaa

Minua ihmetyttä sen petkuttajan käytös, miksi ei lähde, eroa miksi pitää 8 vuottakin siinä pyöriä tuhlaamassa toisen elämää.
        Puuttumatta siihen että siellä toisessakin päässä ilmeisesti puhutaan nurkan takana kun kotiin soitellaan.
        Puhelin on todellakin se eka merkki.

• valitettavasti koken

itse huomasin, että muuten rauhallisesta ja hiljaisesta miehestä tuli äkkipikainen ja kärttysä. Samalla minulta vietiin tyttöjen illat. koska "mies ei muka voinut luottaa"... Fb keskustelujen piilottelu, uusia tuttavuukia..... tuollasta

• mistäs sen tietäis

Epäilyksiä on jonkin tason seläntakana vehtaamisesta. Onko esim. nettiseksi tai live-seksin katsominen teistä pettämistä? Myös puhelimen vessaankin mukaanottoa esiintyy. Tosin mies on aika teknologiafriikki, joten voin myös epäillä suotta. Mistä tietää, onko epäilyille mitään aihetta, onko epämääräinen yhtäkkiä iskenyt fiilis mahanpuruja vai oikeita pelkoja..? Mies ei mitään myönnä edes suoraan kysyttäessä, venkoilee ja sanoo, ettei ole mulle kaikesta tilivelvollinen...että ei ole ketään fyysisesti panemassa ja tuo tieto saa riittää mulle kuulemma! Mistä hitosta sitä saisi selville totuuden? Olisin mieluusti vaikka ylimustis ja vainoharhainen kuin petettävä puoliso.

• totuudessa

Jo itselleni tuo tieto, että ei ole ketään fyysisesti panemassa olisi tosi tärkeä tieto. Totuutta etsimassä täälläkin.

• sosad

jos joku sanoo, että ei ole ketään fyysisesti panemassa, voi tarkoittaa tasan kaksi asiaa: hänellä on netissä jokin säätö tai että hän on rakastunut johonkuhun toiseen, mutta pitävät suhteensa platonisena. Joka tapauksessa, se usein kääntyy fyysiseksi.

• syrjällään
        totuudessa kirjoitti:

Jo itselleni tuo tieto, että ei ole ketään fyysisesti panemassa olisi tosi tärkeä tieto. Totuutta etsimassä täälläkin.

Pahintahan olisi se että mies rakastaisi toista. Fyysinen puoli ei olisi niin paha. Milläs käräytät rakastamisesta? Paha epäilys on.

• sxth
        syrjällään kirjoitti:

Pahintahan olisi se että mies rakastaisi toista. Fyysinen puoli ei olisi niin paha. Milläs käräytät rakastamisesta? Paha epäilys on.

No totta helvetissä se tulee. Ensin etsitään seksiä ja sitten jäädään tunteista kiinni. Sen takia tulisi olla uskollinen, ettei lukittuisi satunnaiseen hutsuun tunnetasolla... vaan sitäkös miehet ymmärtää. Josku jälkikäteen vaan ihmettelevät, et oli se sen kummempaa. No ei ollut, kakkosen oma mies on pitänyt kakkosen seksiä yhtä pakkopullana

• päivänselväpeli

Tottakai mies väittää ettei ole ketään fyysisesti panemassa. Luuletko että hän tieten tahtoen haluaa alkaa kanssasi riitelemään? Miksi tunnustaisi mitään ennen kuin on ihan pakko! Samaa mieltä kuin sosad, jos ei ole vielä fyysistä, niin on rakkautta kuvioissa ja eipä aikaakaan niin on hyvinkin fyysistä.

Puhelimen wc:hen otto ei selity millään teknologiafriikkeydellä, sori vaan, jotai salaista siellä vessassa touhuaa.

• 1212

Puhelimen käyttö wc:ssä on aivan normaalia, itsekin otan usein puhelimen mukaan wc:hen, luen samalla sähköposteja ja vastailen niihin.

Niin ja olen nainen, eikä minulla ole salasuhdetta.

• mistäs sen tietäis

Näinhän sitä voisi ajatella, mutta mistä hitosta saa Tietää? Mies sanoo, ettei fyysisesti pettäisi. Joten ainakin henkisesti ja nettisuhteena ilmeisesti voisi. Ei näy pitävän moista pahana eikä mulle kertomisen arvoisena. Sanoo olevansa happy mun kanssa ja että tuskin parempaa löytäisi, jos lähtisi sinkkuilemaan. Käytös mua kohtaan on lempeää ja rakastavaa, kiihkeääkin. Silti toisena hetkenä sanoo näin, kun kerron epäilyistäni. "Pitääkö mun kertoa jatkossa, kun juttelen Petenkin kanssa netissä vai? Tai kun nään hyvännäköisen naisen kadulla?" Antaa ymmärtää, ettei mulle voi kertoa mitään, koska olen niin mustis ja toisaalta, koska kaikki ei kuulu mulle. Ainoa millä on hänen mukaansa väliä on, pettääkö fyysisesti! Ahdistava asenne. Teille, jotka sanotte, että ei kai myönnä, koska ei ole jäänyt rysän päältä kiinni eikä halua tapella, niin totta. Juuri näin saattaa olla. Epätietoisuus ja pelkillä "fiiliksillä" ja unilla perustelu lähinnä huvittaa miestä luonnollisesti...

En usko, että on ihastunut/rakastunut, mutta flirttisuhteessa tai jossain koukussa seksikkääseen naiseen netin kautta voisi hyvinkin olla. Rakkauden suhteen olo onkin mulla ok, sehän tässä onkin niin outoa. Puhelimen wc-käyttö Voi olla myös nettiselailua, tai sitten ei... Tai sitten mies on viaton ja mä olen ylimustis sekopää, saa? ;)

• ed.
        mistäs sen tietäis kirjoitti:

Näinhän sitä voisi ajatella, mutta mistä hitosta saa Tietää? Mies sanoo, ettei fyysisesti pettäisi. Joten ainakin henkisesti ja nettisuhteena ilmeisesti voisi. Ei näy pitävän moista pahana eikä mulle kertomisen arvoisena. Sanoo olevansa happy mun kanssa ja että tuskin parempaa löytäisi, jos lähtisi sinkkuilemaan. Käytös mua kohtaan on lempeää ja rakastavaa, kiihkeääkin. Silti toisena hetkenä sanoo näin, kun kerron epäilyistäni. "Pitääkö mun kertoa jatkossa, kun juttelen Petenkin kanssa netissä vai? Tai kun nään hyvännäköisen naisen kadulla?" Antaa ymmärtää, ettei mulle voi kertoa mitään, koska olen niin mustis ja toisaalta, koska kaikki ei kuulu mulle. Ainoa millä on hänen mukaansa väliä on, pettääkö fyysisesti! Ahdistava asenne. Teille, jotka sanotte, että ei kai myönnä, koska ei ole jäänyt rysän päältä kiinni eikä halua tapella, niin totta. Juuri näin saattaa olla. Epätietoisuus ja pelkillä "fiiliksillä" ja unilla perustelu lähinnä huvittaa miestä luonnollisesti...

En usko, että on ihastunut/rakastunut, mutta flirttisuhteessa tai jossain koukussa seksikkääseen naiseen netin kautta voisi hyvinkin olla. Rakkauden suhteen olo onkin mulla ok, sehän tässä onkin niin outoa. Puhelimen wc-käyttö Voi olla myös nettiselailua, tai sitten ei... Tai sitten mies on viaton ja mä olen ylimustis sekopää, saa? ;)

loppusanan piti olla daa!

• nesssus
        mistäs sen tietäis kirjoitti:

Jos mies on ennenkin pettänyt ja nyt sanoo ettei muka fyysisesti pettäisi niin miksi ei muka toistaisi aikasempaa käyttäytymismallia? Tietysti pettää, sanoi mitä sanoi. Eri asia jos ei ole koskaan pettänyt ketään.

• stacy*
        1212 kirjoitti:

Puhelimen käyttö wc:ssä on aivan normaalia, itsekin otan usein puhelimen mukaan wc:hen, luen samalla sähköposteja ja vastailen niihin.

Niin ja olen nainen, eikä minulla ole salasuhdetta.

Ilmankos monet pudottavat puhelimen vanhingossa pönttöön. Voi jestas. Kakalla käyminen on sen verran tärkeä toimitus, ettei minua kovin kiinnostaisi vastailla samalla viesteihin.

• mistäs sen tietäis
        nesssus kirjoitti:

Jos mies on ennenkin pettänyt ja nyt sanoo ettei muka fyysisesti pettäisi niin miksi ei muka toistaisi aikasempaa käyttäytymismallia? Tietysti pettää, sanoi mitä sanoi. Eri asia jos ei ole koskaan pettänyt ketään.

Ei ole tietääkseni koskaan pettänyt. On aika kokematon ja tuo juurikin voisi ajaa kokeilemaan muita? Tiedä näistä, kun mies on muutenkin aika vähäpuheinen syvemmistä asioistaan. Joudun tulkitsemaan ilmeitä jne. kun ei muuten avaudu.

• jc

Ei mun salarakkaani ainakaan kerro vaimolleen että on fyysinen suhde kyseessä, ehei, kiistää kaiken kun ei halua tapella. Luuletteks te oikeasti että kukaan semmosta tunnustaisi :D

• tiina*

Kyllä kuule moni tunnustaa. Sitä useammin puoliso ei usko, vaikka toinen kiistäisi fyysisen suhteen. Ja toisille riittää eroon etenkin henkinen suhde. Tunnettu tosiasia, moni - etenkin miespuolinen henkilö - on pistetty ulkoruokintaan vain sen perusteella, että arvostaa kavereitaan baarissa tai työtään enemmän kuin kumppaniaan.

• stacy*

"Ei mun salarakkaani ainakaan kerro vaimolleen että on fyysinen suhde kyseessä"

Tuo kuuluu juuri niihin asioihin, jotka vaistotaan. Niitä ei tarvitse kertoa. Tai voi valhedella mitä vain, mutta kukaan ei usko. Ellei nimenomaan halua uskoa :D.

