jotka ovat mahdollisimman kaukana sinusta.
Minusta olisi ällöttävää, jos minut nimettäisiin hyvien tapojen lähettilääksi tai teekulttuurin vaalijaksi.
Nuo nimitykset kohdistuvat Pirkko Arstilaan.
Nimeä joitain juttuja,
25
90
Vastaukset
- Hahmotelma.
Heteroseksi ja äly
Nunnaluostari, aseksuaalisuus. Konservatiivisuus.
Eipä tuu nyt oikeen muuta.Kristinusko, metroseksuaalisuus, materialismi ja kyllä Eu.
Päivi Räsäsen duuni ja sen ajatusmaailma tuo kalseita väreitä. Teekulttuuria ei tietenkään mitenkään eikä ikinä voi yhdistää Arstilaan, koska tee on teetä - ei hömppätaidetta - Kai se haluaa vaan eläkkeensä päälle vähän liksaa höpöttämällä.
Toi Päivi on kaikista kauimpana mun maailmasta.- Nasdaq
Olipa outo ajatus, tai tunnereaktio.
Mä viihdyn Rätsyn tv-haastatteluiden äärellä kuin pieni koira. En ole koskaan tavannut mirriä livessä, mutta olen tuntevinani jotain alkukantaista hänessä, jotain selittämätöntä ja kiehtovaa.
(joo-naurua)
stockmannin hullut päivät,
mur ;PValta uskonnot, päihteet, maksullinen seksi. :)
- murriperkeIe
Pelekääkkö nää, ettei kukkaan ostaisi?
mur murriperkeIe kirjoitti:
Pelekääkkö nää, ettei kukkaan ostaisi?
murEn, mä en vaan tajua miksi seksistä pitäis kenenkään maksaa.
voopotin kirjoitti:
En, mä en vaan tajua miksi seksistä pitäis kenenkään maksaa.
Mä en maksaisi enkä myisi. :)
- Random m
voopotin kirjoitti:
En, mä en vaan tajua miksi seksistä pitäis kenenkään maksaa.
Näin on seksistä ei pitäisi joutua kenenkään maksamaan. Naisten pitäisi oppia anteliaampi asennoituminen.
Random m kirjoitti:
Näin on seksistä ei pitäisi joutua kenenkään maksamaan. Naisten pitäisi oppia anteliaampi asennoituminen.
Luonto tikanpojan puuhun ajaa ja jos ei aja tarttis opetella konstit. :)
Mikä rakkaudenantaja se on joka rakkaudesta rahastaa. Propagandaa puhua "rakkaudesta" ja ottaa rahaa siitä heti perään.voopotin kirjoitti:
Mikä rakkaudenantaja se on joka rakkaudesta rahastaa. Propagandaa puhua "rakkaudesta" ja ottaa rahaa siitä heti perään.Minua on aina kummastuttanut tuon rakkaus sanan käyttö tuossa asiayhteydessä.
voopotin kirjoitti:
Mikä rakkaudenantaja se on joka rakkaudesta rahastaa. Propagandaa puhua "rakkaudesta" ja ottaa rahaa siitä heti perään.http://www.youtube.com/watch?v=ZybOf_jprv0
" Hän sai ammatiksi rakkauden, mutta ei tee sitä työksi" eli ei palkkaa.. ;)marjamaat7 kirjoitti:
Minua on aina kummastuttanut tuon rakkaus sanan käyttö tuossa asiayhteydessä.
Niin muakin. Mä en sitten millään miellä prostun tekemisiä rakkaudeksi. :)
Jos mä teen jotain rakkaudesta, mä en rahasta. Eli ei se rakkauteen liity mitenkään. Ihmisten kusetusta.- compus sui
voopotin kirjoitti:
Mä en maksaisi enkä myisi. :)
On seksityöläisenkin palkkansa saatava, vaikka Lenita Airisto
keksi tosi aivopierun: prstituutio loppuu kun se KIELLETÄÄN
BUAHHAA seksikieltlaki oikke ja mitenkäs onnistuikaan haha
poliisitkin käyvät bordelleissa lakia rikotaan paraikaa compus sui kirjoitti:
On seksityöläisenkin palkkansa saatava, vaikka Lenita Airisto
keksi tosi aivopierun: prstituutio loppuu kun se KIELLETÄÄN
BUAHHAA seksikieltlaki oikke ja mitenkäs onnistuikaan haha
poliisitkin käyvät bordelleissa lakia rikotaan paraikaaNo on, mutta se pysyy edelleen kaukana minusta. :) Ja rakkauden kanssa sillä ei ole osaa eikä arpaa. Koskaan.
- Nasdaq
Mä olen kauheen kaukana Zäzziztä.
Tämä vähän korpeaa. Mutta olen luvannut itselleni olla henkisessä yhteydessä hänen ponnistaviin kätösiinsä.- puuttui..
(naurua mielisaikkulasta) ?
- Nasdaq
puuttui.. kirjoitti:
(naurua mielisaikkulasta) ?
Ai piru.
No hitto mitä näistä.
(pirullista naurua)
- compus sui
Tyhmyys on kaukana minusta ja paradoksaalisesti lähellä kun vain tyhmät luuleva minua tyhmäksi
- Hmmm...
Typeryys.
Varmaan toi ymmärrys värien päälle.
- Rahan käytäjä:)
Kiusaaminen ja rahallisuus
Eli kiusaamista en halua/tee IKINÄ
Ja... tohon rahallisuuteen en oikein tiedä... aina vaan tuntuu siltä, että on matti kukkarossa:) Kait ne shoppailuun ja elokuviin menee:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419