Kenen palstamiehen haluaisit mukaasi synnytyssaliin,

k-f

jos olisi yksi mies palstalta sinne valittava?

30

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palstan vosut

Genion

• gädilö

Genio olis varmasti hyvä doula myös sille naiselle, kenen lapsen isä hän ei ole.

• vilin.

Se vois ottaa kuvan siitä ja kysellä täällä kenen pimppi. :3

• Heppamattilan kätilö

Ei ainakaan TheOne fysioigisen jutun vuoksi:
      Doupattu aggresiivinen bodari saa verta nähdessään sellaisen adrenaliiniryöpyn, että pyörtyy.
      Miten ruhon saa pois synnytyshuoneesta??

• kätilö kun karkas

Anti-voopottimen ;D

• hampaaton mummo

Sorry! Varattu jo mulle.

• ..

kanasutran.

• Kyöstix

Koska sun laskettu aika on deft?

• kansainvälisenä..
        Kyöstix kirjoitti:

Koska sun laskettu aika on deft?

vätysten päivänä 22.3

• deft
        kansainvälisenä.. kirjoitti:

vätysten päivänä 22.3

Oonko mä perkele raskaana...!
        Ei perkele, hormooneistahan tää sitten johtuukin kun kerta oon niin nössö ja akkamainen.
        Kiitti että tuli selväksi. Mä lupaan olla synnyttämättä, otan vaikka jouluaattona henkarin käteen ja hommaan sen möykyn mahasta pois.

• ..
        deft kirjoitti:

Oonko mä perkele raskaana...!
        Ei perkele, hormooneistahan tää sitten johtuukin kun kerta oon niin nössö ja akkamainen.
        Kiitti että tuli selväksi. Mä lupaan olla synnyttämättä, otan vaikka jouluaattona henkarin käteen ja hommaan sen möykyn mahasta pois.

Hiljaa vätys!

• deft
        .. kirjoitti:

Hiljaa vätys!

Älä itke hermanni, reggaa tunnukset ja laita oma lärvi tiskiin niin mä lupaan etten naura niin kuin mä aina puskarölleille nauran :D

• Ratikkakuskin.

• Huh. No jos sinne vielä olis asiaa, ja lapsen isän lisäksi olis pakko olla joku palstalta???

No sanon deft. Se vois pitää seuraa mun miehelle, jos olis odotteluhetkiä ja saisi sitten raukka tulevaisuuden harjoitusta.. :P Sitä paitsi deft muistuttaa ulkonäöltä vähän mun serkun miestä, joten sikälikin jotenkin tutun oloinen :)

• Åke..

Onkos yybbe niin wanaha, että Seikossa syntynyt?
        Vaiko Heidekenillä? Jos vaikka samalla penkillä:)

• Åke.. kirjoitti:

Tyksissä :)

• Åke.. kirjoitti:

Ja kun iästä olit utelias, niin sanotaan niin, että ehdin 2-vuotiaana matkustaa Turussa raitiovaunulla, juuri ennen niiden poistumista katukuvasta...

• en kerro muille:)
        yybee kirjoitti:

Ja kun iästä olit utelias, niin sanotaan niin, että ehdin 2-vuotiaana matkustaa Turussa raitiovaunulla, juuri ennen niiden poistumista katukuvasta...

Tulipa tarkka tieto:D

• deft

Muuten varmaan ihan ookoo, mutta mitä mä osaan miehelle sanoa odotushuoneessa...? Olettaen että sun mies tykkää autoista, konservatiivisista arvoista ja voi napsauttaa mut kahtia niin kuin kuivan oksan.

Ja mitä sun serkkuus tulee, niin kerro hänen miehelleen että läpsystä vaihto. Jos mä voisin mennä läpi serkkus miehestä.

• Yybee ei
        en kerro muille:) kirjoitti:

Tulipa tarkka tieto:D

ole ennenkään vanhuuttaan salaillut..

• deft kirjoitti:

Muuten varmaan ihan ookoo, mutta mitä mä osaan miehelle sanoa odotushuoneessa...? Olettaen että sun mies tykkää autoista, konservatiivisista arvoista ja voi napsauttaa mut kahtia niin kuin kuivan oksan.

Ja mitä sun serkkuus tulee, niin kerro hänen miehelleen että läpsystä vaihto. Jos mä voisin mennä läpi serkkus miehestä.