• tiina*

Jos haluaa välttämättä jäädä kiinni, niin kannattaa piilotella kännykkää ja näyttää salaperäiseltä :D.

Tosiasiassa, mitä tiiviimpi ja parempi tunneyhteys kumppanien välillä on, sitä vaikeampi uskottomuutta on salata.

• jepjepjepulis!

Tämän olen kyllä huomannut. Suhde jatkunut jo pitkään ja mies on sitä mieltä, ettei vaimo mitenkään tiedä. Jäätiin kerran kiinni, jonka jälkeen mies sanoi lopettaneensa suhteen vaikka hetkeksikään mikään loppunut. Nyt toinen ei kysy ja toinen ei kerro. Että sellainen avioliitto - todella hyvältä kuulostaa, kun tunneyhteys on kuollut aikapäoiviä sitten ja keskustellaan vaan asioista, joihin tietää saavansa vastauksen, jonka haluaa kuulla.

• stacy*

Näin on. Monet tosin kuitenkin kuvittelevat olevansa maailman parhaimmassa suhteessa eivätkä edes huomaa kumppaninsa kännykän piilottelua eikä mitään. Kamalan traagista: toinen tekee kaikkensa jäädäkseen kiinni, mutta toinen ei vaan huomaa mitään.

• ihan naurattaa
        jepjepjepulis! kirjoitti:

Tämän olen kyllä huomannut. Suhde jatkunut jo pitkään ja mies on sitä mieltä, ettei vaimo mitenkään tiedä. Jäätiin kerran kiinni, jonka jälkeen mies sanoi lopettaneensa suhteen vaikka hetkeksikään mikään loppunut. Nyt toinen ei kysy ja toinen ei kerro. Että sellainen avioliitto - todella hyvältä kuulostaa, kun tunneyhteys on kuollut aikapäoiviä sitten ja keskustellaan vaan asioista, joihin tietää saavansa vastauksen, jonka haluaa kuulla.

Ja sinä se olet onnesi kukkuloilla kun olet niin ihanan miehen itelleis saanut!?

• 'maiju

Tiivis tunneyhteys voi olla yksipuolinen tunne. Mies tuntee yhteyttä johonkuhun kolmanteen kun vaimo kuvittelee hänet itseensä sitoutuneeksi ja tunnetasolla samalle tasolle kanssaan.

• stacy*

Todellinen tunneyhteys ei ole koskaan yksipuolista. Ihan eri juttu, jos joku kuvittelee tunneyhteyden. Tietysti jonkunmoista yhteyttä, vahvaakin voi tuntea myös kolmanteen osapuoleen, mutta se poikkeaa valtavasti todellisen parisuhteen tunneyhteydestä. On niin helppoa tuntea salaista yhteyttä ihmiseen, jonka kanssa ei asu. Jonka kanssa ei jaa arkea, vaan jonka kanssa irtautuu arjesta.

• Tiuku

Itse aloin haistella kun miesystäväni naputti kokoajan puhelinta ja siirtyi aina muualle puhumaan kun se soi. Katsoin kerran puhelimen viestit ja siellä oli kaikki tarpeellinen tieto salaisista tapaamisista yms. Kauhea shokki sanoisin.... Tyhmänä jatkoin suhdetta kun lupasi lopettaa mutta ei ole fb sivuillaan naisistaan luopunut koska ei kuulemma ole tarvetta.... No luopuu sitten mun päätöksellä minusta.

• Shokki on suuri

Tuttuja piirteitä. Erityisesti tuo puhelimen äänettömällä pitäminen, alituinen näppäily.. Olisin jo ajat sitten tutkinut puhelimen, ellei sitä olisi suojattu salasanalla. Ja yksi epäilystä herättävä asia on suihkussa käyminen ennen kuntosalia.
      Mies kieltää kaiken ja hermostuu, jos epäilen häntä.. Olen päättänyt saada miehen kiinni niin, ettei hän voi enää kieltää mitään. "Onnekseni" meidän puhelinliittymät on minun nimissä, joten aion selvittää numerot mihin hän on tekstannut. Omasta asiakaspalvelusta netistä sain jo selville, että miehellä on n. 7 puhelinnumeroa mihin hän tekstaa lähes koko ajan. Satoja viestejä päivässä. Harmi, että numerot ei näy kokonaan siellä.. Käsittääkseni on mahdollista tilata peittelemätön puheluerittely..
      Meinasin oksentaa, kun järkytyin niin kovin.. Onko hänellä kierroksessa 7 naista? Ja sen lisäksi tuore perhe - minä ja parin kuukauden ikäinen vauva. Äidinrakkaus vai mikä tässä ohjaa, koska olen enemmän surullinen meidän pojan vuoksi kuin itseni.. Se pieni poika ansaitsisi niin paljon paremman isän.. Sellaisen joka omistautuu omalle perheelleen eikä tekstaile ympäriinsä ja pönkittää sillä omaa egoaan.. Suren jo valmiiksi sitä, tuleeko meidän lapsesta taas yksi lapsi joka viettää joka toisen viikonlopun isällään.. En tiedä olenko järjissäni kun mietin, että tästä selvitään, kunhan mies jää kiinni ja joutuu seinää vasten. Joutuu tekemään valinnan - joko me tai ne muut naiset?
      Tulipahan nyt avauduttua vaikka ei tämä oikea foorumi siihen taida olla..

• riina*

Hmm. Jos miehelläsi on 7 naista kierroksessa, niin on kyllä melkoisen turhaa kuvitella laittavansa miestä "seinää vasten". Tottakai hän sanoo valitsevansa sinut, mutta ei hän naisiaan jätä. Vähentää voi joksikin aikaa, mutta kokonaan ei jätä koskaan.

• kui!!!!!!!!!!

Olen seurustellut nyt 1v avovaimoni kanssa. Mutta yhtäkkiä käytös muuttunut, ei kaipaa läheisyyttä on etäinen ja seksi ei kuulemma kiinnosta. Sitten vielä se puhelimen salailu, vahtii puhelinta ku hyena. Hän nukkuukin puhelin vieressä ja menee yleensä nukkumaan ennen minua. Kun menen nukkumaan ni herää siihen ja äkkiä mukamas puoli unissaa katsoo että puhelin vielä varmasti vieressä. En tiedä mitä tästä kaikesta ajatella. Haluaisin luottaa mutta joku hälytys kello sisällä varoittaa. Niin ja sit ku yrittää kysyä että mikä on vialla ni tiuskii takaisin että älä jaksa saat mut ahdistumaan. Kertokaa mitä mieltä olette, pitäiskö ottaa vaan tavarat ja juosta karkuun?

• IkäväJuttu

Heips! Voinko kysyä "Shokki on suuri" mistäpäin olet? Olen tapaillut n. 6 kk miestä, jolla onkin avovaimo ja kesäkuussa syntynyt poikavauva...

• Netissä...

7 naista voi olla 'kierroksessa', nettideittailu mahdollistaa sen. Ei varmaan tapaa kaikkia, mutta chattailee (päiviä, kuukausia) ja sitten tapaa sen yhden tai kahden, jolle saa treffit sovituksi. Sun miehelläs on ihan varmasti profiili jossain deittisivustolla.

• IkäväJuttu

Joo "löysi" myös mut täältä suomi24 treffeistä

• Shokki on suuri

Olen etelä-suomesta, mutta meidän lapsi syntyi toukokuussa. Mistäpäin sinä "IkäväJuttu" olet? En uskalla paikkakuntaa sanoa.. =/

• IkäväJuttu

Etelä-Suomesta, mutta mietinkin, että tässä tapauksessa olen tietyistä syistä lähes varma, että puhelin on miehen nimissä eli eri kaiffari kyseessä. Ei tunnu vauva paljon kiinnostavan tätä miestä... surullista...

• Shokki on suuri

"IkäväJuttu", jos vain pystyt - kerro ihmeessä tämän miehen avovaimolle.. Hänellä on oikeus tietää mikä miehensä on.. Itse toivoisin, että minulle kerrottaisiin, jos tietäisi minun olemassaolostani..

• höhhöh

Mitä ihmettä sie tuommosen miehen matkassa edes roikut????

• selivali

hätävalheet, selittelyt, tunteettomuus tai maireus

• Valkovuoto

Valkovuoto ym. tulehdukset joita mies kuljettaa toisesta naisesta, vaikka ei mitään tautia olisikaan, bakteerikanta on kuitenkin erilainen ja voi johtaa jopa vaimon sairastamaan myomia ym muita kohdun ja munasarjoihin liittyviä kasvaimia, liian useat bakteerikannat aiheuttaa tauteja.

• jani..

onko syytä epäillä ? tyttö ystäväni poistelee aika usein lähetetyjä texstareitansa ja saapuneista säilytää osan ja aikasemmin puhelin ollut täysin avoimesti pöydällä ja yhtäkkiä rupenut säilyteemään tyynyn alla tai takin taskussa ja käytäytyminen hirveän hermostunutta ja sulkeutunutta ja kun kysyn esim häneltä että miksi poistat lähetetyt viestisi niin alkaa hermostuminen että mitä pengot hänen puhelintansa ja eritäin usein kääntää asiat aina minua kohti syytelee ja epäilee minua uskotomuudesta ja usein kääntää asian kun asian minun syyksi mistään ei kykene puhumaan vaan hermostuu aivan älyttömästi mitätömän pienistä asioista ja vääristelee asioita

• jösses

on syytä epäillä ja tiedän koska itse käyttäydyin noin kun mulla salasuhde... sori, mutta ota puheeksi tyttösi kanssa.

• Täyttä sontaa

Ei voi olla totta, tuo käytös tuo mieleeni entisen mieheni. Mieheni petti minua toisen naisen kanssa jonka sain itse tietää kun luin mieheni puhelimen. Tyynyn alle puhelimen laittaa :D, juuri kuin mieheni teki :D Jälkeen päin se on nyt naurattanut, kuka normaali ihminen oikeesti, aikuisten oikeesti laittaa puhelimen tyynynsä alle :D Ei kukaan :D Mun mies laittoi sen jopa patjan alle :D Tee niin, että yöllä kun hän nukkuu niin tongi se puhelin sieltä tyyny alta vaikka väkisin, niin minä tein, kun mieheni esim. oli tarpeeksi humalassa hän jätti sen joskus pöydälle tai unohti yön tunteina kun saavuimme baarista kotiin takin taskuunsa niin minä hipsin katsomaan sen kun mieheni jo oli sammunut :D Siihen loppui tämä suhde, minä jätin, en jäänyt tuhlaamaan enään elämääni jos ei ole selkärankaa itse sanoa, että pettää niin silloin on kaikki keinot sallittuja ;) Sitten minä kun sain tietää, niin minä olin vain vainoharhainen ja minua epäiltiin petturiksi aivan kuten sinuakin on.

• jani.

olen yritänyt otaa puheeksi asian mutta aina kun yritän hänen kansaan puhua asiasta kun asiasta niin AINA TULEE RIITA ja useinmiten hän syylistää minua ja alkaa kääntämään asian kun asian aina pois itsestään etten saa vastausta koskaan mihinkään asiaan jos kysyn esim juuri näistä viestien poisteluista niin vastaus on ja oli että hän poistanut siksi etei tule riitaa ja mustasukaisuuta jakun oen hänelle vastanut tähän että ei tule mitään mustasukaisuuta ja epäilyksiä kun ei suhteesa tarvi piilotella mielestäni mitään vaan suhteesa pitäisi pystyä kertomaan kumpanilensa ihan mitä vaan vai olenko YMMÄRTÄNYT asian aivan väärin

• jösses

Jotain outoa kuitenkin on kun täytyy raivokkaasti puolustella. Ja miksi piilotella puhelinta jollei siellä mitään ole?. Puolustautuu, koska ei voi kertoa totuutta. Voimia sulle, vaikka itse olen ollut tyttöystäväsi kengissä joskus. Tyttöystäväsi voi olla sekaisin siitä kun ei tiedä mitä haluaa, ei halua suakaan menettää, mutta on ymmällään. Siksi on stressaantunut. Toisaalta jos vaan henkinen kanttisi kestää niin anna tyttöystävällesi aikaa selvittää ajatuksiaan hetken. Tilanne laukeaa suuntaan tai toiseen. Mieti sen sijaan että mitä itse haluat; voisitko antaa toisen suhteen anteeksi koskaa, luottaa toiseen enää ikinä? Millaisen elämän haluat?

• jösses

Ja jani vielä; se ei ole sinun syysi jos tyttöystäväsi hairahtuu. Pettäjällä on usein omassa tunn-elämässä vinossa asiat , sää et ole välttämättä " se ike" hänelle sittenkään , mutta olet se oikea sitten jollekulle muulle. Tai olet se oikea jonka tyttöystäväsi tajuaa kun on saanut "päänsä selväksi". Toivottavasti en loukannut sua, mutta se ei ole sun syy

• parhaatvinkit

Lisää tuntomerkkejä:

-puhumattomuus ja mykkäkoulut, ettei vaan saa mitään selville
      -toisen syyttely kuten moni on täälläkin todennut, pettäjä syyttää mielellään kumppaniaan pettämisestä ja näin ollen vierittää syyn toisen niskoille
      -useat eri puhelimet/prepaid liittymät joita voi vaihtaa vaikka ulkona tai kaverien luona ja vaimolle/tyttöystävälle voi valehdella että akku loppu kun puhelin kii
      -useat puhelut kun soitat pettäjälle yhtäkkiä hänellä ei olekkaan enää aikaa tavata sinua, koska on sopinut puhelimessa jo tapaavansa toisen/toisia
      -salaiset sinkkuprofiilit netissä jotka voi löytää pettäjän nimellä, paikkakunnan avulla yms.
      -vetoaa erilaisiin syihin kuten että ei ole naimisissa jos on parisuhteessa tai siihen että sormus unohtui jonnekin, jos on naimisissa
      -pahimmissa tapauksissa kumppani tulee kotiin kasvoilla huulipunaa tai hileluomiväriä kasvoilla, ilmiselvät merkit
      -pettäjä ei välttämättä aina ehdi käydä suihkussa kiirehtiessään kotiinsa oman kumppanin luo, hän saattaa tuoksua makealta naisen hajuvedeltä, ilmiselvää
      -yhteiseen kotiinne tai miehen kotiin alkaa ilmestyä naismaisia tavaroita, yhtäkkiä hän tykkääkin pinkistä väristä, naisten hajuvesistä tai muusta sellaisesta, valehtelee niiden jääneen viikkokausiksi sinne esim. kaverin kaverin tyttöystävältä tai serkulta
      -on hermostunut eikä osaa tai jaksa keskustella oman kumppanin kanssa kuten normaalisti
      -työt vievät yhtäkkiä kaiken ajan
      -ei halua viettää juhlapyhiä oman kumppanin kanssa vaan on aina työssä tai ystävien luona, sellaisten ystävien joita ei koskaan kumppanille esitellä
      -saa raivokohtauksia tai päinvastoin on tavallista miellyttävämpi ja haluaa tarjota useita lahjoja kuin korvatakseen tekonsa
      -haluaa mennä yksin laivalle tai matkoille eikä pyydä kumppania mukaan

• epätietoinen vai ei

Olen erittäin ristiriitaisessa tilanteessa. Luin tätä keskusteluketjua ja kiinnitin huomion tuohon puhelinasiaan.
      Meillä mies on aiemmin unohdellut puhelintaan mihin sattuu, vaikka työnsä luonteen vuoksi hänen pitäisi pitää se mukanaan. Asiasta olen useasit hänelle huomauttanut.
      Tuossa kolmisen kuukautta sitten (ihan tarkkaa aikaa on vaikea muistaa), huomaisn, että puhelin onkin hänellä aina mukanaan. Nukkui jopa se taskussa, koska paidoissa taskut.
      Kysyin asiastu suoraan. Tai toisin sanoen olen jo useamman viikon asiasta kysellyt ja hän kieltää rinnakkaissuhteen. Ei ole kuulemma sen tyyppinen, eikä tarvetta siihen ole. Toisaalta, tähän mennessä tehnyt aina pitkiä työpäivä ja perhe ollut aina taustalla. Työ osittain liikkuvan sorttista.
      Puhelimesta ei tekstiviestejä ole näkynyt. Itse toki näytti puhelimen sisällön. Mutta; niiden poistohan on helppoa. Lasku on hieman kasvanut ja erittelyjä ei saatavilla siitä, minne soitot menevät.
      Aiheeton mustasukkaisuus on paha asia toisen kannalta ajatellen, mutta joku vaisto sanoo, ettei asiat nyt ole oikein. Voiko tähän vaistoon aina luottaa.
      Olen senverran rikki jo tämän asian suhteen, että toivoisin tarkoin harkittuja kommentteja.
      Myös puhelimen lataaminen tapahtuu autossa, liikkuvassa työssä. Mieleen tulee sekin, miten akku voi aina loppua juuri työmatkoilla??

• Puhelimesta

Näyttikö mies puhelimensa sisällön aivan samantien, kun pyysit? Vai kävikö niin että tiesi epäilysi ja sai aikaa tyhjätä puhelimensa muistia, ennen sitä hetkeä kun näytti puhelimen sisällön sinulle?

Minun pettäjämieheni näytti itse puhelimensa. Ei näyttänyt sitä heti kun vaadin. Mutta seuraavana päivänä näytti nyt jo oma-aloitteisesti. "Katso nyt, ei täällä oo mitään puheluja!"

Hän siis ensin itse tyhjentänyt muistin, kun pelästyi vaatimustani nähdä puhelimen sisältö. Puhelimesta oli poistettu pelkästään vieraan naisen numero, jonka vuoksi kaikki naiselle tehdyt soitot aj tekstariit katosivat, muut puhelut olivat yhä tallella.

• uilsili

Pettureilla on usein useita puhelimia. Myös jo kerran paljastunut naisen puhelinnumero ja nimi piiloitetaan ns. toisen nimen alle ja naiselle hankitaan toinen puhelin. Kännykän vahtiminen on huolestuttava merkki ellei jätä puhelinta avoimesti nähtäväksi ja käytä toista puhelinta.

• haiseva silli

Petturilla on niin ovelasti piilotettu salarakas jonkun firman nimen alle, että tekisi mieli käräyttää pomolleen, sillä toimii jo väärin mustamaalatessaan ko. firmaa omiin perversseihin tapoihinsa.

• en tiedä vieläkään

Nimimerkille puhelimesta: näytti hyvin vilaukselta ja seuraavan kerran sitten tarkemmin. Puhelinlasku herätti epäilyt: siinä yrityksen liittymäjuttu, jossa kolme puhelinta: viime vuodesta on puhelut/tekstiviestit tiettyyn liittymätyyppiin kasvaneet huimasti. Tämä, sekä puhelimen pitäminen poissa näkyviltä, lataaminen autossa ja etäällä olo kaikin puolin herätti epäilyni. Nykyään poistaa lokitiedot, viesteistä jättää osan näkyville ( kerran huomasin, kun näytti puhelintaan). Ennen ei ole näin tehnyt. Sovimme, että tilaa erittelyt muutamalta kuukaudelta, jotta ahdistukseni vähenisi. Myöntyi tähän, mutta jotenkin joku syyllisen näköinen ilme vilahti hänen kasvoillaan ( vai liekkö kuvitteluani??) Pelkään jo, että olen tulossa hulluksi. Mutta nuo puhelinlaskujen huimat kasvamiset ja muu yhdistettynä siihen tekee oloni epävarmaksi.

