vastakkaisessa sukupuolessa?
Vastenmielisintä
20
172
Vastaukset
- Hmm,
sanotaan tissit ja perse.
Liika päteminen.
Likaisuus. Jos vaatteet ja iho on törkyiset ja vessa sekä jääkaappi ovat hälläväliä.. Niin ei oo mun juttu.
- ehkä tässä
Ylikriittinen pelimies, joka ei keskity keskusteluun koskaan, ei luota mihinkään ja pakenee kuin teini.
- vois..
kompata tätä
- compus sui
Kun nainen tekee jonkin vahingon jotain väärin, syy on aina miehessä
Nainen ei itse ole koskaanitse syyllinen mihinkään
Naisavankejakin haastateltiin ja oman miehehnsä murhaajatkin syyttivät murhaamansa miestä - Yleinen soossaaminen
.
Soossataan tosiasiat ja oma mielikuvitus keskenään
Uskotaan kaikenkarvaisia jutunkertojia
.- Posketon satuilu:.
.
Posketon satuilu asiasta kuin asiasta
.
- huonot tavat ja
lapsellisuus
- Kyöstix
"Kanamaisuus" ja epäaitous :)
- .
virtuaalissa ei näköjään haittaa...
Ylimielisyys, mutta se kyllä inhottaa omankin sukupuolen edustajissa yhtälailla.
- compus sui
En tykkää myöskään alistuvaisesta naisesta, pitää olla tasaitsepäinen, kuinminä itse.......liika alistuvainen nainen on aina easy cake vieraille pelimiehille
compus sui kirjoitti:
En tykkää myöskään alistuvaisesta naisesta, pitää olla tasaitsepäinen, kuinminä itse.......liika alistuvainen nainen on aina easy cake vieraille pelimiehille
Ymmärrän, mä en kans tykkää liian "nöyrästä ja alistuvasta" kumppanista. Jota voi pyöritellä miten päin vaan, eikä hän koskaan omaa omia mielipiteitä tai sano, että tää ei nyt kuule käy näin. Pitää olla tietoinen omasta arvostaan ihmisenä ja myös kumppanina, ei heittäytyä koiraksi joka miellyttää jaloissa kehnäämällä ja alistuu kaikkeen emännän käskystä.
Terve itsekkyys ja itsenäisyys, omanminä omaaminen on hyvä asia. Kun näkee että toinen terveellä tavalla arvostaa/kunnioittaa itseään, se on muillekin helpompaa.
Liian alistuvasta ihmisestä tulee tunne, että hän ei ole ees turvallinen kumppanina. Hänhän voi heittäytä selälleen ja antaa muiden kävellä yli, survoa koko perheensä nöyrästi nurkassa inisten. Ei hyvä.voopotin kirjoitti:
Ymmärrän, mä en kans tykkää liian "nöyrästä ja alistuvasta" kumppanista. Jota voi pyöritellä miten päin vaan, eikä hän koskaan omaa omia mielipiteitä tai sano, että tää ei nyt kuule käy näin. Pitää olla tietoinen omasta arvostaan ihmisenä ja myös kumppanina, ei heittäytyä koiraksi joka miellyttää jaloissa kehnäämällä ja alistuu kaikkeen emännän käskystä.
Terve itsekkyys ja itsenäisyys, omanminä omaaminen on hyvä asia. Kun näkee että toinen terveellä tavalla arvostaa/kunnioittaa itseään, se on muillekin helpompaa.
Liian alistuvasta ihmisestä tulee tunne, että hän ei ole ees turvallinen kumppanina. Hänhän voi heittäytä selälleen ja antaa muiden kävellä yli, survoa koko perheensä nöyrästi nurkassa inisten. Ei hyvä.Toki ei ilkeekään pidä turhaan olla. Ihmisille voi olla reilu ja mukava, öykkäröimättä ilman syytä. Mutta kunhan ei liian nöyräksi rupeis, niin että muiden on helppoa talloa mennen tullen jalkoihinsa. Käskeä ja käskyttää ihan mitä vaan päähän pälkähtää.
Se on kamalaa katsella vierestäkin, kun kumppani ei koskaan osaa sanoa ei ja nousta vastaan tarvittaessa, vaikka kärsii toisten tänttäröinneistä ja komenteluista. Nielee ihan kaiken mitä joku kurkkuun ns. kaataa. :(
Se on minusta liian nöyrää jo se.- compus sui
voopotin kirjoitti:
Ymmärrän, mä en kans tykkää liian "nöyrästä ja alistuvasta" kumppanista. Jota voi pyöritellä miten päin vaan, eikä hän koskaan omaa omia mielipiteitä tai sano, että tää ei nyt kuule käy näin. Pitää olla tietoinen omasta arvostaan ihmisenä ja myös kumppanina, ei heittäytyä koiraksi joka miellyttää jaloissa kehnäämällä ja alistuu kaikkeen emännän käskystä.
Terve itsekkyys ja itsenäisyys, omanminä omaaminen on hyvä asia. Kun näkee että toinen terveellä tavalla arvostaa/kunnioittaa itseään, se on muillekin helpompaa.
Liian alistuvasta ihmisestä tulee tunne, että hän ei ole ees turvallinen kumppanina. Hänhän voi heittäytä selälleen ja antaa muiden kävellä yli, survoa koko perheensä nöyrästi nurkassa inisten. Ei hyvä.No,tuleepa mieleen "DOGI" --oli kipparin vaimo eräässä pikkulaivassa, jossa oli kokkostuerttina sen kipparin pyynnöst--oli jo nuoresta kaverini
Dogi söikin aina samaa mitä mieskin ja koirana tottelikaikkea mahdollista
Olin kovasti yllättynyt heidän erosta--kipparioli pieni kiltti hukkapätkä ja avioeron syy
oli vaimonhakkaaminen--yök
JEEEEEEEEE yx namupala soitti ja tulee vähäsen *************:D moikka
- //Mies//
Asioiden ja ihmisten liika analysointi...(mitäköhän tuokin tuolla tarkoitti)
- Mulla ainakin kiehuu
.
jos aletaan höpistä jostakin "suhteen kipupisteistä" tai "tästä MEIDÄN parisuhteesta" tai jotain muuta mielikuvitusjuttuja mitä ne on kehitelleet omissa päissään
. - cs
Mulla ainakin kiehuu kirjoitti:
.
jos aletaan höpistä jostakin "suhteen kipupisteistä" tai "tästä MEIDÄN parisuhteesta" tai jotain muuta mielikuvitusjuttuja mitä ne on kehitelleet omissa päissään
.REPS "omissa päissään" omassa päässä voi funtsia selvanakin, eikä päissään
No en mä ny mikää hinttari ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419