Kehutteko naisia ns. lämpimiksenne vai....

hiker.

... tarkoittaako kehunne oikeasti jotain?

Pientä galluppia pystyyn, näin naissukupuolen edustajana kiinnostaa tietää! Monet naiset saattavat onnessaan kertoilla kaikille, kuinka joku mies on kehunut maasta taivaisiin. Itse en yleensä kuitenkaan ota kehuja mitenkään kovin tosissaan. Kiitän kyllä, mutta realistisesti ajateltuna tuskin oikeasti olen "kaunein nainen ikinä" tai universumin fiksuin ja filmaattinen :D

Miten on?

8

159

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 25v

Jos sanon jotain positiivista naisesta niin se myös tarkoittaa sitä. Mitään ylimenevää kehumista mun suusta siis tuskin tulee kuten vaikka tuo "olet maailman kaunein".

En kyllä osaa ottaa kehuja vastaan itse jos joku minua kehuu. Menen joko ihan vaikeaksi tai sitten en vain usko mitä minusta sanotaan.

• Tarkoitatko niin kuin aiheetta? No jos sanon jollekin naispuoliselle kaverilleni, että onpas sillä kiva hame tai kampaus, niin mikä on motiivini? Ilmeisesti saada toinen hyvälle tuulelle.

Jos olisin sinkku ja kehuisin jonkun ulkonäköä baarissa, niin todennäköisesti se olisi pillupalkalla höpöttämistä. Tosin kaunista ei kannata kauniiksi kehua, koska se on kuullut sen niin monta kertaa ennenkin. Pitää kehua jotain sellaista yksityiskohtaa, jota muut eivät todennäköisesti vielä ole hoksanneet. Pitää erottu joukosta.

• deva lefa

Lämpimikseni. Esilämmitän kehuilla.

• En kehu ellei ole aihetta. Kuten esim. jos sanon, että hyvät tissit, niin sitten ne kans on mun mielestä hyvät tissit.

• syökös

Relaxi vieläkin tissiä, aikuinen äijä????????????

• Perintöfirmalaiset:.
        syökös kirjoitti:

Relaxi vieläkin tissiä, aikuinen äijä????????????

.

Perintöfirmalaiset on usein tavattu itse teossa tiiraamassa tissejä netissä työaikana

.

• Onko ollut aika harvinaista, että ois tarvinnut naisia kehua. Mä viihdyn yleensä sellaisten naisten seurassa, jotka tietävät itsekin ne omat parhaat puolensa.

• Joo no vaik en mies olekaan, niin en kyllä ketään kehu turhasta. Oli vastaanottaja sitten mies tai nainen.

Eikö sen pyrkimys oo antaa toiselle hyvä mieli? Tarviiko sitä sen enempää ressata..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      132
      1583
    2. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      144
      851
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      220
      808
    4. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      34
      746
    5. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      72
      728
    6. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      717
    7. 49
      662
    8. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      63
      598
    9. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      78
      580
    10. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      551
    Aihe