• tiedä häntä sitten

...ja vielä jatkoa edelliseen: mies ei kuulemma enää jaksa minun aiheetonta mustasukkaisuuttani, vaan hokee, että ei tästä avioliitosta tule mitään. Kerran oli jo vihan vimmassa menossa kertomaan 14v. tyttärelle, että me eroamme tämän asian takia. Tämän asian selvittely on kestänyt nyt ajallisesti noin kolmisen viikkoa ja ei sitä koko aikaa ole jauhettu, vaan silloin tällöin tulee pistos rintaan ja yritän asiasta puhua. Miehelle tuli samalla outo tarve lähestyä minua; ollut aika erillään ja nyt haluaisi kuulemma, että suhteemme muuttuisi läheisemmäksi?? Tähän asti tehnyt pitkiä työpäiviä, harrastellut omiaan ja tullut kotiin iltasella sisälle nukkumaan pihamaalta. Suhteemme kaipaa muutosta, sitä en kiellä, mutta liian voimakas on hänen tarpeensa saada parisuhde heti kuntoon. Olen tästäkin hämmennyksissä. Nyt on tunne, ettei ikävistä asioista saa puhua, tai hän lähtee...Olen todella surullinen ja itken nytkin tätä kirjoittaessani. Miksi en voi luottaa häneem?
        Tyttäremme meni naimisiin kaksi viikkoa sitten...Voiko se olla jotenkin laukaiseva tekijä prosessille?? Puhelimen "piilottelua" (jatkuvaa mukana pitämistä ) kestänyt arviolta noin kolmisen kuukautta ja yritän muistaa, milloin se alkoi...En vaan ihan tarkkaan valitettavasti muista. Nyt hän kyllä antaa puhelimen olla avoimesti nähtävillä, mutta mitä se enää auttaa?? Hänhän on jo voinut kertoa toiselle naiselle, ettei tämä ottaisi yhteyttä, kuin tiettyihin aikoihin...

• Pettää, luulen
        tiedä häntä sitten kirjoitti:

...ja vielä jatkoa edelliseen: mies ei kuulemma enää jaksa minun aiheetonta mustasukkaisuuttani, vaan hokee, että ei tästä avioliitosta tule mitään. Kerran oli jo vihan vimmassa menossa kertomaan 14v. tyttärelle, että me eroamme tämän asian takia. Tämän asian selvittely on kestänyt nyt ajallisesti noin kolmisen viikkoa ja ei sitä koko aikaa ole jauhettu, vaan silloin tällöin tulee pistos rintaan ja yritän asiasta puhua. Miehelle tuli samalla outo tarve lähestyä minua; ollut aika erillään ja nyt haluaisi kuulemma, että suhteemme muuttuisi läheisemmäksi?? Tähän asti tehnyt pitkiä työpäiviä, harrastellut omiaan ja tullut kotiin iltasella sisälle nukkumaan pihamaalta. Suhteemme kaipaa muutosta, sitä en kiellä, mutta liian voimakas on hänen tarpeensa saada parisuhde heti kuntoon. Olen tästäkin hämmennyksissä. Nyt on tunne, ettei ikävistä asioista saa puhua, tai hän lähtee...Olen todella surullinen ja itken nytkin tätä kirjoittaessani. Miksi en voi luottaa häneem?
        Tyttäremme meni naimisiin kaksi viikkoa sitten...Voiko se olla jotenkin laukaiseva tekijä prosessille?? Puhelimen "piilottelua" (jatkuvaa mukana pitämistä ) kestänyt arviolta noin kolmisen kuukautta ja yritän muistaa, milloin se alkoi...En vaan ihan tarkkaan valitettavasti muista. Nyt hän kyllä antaa puhelimen olla avoimesti nähtävillä, mutta mitä se enää auttaa?? Hänhän on jo voinut kertoa toiselle naiselle, ettei tämä ottaisi yhteyttä, kuin tiettyihin aikoihin...

Puhelimen vilauttaminen lyhyesti tarkoitti, että oli salattavaa. Erolla uhkailu on miehen puolustuskeino, jolla yrittää vaientaa sinut ja kysymyksesi. Takana lienee kohtuullisen pitkä salasuhde, mutta ei niin pitkä, että mies olisi rakastunut. Silloin olisi tunnustanut. Jos erovaatimus on vahva ja todellinen, salasuhde on aika pitkällä. Nykykäytös viittaa, että kakkosen kanssa on sovittu tauosta tai pistetty poikki.
        Jos et saa kissaa pöydälle, on mahdollista että pölyn laskeuduttua salasuhde jatkuu taas. Jos haluat jatkaa liittoa, yritä saada mies hetimmiten mukaan parisuhdeterapiaan. Siellä voit avautua epäilyksistäsi myös. Jos et halua jatkaa, seuraile miestä ja opiskele vaikka täältä pettäjien käytöstä. Jos/kyn outo käytös alkaa taas, palkkaa yksityisetsivä. Eroon ei kannata lähteä ilman totuutta. Pettävät haluavat erota ilman että kertovat toisesta naisesta, saaden silloin riidattoman eron ja säilyttävät maineensa.

