... tarkoittaako kehunne oikeasti jotain?
Pientä galluppia pystyyn, näin naissukupuolen edustajana kiinnostaa tietää! Monet naiset saattavat onnessaan kertoilla kaikille, kuinka joku mies on kehunut maasta taivaisiin. Itse en yleensä kuitenkaan ota kehuja mitenkään kovin tosissaan. Kiitän kyllä, mutta realistisesti ajateltuna tuskin oikeasti olen "kaunein nainen ikinä" tai universumin fiksuin ja filmaattinen :D
Miten on?
Kehutteko naisia ns. lämpimiksenne vai....
8
145
Vastaukset
- mies 25v
Jos sanon jotain positiivista naisesta niin se myös tarkoittaa sitä. Mitään ylimenevää kehumista mun suusta siis tuskin tulee kuten vaikka tuo "olet maailman kaunein".
En kyllä osaa ottaa kehuja vastaan itse jos joku minua kehuu. Menen joko ihan vaikeaksi tai sitten en vain usko mitä minusta sanotaan. Tarkoitatko niin kuin aiheetta? No jos sanon jollekin naispuoliselle kaverilleni, että onpas sillä kiva hame tai kampaus, niin mikä on motiivini? Ilmeisesti saada toinen hyvälle tuulelle.
Jos olisin sinkku ja kehuisin jonkun ulkonäköä baarissa, niin todennäköisesti se olisi pillupalkalla höpöttämistä. Tosin kaunista ei kannata kauniiksi kehua, koska se on kuullut sen niin monta kertaa ennenkin. Pitää kehua jotain sellaista yksityiskohtaa, jota muut eivät todennäköisesti vielä ole hoksanneet. Pitää erottu joukosta.- deva lefa
Lämpimikseni. Esilämmitän kehuilla.
En kehu ellei ole aihetta. Kuten esim. jos sanon, että hyvät tissit, niin sitten ne kans on mun mielestä hyvät tissit.
- syökös
Relaxi vieläkin tissiä, aikuinen äijä????????????
- Perintöfirmalaiset:.
syökös kirjoitti:
Relaxi vieläkin tissiä, aikuinen äijä????????????
.
Perintöfirmalaiset on usein tavattu itse teossa tiiraamassa tissejä netissä työaikana
.
Onko ollut aika harvinaista, että ois tarvinnut naisia kehua. Mä viihdyn yleensä sellaisten naisten seurassa, jotka tietävät itsekin ne omat parhaat puolensa.
Joo no vaik en mies olekaan, niin en kyllä ketään kehu turhasta. Oli vastaanottaja sitten mies tai nainen.
Eikö sen pyrkimys oo antaa toiselle hyvä mieli? Tarviiko sitä sen enempää ressata..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265