Katkenneet verisuonet kasvoissa - kuinka päästä eroon?

voieihh

Huomasin, että mulla on kasvoissa pieniä, ilmeisesti katkenneita pintaverisuonia. Ikää on alle 20, en tupakoi ja alkoholia käytän tosi harvoin. Mistä ihmeestä niitä on voinut tulla ja miten niistä pääsee eroon. Voiko ne häipyä itsestään?
Auttakaa! :

11

11760

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • giugyugu

      Niistä ei oikein pääse eroon kuin laserilla tai lämpöneulauksella. Mutta voit ehkäistä ettei tule uusia - mitä ihonhoitotuotteita käytät?

    • thesame

      sama juttu kuin aloittajalla >.< Tosi häiritsevä vaiva... onko ketään päässyt ongelmasta ilman laseria?

    • dhbgfv

      Käytän apteekista ostettuja tuotteita. Acoa, Euferia ja acnicylia. Pyrin välttämään kuivattavia tuotteita. Tosin akneen mulla on lääkegeeli mutta käytän humektania kosteutukseen

    • kysyisin...

      Auttaako mikää voide poistamaan noita verisuonia oikeesti? Kokemuksia?

    • red nose

      Mulla oli ihan nenänpäässä häiritsevä punainen täplä jota kävin näyttämässä lääkärillä, totesi, että se on spider eli katkennut verisuoni. Polttivat sen laserilla heti ja olin ihan että jes pääsipä siitäkin eroon, mutta ei. Sen haavan parantuminen mikä tuli siitä laserista kesti tosi kauan, useita viikkoja. Kiva oli käydä koulun valintakokeissa nenänpää ihan punaisena...
      Joten varoituksen sana, jos käytte laseroimassa näkyvällä paikalla olevan verisuonen niin ottakaa huomioon, että sen jälkeen se voi näyttää pitkään vielä pahemmalta mitä alunperin.

    • neessa

      @red nose

      mutta kai se lopulta parani, vai?

    • tahdon olla kaunis

      Itse olin juuri 3 viikkoa sitten lämpöneulauksessa, että pintaverisuonia juuri sataisiin pois. Ei toiminut ollenkaan, taitaa mennä toiset 125€ siihen, että yritän samalla keinolla niitä pois.. Miinuksena tuli sekin, että tuli punainen laikku siitä silmänympärykseen, eikä ole vieläkään lähtenyt pois. Tässä vain rumentuu kun yrittää parannella itseään.

      Tietääkö kukaan pitääkö mihin mennä tuota laseria kokeilemaan, lääkäriinkö vai missä ne oikeasti saa pois?

    • Eleze93

      toivottavasti katoaa. Huusin tänään niin kovaa että mullekkin tuli silmien alle pienia. Tosin ehkä ne paranee kun ne syntyi eri tavalla :P

    • mömmötirallaa

      K-vitamiinivoide auttaa joissain tapauksissa. Kannattaa kokeilla. Myös kamomillateen juominen voi auttaa.

    • Apspx

      Kamomillateen juominen voi auttaa?wtf?

    • Anonyymi

      Älkää tuhlata rahat laseille,ei se auttaa😡

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe