Kenen palstamiehen haluaisit mukaasi synnytyssaliin,

k-f

jos olisi yksi mies palstalta sinne valittava?

30

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palstan vosut

      Genion

      • gädilö

        Genio olis varmasti hyvä doula myös sille naiselle, kenen lapsen isä hän ei ole.


    • vilin.

      Se vois ottaa kuvan siitä ja kysellä täällä kenen pimppi. :3

    • Heppamattilan kätilö

      Ei ainakaan TheOne fysioigisen jutun vuoksi:
      Doupattu aggresiivinen bodari saa verta nähdessään sellaisen adrenaliiniryöpyn, että pyörtyy.
      Miten ruhon saa pois synnytyshuoneesta??

    • kätilö kun karkas

      Anti-voopottimen ;D

      • hampaaton mummo

        Sorry! Varattu jo mulle.


    • ..

      kanasutran.

      • Kyöstix

        Koska sun laskettu aika on deft?


      • kansainvälisenä..
        Kyöstix kirjoitti:

        Koska sun laskettu aika on deft?

        vätysten päivänä 22.3


      • deft
        kansainvälisenä.. kirjoitti:

        vätysten päivänä 22.3

        Oonko mä perkele raskaana...!
        Ei perkele, hormooneistahan tää sitten johtuukin kun kerta oon niin nössö ja akkamainen.
        Kiitti että tuli selväksi. Mä lupaan olla synnyttämättä, otan vaikka jouluaattona henkarin käteen ja hommaan sen möykyn mahasta pois.


      • ..
        deft kirjoitti:

        Oonko mä perkele raskaana...!
        Ei perkele, hormooneistahan tää sitten johtuukin kun kerta oon niin nössö ja akkamainen.
        Kiitti että tuli selväksi. Mä lupaan olla synnyttämättä, otan vaikka jouluaattona henkarin käteen ja hommaan sen möykyn mahasta pois.

        Hiljaa vätys!


      • deft
        .. kirjoitti:

        Hiljaa vätys!

        Älä itke hermanni, reggaa tunnukset ja laita oma lärvi tiskiin niin mä lupaan etten naura niin kuin mä aina puskarölleille nauran :D


    • Ratikkakuskin.

    • Huh. No jos sinne vielä olis asiaa, ja lapsen isän lisäksi olis pakko olla joku palstalta???

      No sanon deft. Se vois pitää seuraa mun miehelle, jos olis odotteluhetkiä ja saisi sitten raukka tulevaisuuden harjoitusta.. :P Sitä paitsi deft muistuttaa ulkonäöltä vähän mun serkun miestä, joten sikälikin jotenkin tutun oloinen :)

      • Åke..

        Onkos yybbe niin wanaha, että Seikossa syntynyt?
        Vaiko Heidekenillä? Jos vaikka samalla penkillä:)


      • Åke.. kirjoitti:

        Onkos yybbe niin wanaha, että Seikossa syntynyt?
        Vaiko Heidekenillä? Jos vaikka samalla penkillä:)

        Tyksissä :)


      • Åke.. kirjoitti:

        Onkos yybbe niin wanaha, että Seikossa syntynyt?
        Vaiko Heidekenillä? Jos vaikka samalla penkillä:)

        Ja kun iästä olit utelias, niin sanotaan niin, että ehdin 2-vuotiaana matkustaa Turussa raitiovaunulla, juuri ennen niiden poistumista katukuvasta...


      • en kerro muille:)
        yybee kirjoitti:

        Ja kun iästä olit utelias, niin sanotaan niin, että ehdin 2-vuotiaana matkustaa Turussa raitiovaunulla, juuri ennen niiden poistumista katukuvasta...

        Tulipa tarkka tieto:D


      • deft

        Muuten varmaan ihan ookoo, mutta mitä mä osaan miehelle sanoa odotushuoneessa...? Olettaen että sun mies tykkää autoista, konservatiivisista arvoista ja voi napsauttaa mut kahtia niin kuin kuivan oksan.

        Ja mitä sun serkkuus tulee, niin kerro hänen miehelleen että läpsystä vaihto. Jos mä voisin mennä läpi serkkus miehestä.


      • Yybee ei
        en kerro muille:) kirjoitti:

        Tulipa tarkka tieto:D

        ole ennenkään vanhuuttaan salaillut..


      • deft kirjoitti:

        Muuten varmaan ihan ookoo, mutta mitä mä osaan miehelle sanoa odotushuoneessa...? Olettaen että sun mies tykkää autoista, konservatiivisista arvoista ja voi napsauttaa mut kahtia niin kuin kuivan oksan.

        Ja mitä sun serkkuus tulee, niin kerro hänen miehelleen että läpsystä vaihto. Jos mä voisin mennä läpi serkkus miehestä.

        Itseasiassa siellä ei ole oikein edes mitään odotushuonetta, hih... Mutta mähän kerran sanoin, että vaikutat jutuilta vähän häneltä, joten hyvin se menee. Ei sitä autot kiinnosta, se on aika autovastainen :D Ja se tulee hyvin toimeen sen serkun miehen kanssa, vaikka se on sellainen akateeminen nörde, ja mun mies ei tajua nörttäilystä mitään :)

        Mut sitä vaihtoo en uskalla luvata :/


      • deft
        yybee kirjoitti:

        Itseasiassa siellä ei ole oikein edes mitään odotushuonetta, hih... Mutta mähän kerran sanoin, että vaikutat jutuilta vähän häneltä, joten hyvin se menee. Ei sitä autot kiinnosta, se on aika autovastainen :D Ja se tulee hyvin toimeen sen serkun miehen kanssa, vaikka se on sellainen akateeminen nörde, ja mun mies ei tajua nörttäilystä mitään :)

        Mut sitä vaihtoo en uskalla luvata :/

        Mä en taas voi luvata "nörtteilystä", mutta enköhän mä tulisi ihan hyvin toimeen itsevarman miehen kanssa...varsinkin kun sen synnytyksen jälkeen voi huokaista helpotuksesta ettei vastuuta tarvitse ottaa.
        En oo kuullu että ois olemassa mitään tandem-synnytyksiä, mutta ei kai sellaisen asian kanssa voi ees mitään vertaistukea odottaakaan. Jokaisen oma mukula on jokaisen oma mukula eikä äijät keskenään voi oikein sparrata siellä odotushuoneessa(kaan).

        Konjakin voi kyllä tuoreelle isälle tarjota :)

        Ei se mitään vaikkei vaihtoa tuliskaan, mulla on kuulemma muitakin kaksoisolentoja sellaisilla paikkakunnilla joissa en oo ikänä ees käynyt.


      • compus sui
        deft kirjoitti:

        Mä en taas voi luvata "nörtteilystä", mutta enköhän mä tulisi ihan hyvin toimeen itsevarman miehen kanssa...varsinkin kun sen synnytyksen jälkeen voi huokaista helpotuksesta ettei vastuuta tarvitse ottaa.
        En oo kuullu että ois olemassa mitään tandem-synnytyksiä, mutta ei kai sellaisen asian kanssa voi ees mitään vertaistukea odottaakaan. Jokaisen oma mukula on jokaisen oma mukula eikä äijät keskenään voi oikein sparrata siellä odotushuoneessa(kaan).

        Konjakin voi kyllä tuoreelle isälle tarjota :)

        Ei se mitään vaikkei vaihtoa tuliskaan, mulla on kuulemma muitakin kaksoisolentoja sellaisilla paikkakunnilla joissa en oo ikänä ees käynyt.

        Älä ihmeessä rupea synnymää, deft !
        Ex anoppi selvitti, ettei kukaan mies kestäisi synnytyskipuja

        Olikin myönnettävä kerrankin anopin olevan oikeassa ottaen huomioon sen eron miehen ja naisen anatomiassa


    • c

      Luulen, että Nasdaq arvostaisi jos saisi ilokaasusta henkoset.

    • Nojoo. Olipa kerrankin vaikea kysymys..
      Pitää seuraavaan synnytyskeikkaan haluta mukaan vaikkapa Monte. (onko se nyt varmasti mies, eikä mikään hupakko brunette?)

    • no kyl se tuo toljake sais mukkaan lähtä
      ku olis niinku osasyyllinen siihen tilanteeseen,

      mur

      • nötköttii

        Kyse olikin palstan miehistä ja toljake on pois listoiltasun osalta, kun se ois isä, eli olemassaoleva olento.

        Jotta vastaappa udestaan;)


      • nötköttii kirjoitti:

        Kyse olikin palstan miehistä ja toljake on pois listoiltasun osalta, kun se ois isä, eli olemassaoleva olento.

        Jotta vastaappa udestaan;)

        ai, no mää meinasinki lisätä jo tuohon, mut se sit jäi

        et joku palstan hähättelijöistä vois kivasti keventää tunnelmaa
        niinku vili tai MMies tai ketä niitä ny oli.. no yks niistä kuitenki

        mur


    • Relan...se on ollut siellä monta kertaa aikaisemminkin. Voitais siinä puhua paskaa ajan kuluksi sillä aikaa vaimo työntäis kersaa ulos.
      Jonku ens kertalaisen ku ottas mukaan, niin ei siitä ois kuitenkaan juttuseuraksi...

      • compus sui

        Hyvä valinta, naisilla kun on paha tapa myöhästellä aina ja tylsää
        lueskella ikivanhoja Me Naiset lehteä 4vrk:kin:(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe