Gimmel hajoaa

hops

Gimmel hajoaa. Suomen ensimmäinen Popstars -kokoonpano lopettaa toimintansa lokakuiseen jäähyväiskiertueeseen, mutta vielä sitä ennen Jenni Vartiainen, Ushma Karnani ja Susanna Korvala julkaisevat kolmannen albuminsa Pisaroita ja kyyneleitä.

- Viimeisen keikan päivämäärä on vielä vähän auki, mutta lokakuun loppuun mennessä pillit on laitettu pussiin, Jenni Vartiainen vahvistaa.

Ushma aloittaa lähiviikkoina Teatterikorkeakoulun, mutta hänen opiskelemaan lähtönsä ei hajottanut Gimmeliä.

- Lopettamisella ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Se ei ole syy vaan ihan muut asiat. Ushma pyrki teatterikouluun vasta, kun päätös lopettamisesta oli jo tehty.

13

1233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huh!

Hyvä Gimmel olikin niin HUONO!

• Jokkeri

..Gimmel... kiitos!
      Olitte tosi surkeita, toivottavasti poistutte myös julkisuudesta... äpärät!!

• huh!!!

en jää suremaan.

• Turo

Oliko tuo muka joku yllätys?? Sen tiedosti
      jos silloin kun ko. bändi pistettiin pystyyn
      ettei siitä voi tulla kuin tähdenlento.
      Promoottorit ja tuottajat nyhtää teineiltä
      rahat ja sitten kun rahan tulo alkaa hiipumaan
      ajetaan bändi alas. Luonnollista.

• Zakk

Jep, aivan samaa mieltä. Täysin ennalta arvattava juttu. Saman tulee kokemaan Antti Tuisku. Alkuhuuman jälkeen uusia faneja ei tule ja vanhat kasvaa ohi "pikkutyttö-iän". Levy-yhtiöiden pikkutyttöjen rahanpumppaus hiipuu ja bändi lopetetaan. Siinä ero muusikoiden ja tuotteiden välillä. Muusikot jatkavat vaikkei se olisikaan kovin tuottoisaa hommaa, mutta se on elämäntapa. Mutta jos tuote ei myy, sillä ei tee enää mitään.

• vani

Voivittusiishirveetäetnehajoomäenjaksaenää

• lissukka

No niin...Olihan tämä jo ihan arvattavissakin, ei ne tollaset bändit kauvaa kestä. Noin tulee käymään varmaan näille kaikille Antti Tuiskuille sunmuille... Ei Anttikaan varmaan tee musaa, kuin noin pari vuotta enää, ellei sitä ennen hänen teini faninsa ole unohtanut hänet...

Nyt kun tulee se popstars2 (vai oliko popstar2 vai popstars2?). Niin tämänhän ohjelman on tarkoitus luoda yksi poika ja yksi tyttö bändi. Luulen että tästä poika bändistä saattaa tulla kova vastus Antille. Ainakin silloin jos bändissä on joku teini tyttöjen päät huumaava komea adonis. Tämä poika bändi saattaa helposti viedä Antin fanit ja kaikkihan tietää mitä silloin Antille käy....

Ja tuosta gimmelistä vielä. Tämä hajoaminen oli jo aistittavissakin. Vähän aikaa sitten nämä jenni ja susanna olivat huomenta suomessa vieraina. Silloin he sanoivat, että ushma ei ole mukana koska hänellä oli jotakin muuttoon liittyviä menoja. Ushma oli siis muuttamassa helsingistä pois muitten tyttöjen luolta.

• kake

Joo, "ANTTI TUISKU HAJOAA" tai "ANTTI TUISKU LOPETETAAN" olis aika hyvä lööppi .,,,

• Geronimo

Jo oli aikakin.

• jena

Eipä se minua haittaa vaikka tämä Suomen eka Popstars-bändi hajoaa. Olen helpottunut, vain... x) Anteeksi jos loukkasi jotakuta, mutta minun on aina sanottava asiani suoraan.... *viheltelee*

• riuskapetteri

että hajoo

• Emely
        riuskapetteri kirjoitti:

että hajoo

Joo. Aika surullista. Itse olen aika kova fani. Oli siinä itku herkässä :|
        Mutta jokaiselle bändillehän noin käy.
        :'(

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4463
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3065
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2958
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2763
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      341
      2685
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2665
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2339
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2085
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      5
      1981
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1703
    Aihe