Tasku-Venus miesten suuri ihanne?

Teltta-Saturnus

Onko miehet mielestänne hienoa, jos nainen on ns. taskuvenus? Eli todella lyhyt ja siro, mutta silti oikeista paikoista muodokas.

Olen itse hyvin raskasrakenteinen nainen, ja minua vaivaa, kun eräs ystäväni on tällainen Tasku-Venus. Hän oikein korostaa aina puheissaan asiaa: "noh, mä nyt vaan satun oleen tällanen tasku-Venus".

On ymmärrettävää, että tosi isot ja rotevat naiset eivät välttämättä ole miesten mielestä parhaita, mutta onko tämä tasku-Venus ns. optimitilanne naisen ulkomuodossa? Kuinka pieni nainen saa olla?

95

6662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määritelmä

      Taskuvenus on varmaankin nainen, joka on 150-160cm pitkä ja painaa VAIN 42-52kg. Painoindeksi on 18.5-20. Jos lyhyt nainen on pukkukka hän ei ole taskuveenus.

      • korjaus

        Korjaan pullukka :D ei pukkukka.


      • Handy-man's

        "Taskuvenus on varmaankin nainen, joka on 150-160cm pitkä ja painaa VAIN 42-52kg."
        Minä kun olen luullut että ne taskuvenukset ovat tuota antamaasi mittaa lyhyempiä.
        En sitten tiedä johtuuko se siitä, että olen perehtynyt melkeinpä enemmän Kaukoidän kauneusihanteisiin kuin kotimaisiin. Siellä tuo 150-160cm on naisilla enemmänkin normipituus ja taskukokoisesta puhutaan vasta sitten, jos nainen on semmoinen 150-140senttinen, tai vielä lyhyempi.
        Joka tapauksessa oma mielitiettyni on about 155 senttiä pitkä, mutten minä ole koskaan häntä minään taskuvenuksena pitänyt.


    • kutkufkuuyf

      Ei näitä tasku-venuksia paljon luonnossa tapaa. Yleensä lyhyt nainen, kun painaa lähemmäs 55-60kg. Teineissä ehkä löytyy Tiedätkö kaverisi painon?.

      • varo mä hyppään

        Oliskohan tässä syytä ilmottautua rariteettikomitealle ;) Onhan se kiva olla harvinaisuus. Terkuin 157/50 ja ihan aikuinen kinkku.


      • kyllikylie

        Eipä haittaa olla teinin mitoissa, 155cm, 46kg ja 31v. Kurvejakin riittää.


      • tasku ja venus
        varo mä hyppään kirjoitti:

        Oliskohan tässä syytä ilmottautua rariteettikomitealle ;) Onhan se kiva olla harvinaisuus. Terkuin 157/50 ja ihan aikuinen kinkku.

        157/46 - ja kurvit taatusti kohdallaan vielä näin yli kolmikymppisenäkin. ;) Korostettu tiimalasi, sanovat. Tietysti kurvittaren mitat ovat vielä dramaattisemmat lyhyessä varressa kuin pidemmässä.

        Mutta että lyhyys ihanne? Oma miesystävä pitää nimenomaan erittäin pitkistä naisista (> 180cm). Hänen mielestään lyhyys on viehättävyydessä miinus ja olenkin kaikkein lyhin hänen tyttöystävistään koskaan.

        Että sillä lailla. Lyhyt taskuvenus ei todellakaan ole kaikkien ihanne.


      • Anonyymi
        tasku ja venus kirjoitti:

        157/46 - ja kurvit taatusti kohdallaan vielä näin yli kolmikymppisenäkin. ;) Korostettu tiimalasi, sanovat. Tietysti kurvittaren mitat ovat vielä dramaattisemmat lyhyessä varressa kuin pidemmässä.

        Mutta että lyhyys ihanne? Oma miesystävä pitää nimenomaan erittäin pitkistä naisista (> 180cm). Hänen mielestään lyhyys on viehättävyydessä miinus ja olenkin kaikkein lyhin hänen tyttöystävistään koskaan.

        Että sillä lailla. Lyhyt taskuvenus ei todellakaan ole kaikkien ihanne.

        MENKÖÖN MIESYSTÄVÄSI HIIVOLAAN, NAISIA EI TAIDA PALJON LÖYTYÄ!!!!!😛


    • Reppu-Hermes

      Minä ainakin tykkään eniten just näistä "tasku-Venuksista" vaikka tuo nimitys on aika hirveä ja suorastaan turn off, jos joku kutsuu itseään tasku-Venukseksi.

    • atwtawe

      Nääh, ei oikein nappaa nämä "taskuvenukset". En osaa selittää mikä siinä on mutta pitemmät vetää yleensä huomioni paremmin esim. baareissa. Tietty jos toinen tyrmäävä mutta lyhyt ja toinen on pitkä mutta ruma niin siinä ei kauaa tarvitse miettiä...

    • dsfasdtgh

      Minun ihanteeni ainakin on täysin päinvastainen. Ei varmaan tasku-venuksiakaan paljoa kiinnosta tällainen 198cm mies, kun tuntuu aina että lyhyet naiset toljottavat niin kuin mitäkin kummajaista. Oma ihanteeni pituudeltaan siinä 175-185cm...

    • Shirelee

      Mitäh?! Kerrankin keskustelu, jossa pidemmistä naisista pitävät eivät hauku meitä pieniä naisia persjalkaisiksi yms. kauniilla kuvailuilla. Mutta aloittajalle haluan sanoa, että älä urhaan murehdi. Kyllä mie ainakin mahdollisesti voisin ihailla kuinka näyttävä olet :) Itse lyhyenä naisena ihailen pitkiä naisia.

      • kjbzdfkjb

        Persjalkaisuudella ei ole mitään tekemistä vartalon pituuden kanssa, vaan vartalon osien mittasuhteiden kanssa. Pitkälläkin voi olla pitkä selkä suhteessa jalkoihin (=persjalkainen) ja lyhyellä voi olla pitkät jalat suhteessa selkään.


    • xdfg

      Osuit naulan kantaan. Mun unelma on saada sellanen n 150-165cm lyhyt hieman muodokas taskuvenus. Itte oon 183cm 90kg ja paino johtunee monipuolisesta urheilusta.

      M20.

    • ...............

      Ei ne lyhyet ole aina siroja, eikä pitkät rotevia... Tiedän montakin reilu 170 cm naista, jotka painaa 50 - 55 kg olematta anorektisen laihoja, he ovat vain siroja (kapeat hartiat ja luustoltaan kapea vartalo, lyhyt selkä, pitkät sääret, pitkät ja kapeat lihakset). Sitten taas tiedän noita alle 160 cm naisia, jotka painaa 60 kg ylöspäin olematta hirveitä läskejä, he ovat vain rotevia (leveät hartiat ja ylipäänsä luustoltaan leveä vartalo, luonnostaan isot ja pyöreät lihakset). Lyhyet naiset eivät myöskään ole aina persejalkaisia tai pitkät pitkäsäärisiä, vaan vartalon mittasuhteet määrää sen... Tosin pitkistä todennäköisemmin löytyy näitä lyhytselkäisiä ja pitkäsäärisiä, mutta aina se ei ole niin... Minusta siro ja mielellään melko pitkäsäärinen nainen on kaunis (jos ruumiinrakenteesta puhutaan), olipa lyhyt tai pitkä, mutta voi myös pitkä ja roteva nainenkin olla kaunis, jos on kauniit kasvot ja hiukset, eikä ole mikään hirveän lihava. Sellaista naista voisi ehkä sanoa näyttäväksi. Sirot ja pienet naiset voivat toisinaan olla harmaita ja huomaamattomia hiirulaisia, jos eivät ole kasvoiltaan oikein minkään näköisiä, eli oikeastaan ne on lähinnä kasvot jotka tekevät naisesta kauniin, ja myös kiva luonne.

      • tarkennusta

        kuinka moni huutaa olevansa anoreksiaa sairastava jos on?? mistä siis voit tietää ettei ko.170cm/50kg sairasta sellaista sairautta? paino ainakin on alipainossa.

        Jos vielä usein kuulee hänen suustaan "oon niin ruma... kaikki vihaa mua... " niin sit voi alkaa jo epäilemään vahvasti että kaikki ei ihan hyvin ole.

        ei saa liikaa korostaa alipainoa täällä koska näitä sivuja lukee myös teini tytöt. jos he ottavat onkeensa täältä että "jaa pitää olla tosi alipainossa ennen kuin kelpaa eikä alipaino tarkoita anoreksiaa.. niin kelpaan vasta kun painoindeksini on 16..nyt oon siis liian lihava kun painoindeksi 22"

        varokaa hiukan niiden provojenkin kanssa sitten koska jotkut voi sen takia sairastua.


    • Bister Mig

      Eilen kauppajonossa edellä oli sellainen about 40 vuotias pieni siro nainen. Minun on vaikea kuvailla sitä kiiman kiehumista, minkä sisälläni koin. Valitettavasti oli rengastettu. Muutoin olisin kyllä heittänyt verkot vesille, vaikka naurettavuuden uhallakin.

      150-155 cm, noin 40 kg - grrrrrrrrrr!

    • jepppp.

      Omat mitat 152cm/44kg ;) Luonnonkaunis pitkähiuksinen blondi ja ruskeat silmät vielä, rinnat kokoa 65F ja muodokas takapuoli, olen todellinen taskuvenus eikö?

      t. lyhyt mutta ylpeä

      • kookas mies

        Just sellainen ton kun sais pulloon..


      • äijistä äijin

        onpa isot tissit..aidot? roikkuuko ne navassa vai kiinteät ja terhakkaat?


    • Tähän saakka olen ollut kiinnostunut vain vain melko pitkistä ja hoikista naisista. Kieltämättä taskuvenukset näyttävät söpöiltä, mutta jotenkin itseni kanssa lähes samanpituinen nainen tuntuu enemmän kumppanilta. Ehkäpä mun pitäisi päästä eroon tuostakin typerästä päähänpinttymästä.

      • minimise

        Tasku-venus kuulostaa sanana vähän myös joltain virtuaaliselta Tamagochi-tytsyltä, joka vedeään taskusta aina tarpeen tullen. Joka tapauksessa naista aika esineellistävä sana.


      • KeskikokoineN
        minimise kirjoitti:

        Tasku-venus kuulostaa sanana vähän myös joltain virtuaaliselta Tamagochi-tytsyltä, joka vedeään taskusta aina tarpeen tullen. Joka tapauksessa naista aika esineellistävä sana.

        Totta, osuit naulan kantaan! Mua on aina ihmetyttänyt, että lyhyet naiset usein itse eniten viljelee tuota nimitystä. En minä ainkaan tahtois määritellä itseäni jollain tuollaisella typerällä ja esineellistävällä sanalla.

        Pitkät naiset harvemmin kuvailee itseään millään termillä, vaikkapa amatsoniksi. Amatsonia ainakin näillä palstoilla käytetään haukkumasanana pitkille yleensä lyhyiden naisten toimesta, vaikka voisihan sen ymmärtää positiivisestikin.

        Onhan ne mytologiassa pelottavia, mutta kun aattelee jotain hurjaa naissoturia, niin vau! Ennemmin itse olisin vahva ja vähän pelottavakin josta vain vahvimmat ja itsevarmimmat miehet kiinnostuu, kuin joku taskussa elelevä seksilelu, mikälie... Sellainen tasku-venuksesta tulee mieleen, joku fleshlight tyyppinen tekovagina. Anteeksi nyt kauheesti, mutta tuskin olen ainut jolla tulee tuollaisia mielleyhtymiä! :D

        Ei ne lyhyetkään naiset kuitenkaan aina ole mitään pikku fleshlightejä, vaan kyllä heistäkin löytyy vahvoja ja vähän pelottavia esim. Madonna, ja pitkistä taas löytyy herkkiä ja söpöjä keijukaismaisia esim. Miranda Kerr. Onneksi pituus ei määrittele ihmistä, vaan me kaikki ollaan paljon muutakin.


      • 970+
        KeskikokoineN kirjoitti:

        Totta, osuit naulan kantaan! Mua on aina ihmetyttänyt, että lyhyet naiset usein itse eniten viljelee tuota nimitystä. En minä ainkaan tahtois määritellä itseäni jollain tuollaisella typerällä ja esineellistävällä sanalla.

        Pitkät naiset harvemmin kuvailee itseään millään termillä, vaikkapa amatsoniksi. Amatsonia ainakin näillä palstoilla käytetään haukkumasanana pitkille yleensä lyhyiden naisten toimesta, vaikka voisihan sen ymmärtää positiivisestikin.

        Onhan ne mytologiassa pelottavia, mutta kun aattelee jotain hurjaa naissoturia, niin vau! Ennemmin itse olisin vahva ja vähän pelottavakin josta vain vahvimmat ja itsevarmimmat miehet kiinnostuu, kuin joku taskussa elelevä seksilelu, mikälie... Sellainen tasku-venuksesta tulee mieleen, joku fleshlight tyyppinen tekovagina. Anteeksi nyt kauheesti, mutta tuskin olen ainut jolla tulee tuollaisia mielleyhtymiä! :D

        Ei ne lyhyetkään naiset kuitenkaan aina ole mitään pikku fleshlightejä, vaan kyllä heistäkin löytyy vahvoja ja vähän pelottavia esim. Madonna, ja pitkistä taas löytyy herkkiä ja söpöjä keijukaismaisia esim. Miranda Kerr. Onneksi pituus ei määrittele ihmistä, vaan me kaikki ollaan paljon muutakin.

        Pitkät naiset nimittävät itseään usein gasellimaisiksi, en minä kyllä mikään sorkkaeläin haluaisi olla :D


      • KeskikokoineN
        970+ kirjoitti:

        Pitkät naiset nimittävät itseään usein gasellimaisiksi, en minä kyllä mikään sorkkaeläin haluaisi olla :D

        No joo, tuo on ehkä yleisin nimitys, mitä pitkät naiset itsestään käyttävät, mutta ei aina. Ehkä jotkut Miranda Kerr -tyyliset hoikat ja sirot voi käyttää tuota nimeä, mutta joku uhkeampi pitkä nainen ei, eikä varmaan käytäkään. Lyhyet taas sanoo olevansa poikkeuksetta tasku-venuksia, vaikka olisivat todellisuudessa mitä tahansa pönäkköjä matameja.

        En minäkään haluaisi olla mikään sorkkaeläin, mutta mieluummin sellainen kuin tasku-venus. Gasellista sentään tulee mieleen kaunis ja viehättävä eläin, isot silmät, kaunis liike ja pitkät sorjat koivet eli sääret. Tasku-venuksesta tosiaan taas joku pocket rocket tai fleshlight, jotka on molemmat itsetyydytysvälineitä! Gaselli on sentään elollinen olento, jolla on oma tahto.

        Ei kai kukaan nainen halua olla mikään "runkku -hanska"! :D En ainakaan minä. No en halua olla, enkä ole sorkkaeläinkään, vaan kuten nimimerkistä voi päätellä, jotain siltä väliltä eli keskimittainen ja -kokoinen.


    • vcxvxcvcxvcx

      Kyllä pienikokoisuus lisää naisen söpöyttä, mutta en osaa sanoa onko se kuitenkaan ihanteellinen ominaisuus. Onhan pienestä koosta toisinaan myös haittaa ihan käytännön tilanteissa.

    • Jopipii

      Kaverin sisko on 160/45 ja näyttää ihan keskitysleiriltä karanneelta. Ei ole kyllä mitään seksikästä tuollaisessa. Kai niitä on sitten muodokkaitakin tuon kokoisia, mutta on kyllä kamalan näköistä, jos nainen näyttää kropastaan pikkupojalta...

    • nainen 24v

      Joo se on ihanne. Itse olen 168/58kg, koen itseni liian pitkäksi. Mies on 184cm eli toki häneen verrattuna olen "pieni" mutta pituutta saisi silti olla 10cm pois. En oikeastaan välittäisi vaikka olisin hieman pullukkakin, jos saisin olla lyhyt.
      Saisi myös käyttää korkkareita.. Nyt kun pitää löytää seksikkäitä/kivoja kenkiä joissa ei ole korkoa, vaikeampaa.

      • korkkarit jalkaan

        Olet mieheesi verrattuna 16cm lyhyempi ja et siltikään viitsi käyttää korkkareita. WTF! Korkkareita voi hyvin käyttää vaikka pituusero olis 6-10cm! Vaikka sitten 2-5cm korkoja. Joko sulla tai miehelläs on paha alemmuuskompleksi, jos ette tuossakaan pituuserossa kestä korkkareita.


    • popopop

      Olen 180 senttinen mies ja ihanne naiseni on 145 senttinen. Makuasioita. Suurimmalle osalle löytyy ottaja.

    • miemies

      mie oon 197 senttinen mies. Kerran seurustelin "taskuvenuksen" kans
      parikin vuotta.
      Sanotaanko, että tuosta pituuserosta oli seksissä enemmänkin haittaa kuin hyötyä. Onhan se söpö mutta mukavempaa on nykyisen 174 senttisen vaimokkeen kans.

    • Taskari

      Mä taidan olla tuommoinen tasku-venus. (155cm/46kg).

      Olen seurustellut mm. 163cm / 175cm / 188cm ja 198cm miesten kanssa. Nykyinen mieheni on 173cm. Eli vaikka olen pieni, niin olen kyllä kaiken pituisille kelvannut :)

    • faktaa faktaa

      Pienet naiset on parhaita. Pitkä nainen kun kerää massaa niin hänestä tulee hevosen kokoinen.

      • 569

        Heh. Tosin pienessä varressa ylimääräiset kilot näkyvät heti, itsekin saan olla tarkkana, ettei painoa kerry liikaa.
        Tällä hetkellä pyrin pitämään painoni 40 kilossa, välillä paino hujahti 49kg, mikä oli jo aivan liikaa näin lyhyelle.


    • Haluan kivan ihmisen

      Minulle kelpaa hyväluonteinen ja älykkyydeltään keskitasoinen nainen kokoon ja muotoon isommin katsomatta. Kauniista kasvoista plussaa, mutta rumempikin kelpaa jos muut ominaisuudet kompensoivat.

      Taskuvenukset on kyllä södejä, mutta monesti turhan kipakkaluonteisia ja huumorintajuttomia.

    • Mä olen taskuvenus

      153cm 88kg ja olen ihanan pehmeä taskuvenus.

    • pienien fani

      No olen itse 172/68 mies, joten pieniä naisia tulee katseltua. Eipä nuo yli 170-senttiset tai yli 70-kiloisen näköiset edes minua mitenkään noteeraa.

    • Kaarim

      Onko kusumus kompa? eihan pieni voi olla suuri?

      "Tasku-Venus miesten suuri ihanne? "

    • Venus ilman taskuja

      Kyllä niillekin varmasti ihailijansa on. Mutta niinpä on kyllä muillekin naistyypeille. Tiimalasivartaloani ja pitkiä hoikkia jalkojani en vaihtaisi kyllä mihinkään.
      Olkaamme tyytyväisiä itseemme sellaisina kuin olemme.

      Ei ole mitään järkeä täällä kysellä onko miesten suuri ihanne. Kyllä sen todellisessa elämässä huomaa, onko kysyntää vai ei.

      • Aito mies

        Tiimalasi on niiiiin hot! Ai ai, sellaisessa silmä lepää ;) Ja sopii hyvin yhteen tälläisen hiukan lihaksikkaamman miehen kanssa...


      • Anonyymi

        KELPAIS JA VIELÄPÄ PUNATUKKAINEN


    • Urosmies 197 cm

      Minä olen 197 cm pitkä ja pidän toki kaikenmittaisista naisista, mutta aivan eritoten pienistä ja siroista naisista.

      - Pieni ja siro herättää suojelusvietin.
      - Pieni ja siro on niin erilainen kuin mies
      - Pientä ja siroa voi kieputella sängyssä mielin määrin.
      - Pieni, siro nainen ja iso, vahva mies on visuaalisesti hyvin seksikäs yhdistelmä.

      • No hyvää- päivää

        Pelleltähän tuollainen kokoero näyttää!
        Jättija kääpiö?
        Majakka ja perävaunu?


      • Naisten suojelu ja Hah

        Älkää puhuko naisten suojelemisesta. Te ette naisia kuitenkaan mitenkään suojele. Tämä on se totuus.


      • pitkä ja heikko
        Naisten suojelu ja Hah kirjoitti:

        Älkää puhuko naisten suojelemisesta. Te ette naisia kuitenkaan mitenkään suojele. Tämä on se totuus.

        Niin, tämä suojelusnäkökulma tuodaan usein esiin. Olisi kiva kuulla, miten miehet käytännössä naistaan suojelevat. Eniten minua kiinnostaa, miksi lyhyt nainen tarvitsee enemmän suojelua kuin pitkä, ja miksi lyhyt nainen on otollisempi suojeltava? Miltä tai keneltä naista suojellaan?

        Mikä esimerkiksi minun 175 cm pituudessa tekee sen, etten oletettavasti tarvitse suojelua? Olenko niin huikean pelottava, ettei kukaan koskaan uskaltaisi harkitakaan kimppuuni hyökkäämistä? Kohtaako väkivalta vain pienikokoisia naisia (jos tällä suojelusasialla ylipäätään tarkoitetaan nimenomaan väkivallalta suojelua)?

        Todella toivoisin, että joku vastaisi ja yrittäisi valottaa minulle tätä usein pohtimaani asiaa.


      • 0202
        pitkä ja heikko kirjoitti:

        Niin, tämä suojelusnäkökulma tuodaan usein esiin. Olisi kiva kuulla, miten miehet käytännössä naistaan suojelevat. Eniten minua kiinnostaa, miksi lyhyt nainen tarvitsee enemmän suojelua kuin pitkä, ja miksi lyhyt nainen on otollisempi suojeltava? Miltä tai keneltä naista suojellaan?

        Mikä esimerkiksi minun 175 cm pituudessa tekee sen, etten oletettavasti tarvitse suojelua? Olenko niin huikean pelottava, ettei kukaan koskaan uskaltaisi harkitakaan kimppuuni hyökkäämistä? Kohtaako väkivalta vain pienikokoisia naisia (jos tällä suojelusasialla ylipäätään tarkoitetaan nimenomaan väkivallalta suojelua)?

        Todella toivoisin, että joku vastaisi ja yrittäisi valottaa minulle tätä usein pohtimaani asiaa.

        Onhan se huomattavasti helpompaa hyökätä 150 cm/45kg, kuin 175/60kg kimppuun. Ei tarvitse muuta kuin nostaa syliin ja kantaa pois.
        Minua ovat tuntemattomat miehet nostelleet ilmaan kun olen kävellyt ohi, puristelleet perseestä ynnä muuta kivaa... Jotenkin miehet ajattelevat, että pientä naista saa kohdella miten vain, joten kyllä, lyhyt tarvitsee enemmän suojelua.
        Väkivaltaa en ole itse onneksi kohdannut, enimmäkseen juuri nuita känniääliöiden ahdisteluja.


      • Naisten suojelu ja Hah kirjoitti:

        Älkää puhuko naisten suojelemisesta. Te ette naisia kuitenkaan mitenkään suojele. Tämä on se totuus.

        "Te ette naisia kuitenkaan mitenkään suojele"

        -Kyllä ainakin itse on tullut useaankin otteeseen omaa sen hetkistä kumppania suojeltua vuosien mittaan.

        Pitäisin vähintäänkin outona sellaista "miestä" joka ei naistaan/perhettään suojele keinolla millä hyvänsä.


      • Vahva nainen
        0202 kirjoitti:

        Onhan se huomattavasti helpompaa hyökätä 150 cm/45kg, kuin 175/60kg kimppuun. Ei tarvitse muuta kuin nostaa syliin ja kantaa pois.
        Minua ovat tuntemattomat miehet nostelleet ilmaan kun olen kävellyt ohi, puristelleet perseestä ynnä muuta kivaa... Jotenkin miehet ajattelevat, että pientä naista saa kohdella miten vain, joten kyllä, lyhyt tarvitsee enemmän suojelua.
        Väkivaltaa en ole itse onneksi kohdannut, enimmäkseen juuri nuita känniääliöiden ahdisteluja.

        Eipä ole mun isoihin tisseihin ja pyöreään perseeseen kiinni käyty, ei ole nosteltu ilmaan jne. vaikka olen 148 cm "pitkä" ja 40 kg "painava" nainen.

        Itseä inhottaa tuo suojelemisesta hokeminen ja erityisesti se että lyhyet naiset usein itsekin tuo tuota esiin että kaipaa niin kovasti suojelua, ihan kuin tässä oltaisiin jotenkin henkisestikin vajaamittaisia! Sinä ja muutama muu ehkä olette, mutta minä en, ja sillä sun henkisellä vajaamittaisuudella ei ole mitään tekemistä sun pituutes kanssa, olisit sellainen vaikka sulta löytyis mittaa 2 metriä.

        Ja myös tuon yhden tietyn tyypin hokeminen kuinka lyhyttä naista on helppo pyöritellä sängyssä on todella uskomattoman vastenmielistä. Tosiaan tulee tuollaisesta mieleen ettei pidetä edes ihmisenä ja on vaan joku itsetyydytysväline jollekin urpolle, niin kuin tuolla aiemmin joku sanoi että tasku-venuksesta tulee mieleen joku seksilelu.

        Sulle sellainen neuvo, että pienikin nainen voi mäjäyttää laukulla päähän, lyödä, potkia, raapia ja huutaa, jos joku käsiksi käy. Ihan noin vastaisuuden varalle, kun sulle tuota ahdistelua niin tuntuu sattuvan ja tapahtuvan...

        Kannattaisko vähän miettiä missä liikkuu, millaisessa seurassa ja onko kovinkin hutsahtavat kuteet päällä. Ei sillä että se oikeuttaisi raiskaukseen tai käpälöintiin, mutta jotenkin tulee tunne, että haet tietynlaista huomiota, jos julkisilla paikoilla suhun käydään käsiksi.

        Mulle ei ole koskaan sattunut tuollaista, enkä tunne ketään muutakaan lyhyttä naista, jolle tuollaista olisi tapahunut. Sen sijaan yhden 180 cm bimbon tiedän, jolla on aina tissivako ja persevako esillä ja kulkee huoran näköisenä joka paikassa, häntä on puristeltu ja vedetty syliin istumaan jne. Varmaan sinäkin sitten näytät lähinnä huoralta.


      • Outoja riittää
        TheOne kirjoitti:

        "Te ette naisia kuitenkaan mitenkään suojele"

        -Kyllä ainakin itse on tullut useaankin otteeseen omaa sen hetkistä kumppania suojeltua vuosien mittaan.

        Pitäisin vähintäänkin outona sellaista "miestä" joka ei naistaan/perhettään suojele keinolla millä hyvänsä.

        Tunnen näitä outoja miehiä. Itseasiassa kukaan muu paitsi yksi, tuntemani mies ei olisi valmis suojelemaan minua tai ilmeisesti ketään muutakaan naista. Joskus näitä juttuja olen puoliksi leikilläni miehiltä kysellyt, entisiltä poikaystäviltä, kavereilta ja tutuilta. 21 vastasi ei ja vain 1 todella lyhyt mies sanoi että yrittäisi ainakin suojella.

        Sanottakoon nyt vielä se että hyvin erilaisia miehiä kaikki.


      • Outoja riittää kirjoitti:

        Tunnen näitä outoja miehiä. Itseasiassa kukaan muu paitsi yksi, tuntemani mies ei olisi valmis suojelemaan minua tai ilmeisesti ketään muutakaan naista. Joskus näitä juttuja olen puoliksi leikilläni miehiltä kysellyt, entisiltä poikaystäviltä, kavereilta ja tutuilta. 21 vastasi ei ja vain 1 todella lyhyt mies sanoi että yrittäisi ainakin suojella.

        Sanottakoon nyt vielä se että hyvin erilaisia miehiä kaikki.

        Oudossa seurassa liikut...

        Omassa tuttava ja kaveripiirissäni ei ole ainuttakaan miestä, joka ei tarpeen tullen suojelisi naistaan ja perhettään. Olipa sitten kehonrakenne tai miehen ikä mikä hyvänsä...


      • 169senttiä
        0202 kirjoitti:

        Onhan se huomattavasti helpompaa hyökätä 150 cm/45kg, kuin 175/60kg kimppuun. Ei tarvitse muuta kuin nostaa syliin ja kantaa pois.
        Minua ovat tuntemattomat miehet nostelleet ilmaan kun olen kävellyt ohi, puristelleet perseestä ynnä muuta kivaa... Jotenkin miehet ajattelevat, että pientä naista saa kohdella miten vain, joten kyllä, lyhyt tarvitsee enemmän suojelua.
        Väkivaltaa en ole itse onneksi kohdannut, enimmäkseen juuri nuita känniääliöiden ahdisteluja.

        Vai niin väität, nimimerkki 0202.

        Olen elämässäni joutunut kokemaan myös paljon perseestä puristeluja ja muuta ahdistelua ja jopa väkivaltaa. Ja koska olen niin herkkä ja arka, niin en osaa edes puolustaa itseäni. Menen jotenkin niin lukkoon/ paniikkiin että en pysty väkivalta tilanteessa muuten reagoimaan kuin huutamaan.

        Sen sijaan kavereitani kukaan ei ole koskaan ahdistellut, ei niitä pitkiä, eikä niitä lyhyitä.

        Eli eiköhän se ole kiinni jostain muusta kuin pituudesta.

        Kyllä siis tälläinen normaali pituinen tarvitsisi myös suojelua.


      • Outoja riittää
        TheOne kirjoitti:

        Oudossa seurassa liikut...

        Omassa tuttava ja kaveripiirissäni ei ole ainuttakaan miestä, joka ei tarpeen tullen suojelisi naistaan ja perhettään. Olipa sitten kehonrakenne tai miehen ikä mikä hyvänsä...

        Näillä miehillä ainoa yhdistävä tekijä on ollut se että he eivät ole mitään tappelija-tyyppejä. Muuta yhteistä ei ole.

        Ei ollut kysymys perheen, esim. omien lastensuojelusta, vaan pelkästään naisten.

        Mistä tiedät että kaverisi suojelisivat naisiaan? Oletko kysynyt? Kysy joskus, saatat yllättyä.