• nyt tiedän

Kyllä olin oikeassa epäilyjeni kanssa: miehellä toinen nainen, ollut elokuusta lähtien. Asian viimein tunnusti, kun sanoin, että en pääse mustasukkaisuudestani, mikäli emme pyydä puhelinerittelyjä kaikista puhelimista lähteneistä soitoista/viesteistä operaattorilta. Pyyntöni jälkeen n. nelisen tuntia mies tunnusti suhteen. Olen ihan hajalla: ensin väitettiin, että mitään ei ole. Sitten hän kertoi, että ystävä...Nyt on kerrottu suutelusta ja kysymykseeni seksistä ei vielä mielestäni ole tullut luotettavan tuntuista vastausta. Eli: puhelinkäyttäytymisen muutos oli se asia, mistä tämä tuli ilmi.

• Kaunistelua

Kyllä se on seksisuhde. Älä usko muuta, vaikka yrittää kaunistella asiaa. Käryn käytyä pettäjä yrittää muuttaa suhteen niin mitättömäksi kuin kykenee. Lisäksi odotettavissa on, että mies aloittaa puhumaan halveksivasti tuosta naisesta. Mitä tahansa voi valehdella, jotta saisi sinut uskomaan että juttu ei ole vakava.

• sovittuJuttu

Jos kysyt kakkoselta niin ovat sopineet miehen kanssa tarinasta ettei ole seksisuhdetta MUKA. Kakkoselle puhuu vaimosta halveksuvasti ja vaimolle kakkosesta. Sitten kaikki jatkuu ennallaan, sivusuhteiden ja valheiden verkossa.

• ensin en tiennyt

Ilman, että kävin täällä palstalla, tenttasin miestäni ja seksiä oli ollut. Ensinhän se tosiaan kiellettiin, koska tarinasta oli todella sovittu kolmannen osapuolen kanssa. Nyt on tosi paha tunnekriisi menossa ja en tiedä, miten jaksan elää...

• kiehuuu!!!!!!

Olen seurustellut nyt 1v avovaimoni kanssa. Mutta yhtäkkiä käytös muuttunut, ei kaipaa läheisyyttä on etäinen ja seksi ei kuulemma kiinnosta. Sitten vielä se puhelimen salailu, vahtii puhelinta ku hyena. Hän nukkuukin puhelin vieressä ja menee yleensä nukkumaan ennen minua. Kun menen nukkumaan ni herää siihen ja äkkiä mukamas puoli unissaa katsoo että puhelin vielä varmasti vieressä. En tiedä mitä tästä kaikesta ajatella. Haluaisin luottaa mutta joku hälytys kello sisällä varoittaa. Niin ja sit ku yrittää kysyä että mikä on vialla ni tiuskii takaisin että älä jaksa saat mut ahdistumaan. Kertokaa mitä mieltä olette, pitäiskö ottaa vaan tavarat ja juosta karkuun?

• Älytön

1. Viestit poistettu kännykästä.
      2. Seksi muuttuu harvinaiseksi ja huonoksi
      3. Hiljaisuus, huokailu ja vetäytyminen omiin oloihin - ei mitään sanottavaa
      4. Kuuntelee "Vaiettu rakkaus"-biisiä Youtubesta
      5. Itsesääli ja puolison arvostelu

Tyhmä, kun olen, en näistäkään ymmärtänyt. Tarvittiin konkreettinen käry.

• ILONAJEEEEE

itse poistan viestit kännykästä sillä en niillä lukemisen jälkeen mitään tee enkä halua niitä muiden lukevan jos puhelimeni sattuu katoamaan. seksiäkin harrastan parisuhteessa harvoin jo ihan sieltä alkuajoilta asti. seksin huonous on makuasia. 3 = jokanen haluaa joskus omaa aikaa, ei tarkota pettämistä. vittuako kiinnostaa jatkuvasti hinkata toisessa kiinni, yksilöitä olemme silti kaikki vaikka parisuhteessa eläisimmekin. Noloo jonku biisin takii olettaa et joku on voinu pettää. siinä tapaukses munki pitäs vissii painuu mielisairaalaa tai jtn kun turmion kätilöiden tuotanto on jatkuvasti kovassa soitossa. ˆ_ˆ

• NiiloPertti

naiset pettää ihan siinä missä miehetkin. itelle tulee mieleen puhelimen piilottelu ja oudot soittajat kuten esim. puhelinmyyjät jotka soittaa harvase päivä melkein joka päivä.

• Petoksiaonkopaljon

Entäs se kun mies vannoo ja sanoo ettei ole toista naista ja sanoo vaimon olevan neuroottinen kun uskoo toisten juoruja. Tämä on niin paha tilanne olla vaimona yrittää luottaa miehen sanaan kun samaan aikaan muualta kerrotaan kuinka käy päiväkahvilla sen tykönä. Pahinta on se että pystyy töiden takia valehtelemaan todella paljon onko töissä vai missä. Käy myös syömässä ulkona paljon nekin kuittaa oli tarjonnut työkamulle. Luotan siis mieheeni ja otan riskin. Jos tästä tulee ero tiedänpä ainakin mistä sitten johtuu.

• uskomua

Ei ne juorut tyhjästä synny.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      84
      3852
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1822
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      109
      1136
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      100
      1101
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      64
      946
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      875
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      846
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      811
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      61
      780
    10. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      22
      751
    Aihe