Nimeä joitain juttuja,

r4¤$

jotka ovat mahdollisimman kaukana sinusta.

Minusta olisi ällöttävää, jos minut nimettäisiin hyvien tapojen lähettilääksi tai teekulttuurin vaalijaksi.
Nuo nimitykset kohdistuvat Pirkko Arstilaan.

25

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hahmotelma.

      Heteroseksi ja äly

    • Nunnaluostari, aseksuaalisuus. Konservatiivisuus.



      Eipä tuu nyt oikeen muuta.

    • Kristinusko, metroseksuaalisuus, materialismi ja kyllä Eu.

    • Päivi Räsäsen duuni ja sen ajatusmaailma tuo kalseita väreitä. Teekulttuuria ei tietenkään mitenkään eikä ikinä voi yhdistää Arstilaan, koska tee on teetä - ei hömppätaidetta - Kai se haluaa vaan eläkkeensä päälle vähän liksaa höpöttämällä.

      Toi Päivi on kaikista kauimpana mun maailmasta.

      • Nasdaq

        Olipa outo ajatus, tai tunnereaktio.

        Mä viihdyn Rätsyn tv-haastatteluiden äärellä kuin pieni koira. En ole koskaan tavannut mirriä livessä, mutta olen tuntevinani jotain alkukantaista hänessä, jotain selittämätöntä ja kiehtovaa.


        (joo-naurua)


    • stockmannin hullut päivät,

      mur ;P

    • Valta uskonnot, päihteet, maksullinen seksi. :)

      • murriperkeIe

        Pelekääkkö nää, ettei kukkaan ostaisi?


        mur


      • murriperkeIe kirjoitti:

        Pelekääkkö nää, ettei kukkaan ostaisi?


        mur

        En, mä en vaan tajua miksi seksistä pitäis kenenkään maksaa.


      • voopotin kirjoitti:

        En, mä en vaan tajua miksi seksistä pitäis kenenkään maksaa.

        Mä en maksaisi enkä myisi. :)


      • Valtauskonnot on muuten yhdyssana vitun pässi. :)


        -Joo kiitos. Huomasin.


      • Random m
        voopotin kirjoitti:

        En, mä en vaan tajua miksi seksistä pitäis kenenkään maksaa.

        Näin on seksistä ei pitäisi joutua kenenkään maksamaan. Naisten pitäisi oppia anteliaampi asennoituminen.


      • Random m kirjoitti:

        Näin on seksistä ei pitäisi joutua kenenkään maksamaan. Naisten pitäisi oppia anteliaampi asennoituminen.

        Luonto tikanpojan puuhun ajaa ja jos ei aja tarttis opetella konstit. :)

        Mikä rakkaudenantaja se on joka rakkaudesta rahastaa. Propagandaa puhua "rakkaudesta" ja ottaa rahaa siitä heti perään.


      • voopotin kirjoitti:

        Luonto tikanpojan puuhun ajaa ja jos ei aja tarttis opetella konstit. :)

        Mikä rakkaudenantaja se on joka rakkaudesta rahastaa. Propagandaa puhua "rakkaudesta" ja ottaa rahaa siitä heti perään.

        Minua on aina kummastuttanut tuon rakkaus sanan käyttö tuossa asiayhteydessä.


      • voopotin kirjoitti:

        Luonto tikanpojan puuhun ajaa ja jos ei aja tarttis opetella konstit. :)

        Mikä rakkaudenantaja se on joka rakkaudesta rahastaa. Propagandaa puhua "rakkaudesta" ja ottaa rahaa siitä heti perään.

        http://www.youtube.com/watch?v=ZybOf_jprv0

        " Hän sai ammatiksi rakkauden, mutta ei tee sitä työksi" eli ei palkkaa.. ;)


      • marjamaat7 kirjoitti:

        Minua on aina kummastuttanut tuon rakkaus sanan käyttö tuossa asiayhteydessä.

        Niin muakin. Mä en sitten millään miellä prostun tekemisiä rakkaudeksi. :)

        Jos mä teen jotain rakkaudesta, mä en rahasta. Eli ei se rakkauteen liity mitenkään. Ihmisten kusetusta.


      • compus sui
        voopotin kirjoitti:

        Mä en maksaisi enkä myisi. :)

        On seksityöläisenkin palkkansa saatava, vaikka Lenita Airisto
        keksi tosi aivopierun: prstituutio loppuu kun se KIELLETÄÄN
        BUAHHAA seksikieltlaki oikke ja mitenkäs onnistuikaan haha
        poliisitkin käyvät bordelleissa lakia rikotaan paraikaa


      • compus sui kirjoitti:

        On seksityöläisenkin palkkansa saatava, vaikka Lenita Airisto
        keksi tosi aivopierun: prstituutio loppuu kun se KIELLETÄÄN
        BUAHHAA seksikieltlaki oikke ja mitenkäs onnistuikaan haha
        poliisitkin käyvät bordelleissa lakia rikotaan paraikaa

        No on, mutta se pysyy edelleen kaukana minusta. :) Ja rakkauden kanssa sillä ei ole osaa eikä arpaa. Koskaan.


    • Nasdaq

      Mä olen kauheen kaukana Zäzziztä.

      Tämä vähän korpeaa. Mutta olen luvannut itselleni olla henkisessä yhteydessä hänen ponnistaviin kätösiinsä.

      • puuttui..

        (naurua mielisaikkulasta) ?


      • Nasdaq
        puuttui.. kirjoitti:

        (naurua mielisaikkulasta) ?

        Ai piru.

        No hitto mitä näistä.


        (pirullista naurua)


    • compus sui

      Tyhmyys on kaukana minusta ja paradoksaalisesti lähellä kun vain tyhmät luuleva minua tyhmäksi

    • Hmmm...

      Typeryys.

    • Varmaan toi ymmärrys värien päälle.

    • Rahan käytäjä:)

      Kiusaaminen ja rahallisuus

      Eli kiusaamista en halua/tee IKINÄ
      Ja... tohon rahallisuuteen en oikein tiedä... aina vaan tuntuu siltä, että on matti kukkarossa:) Kait ne shoppailuun ja elokuviin menee:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe