Gimmel hajoaa. Suomen ensimmäinen Popstars -kokoonpano lopettaa toimintansa lokakuiseen jäähyväiskiertueeseen, mutta vielä sitä ennen Jenni Vartiainen, Ushma Karnani ja Susanna Korvala julkaisevat kolmannen albuminsa Pisaroita ja kyyneleitä.
- Viimeisen keikan päivämäärä on vielä vähän auki, mutta lokakuun loppuun mennessä pillit on laitettu pussiin, Jenni Vartiainen vahvistaa.
Ushma aloittaa lähiviikkoina Teatterikorkeakoulun, mutta hänen opiskelemaan lähtönsä ei hajottanut Gimmeliä.
- Lopettamisella ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Se ei ole syy vaan ihan muut asiat. Ushma pyrki teatterikouluun vasta, kun päätös lopettamisesta oli jo tehty.
Gimmel hajoaa
13
1140
Vastaukset
- Huh!
Hyvä Gimmel olikin niin HUONO!
- Jokkeri
..Gimmel... kiitos!
Olitte tosi surkeita, toivottavasti poistutte myös julkisuudesta... äpärät!! - huh!!!
en jää suremaan.
- Turo
Oliko tuo muka joku yllätys?? Sen tiedosti
jos silloin kun ko. bändi pistettiin pystyyn
ettei siitä voi tulla kuin tähdenlento.
Promoottorit ja tuottajat nyhtää teineiltä
rahat ja sitten kun rahan tulo alkaa hiipumaan
ajetaan bändi alas. Luonnollista.- Zakk
Jep, aivan samaa mieltä. Täysin ennalta arvattava juttu. Saman tulee kokemaan Antti Tuisku. Alkuhuuman jälkeen uusia faneja ei tule ja vanhat kasvaa ohi "pikkutyttö-iän". Levy-yhtiöiden pikkutyttöjen rahanpumppaus hiipuu ja bändi lopetetaan. Siinä ero muusikoiden ja tuotteiden välillä. Muusikot jatkavat vaikkei se olisikaan kovin tuottoisaa hommaa, mutta se on elämäntapa. Mutta jos tuote ei myy, sillä ei tee enää mitään.
- vani
Voivittusiishirveetäetnehajoomäenjaksaenää
- lissukka
No niin...Olihan tämä jo ihan arvattavissakin, ei ne tollaset bändit kauvaa kestä. Noin tulee käymään varmaan näille kaikille Antti Tuiskuille sunmuille... Ei Anttikaan varmaan tee musaa, kuin noin pari vuotta enää, ellei sitä ennen hänen teini faninsa ole unohtanut hänet...
Nyt kun tulee se popstars2 (vai oliko popstar2 vai popstars2?). Niin tämänhän ohjelman on tarkoitus luoda yksi poika ja yksi tyttö bändi. Luulen että tästä poika bändistä saattaa tulla kova vastus Antille. Ainakin silloin jos bändissä on joku teini tyttöjen päät huumaava komea adonis. Tämä poika bändi saattaa helposti viedä Antin fanit ja kaikkihan tietää mitä silloin Antille käy....
Ja tuosta gimmelistä vielä. Tämä hajoaminen oli jo aistittavissakin. Vähän aikaa sitten nämä jenni ja susanna olivat huomenta suomessa vieraina. Silloin he sanoivat, että ushma ei ole mukana koska hänellä oli jotakin muuttoon liittyviä menoja. Ushma oli siis muuttamassa helsingistä pois muitten tyttöjen luolta.- kake
Joo, "ANTTI TUISKU HAJOAA" tai "ANTTI TUISKU LOPETETAAN" olis aika hyvä lööppi .,,,
- Geronimo
Jo oli aikakin.
- jena
Eipä se minua haittaa vaikka tämä Suomen eka Popstars-bändi hajoaa. Olen helpottunut, vain... x) Anteeksi jos loukkasi jotakuta, mutta minun on aina sanottava asiani suoraan.... *viheltelee*
- riuskapetteri
että hajoo
- Emely
riuskapetteri kirjoitti:
että hajoo
Joo. Aika surullista. Itse olen aika kova fani. Oli siinä itku herkässä :|
Mutta jokaiselle bändillehän noin käy.
:'(
- Anonyymi
Varmaan joskus tekevät paluun. Lyödäänkö vetoa?
https://www.seiska.fi/kotimaa/tekeeko-gimmel-paluun-jenni-vartiaiselta-jattipaljastus-nrjn-lahetyksessa/1535426
Marraskuun Seiskan juttu tuossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768