Itseasiassa siellä ei ole oikein edes mitään odotushuonetta, hih... Mutta mähän kerran sanoin, että vaikutat jutuilta vähän häneltä, joten hyvin se menee. Ei sitä autot kiinnosta, se on aika autovastainen :D Ja se tulee hyvin toimeen sen serkun miehen kanssa, vaikka se on sellainen akateeminen nörde, ja mun mies ei tajua nörttäilystä mitään :)

Mut sitä vaihtoo en uskalla luvata :/

• deft
        yybee kirjoitti:

Itseasiassa siellä ei ole oikein edes mitään odotushuonetta, hih... Mutta mähän kerran sanoin, että vaikutat jutuilta vähän häneltä, joten hyvin se menee. Ei sitä autot kiinnosta, se on aika autovastainen :D Ja se tulee hyvin toimeen sen serkun miehen kanssa, vaikka se on sellainen akateeminen nörde, ja mun mies ei tajua nörttäilystä mitään :)

Mut sitä vaihtoo en uskalla luvata :/

Mä en taas voi luvata "nörtteilystä", mutta enköhän mä tulisi ihan hyvin toimeen itsevarman miehen kanssa...varsinkin kun sen synnytyksen jälkeen voi huokaista helpotuksesta ettei vastuuta tarvitse ottaa.
        En oo kuullu että ois olemassa mitään tandem-synnytyksiä, mutta ei kai sellaisen asian kanssa voi ees mitään vertaistukea odottaakaan. Jokaisen oma mukula on jokaisen oma mukula eikä äijät keskenään voi oikein sparrata siellä odotushuoneessa(kaan).

Konjakin voi kyllä tuoreelle isälle tarjota :)

Ei se mitään vaikkei vaihtoa tuliskaan, mulla on kuulemma muitakin kaksoisolentoja sellaisilla paikkakunnilla joissa en oo ikänä ees käynyt.

• compus sui
        deft kirjoitti:

Mä en taas voi luvata "nörtteilystä", mutta enköhän mä tulisi ihan hyvin toimeen itsevarman miehen kanssa...varsinkin kun sen synnytyksen jälkeen voi huokaista helpotuksesta ettei vastuuta tarvitse ottaa.
        En oo kuullu että ois olemassa mitään tandem-synnytyksiä, mutta ei kai sellaisen asian kanssa voi ees mitään vertaistukea odottaakaan. Jokaisen oma mukula on jokaisen oma mukula eikä äijät keskenään voi oikein sparrata siellä odotushuoneessa(kaan).

Konjakin voi kyllä tuoreelle isälle tarjota :)

Ei se mitään vaikkei vaihtoa tuliskaan, mulla on kuulemma muitakin kaksoisolentoja sellaisilla paikkakunnilla joissa en oo ikänä ees käynyt.

Älä ihmeessä rupea synnymää, deft !
        Ex anoppi selvitti, ettei kukaan mies kestäisi synnytyskipuja

Olikin myönnettävä kerrankin anopin olevan oikeassa ottaen huomioon sen eron miehen ja naisen anatomiassa

• c

Luulen, että Nasdaq arvostaisi jos saisi ilokaasusta henkoset.

• Nojoo. Olipa kerrankin vaikea kysymys..
      Pitää seuraavaan synnytyskeikkaan haluta mukaan vaikkapa Monte. (onko se nyt varmasti mies, eikä mikään hupakko brunette?)

• no kyl se tuo toljake sais mukkaan lähtä
      ku olis niinku osasyyllinen siihen tilanteeseen,

mur

• nötköttii

Kyse olikin palstan miehistä ja toljake on pois listoiltasun osalta, kun se ois isä, eli olemassaoleva olento.

Jotta vastaappa udestaan;)

• nötköttii kirjoitti:

Kyse olikin palstan miehistä ja toljake on pois listoiltasun osalta, kun se ois isä, eli olemassaoleva olento.

Jotta vastaappa udestaan;)

ai, no mää meinasinki lisätä jo tuohon, mut se sit jäi

et joku palstan hähättelijöistä vois kivasti keventää tunnelmaa
        niinku vili tai MMies tai ketä niitä ny oli.. no yks niistä kuitenki

mur

• Relan...se on ollut siellä monta kertaa aikaisemminkin. Voitais siinä puhua paskaa ajan kuluksi sillä aikaa vaimo työntäis kersaa ulos.
      Jonku ens kertalaisen ku ottas mukaan, niin ei siitä ois kuitenkaan juttuseuraksi...

• compus sui

Hyvä valinta, naisilla kun on paha tapa myöhästellä aina ja tylsää
        lueskella ikivanhoja Me Naiset lehteä 4vrk:kin:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      306
      10905
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      335
      7554
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      86
      2057
    4. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      2043
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      125
      1817
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1561
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      110
      1221
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      49
      1013
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      868
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      772
    Aihe