Gimmel hajoaa

hops

Gimmel hajoaa. Suomen ensimmäinen Popstars -kokoonpano lopettaa toimintansa lokakuiseen jäähyväiskiertueeseen, mutta vielä sitä ennen Jenni Vartiainen, Ushma Karnani ja Susanna Korvala julkaisevat kolmannen albuminsa Pisaroita ja kyyneleitä.

- Viimeisen keikan päivämäärä on vielä vähän auki, mutta lokakuun loppuun mennessä pillit on laitettu pussiin, Jenni Vartiainen vahvistaa.

Ushma aloittaa lähiviikkoina Teatterikorkeakoulun, mutta hänen opiskelemaan lähtönsä ei hajottanut Gimmeliä.

- Lopettamisella ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Se ei ole syy vaan ihan muut asiat. Ushma pyrki teatterikouluun vasta, kun päätös lopettamisesta oli jo tehty.

13

1350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huh!

      Hyvä Gimmel olikin niin HUONO!

    • Jokkeri

      ..Gimmel... kiitos!
      Olitte tosi surkeita, toivottavasti poistutte myös julkisuudesta... äpärät!!

    • huh!!!

      en jää suremaan.

    • Turo

      Oliko tuo muka joku yllätys?? Sen tiedosti
      jos silloin kun ko. bändi pistettiin pystyyn
      ettei siitä voi tulla kuin tähdenlento.
      Promoottorit ja tuottajat nyhtää teineiltä
      rahat ja sitten kun rahan tulo alkaa hiipumaan
      ajetaan bändi alas. Luonnollista.

      • Zakk

        Jep, aivan samaa mieltä. Täysin ennalta arvattava juttu. Saman tulee kokemaan Antti Tuisku. Alkuhuuman jälkeen uusia faneja ei tule ja vanhat kasvaa ohi "pikkutyttö-iän". Levy-yhtiöiden pikkutyttöjen rahanpumppaus hiipuu ja bändi lopetetaan. Siinä ero muusikoiden ja tuotteiden välillä. Muusikot jatkavat vaikkei se olisikaan kovin tuottoisaa hommaa, mutta se on elämäntapa. Mutta jos tuote ei myy, sillä ei tee enää mitään.


    • vani

      Voivittusiishirveetäetnehajoomäenjaksaenää

    • lissukka

      No niin...Olihan tämä jo ihan arvattavissakin, ei ne tollaset bändit kauvaa kestä. Noin tulee käymään varmaan näille kaikille Antti Tuiskuille sunmuille... Ei Anttikaan varmaan tee musaa, kuin noin pari vuotta enää, ellei sitä ennen hänen teini faninsa ole unohtanut hänet...

      Nyt kun tulee se popstars2 (vai oliko popstar2 vai popstars2?). Niin tämänhän ohjelman on tarkoitus luoda yksi poika ja yksi tyttö bändi. Luulen että tästä poika bändistä saattaa tulla kova vastus Antille. Ainakin silloin jos bändissä on joku teini tyttöjen päät huumaava komea adonis. Tämä poika bändi saattaa helposti viedä Antin fanit ja kaikkihan tietää mitä silloin Antille käy....

      Ja tuosta gimmelistä vielä. Tämä hajoaminen oli jo aistittavissakin. Vähän aikaa sitten nämä jenni ja susanna olivat huomenta suomessa vieraina. Silloin he sanoivat, että ushma ei ole mukana koska hänellä oli jotakin muuttoon liittyviä menoja. Ushma oli siis muuttamassa helsingistä pois muitten tyttöjen luolta.

      • kake

        Joo, "ANTTI TUISKU HAJOAA" tai "ANTTI TUISKU LOPETETAAN" olis aika hyvä lööppi .,,,


    • Geronimo

      Jo oli aikakin.

    • jena

      Eipä se minua haittaa vaikka tämä Suomen eka Popstars-bändi hajoaa. Olen helpottunut, vain... x) Anteeksi jos loukkasi jotakuta, mutta minun on aina sanottava asiani suoraan.... *viheltelee*

      • riuskapetteri

        että hajoo


      • Emely
        riuskapetteri kirjoitti:

        että hajoo

        Joo. Aika surullista. Itse olen aika kova fani. Oli siinä itku herkässä :|
        Mutta jokaiselle bändillehän noin käy.
        :'(


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe