Onko se niin vaikeaa nykysin..

asdasd001

Löytää kunnollinen nainen, vai onko kaikki vaa sellasia mitkä käyttää rahallisesti hyväksi ja leikkii tunteilla? kertokaa toki, jos sellasia olis edes yksi?

15

363

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjbyfqa

      Löysin kunnollisen naisen. Hän paljastui aika pahasti psyykkisesti sairaaksi. :(
      Nyt mietin pitäisikö kuitenkin olla hänen kanssaan, kun tietää millaisia "normaalit" naiset ovat.

      • yksi121

        Kuinka sait selville sen? ps. kiinnostas tietää.


      • mik onkaan totuus
        yksi121 kirjoitti:

        Kuinka sait selville sen? ps. kiinnostas tietää.

        Ehkä ne olivat vain kateellisten huhupuheita jotka muut varmuuden vuoksi uskoo.


      • kjbyfqa
        mik onkaan totuus kirjoitti:

        Ehkä ne olivat vain kateellisten huhupuheita jotka muut varmuuden vuoksi uskoo.

        Ei todellakaan ollut mitään huhupuheita, vaan hänen ongelmansa paljastui ihan siinä, kun oltiin toistemme kanssa tekemisissä. En mene yksityiskohtiin, mutta hän siis teki vaikka mitä sekopäisyyksiä mistä hän ei jälkikäteen muistanut mitään.
        Nyt hän on suljetulla osastolla. :(


    • Oma syynne

      Näin siinä käy kun kiinnostutte vain niistä itseänne reilusti paremman näköisistä naisista ja luulette itsestänne ja omasta tasostanne liikoja. Eihän niillä naisilla ole teihin tasottomampiin miehiin mitään kiinnostusta ilman taloudellista hyötyä. Pitäisi nyt tyhmemmänkin ymmärtää ettei teillä ole tarjota mitään muuta sellaista heille mitä eivät saisi joltain tasokkaammaltakin.

      • ----

        Älä projisoi. Nuo on naisten ongelmia.


    • se mättää

      Sehä se vikana kun hykyisin oltaisiin vaan mieluummin ottamassa eikä välttämättä aidosti välittämässä.

    • Kattelin perjantai iltana Milliklubilla nuoria naisia ja miehiä. Naisilla oli kaikilla hyvin seksikkäät mekot ja tissit tyrkyllä, vimpan päälle meikit ja tukat. Kuin eläviä barbeja. Ei ihme että miehiä pelottaa lähestyä heitä ja epäilyttää löytyykö kunnon naisia.
      Todennäköisesti ne luonnollisemman näköiset kiltit naiset eivät käy Milliklubin kaltaisissa yökerhoissa.

      Nämä barbitytöt olivat kyllä järkyttyneitä kun klubilla oli paljon vanhempia "puumanaisia". Ei me heille paljastettu ettemme nuoria miehiä olleet metsästämässä. :))

    • akimba

      Aloittaja on kyllä ihan oikeassa.

    • kunnollinen nainen

      Itse en ikinä ole ollut kenenkään rahojen perässä.. Ihastun helposti ja oon aina kovin innoissani kun tapailen uutta miestä.. Ja tapailen vain yhtä miestä kerrallaan! Monet jutut päättyny niin että olen itse tullu loukatuksi ja tuntunu ainakin siltä että miehet on leikkiny mun tunteilla.. tuhlannut aikaa jatkuvaan leikkimiseen. Kyllähän niitä kunnollisia naisia on. Mutta kenellekkään saa ikinä näyttää sitä kun mistään ei tahdo tulla mitään.

    • Muuta kaukoitään, siellä nainen tekee kaikensa viihdyttääkseen miestään

    • mannapanna

      Eipä tosiaankaan tunnu löytyvän, aina joutuu vain pettymään uudestaan..

    • Olkaa yksin.

      Mulla on painoa yli 60kg eli 62kg. ja sen takia en kelpaa.. tämän oon kuullu usealta itseään kunnon mieheksi kutsuvalta. Olen 165 cm pitkä. kaikki kaatuu mun "läskeihin"

      • Kunnon mies

        Vaikka olisi kunnon nainen, ei sitä silti läski tarvitse olla.

        Eihän tuo paino mitään, vaan se miten se on jakautunut. Todennäköisesti tuolla painolla kuitenkin olet kasa luuta, nahkaa ja läskiä, eikä se näytä/tunnu hyvältä. Jos tuolla painolla olisit tiukkaa lihaa ja vain vähän läskiä päällä, olisi sinulla todennäköisesti ihan kiva kroppa. Valintahan on sinun.


    • nimim.kunnollinen

      Niin onko ihan mahdottomuus sitten laihduttaa nimim. Olkaa yksin? Jos kerta miehet yksi toisensa perään ovat sitä mieltä, oikeasti, että olet liian lihava. Itse sinun pitää nahassasi viihtyä, mutta tänä päivänä on tärkeää näyttää siltä, että pitää itsestään huolta.

      Ylipäätään "kilpailu" miehen tai naisen huomiosta on tänä päivänä todellista. Vaikka löytäisit itsellesi hyvän ihmisen kenen kanssa seurustella niin aina on riski olemassa, että kauniimman kohdalle tullessa hän jättää sinut. Jos siis haluaa minimoida riskit, tulee pitää itsestä huolta ja olla haluttava eikä repsahtaa..

      Itselleni on vaikeaa ymmärtää sitä miksi antaa itsensä repsahtaa ja odottaa, että joku voisi silti kiinnostua..Onhan niitäkin olemassa, joille paino ei merkkaa yhtään mitään. Ehkä et vain ole törmännyt sinulle oikeisiin miehiin. Jos et ole siis valmis tekemään töitä sen eteen, että sinusta kiinnostuttaisiin niin sitten voi olla turha ihmetellä yksin jäämistä.

      Olen mielestäni kunnon nainen. Pidän itsestäni huolta, olen sievä, koulutettu, urheileva. En ole mitä mielenkiintoisin, mutta mukava ja hauska. Aikaisemmin minulla ei ole ollut mitään vaikeuksia löytää kumppania. Siis kaikista ulkoisista ja sisäisistä avuista huolimatta tuntuu, että sopivan kohtaaminen on hirvittävän vaikeaa pääkaupunkiseudulla.

      Täällä on siis yksi kunnollinen, joka ei käytä muita hyväksi eikä leiki tunteilla. :) Ap, toivottavasti päiväsi parani tämän viestin myötä ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1735
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1352
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1179
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      979
    7. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      24
      953
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      947
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      819
    Aihe