      • Outoja riittää kirjoitti:

        Näillä miehillä ainoa yhdistävä tekijä on ollut se että he eivät ole mitään tappelija-tyyppejä. Muuta yhteistä ei ole.

        Ei ollut kysymys perheen, esim. omien lastensuojelusta, vaan pelkästään naisten.

        Mistä tiedät että kaverisi suojelisivat naisiaan? Oletko kysynyt? Kysy joskus, saatat yllättyä.

        "vaan pelkästään naisten."

        -Eikös ne naiset kuulu perheeseen..?! Ainakin meilläpäin kuuluu ja siten suojellaan automaattisesti.


        "Mistä tiedät että kaverisi suojelisivat naisiaan? Oletko kysynyt?"

        -Asiasta on puhuttu ja joitain kertoja tilanne on jopa tullut todistettua. Eli tämä on ihan faktaa ei teoriaa/puhetta.
        Tarvittaessa naista on puolustettu voimakeinoin kun tilanne on niin vaatinut.


      • Outoja riittää
        TheOne kirjoitti:

        "vaan pelkästään naisten."

        -Eikös ne naiset kuulu perheeseen..?! Ainakin meilläpäin kuuluu ja siten suojellaan automaattisesti.


        "Mistä tiedät että kaverisi suojelisivat naisiaan? Oletko kysynyt?"

        -Asiasta on puhuttu ja joitain kertoja tilanne on jopa tullut todistettua. Eli tämä on ihan faktaa ei teoriaa/puhetta.
        Tarvittaessa naista on puolustettu voimakeinoin kun tilanne on niin vaatinut.

        Niin viittasin nyt siihen kun yksi isä sanoi että suojelisi lapsiaan oman henkensäkin uhalla, mutta ketään naista hän ei suojelisi paitsi tytärtään ja omaa äitiään (ja siis hän ei suojelisi edes lastensa äitiä).

        Mutta siis jos tuo on totta mitä sanoit, niin vau. Vaikka onhan noita hienoja miehiä olemassa, vaikka aika harvinaisia helmiä taitaa olla.

        Yleensä ne parhaat miehet on varattuja.

        Kyllä kelpaisi minullekin, vaan eipä ole vastaan vielä tullut. Ja eipä kai niitä omalla tuurilla vastaan tulekaan.


      • Outoja riittää kirjoitti:

        Niin viittasin nyt siihen kun yksi isä sanoi että suojelisi lapsiaan oman henkensäkin uhalla, mutta ketään naista hän ei suojelisi paitsi tytärtään ja omaa äitiään (ja siis hän ei suojelisi edes lastensa äitiä).

        Mutta siis jos tuo on totta mitä sanoit, niin vau. Vaikka onhan noita hienoja miehiä olemassa, vaikka aika harvinaisia helmiä taitaa olla.

        Yleensä ne parhaat miehet on varattuja.

        Kyllä kelpaisi minullekin, vaan eipä ole vastaan vielä tullut. Ja eipä kai niitä omalla tuurilla vastaan tulekaan.

        Ei tuo nyt niin harvinaista voi olla...
        Olen tavannut lukemattomia miehiä, jotka antaisivat henkensä suojellessaan naistaan ja perhettään.
        Ja ennen kuin kukaan alkaa vetämään mitään hätiköityjä johtopäätöksiä, ni kyseisiä miehiä olen tuntenut usealta eri elämänsaralta..aina insinööristä poliisiin...ettei voi edes yleistää sen olevan vain tietyn ammattiryhmän edustajien ominaispiirre.

        Sulla on vaan ollut poikkeuksellisen huono tuuri. Suomalaisen miehen perusluonteeseen kun kuuluu pikemminkin liika naisen suojelu kuin toisinpäin.


      • Outoja riittää
        TheOne kirjoitti:

        Ei tuo nyt niin harvinaista voi olla...
        Olen tavannut lukemattomia miehiä, jotka antaisivat henkensä suojellessaan naistaan ja perhettään.
        Ja ennen kuin kukaan alkaa vetämään mitään hätiköityjä johtopäätöksiä, ni kyseisiä miehiä olen tuntenut usealta eri elämänsaralta..aina insinööristä poliisiin...ettei voi edes yleistää sen olevan vain tietyn ammattiryhmän edustajien ominaispiirre.

        Sulla on vaan ollut poikkeuksellisen huono tuuri. Suomalaisen miehen perusluonteeseen kun kuuluu pikemminkin liika naisen suojelu kuin toisinpäin.

        Insinööristä poliisiin... Jaaha nyt selvisi. Ne miehet joilta olen kysellyt niin he ovat rakennusmiehiä, tehdastyöläisiä, rekkakuskeja taksikuskeja ja muutama pitkäaikaistyötön.

        Eipä se sitten ihme kun ei löydy hyvää miestä. Ne hyvät kun ovat aivan eri yhteiskunta-luokasta.


      • Outoja riittää kirjoitti:

        Insinööristä poliisiin... Jaaha nyt selvisi. Ne miehet joilta olen kysellyt niin he ovat rakennusmiehiä, tehdastyöläisiä, rekkakuskeja taksikuskeja ja muutama pitkäaikaistyötön.

        Eipä se sitten ihme kun ei löydy hyvää miestä. Ne hyvät kun ovat aivan eri yhteiskunta-luokasta.

        Kyllä siihen kuvailemaani porukkaan on useampikin raksamies ja rekkakuski myös mahtunut.

        Että ei se nyt tälläkään selity..

        Ja miten poliisin yhteiskuntaluokka eroaa rakennusmiehestä tai taksikuskista..?! Ihan perusduunareita kaikki.
        En nyt edes tuota insinööriä millekkään jalulstalle nostaisi.. X)

        Ja menenpä vielä niin pitkälle etten edes niputtaisi kaikkia pitkäaikaistyöttömiä saman lipun alle.

        Ihmiset (sukupuoleen katsomatta) ovat yksilöitä..pelkän työn/ammatin perusteella ei voi tehdä mitään kaikenkattavaa yleispätevää luonnediagnoosia.. ;)


      • Outoja riittää
        TheOne kirjoitti:

        Kyllä siihen kuvailemaani porukkaan on useampikin raksamies ja rekkakuski myös mahtunut.

        Että ei se nyt tälläkään selity..

        Ja miten poliisin yhteiskuntaluokka eroaa rakennusmiehestä tai taksikuskista..?! Ihan perusduunareita kaikki.
        En nyt edes tuota insinööriä millekkään jalulstalle nostaisi.. X)

        Ja menenpä vielä niin pitkälle etten edes niputtaisi kaikkia pitkäaikaistyöttömiä saman lipun alle.

        Ihmiset (sukupuoleen katsomatta) ovat yksilöitä..pelkän työn/ammatin perusteella ei voi tehdä mitään kaikenkattavaa yleispätevää luonnediagnoosia.. ;)

        Koulutuksen perusteella poliisilla ja rekkakuskilla on eroa. Ja palkkapussi on varmaan hieman eri kokoinen, luulisin ainakin. No ei sillä ole asian kannalta mitään merkitystä.

        Ehkä sitten kaikki miespuoliset tuttuni, kaverini ja ex-miesystäväni ovat kaikki ei-niin-hyviä-miehiä.

        Olisi omakin toiveeni löytää sellainen helmi mieheksi. Mutta ehkä ne kaikki hyvät ovat varattuja tai ainakin heillä on varmasti paljon tarjokkaita.

        Voi voi, siihen hävisi sitten meikäläisen mahdollisuudet löytää hyvä mies. Ei voi mitään.


      • Outoja riittää kirjoitti:

        Koulutuksen perusteella poliisilla ja rekkakuskilla on eroa. Ja palkkapussi on varmaan hieman eri kokoinen, luulisin ainakin. No ei sillä ole asian kannalta mitään merkitystä.

        Ehkä sitten kaikki miespuoliset tuttuni, kaverini ja ex-miesystäväni ovat kaikki ei-niin-hyviä-miehiä.

        Olisi omakin toiveeni löytää sellainen helmi mieheksi. Mutta ehkä ne kaikki hyvät ovat varattuja tai ainakin heillä on varmasti paljon tarjokkaita.

        Voi voi, siihen hävisi sitten meikäläisen mahdollisuudet löytää hyvä mies. Ei voi mitään.

        Tuntemani rekkakuskit (ajavat myös ulkomaille) tienaavat mennen tullen enemmän kuin esim vanhempi konstaapeli. Poliisien palkat ovat muutenkin täysin naurettavat..vielä kun suhteuttaa sen siihen tehtävään työhön..

        " Olisi omakin toiveeni löytää sellainen helmi mieheksi."

        -Varmasti kaikin puolin mahdollinen ja realistinen tavoite. =)

        "Mutta ehkä ne kaikki hyvät ovat varattuja tai ainakin heillä on varmasti paljon tarjokkaita."

        -Klisee joka ihan prosentuaalisesti ja tilastollisesti ajatellen on täysi mahdottomuus.. ;)


      • 0202
        Vahva nainen kirjoitti:

        Eipä ole mun isoihin tisseihin ja pyöreään perseeseen kiinni käyty, ei ole nosteltu ilmaan jne. vaikka olen 148 cm "pitkä" ja 40 kg "painava" nainen.

        Itseä inhottaa tuo suojelemisesta hokeminen ja erityisesti se että lyhyet naiset usein itsekin tuo tuota esiin että kaipaa niin kovasti suojelua, ihan kuin tässä oltaisiin jotenkin henkisestikin vajaamittaisia! Sinä ja muutama muu ehkä olette, mutta minä en, ja sillä sun henkisellä vajaamittaisuudella ei ole mitään tekemistä sun pituutes kanssa, olisit sellainen vaikka sulta löytyis mittaa 2 metriä.

        Ja myös tuon yhden tietyn tyypin hokeminen kuinka lyhyttä naista on helppo pyöritellä sängyssä on todella uskomattoman vastenmielistä. Tosiaan tulee tuollaisesta mieleen ettei pidetä edes ihmisenä ja on vaan joku itsetyydytysväline jollekin urpolle, niin kuin tuolla aiemmin joku sanoi että tasku-venuksesta tulee mieleen joku seksilelu.

        Sulle sellainen neuvo, että pienikin nainen voi mäjäyttää laukulla päähän, lyödä, potkia, raapia ja huutaa, jos joku käsiksi käy. Ihan noin vastaisuuden varalle, kun sulle tuota ahdistelua niin tuntuu sattuvan ja tapahtuvan...

        Kannattaisko vähän miettiä missä liikkuu, millaisessa seurassa ja onko kovinkin hutsahtavat kuteet päällä. Ei sillä että se oikeuttaisi raiskaukseen tai käpälöintiin, mutta jotenkin tulee tunne, että haet tietynlaista huomiota, jos julkisilla paikoilla suhun käydään käsiksi.

        Mulle ei ole koskaan sattunut tuollaista, enkä tunne ketään muutakaan lyhyttä naista, jolle tuollaista olisi tapahunut. Sen sijaan yhden 180 cm bimbon tiedän, jolla on aina tissivako ja persevako esillä ja kulkee huoran näköisenä joka paikassa, häntä on puristeltu ja vedetty syliin istumaan jne. Varmaan sinäkin sitten näytät lähinnä huoralta.

        Se,että sinulle taikka tutuillesi ei ole tapahtunut koskaan mitään tuollaista, ei tarkoita, ettikö jollekkin olisi. Ajatteletko, ettei naisia koskaan raiskata, jos sinulle/tutuillesi ei ole niin käynyt?
        Muutenkin kuulostat siltä, että pituutesi on sinulle ongelma, kun pitää noin äkäisesti hyökätä. Ja missä sanoin, että ahdistelua tapahtuu vähän väliä? Nosteluita on tapahtunut muutaman kerran ja samoin puristeluja, mutta aika montaa muutakin naista puristellaan baareissa.
        Ja muuten, olen lyönyt jokaista miestä, joka on erehtynyt ahdistelemaan, toista kertaa ei yritä samaa. Jos luulit, että annan asian, vain olla ja kikattelen, niin luulit väärin.
        Vahvuus ei ole sitä, että aina yrittää pärjätä yksin, vaan sitä, että osaa pyytää apua. Nuorempana en koskaan pyydellyt keneltäkään apua, vaikka olisi ollut tarvettakin.
        Ja kuka ihminen haukkuu toista huoran näköiseksi, pelkän tekstin perusteella :D Tai sanoo, että liikkuu huonossa seurassa? Ja muuten, puhuin känniääliöiden puristeluista ja sinä oletat, että minua puristellaan jokaisessa julkisessa paikassa. Juu, kaupan kassajonot ne onki pahimpia, niin ja pankkijonot, aina joku puristelemassa.
        Ai, niin, en pukeudu paljastavasti, koska jokin verran on leikkausarpia kehossa, että mieluummin peitän ne. Ja henkisesti olen sinua paljon edellä, mieleeni ei tulisi koskaan haukkua ketään huoraksi,varsinkaan kun ei tunne ihmistä.
        Kasva aikuiseksi.


      • Isomiesisokalu
        TheOne kirjoitti:

        Tuntemani rekkakuskit (ajavat myös ulkomaille) tienaavat mennen tullen enemmän kuin esim vanhempi konstaapeli. Poliisien palkat ovat muutenkin täysin naurettavat..vielä kun suhteuttaa sen siihen tehtävään työhön..

        " Olisi omakin toiveeni löytää sellainen helmi mieheksi."

        -Varmasti kaikin puolin mahdollinen ja realistinen tavoite. =)

        "Mutta ehkä ne kaikki hyvät ovat varattuja tai ainakin heillä on varmasti paljon tarjokkaita."

        -Klisee joka ihan prosentuaalisesti ja tilastollisesti ajatellen on täysi mahdottomuus.. ;)

        Hahahahhhaaaaa

        Tämä suppeneva ketju on niin itsensäpaljastava. Alunperin juttu olisi siis taskuvenuksista, mutta sitten ilmiselvästi joku keskenkasvuinen metriheikki uroksetar veti herneen nenään ja esiintyy nyt pienenä äkäisenä naisena.

        :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Outoja riittää
        Isomiesisokalu kirjoitti:

        Hahahahhhaaaaa

        Tämä suppeneva ketju on niin itsensäpaljastava. Alunperin juttu olisi siis taskuvenuksista, mutta sitten ilmiselvästi joku keskenkasvuinen metriheikki uroksetar veti herneen nenään ja esiintyy nyt pienenä äkäisenä naisena.

        :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Jos minuun viittasit, niin en ole sanonut olevani lyhyt.
        Enkä edes haluaisi olla lyhyempi, enkä pidempi.

        Olen normaalipituinen nainen ja hyvin naisellinen. Täysin tyytyväinen itseeni.

        Aihe mistä keskustelua kävimme oli naisten suojelu. Ja ihmettelin sitä kun en ole ikinä ennen kuullutkaan miehestä joka suojelee naisia. Käsitätkö?


    • love em...

      Mun naisihanne on aina ollut melko lyhyt (alle 165 cm) ja vähän pyöreä. Oon itse about 175 cm pitkä ja haluan että nainen on mua lyhyempi. Ja jotenkin lyhyet naiset on niin söpöjä ja niitä on ihana pitää sylissä. Laihoista naisista en juuri välitä...

      Joten vähän sellainen pyöreä Tasku-Venus (huvittava nimi kyllä) sopisi mulle oikein mukavasti

    • Kunhan nainen on minua pienemmän kokoinen, ni kelpaa koonsa puolesta vallan mainiosti. ;)

    • ISO IITA

      MUTTA MINÄPÄ SUOJELEN MIESTÄ JA LAPSIA!!!!

    • taskubilis

      Kyl pienet naiset on kivoja, on ne jotenkin tyttömäisempiä ja niitä on helpompi heitellä sängyssä.

    • Ei mun makuun

      Jotenki tulee pikkulikka mieleen ei vaan sytytä. Semmonen 165 175 olis hyvä pituus muijalle. Sytyttää jos on pitkät sääret ja muotoja pitää olla.

    • dgfadfafgd

      Pikkulikat on parhautta!

    • kerallani on rakas

      Olen 'taskuvenus' 164 cm ja 47 kg. En ole mikään luuranko ja tiimalasi vartalo löytyy. Olen kuulut useasti,että sirous on kauneutta.Niin oman mieheni sanomana ja muidenkin. Ja nautin siitä, kun mieheni 'kieputtaa' petipuuhissa. Ja mitä tuohon miehen antamaan turvaan tulee, niin se tulee rakkauden ja luottamuksen mukana. Minun ei ikinä tarvitse pelätä mitään, kun on oma mies kerallani kulkemassa, olimme sitten missä tahansa. Tuota turvaa ei ole aina ollut, mutta nyt on ja olen siitä todella kiitollinen.

      • Pienet ihania

        Suomalaisten naisten keskipituus on 167 cm eli olet "huimat" 3 cm lyhyempi... Tajuat kai itsekin, että olet keskikokoinen tavis -tantta, etkä mikään tasku-venus?


    • 35q43254q32

      Läskit eivät koskaan tule kokemaan tuota tunnetta.

    • 155/45

      no et sä kyl mikää taskuvenus oo! :o Mun mielest takuvenus on 147-160 ja normaalipainoinen :)

    • kumma kysymys

      Olen 157 cm, ja olen aina pitänyt itseäni ihan tavallisena. Näen jatkuvasti kaduilla itseni kokoisia naisia, ja myös sekä pitempiä että lyhyempiä, enkä ole koskaan ajatellut että olisin erityisen lyhyt. Mieheni on paljon pitempi eikä siinäkään ole mitään erityistä. Normaaleja ihmisiä ollaan kaikki, ja kauneus tai viehätys riippuu jostain muusta kuin pituudesta.

    • kerallani oma rakas

      Olen taskuvenus mieheni rinnalla, joka on 28cm pidempi ja riskin puoleinen. Olen taskuvenus sellaisen naisen vieressä, joka on vaikka 10 cm lyhempi, kun minä jos tällä on liikaa kiloja kannettavanaan. Kaikki on suhteellista. Ja en ole mikään tavallinen tantta, vaan sellainen nainen , joka saa miesten päät kääntymään.

      • Aito Tasku-Venus

        Hah, haa mitä todistelua!!!! XD Eli siis joku sua 10 cm pitempi mutta paljon sirompi on sit tasku-venus suhun verrattuna?

        Se EI ole suhteellista, sä joko olet tasku-venus kaikkien mielestä, tai sit sä et ole. Sua ei kukaan esim. 168 cm mies pidä tasku-venuksena tai mitenkään pienenä (ja 168 cm mittaisia miehiä on suomessakin paaaaljon), sähän olet melkein saman kokoinen.

        Entäpä sitten, jos sä lähdet johonkin ulkomaille, aasiaan vaikka? Siellä sä olet pitkä, kun miehet on sua lyhyempiä, tai saman mittaisia ja entäs naiset? :)

        Ja sä nyt et saa kenenkään päitä kääntymään kun vaan omissa kuvitelmissas, sä oot vaan katkera tavis, et muuta ja olis parempi olla jopa pitkä, kuin tollanen keskiverto. Pitkät sentään on massasta poikkeavia, ja jotkut miehet oikeesti tykkää pitkistä amatsoneista, vaikka mä en sitä ymmärräkään, mutta makunsa kullakin... ;)

        Terveisin se OIKEA tasku-venus, siro ja kurvikas sellainen 148 cm 36 kg.


      • tässä vähän asiaa
        Aito Tasku-Venus kirjoitti:

        Hah, haa mitä todistelua!!!! XD Eli siis joku sua 10 cm pitempi mutta paljon sirompi on sit tasku-venus suhun verrattuna?

        Se EI ole suhteellista, sä joko olet tasku-venus kaikkien mielestä, tai sit sä et ole. Sua ei kukaan esim. 168 cm mies pidä tasku-venuksena tai mitenkään pienenä (ja 168 cm mittaisia miehiä on suomessakin paaaaljon), sähän olet melkein saman kokoinen.

        Entäpä sitten, jos sä lähdet johonkin ulkomaille, aasiaan vaikka? Siellä sä olet pitkä, kun miehet on sua lyhyempiä, tai saman mittaisia ja entäs naiset? :)

        Ja sä nyt et saa kenenkään päitä kääntymään kun vaan omissa kuvitelmissas, sä oot vaan katkera tavis, et muuta ja olis parempi olla jopa pitkä, kuin tollanen keskiverto. Pitkät sentään on massasta poikkeavia, ja jotkut miehet oikeesti tykkää pitkistä amatsoneista, vaikka mä en sitä ymmärräkään, mutta makunsa kullakin... ;)

        Terveisin se OIKEA tasku-venus, siro ja kurvikas sellainen 148 cm 36 kg.

        Luuletko. että se sun lyhyys jotenki saa miesten kiinnostuksen? Eiköhän se ole se KAUNEUS joka päät kääntää, ei pituus tai lyhyys. Lyön, vaikka vetoa, että joku Kate Upton (vaikka on 178cm) kääntäisi ne päät jos yhdessä menisitte vierekkäin, koska kauneus on itsessään päitä kääntävä ominaisuus.


      • Aito Tasku-Venus
        tässä vähän asiaa kirjoitti:

        Luuletko. että se sun lyhyys jotenki saa miesten kiinnostuksen? Eiköhän se ole se KAUNEUS joka päät kääntää, ei pituus tai lyhyys. Lyön, vaikka vetoa, että joku Kate Upton (vaikka on 178cm) kääntäisi ne päät jos yhdessä menisitte vierekkäin, koska kauneus on itsessään päitä kääntävä ominaisuus.

        Hah, haaaa!! :D Kyllä mä käännän lyhyistä tasku-venuksista pitävien miesten päät, ja käännän muittenkin koska olen kaunis, mutta musta kiinnostuu ja mut haluaa just ne, jotka pitää pienistä. Tää ketjuhan koskee tasku-venuksia, niin mitä ihmettä joku tavis -ämmä tulee tänne väittään olevansa tasku-venus ja pieni, kun EI OLE!! Mä vain kerroin hänelle totuuden, siinä kaikki. Varmasti Kate Upton kääntää miesten päät, pienistä pitävienkin koska on kaunis, mutta ne silti mielluummin valitsee lyhyen ja pienen naisen. Varmasti Kate Upton kääntää miesten päät mennen tullen ja palatessa, jos on ton itsestään liikoja luulevan tavis -ämmän rinnalla, ja Uptonin valitsee kuka tahansa mies mielluummin kuin jotain tavista. Kumma muuten, että yleensä tollaset keskimittaset tavikset vihaa ja kadehtii oikeesti pitkiä naisia ihan raivona, ja sit kun heistä ei voi jotain Kate Uptonia tulla, niin alkavat valehtelemaan itselleen olevansa muka pieniä ja ylpeitä siitä, vaikka eivät ole pieniä!! Totuus voi olla kamalaa keskiverto tavis -pulliaiselle. ;)


      • 5+12
        Aito Tasku-Venus kirjoitti:

        Hah, haaaa!! :D Kyllä mä käännän lyhyistä tasku-venuksista pitävien miesten päät, ja käännän muittenkin koska olen kaunis, mutta musta kiinnostuu ja mut haluaa just ne, jotka pitää pienistä. Tää ketjuhan koskee tasku-venuksia, niin mitä ihmettä joku tavis -ämmä tulee tänne väittään olevansa tasku-venus ja pieni, kun EI OLE!! Mä vain kerroin hänelle totuuden, siinä kaikki. Varmasti Kate Upton kääntää miesten päät, pienistä pitävienkin koska on kaunis, mutta ne silti mielluummin valitsee lyhyen ja pienen naisen. Varmasti Kate Upton kääntää miesten päät mennen tullen ja palatessa, jos on ton itsestään liikoja luulevan tavis -ämmän rinnalla, ja Uptonin valitsee kuka tahansa mies mielluummin kuin jotain tavista. Kumma muuten, että yleensä tollaset keskimittaset tavikset vihaa ja kadehtii oikeesti pitkiä naisia ihan raivona, ja sit kun heistä ei voi jotain Kate Uptonia tulla, niin alkavat valehtelemaan itselleen olevansa muka pieniä ja ylpeitä siitä, vaikka eivät ole pieniä!! Totuus voi olla kamalaa keskiverto tavis -pulliaiselle. ;)

        No siinä olet varmaan oikeassa, että pinikokoisista naisista pitävät miehet kääntävät sen päänsä jos sellaisen naisen näkevät. Turha silti yleistää kun kyse keskikokoisista naisista mitä niiden päässä liikkuu tai mitä ja ketä he kadehtivat, yleensä kauneus on syynä kadehtimiseen jos on sen luonteinen, että kadehtii, mutta ei siihen pituuden pitäisi vaikuttaa jos jotain kadehtii ellei itselle ole se pituusasia jollain lailla pakkomielle.

        Normaali keskipituinen nainen varmasti ymmärtää olevansa keskipituinen eikä kuvittele olevansa jonkin muun pituinen. Toki voi mieltää itsensä siroksi jos sattuu olemaan todella hoikka ja siroluinen, mutta pituuteen sillä ei ole vaikutusta.

        Silti suuri osa maailman naisista on taviksia eli tavallisen näköisiä ja tavallisia keskipituisia rotuun ja kansallisuuteen katsomatta, sitten on ne "muut" ääripäät joita on huomattavasti vähemmän.


    • mitä hittoa?!

      Mitä pidempi sen parempi! Kyllä se pituus ratkasee samalla tavalla niin miesten kuin naisten kanssa.

    • mies 5

      Kyllä teitä hevosen puoliskoja riittää. Ja jos on alle 155 cm on kyse lyhyt kasvuudesta tai ala-asteella olevasta tytöstä. IHRA PERSESIÄ naisia, vaan kateus rassaa.

    • 9+w+2

      Minua ei haittaa, vaikka olenkin lyhytkasvuinen, toiset kasvaa enemmän ja toiset lopettaa sen kasvamisen ennenkuin se edes kunnolla alkaa :D
      Toiset tykkää pitkistä ja toiset lyhyistä
      On säälittävää, jos pitää alkaa haukkumaan toisia asiasta, johon ei itse pysty vaikuttamaan, kuten pituus.

    • 155/45

      Oikeest sä oot nii säälittävä "kerrallaini oma rakas" Just sun pituset tytöt (kirahvit) haukku mua ala- asteel ja ylä-asteel jälkee jääneeks kääpiöks, vaik niil ei rinnat vielä seiskallakaan ollut edes aa-kupissa ja mulla oli sillo b/c kuppi.. Kateutta taisi olla kun taas vuotta vanhemmat pojat olivat musta kiinnostuneita ja tykkäs silitellä mun päätä sieltä korkeelt ja pitää mua sylis ku olin nii siro ja pieni (tosin kasvoista ja kiinteistä muodoista ikäistäni vanhemman näköinen) Että voitteko te keskipituiset/ pitkät naiset lopettaa tuon " oioi olen taskuvenus ja niin siro pikkune söpöliini" Kun totuus on että ette ole! Ja teille pitkille akoille jotka väittävät että kun olette pitkiä olette myös älykkäämpiä ja kauniinpia niin ei se pituus vaikuta älyyn tai kauneuteen! kaunis voi olla lyhyt tai pitkä mutta söpö taskuvenus vain lyhyt (siis joku 150-155)

      • Oikeassaolet

        Juuri näin.


    • Väärin.

      Otsikko on harhaanjohtava. Tasku-Venus lienee vain Tasku-Venuksia ihailevien miesten ihanne, ei KAIKKIEN miesten.

    • Ftdtrdttyfyf

      Kyllä, taskuvenus on miellyttävä. Nainen joka on lyhyt mutta viehättävä on samaistuttava kumppaniehdokas periaatteessa jokaiselle miehelle. Lyhyet ja keskimittaise miehet tykkäävät erityisesti koska pitkän miehen ja lyhyen naisen epäsuhta on ilmeinen, tällöin pitkiä miehiä ei koeta niin koviksi kilpailijoiksi.

      Goljattinaisella asia toimii päinvastisesti,, lyhyet ja keskipitkät kammoksuvat ja pitkillä miehillä on vientiä yllin kyllin.

      Ystäväsi ei välttämättä kehu itseään vaan saattaa kokea pienuutensa ongelmaksi. naisten peili kun toimii eri ttavalla kuin miehen mieli..

    • Anonyymi

      Muodokas tasku-venus olisi ihana! Pienuus on tosi söpöä ja jos muodot on kohdallaan, niin tosi seksikästä myös. Tunnen yhden n. 150cm pitkän naisen, joka on tosi rintava blondi. Ei ole vain kerran tai kaksi kun on tullut haaveiltua tai nähtyä unta seksistä hänen kanssaan...

    • Anonyymi

      Mitä pienempi, sen parempi

    • Anonyymi

      Ei miehet ota lyhyttä naista tosissaan. Jotenkin aina se suhtautuminen on juurikin sitä että. Voi kun oot herttainen. noh elähän nyt ota tikkari tyylin. Mikä se nyt pientä ketjuttaa . Harvemmin pitemmät naiset joutuu vastaavaan tilanteeseen .

    • Anonyymi

      Heh, vaimoni on tasku-venus :)
      159cm 52kg kurvikas nainen. Tummat hiukset takamukseen asti, ruskeat silmät ja naurava suu.
      Itse olen 190cm 100kg ja täytyy myöntää että kun ensi kerran tavattiin niin piti nipistää itseään että olenko hereillä vai näenkö unta?
      Alkuun tuntui hassulta meidän kokoero mutta nopeasti kävi selväksi että olemme kuin luodut toisillemme.
      Aivan parasta hupia on kun olemme jossain tapahtumassa tai baarissa niin pyydän vaimoa hakemaan meille juomat. Hauska on seurata kuinka miesten katseet kääntyvät tasku-venuksen perään :D
      Aijai tuhmia setiä!

    • Anonyymi

      Itselleni ihannepituus 165-175 cm. Taskuvenukset ovat turn off. Haluan, että seurustelukumppanilla on sentään jonkun verran pituutta.

      Toisaalta joku 180 cm ei myöskään kiinnosta, kun menee yli oman pituuden.

    • Anonyymi

      Joku 150cm, normaalipainoinen blondi jolla kokoon nähden isot tissit olisi unelma.

    • Luonne ratkaisee ja itsevarmuus. Ne ovat seksikäitä juttuja.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe