Vastenmielisintä

vastarannan kiiski

vastakkaisessa sukupuolessa?

20

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm,

      sanotaan tissit ja perse.

    • Liika päteminen.

    • Likaisuus. Jos vaatteet ja iho on törkyiset ja vessa sekä jääkaappi ovat hälläväliä.. Niin ei oo mun juttu.

    • ehkä tässä

      Ylikriittinen pelimies, joka ei keskity keskusteluun koskaan, ei luota mihinkään ja pakenee kuin teini.

      • vois..

        kompata tätä


    • compus sui

      Kun nainen tekee jonkin vahingon jotain väärin, syy on aina miehessä
      Nainen ei itse ole koskaanitse syyllinen mihinkään

      Naisavankejakin haastateltiin ja oman miehehnsä murhaajatkin syyttivät murhaamansa miestä

    • Yleinen soossaaminen

      .

      Soossataan tosiasiat ja oma mielikuvitus keskenään

      Uskotaan kaikenkarvaisia jutunkertojia

      .

      • Posketon satuilu:.

        .

        Posketon satuilu asiasta kuin asiasta

        .


    • huonot tavat ja

      lapsellisuus

    • Kyöstix

      "Kanamaisuus" ja epäaitous :)

      • .

        virtuaalissa ei näköjään haittaa...


    • Ylimielisyys, mutta se kyllä inhottaa omankin sukupuolen edustajissa yhtälailla.

      • compus sui

        En tykkää myöskään alistuvaisesta naisesta, pitää olla tasaitsepäinen, kuinminä itse.......liika alistuvainen nainen on aina easy cake vieraille pelimiehille


      • compus sui kirjoitti:

        En tykkää myöskään alistuvaisesta naisesta, pitää olla tasaitsepäinen, kuinminä itse.......liika alistuvainen nainen on aina easy cake vieraille pelimiehille

        Ymmärrän, mä en kans tykkää liian "nöyrästä ja alistuvasta" kumppanista. Jota voi pyöritellä miten päin vaan, eikä hän koskaan omaa omia mielipiteitä tai sano, että tää ei nyt kuule käy näin. Pitää olla tietoinen omasta arvostaan ihmisenä ja myös kumppanina, ei heittäytyä koiraksi joka miellyttää jaloissa kehnäämällä ja alistuu kaikkeen emännän käskystä.

        Terve itsekkyys ja itsenäisyys, omanminä omaaminen on hyvä asia. Kun näkee että toinen terveellä tavalla arvostaa/kunnioittaa itseään, se on muillekin helpompaa.

        Liian alistuvasta ihmisestä tulee tunne, että hän ei ole ees turvallinen kumppanina. Hänhän voi heittäytä selälleen ja antaa muiden kävellä yli, survoa koko perheensä nöyrästi nurkassa inisten. Ei hyvä.


      • voopotin kirjoitti:

        Ymmärrän, mä en kans tykkää liian "nöyrästä ja alistuvasta" kumppanista. Jota voi pyöritellä miten päin vaan, eikä hän koskaan omaa omia mielipiteitä tai sano, että tää ei nyt kuule käy näin. Pitää olla tietoinen omasta arvostaan ihmisenä ja myös kumppanina, ei heittäytyä koiraksi joka miellyttää jaloissa kehnäämällä ja alistuu kaikkeen emännän käskystä.

        Terve itsekkyys ja itsenäisyys, omanminä omaaminen on hyvä asia. Kun näkee että toinen terveellä tavalla arvostaa/kunnioittaa itseään, se on muillekin helpompaa.

        Liian alistuvasta ihmisestä tulee tunne, että hän ei ole ees turvallinen kumppanina. Hänhän voi heittäytä selälleen ja antaa muiden kävellä yli, survoa koko perheensä nöyrästi nurkassa inisten. Ei hyvä.

        Toki ei ilkeekään pidä turhaan olla. Ihmisille voi olla reilu ja mukava, öykkäröimättä ilman syytä. Mutta kunhan ei liian nöyräksi rupeis, niin että muiden on helppoa talloa mennen tullen jalkoihinsa. Käskeä ja käskyttää ihan mitä vaan päähän pälkähtää.

        Se on kamalaa katsella vierestäkin, kun kumppani ei koskaan osaa sanoa ei ja nousta vastaan tarvittaessa, vaikka kärsii toisten tänttäröinneistä ja komenteluista. Nielee ihan kaiken mitä joku kurkkuun ns. kaataa. :(

        Se on minusta liian nöyrää jo se.


      • compus sui
        voopotin kirjoitti:

        Ymmärrän, mä en kans tykkää liian "nöyrästä ja alistuvasta" kumppanista. Jota voi pyöritellä miten päin vaan, eikä hän koskaan omaa omia mielipiteitä tai sano, että tää ei nyt kuule käy näin. Pitää olla tietoinen omasta arvostaan ihmisenä ja myös kumppanina, ei heittäytyä koiraksi joka miellyttää jaloissa kehnäämällä ja alistuu kaikkeen emännän käskystä.

        Terve itsekkyys ja itsenäisyys, omanminä omaaminen on hyvä asia. Kun näkee että toinen terveellä tavalla arvostaa/kunnioittaa itseään, se on muillekin helpompaa.

        Liian alistuvasta ihmisestä tulee tunne, että hän ei ole ees turvallinen kumppanina. Hänhän voi heittäytä selälleen ja antaa muiden kävellä yli, survoa koko perheensä nöyrästi nurkassa inisten. Ei hyvä.

        No,tuleepa mieleen "DOGI" --oli kipparin vaimo eräässä pikkulaivassa, jossa oli kokkostuerttina sen kipparin pyynnöst--oli jo nuoresta kaverini
        Dogi söikin aina samaa mitä mieskin ja koirana tottelikaikkea mahdollista


        Olin kovasti yllättynyt heidän erosta--kipparioli pieni kiltti hukkapätkä ja avioeron syy
        oli vaimonhakkaaminen--yök

        JEEEEEEEEE yx namupala soitti ja tulee vähäsen *************:D moikka


    • //Mies//

      Asioiden ja ihmisten liika analysointi...(mitäköhän tuokin tuolla tarkoitti)

      • Mulla ainakin kiehuu

        .

        jos aletaan höpistä jostakin "suhteen kipupisteistä" tai "tästä MEIDÄN parisuhteesta" tai jotain muuta mielikuvitusjuttuja mitä ne on kehitelleet omissa päissään

        .


      • cs
        Mulla ainakin kiehuu kirjoitti:

        .

        jos aletaan höpistä jostakin "suhteen kipupisteistä" tai "tästä MEIDÄN parisuhteesta" tai jotain muuta mielikuvitusjuttuja mitä ne on kehitelleet omissa päissään

        .

        REPS "omissa päissään" omassa päässä voi funtsia selvanakin, eikä päissään


    • No en mä ny mikää hinttari ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe