fitness 24 seven

kyselijä2

kokemuksia kyseisestä kuntosalista

135

19496

Vastaukset

• Miten tuo maksupuoli.Saako 1kk kerralla vai vaan jotain pitkiä jaksoja ja hinnat.Hinnasto on epäselvä ilmeisesti tarkoituksella?

• 19,90€/kk hinnalla pitäisi ehdottomasti saada 24h päällä oleva sauna sekä suuri kylmävesiallas.

Jos ei onnistu, niin korottakaa hintaa, voisin maksaa vaikka 29,90€/kk jos saatte sen saunan Helsinkiin tai Tikkurilaan tai Malmille!!

Kannattaa käytää aina jumppamattoa lisäpehmusteena laitteissa. Nimittäin jos laitteen oma pehmuste kuluu rikki, uutta joudut odottamaan kuukausia.

• Ajatus naisten puolesta on täysin käsittämätön ja se ei toimi. Usein naiset vievät naistenpuolelle treenivälineitä yleiseltä puolelta, jolloin miestenpuolelta ei enää löydykään esimerkiksi jumppapalloa!!

Tasa-arvon nimissä naistenpuolen tilalle pitäisi laittaa sekasauna + kylmävesiallas!!

• Fitness24Seven kuntosaleilla on sen sijaan paljon turhaa, mistä voisi säästää. Esimerkiksi telkkarit voisi poistaa kokonaan. Ei niitä kukaan katso ja jos katsoo, äänet eivät kuulu, kuva pätkii ja telkkarin katselu häiritsee treenejä!!

Seinäkelloja saisi olla saleilla enemmän, ne eivät paljoa maksa.

Käsidesiautomaatteja ja käsipyyheautomaatteja saisi olla reilusti. Pysyisivät kuntosalin henkilökuntakin terveempänä, jos olisi parempi hygienia.

Kupari ja puu ovat antimikrobisia materiaaleja. Ovenkahvat ja muut metallit mihin kosketaan pitäisi olla kuparia.

• eli kakille muillekin nääs epäselvää?

• Niinpä niin....

• 24/7. En suosittele.
      Sali täynnä poruhkaa jotka vaan istuu laitteissa ja räpeltää kännyä.
      Ei mahdu mujen sekaan edes arkena tekemään.
      Pelkkä rahastus sali
      Ei jatkoon.

• Liityin tammikuussa. Kuukausihinta 19,90€ menee tililtä kerran kuussa e-laskuna. Ei ole ollut siinä ongelmia. Salille pääsee ympäri vuorokauden salikortilla. Itse olen tykännyt tosi paljon, ensimmäinen salini :) Irtisanomisaika on 2kk, eli paljon parempi kuin Sats tai Elixia. Suosittelen lämpimästi.

• Olen käynyt Punavuoren salilla (Fitness24seven) ja sali on muuten ok, mutta siellä on erittäin huono ilmanvaihto varsinkin alhaalla (kellarissa). Samoin miesten pukuhuone on aivan liian pieni ja kaapit eivät riitä kaikille. Kaappeja on aina kaksi päällekkäin ja vaatteiden vaihto on todella tukalaa (joskus jopa vastenmielistä).
    Tuntuu siltä, että salille otetaan kaikki halukkaat jäseniksi ja ei välitetä nykyisten jäsenten mukavuuksista. Samoin myös iltaisin joutuu usein jonottamaan laitteisiin (ainakin miehet, koska naisilla on myös yhteisten tilojen lisäksi oma suljettu sali).
    Erityisesti juoksumatot ja alakerran laitteet ovat kuormitettuja.

• Riippuu hyvin pitkälti siitä, missä salilla aiot käydä. Itselläni on todella huonoja kokemuksia sörnäisissä olevasta keskuksesta. Salilta on useaan otteeseen viety tangot kokonaan pois, koska ne aiheuttavat liikaa meteliä. Ilmanvaihto on sielläkin surkeaa. Muulloin kuin todella aikaisin aamulla tai klo 23 jälkeen illalla salilla ei mahdu treenaamaan. Koska henkilökuntaa ei yleensä ole paikalla, on paikat sotkussa, vessapaperit loppu, ihmiset käyttäytyy miten huvittaa jne. en suosittele.

• pitaa valitettavasti edelleen paikkansa 2015... vahan siistimpi ehka mutta ilma loppuu ja tiivista on :D

• Mutta entistä täydempää tuolla on. 2016 ja aamulla ja illalla ei toivoa tehdä mitään ohjelmaa aamulla tai illalla. Kaapit loppuu kesken. Laitteille ja painoille saa jonottaa. Menee sali vaihtoon kevään aikana. Ihan liian ylibuukattu.

• Mikä siinä Sörkässä asumisessa on muuten niin hohdokasta?
      En nyt väitä että asut Sörkässä vaikka siellä käytkin salilla.
      Itse en ikinä haluaisi asua Sörkässä ellen joudu joskus sinne väkisin ts. vankilaan.
      Sitä kehutaan aina kuinka hieno paikka se on ja kuinka mukavasti kaikki on lähellä, silti siellä on likaisimmat spurgut ja nistit koko stadista ja ehkä eniten baareja plus avohoito- ja muita tuki ja raamattutiesmitäryhmiä ja ympäristö Tosiaan Kyllä On sen näköinenkin ja varmasti kaikki sen kyllä tietävät, silti sitä ei tunnu kukaan myöntävän.

Aina vaan ihannoidaan Sörkkää kuinka olisi hienoa siellä asua, mutta minusta pitää olla joko hippi, työtön, huumekauppias, alkoholisti, nisti, opiskelija, tai kaikki edelliset samaa aikaa jotta Sörkässä asumisessa olisi minkäännäköistä järkeä.

Kaikkihan saavat toki asua missä tuntee olonsa mukavimmaksi, mutta eniten ristiriitaisuutta alueellisessa arvostuksessa valitettavasti näyttää tapahtuvan nimenomaan Sörnäisten suhteen.

Se on myös ainoa paikka maailmassa jossa olen eläessäni nähnyt ja näen aina rottia,(mäkkärissä parkkiksen rodeilla) kun käyn siellä. (lukuunottamatta toisen siskoni lemmikkiä lapsena).

Poikkeuksiakin toki löytyy, jotka on syntynyt siellä (ehkä jossain baarissa tapahtuneen vahingon seurauksena) ja tykkäävät alueesta kuin kuka tahansa kotiseudustaan sitä en kiellä. Sörkässä on myös hävyttömän kokoiset vuokrat, ja suhteessa siellä asuvaan väestönryhmän yhteiskuntaluokkaan todennäköisimmin ison vuokran aimo-osan maksaa valtio verotuloillaan asukkaiden puolesta joko sossulla tai kelalla.
      Toki siellä ryyppäävät kaupunkituristit maksavat alkoholiveroa todennäköisesti puolestaan pitkälti +/-0:lle koko tilanteen...

Tää oli mun mielipide Sörkästä yleisesti.

• LuontorakasAseteknikko kirjoitti:

Mikä siinä Sörkässä asumisessa on muuten niin hohdokasta?
      Itse en ikinä haluaisi asua Sörkässä ellen joudu joskus sinne väkisin ts. vankilaan.
      Sitä kehutaan aina kuinka hieno paikka se on ja kuinka mukavasti kaikki on lähellä, silti siellä on likaisimmat spurgut ja nistit koko stadista ja ehkä eniten baareja plus avohoito- ja muita tuki ja raamattutiesmitäryhmiä ja ympäristö Tosiaan Kyllä On sen näköinenkin ja varmasti kaikki sen kyllä tietävät, silti sitä ei tunnu kukaan myöntävän.

Aina vaan ihannoidaan Sörkkää kuinka olisi hienoa siellä asua, mutta minusta pitää olla joko hippi, työtön, huumekauppias, alkoholisti, nisti, opiskelija, tai kaikki edelliset samaa aikaa jotta Sörkässä asumisessa olisi minkäännäköistä järkeä.

Kaikkihan saavat toki asua missä tuntee olonsa mukavimmaksi, mutta eniten ristiriitaisuutta alueellisessa arvostuksessa valitettavasti näyttää tapahtuvan nimenomaan Sörnäisten suhteen.

Se on myös ainoa paikka maailmassa jossa olen eläessäni nähnyt ja näen aina rottia,(mäkkärissä parkkiksen rodeilla) kun käyn siellä. (lukuunottamatta toisen siskoni lemmikkiä lapsena).

Poikkeuksiakin toki löytyy, jotka on syntynyt siellä (ehkä jossain baarissa tapahtuneen vahingon seurauksena) ja tykkäävät alueesta kuin kuka tahansa kotiseudustaan sitä en kiellä. Sörkässä on myös hävyttömän kokoiset vuokrat, ja suhteessa siellä asuvaan väestönryhmän yhteiskuntaluokkaan todennäköisimmin ison vuokran aimo-osan maksaa valtio verotuloillaan asukkaiden puolesta joko sossulla tai kelalla.
      Toki siellä ryyppäävät kaupunkituristit maksavat alkoholiveroa todennäköisesti puolestaan pitkälti +/-0:lle koko tilanteen...

Pahoittelen kaksi vuotta myöhemmin vastaamisesta, mutta kukaan ei kysynyt Sörnäisissä asumisesta. Sille on varmasti oma ketjunsa. :)

• LuontorakasAseteknikko kirjoitti:

Mikä siinä Sörkässä asumisessa on muuten niin hohdokasta?

Sörnäinen ei vaan sovi kermaperseille.

• onko sörkan sali hyvä=? naureskelevia teinipoikaryhmiä?

• no tuossahan siitä on yläpuolella pitkät pätkät kirjotettu....

• Tosi huono kuntosali - vaikkakin halpa. Osa laitteista sellaisia, että ei toimi, kun säätöjä ei ole tai niitä ei ole tarpeeksi. Lisäksi joissakin laitteissa on 7 kg:n hyppäys painoissa. Kuukauden aikana vessat ovat aina olleet epäsiistissä kunnossa ja lattiat likaisia. Pukukaappien edessä oleva penkki on ihan liian kapea - ja vaatteet tippuvat aina lattialle. Kannattaa mieluummin etsiä joku muu sali ja vaikka maksaa laadusta enemmän.

• Lisäksi vessapaperi on loppu hyvin usein, muutenkin epäsiistiä ja aina vesisateella pukuhuoneen lattia on aivan märkä, koska katosta tihkuttaa vettä läpi. näin siis sörnäisissä. kaiken huippu oli tosiaan tuo tankojen poistaminen, koska aiheuttavat liikaa meteliä. voisi luulla huonoksi vitsiksi, mutta ei...treenaamisen tulee olla äänetöntä.

• Aina löytyy niitä apinoita, jotka punnerrettuaan painot ylös, eivät jaksa enää laskea niitä alas ja tanko on pakko paiskata lattiaan vaikka keskellä yötä. Saahan sillä jyskäyksellä myös tehtyä tiettäväksi, että tässä sitä vasta nostellaankin saatana, kattokaas tänne.

• Albertinkadun kuntosali vain huononee! Nyt viimeiset kolme kertaa käytyäni voisin todeta seuraavaa: saavuin sinne noin 19.30-20.00 ja joka kerta kaappeja ei ole ollut ja siellä on peräti jono odottajia ja kiirehtimässä lähtijöitä. Pukuhuoneen ilma on äärettömän huono ja suihkutila oli täynnä vettä, koska lika oli tukkinut ritilän.
    Osalla penkeistä on selkänoja irti ja päällys rikki. Laitteita on nyt joutunut odottamaan. Ilma on todellakin erittäin huono alhaalla varsinkin.
    Allekirjoitan myös aikaisempien kirjottajien kommentit.

• Anteeksi nyt kauheesti, mutta mitä hittoa te täällä vingutte? Sanokaa sinne vastaanottoon tai jätäkää viestiä ihan paperilla tai netissä. Ei ne hommat hoidu urputtamalla keskustelupalstalla...

• Mistä päättelit, ettei näistä asioista olisi salillekin kerrottu?

• fjhgkhbln kirjoitti:

Mistä päättelit, ettei näistä asioista olisi salillekin kerrottu?

Eiköhän ne olis korjattu suhteellisen nopeasti ettei olis tarvinnu tänne avautua....

• Shefu3 kirjoitti:

Eiköhän ne olis korjattu suhteellisen nopeasti ettei olis tarvinnu tänne avautua....

Siinähän se ongelma onkin, kun ei korjata tai korjataan todella hitaasti. Itse olen ainakin laittanut palautetta huomaamistani vioista ja samoista asioista on monet kerrat ollut viestiä salin ilmoitustaulun palautekoosteessa. Vastaus on yleensä tyyliä "tehdään kun keretään" tai "asialle ei voi mitään".

• Hmm.. käsittääkseni kirjoittajat vastaavat ketjun aloittajan "kysymykseen" (Kokemuksia kyseisestä kuntosalista),
      eivätkä varsinaisestai "vingu" laadusta.

• Voishan sitä ITSEKIN OLLA SIISTI. Paperit paiskotaan lattialle ja hiuksia ei korjata sen paremmin lavuaarista kuin lattialtakaan. Omat paskat jätetään pitkin ja poikin. ei mulla muuta.

• 4 vuotta myöhässä, mutta :
      Jos ketjun aloittaja pyytää kuulla kokemuksia...niin ehkä siksi ihmiset kertovat kokemuksistaan? Pässi.

• Ota yhteys "Pääkallopaikalle" eikös Ruotsi ole saliketjun nk. alkuperämaa? Varmasti alkaa tapahtumaan jos sinne viestität ongelmista tai sitten Suomen maajohto

• Kyllä on ilmoitettu vastaanottoon ja lähetetty sähköpostiviesti ja tulos on yllämainittu eli mitään ei ole tapahtunut.

• Saisimmeko yhteystiedot pääkallopaikalle Ruotsin pääkonttoriin? Sekä Suomen norsunluutorniin?
      t. Ruskamyrsky

• Just. Respa vaihtoon!! Saamattomia työntekijöitä, eivät ole vieneet asiaa eteenpäin.

• Ei se oo välttämättä Respan työ tilata varaosia tai uutta siivousta? Ei hänellä ole siihen valtuuksia.

• Ite oon tykänny tosi paljon, vaikkakin parisen kuukautta olenkin vasta käynyt. Oulunkylän fitnessillä siis. Tosi siisti ainakin pukkari, vaikka tilaa vois toki olla enemmän ku jos on monta ihmistä vaihtamassa vaatteita yms niin ei oo kovin mukavaa...naisten puoli ehkä hitusen pienempi ja vähän laitteita, mutta kaikki tarvittava ja voihan sitä miesten puolellaki treenata. Ite tykkään treenata rauhassa ni meen yleensä aikasin aamulla tai myöhään illalla, niin ei tartte myöskään jonotella, mut yleisesti tuolla Ogelin salilla ei oo muutenkaa sillon ruuhka-aikoina omasta mielestäni mitenkään 10m jonoja laitteisiin yms, mut voihan tää sijaintiki vaikuttaa aika paljon.

• "Ogelin salilla ei oo muutenkaa sillon ruuhka-aikoina omasta mielestäni mitenkään 10m jonoja laitteisiin yms, mut voihan tää sijaintiki vaikuttaa aika paljon. "

Itse maksan sen parikymppiä enemmän kuntosalikortistani mutta sillä edellytänkin ettei jonoja keskimäärin ole ja paikat on siistit. Voihan sitä käydä uimahallin salillakin, salil eka ja vika -jengi ihan tyytyväisenäkin.

• Onkos Ison omenan piste jo avattu.... Omenan infopistekään ei tiennyt asiasta mitään. Tammikuu 2014 pitäis avautua, mutta kukaann ei tiedä mitään.

• Kuukausihinta pystyy olemaan juurkin sen takia alhainen koska henkilökuntaa ei ole paikalla. Ei voi saada sellaista salia, että kaikki on tiptop, laitteet toimii kunnolla tai puutteisiin heti reagoidaan.... jos se häiritsee nii sitten vaan normisalille eikä halpisketjun salille...

• Albertinkadun fitness 24 seven on helteillä täysin käyttökelvoton. Ilmastoinnissa jäähdytin on rikki eikä sitä aiotakaan korjata. Oli nimittäin jo viime kesänä eikä sille silloinkaan tehty mitään. Respan viestissä kerrotaan jotain tyyliin "teemme parhaamme, pahoittelut"...
    Näyttää olevan tässäkin niin, että pienellä rahalla saa karvalakkimallin ilman ilmastointia.

• Sama homma sörnäisissä. Luonnollisesti on ihan ok, että treenatessa tulee hiki, mutta jos vaatteet on äpimärät hiestä ja lattialla hikilammikko jo ennen kuin lämmittelyt on saanut tehtyä loppuun, niin alkaahan se jo vähän tehoja viemään treenaamisesta. Tuntuu että happi loppuu, vaikka salilla ei olisi kuin muutama ihminen. En edes halua tietää, miten kukaan pystyy treenaamaan siellä ruuhka-aikaan.

• Ilmastointia ei käytännössä ole Albertinkadun salilla. Huonoin tilanne on miesten pukuhuoneessa; se on käyttäjämäärään nähden aivan liian pieni ja ei minkäänlaista ilmastointia (tai täysin tehoton). Kaappeja ei ole läheskään tarpeeksi ja tila vaihtaa vaatteita on olematon.
    Kävin kesällä Oulunkylän salilla ja siellä ilmastointi toimi ja miesten pukuhuoneessa oli suihkutilat erikseen eikä samassa tilassa.

• Reilun parin vuoden jäsenyys päättyi. Fitness 24 seven valloittaa maata avaamalla uusia saleja, mutta ei pidä huolta ns. vanhoista saleista.

Jatkuvasti saa laittaa lappua palauteboxiin epäsiisteydestä saleilla. Lavuaarit tukossa. Laitteet ovat usein rikki ja korjausajat ovat kohtuuttoman pitkät.

Melkein kaikkea on vain yksi kappale, joten laitteeseen, räkkiin, penkkiin jne. saa usein odotella vuoroaan.
    Ilmastoinnin saleilla Helsingin huonoimmat!

Kuukausimaksun edullisuus 19.90e/kk tai päiväkortti 9.90e/kk näkyy myös asiakaskunnassa, joka on muuttunut varsin rajusti esim. Pitäjänmäessä ja keskustassa - mamut!
    Mamut kuolaa mimmejä minkä ehtii ja todella ehtii, treenit näyttävät olevan sivuseikka!

• Mullakin päättyi juuri pari vuotta kestänyt jäsenyys samasta syystä. Hirveä määrä avattiin taas uusia saleja, vaikka vanhojakaan ei ole rahaa (tai kiinnostusta) pitää kunnossa. En suosittele.

• "Jatkuvasti saa laittaa lappua palauteboxiin epäsiisteydestä saleilla".

Helsinki Malmi toimipisteessä tämä ongelma ratkaistiin: koko paluteboxi eli palauteboksi eli palautelaatikko POISTETTIIN! Eli palautetta ei voi enää jättää.

• Onko kenelläkään kokemusta tuosta hakaniemeen juuri avatusta keskuksesta? Millainen on?

• Naisten puoli on melko säälittävä, mutta yleinen puoli ihan ok. Mitä nyt parin viikon aukiolon jälkeen katto vuotaa ja useita laitteita on rikki (ja todennäköisesti niiden korjaaminen kestää kuukausia, kuten muissakin keskuksissa).

Naisten puolella on kyllä ihan hyvän kokoisia kahvakuulia, mutta tila on niin ahdas ja täyteen survottu, ettei niillä mahdu treenaamaan. Yksi kevyt levytankokin löytyy, mutta levypainoja on vain pari 5 kilon kiekkoa, joten eipä niillä paljoa pysty tekemään. Sama ongelma smithin kanssa.

• Miten naisten puolesta kehtaa valittaa joku? Maksatte saman kuin miehet mutta teillä on bonuksena lisälaitteita..

• Minkälaisia kokemuksia Käpylän salista?

• Käpyläss sali on aivan loistava ja asiat ovat todella hyvin ja paremmin kuin minun edellsiessä salilla josta maksoin 64 ruoa /10 krt. Ko yhtioö kyllä korjaa laitteet ja minun mielestä minulla ei ole mitään moitittavaa asiakaskunnassa - eikä tiloista ja laitteita. Laitteet monipuolisia ja siistit tilat ja isot tilat. Siis todella upea sali. ja vain päivä kortti 9,990 ja koko vuorokuaden kortti 19,90. Halusinpa nähdä missä nämä valittajat todella puhuu ja mitä he ovat tehneet asian eteen. Yleensä täällä oh ihmisiä jotka eivät tiedä oikein mistään mitään ja valittaa vain mutta se on siinä. Itse olen erittäin tytytväinen Käpylän saliin . Hyvät laitteet ja siistiä ja palaute otetaan heti vastaan ja asiat korjataan. minun enistessä salissa oli 80 luvun laitteet ja tilat olivat ahtaat ja pienet. Siisitä oli mutta muuten aivan irveä ilmastointi minun entisessä salissa kesäkuumalla siellä ei pelannut ilmastoin olleenkaan kun tulloa 24 fitness salilla käpylän salilla ilmastointi on ok . Lopettakaa valittaminen .

• marino kirjoitti:

Käpyläss sali on aivan loistava ja asiat ovat todella hyvin ja paremmin kuin minun edellsiessä salilla josta maksoin 64 ruoa /10 krt. Ko yhtioö kyllä korjaa laitteet ja minun mielestä minulla ei ole mitään moitittavaa asiakaskunnassa - eikä tiloista ja laitteita. Laitteet monipuolisia ja siistit tilat ja isot tilat. Siis todella upea sali. ja vain päivä kortti 9,990 ja koko vuorokuaden kortti 19,90. Halusinpa nähdä missä nämä valittajat todella puhuu ja mitä he ovat tehneet asian eteen. Yleensä täällä oh ihmisiä jotka eivät tiedä oikein mistään mitään ja valittaa vain mutta se on siinä. Itse olen erittäin tytytväinen Käpylän saliin . Hyvät laitteet ja siistiä ja palaute otetaan heti vastaan ja asiat korjataan. minun enistessä salissa oli 80 luvun laitteet ja tilat olivat ahtaat ja pienet. Siisitä oli mutta muuten aivan irveä ilmastointi minun entisessä salissa kesäkuumalla siellä ei pelannut ilmastoin olleenkaan kun tulloa 24 fitness salilla käpylän salilla ilmastointi on ok . Lopettakaa valittaminen .

Eli jos sinun salilla on kaikki ok, niin kaikkialla muuallakin on? Ok.

• marino kirjoitti:

Käpyläss sali on aivan loistava ja asiat ovat todella hyvin ja paremmin kuin minun edellsiessä salilla josta maksoin 64 ruoa /10 krt. Ko yhtioö kyllä korjaa laitteet ja minun mielestä minulla ei ole mitään moitittavaa asiakaskunnassa - eikä tiloista ja laitteita. Laitteet monipuolisia ja siistit tilat ja isot tilat. Siis todella upea sali. ja vain päivä kortti 9,990 ja koko vuorokuaden kortti 19,90. Halusinpa nähdä missä nämä valittajat todella puhuu ja mitä he ovat tehneet asian eteen. Yleensä täällä oh ihmisiä jotka eivät tiedä oikein mistään mitään ja valittaa vain mutta se on siinä. Itse olen erittäin tytytväinen Käpylän saliin . Hyvät laitteet ja siistiä ja palaute otetaan heti vastaan ja asiat korjataan. minun enistessä salissa oli 80 luvun laitteet ja tilat olivat ahtaat ja pienet. Siisitä oli mutta muuten aivan irveä ilmastointi minun entisessä salissa kesäkuumalla siellä ei pelannut ilmastoin olleenkaan kun tulloa 24 fitness salilla käpylän salilla ilmastointi on ok . Lopettakaa valittaminen .

Tunge se Käpylän sali vaikka takapuoleesi tai sukupuolielimeesi.

Esim. Helsinki Malmi salilla asiat ovat heikosti. Palautelaatikko poistettiin. Käsidesi eli käsihuuhde poistettiin. Mitä seuraavaksi poistetaan Malmilta?

• Helsinki Malmi salilla on vain yksi huonosti toimiva sormenjälkilukija. Kun se on rikki tai ovi on rikki, salille et pääse!

Olisi luotettavampaa tarkistaa henkilöllisyys silmästä tai iiriksestä!

• Hirveetä valitusta aivan suotta. Sali täyttää kuntosalin vaatimukset tasan tarkkaan tuolla mainitulla kuukausimaksulla alle parikymppiä. Mieti ny oikeesti mitä sä sillä hinnalla saat kuin edellämainittua valitusta. Tää sali on tehty Teille joilla ei ole ton enempää rahaa sijoittaa kunnon saliin. Maksa vähän enemmän niin siinä vieressä on tasokkaampi sali jolla on varaa palkata siivoojakin ja pitää ilmastointikanavat kunnossa.
    Kyllä mä suosittelen tätä salia kaikille joilla ei ole enempää varaa sijoittaa kuntoiluunsa jostainhan se pitää aloittaa. Et sä voi saada 20 e salilla 200 e palvelua ymmärrä ny.

• Tässä keskustelussa kysyttiinn mielipiteitä kyseisistä saleista. Kukaan ei pyytänyt vain positiivisia kommentteja. Varmasti uutta salia etsivä haluaa kuulla, mitkä ne epäkohdat milläkin salilla on, jotta voi sitten tehdä valintansa.

• Jep, salilla voi käydä, mutta on aivan kaksi eriasiaa käydä salilla/treenata salilla.
      Kyllä siellä voi alle parillakympillä tosiaankin käydä, treenaaminen on vähän heikonlaista juuri niistä syistä mistä keskusteluketjussa on kerrottu.

• Olen saa mieltä :)

• ollut netissä

• Varokaa maksuansaa. Itselläni palkka tulee kuun eka päivä ja 24 seven-suoralaskutus lähti aina kuun viimeinen päivä. Kerran tilillä olikin vain 18€, koska saimme aivan järkyttävän eläinlääkärilaskun. Yritin soittaa, maksaa jälkikäteen etc. MIkään ei auttanut vaan meni OK perintään, jossa lisäkuluja rämähti 21,00€. Lasku tuli viikon myöhässä eli viikko aikaa maksaa 40,90€. Lasku summa ei selkeä, joten korko 0,07€ jäi puuttumaan (omaa typeryyttä). Taas parin viikon päästä saan viikon myöhässä laskun, jossa 20€ lisäkustannukset. Tilin suoraveloitus on hyvin joustamaton ja viikon maksuajalla on pärjättävä eli sopii vain niille, joilla sairaus tai mikään muukaan ei voi horjuttaa rahatilannetta millään tavalla. Useilla muilla ei kuitenkaan päivän myöhässä maksaminen haittaa.

• Tai sitten tilillä pitää olla pelivaraa, ettei tule heti miinussaldoa.
      Jos tili on helposti nollilla, niin en ymmärrä lemmikin ottamista...

• Mä oon pariin kertaan tässä vuosien varrella unohtanut hyväksyä e-laskun verkkopankissa ajoissa, ja maksanut kk-maksun jopa yli viikon myöhässä. Mitään lisäkuluja ei ole tullut, Parin päivän jälkeen tulee sähköpostiin muistutus, ja joku aikaraja (oisko ollu pari viikkoa), jonka sisällä lasku pitää hoitaa.

• Kyllä sun hölmö pitää rahan käytön kans olla jos noin huonosti käyny!

• Siis mitä tarkoitat?

• Suoraveloituksissa ainakin ennen on ollut ns 3 pankkipäivän sääntö, ellei juuri eräpäivänä ole katetta, yrittää pankki vielä kolmena peräkkäisenä arkipäivänä uudelleen. Vasta sen jälkeen alkoi jälkiperintä... Onhan se tietysti hassua, jos on sopinut suoraveloituksen, eikä tsekkaa että pitoa löytyy tililtä juuri silloin.

• Aivan huippupaikka päivällä ainakin ja se sali missä itse käyn. Aina tilaa ja useimmiten siisti. Suurien asutuskeskuksien lähellä varmaan aika sottaisia kun ei ole henkilökuntaa mutta toimii jos on alueella jossa ei asu sikoja. Tuskin halvemmalla kunnon salille pääset.

• Missä käyt? Ei arvostelu paljon kerro, kun ei tiedä mistä salista puhut.

• Käyn yleensä myöhään illalla ja viimeksi tapahtui jotain todella outoa. Hälytys alkoi soimaan ja noin vartti siitä vartija tuli paikalle. No olin siinä juuri lähdössä kotiin treenin päätteeksi ja astuessani pukkarista ulos näin kanssatreenaajia jonossa tiskin edessä. Vartija ilmeisesti tarkasti niiltä jotain? Onko teillä ollut vastaavaa tai tiedättekö mistä tässä on kyse?

• Jokainen vähänkin kuntosalitaustaa omaava näkee jo tuosta "pt:n" laatimasta ohjelmasta tämän puljun trainereiden tason. On saanut aika monta kertaa sivusta seuranneena ihmetellä, miten niin ammattitaidottomat tyypit on päässeet personal trainereiksi, kun ei edes perusasiat ole hallussa. Todennäköisesti halvalla saanut.

• Rahastusta koko F 24 PT toiminta. Ei sinne kukaan ammattitaitoaan ja osaamistaan arvostava PT edes hakeudu töihin, näin kertoi eräs PT joka tuntee niiden touhun.

• kauppinen85 kirjoitti:

Rahastusta koko F 24 PT toiminta. Ei sinne kukaan ammattitaitoaan ja osaamistaan arvostava PT edes hakeudu töihin, näin kertoi eräs PT joka tuntee niiden touhun.

Varmaan ovat kateellisia kun F 24 tekee soppareita kun taas perinteiset kalliit kuntosalit menettävät asiakkaita. Fitness 24/7 alavartalo-ohjelma on jo tuomittu, mutta mitenkäs heidän laatima ylävartalo-ohjelma: http://kuntopossu.blogspot.fi/2015/10/ensimmainen-kuntosaliohjelma-ylavartalo.html

• kauppinen85 kirjoitti:

Rahastusta koko F 24 PT toiminta. Ei sinne kukaan ammattitaitoaan ja osaamistaan arvostava PT edes hakeudu töihin, näin kertoi eräs PT joka tuntee niiden touhun.

Oliko hän töissä Ruotsissa vai Suomessa? Melko hyvin tietää koko organisaation kun antaa tuollaisia kommentteja.

• Hyvä ohjelma!

• Tämä yhtiön periaate on rahastaa ( sen toiminta on Puolassa ja koko pohjoismaat ja tarkoitettu köyhimmille ihmisille) . ongelmia
    1. asiakkaiden tarpeista ja niiden huolehtemisesta ovat toissijaisia asioita.

2. Hinnat ovat epämääräisiä. Kysyttäessä hitnoja sähköpostin kautta sieltä tulee mitä erilaisemppia nimillä eri hintoja- on jos otaa 19,90 ja siihen tulee päälle toinen 19,90, jonka perusteista ei pääse millään selville- siis kun liityt nin maksat alkuhinnat 40 euroa mutta et tiedä mistä todellisuudessa olet maksanut- hinnat eivät ole selvästi näkyvissä ja ovat piilossa,

3. Toinen on heidän tapansa vastata asiakkaille kun tiedustelee - se on asikasta väheksyttävää ja grandioosi käytöstä. Kun tiedustelee hinnoista ja kun asia ei selviä vaan kysyy heiltä monta kertaa maksuperusteista ja summista niin aina tulee eri summia ja eri perusteilla. Kuluttajsuojalain mukaan hinnat tulee olla selvästi näkyvillä ja niiden perusteet mutta tämä yhtiö piilottaa hinnat - se kertoo vain että kaikki ei ole ok.

4. Yhtiö puolesta vastaa muutamat tytöt joiden asiakaspalvelu ei ole todellakaan kiitettävää kun kysyttäessä hintoja ja perusteita niin lopulta saat kirjeen jos teitä ei kiinnosta niin tässä tapauksessa on parempi teidän valita toinen sali- siis aivat outoa ja epämääräistä ja grandioosi käytöstä.

5. Valituksen tekeminen on vaikeaa koska omistajat ja johtoporras on piilossa mutta Fonecta kertoo että yhtiö on tuottanut tappiota 2012- 2013 ja nyt pienellä voitolla vasta 2015-
    toimitusjohtaja Christian Ask joka yhdessä ovat hallituksenjäseniä ilmeisesti aviopuolison kanssa

Varsinainen jäsen: Ask Christian Johannes
    Varajäsen:Ask Inger Gertie Birgitta ja he asuvat tai toimittavat Ruotsissa Malmossa. Tänne osoittakaa valitukset niin asia ehkä alkaa järjestymään .
    Suomen päässä olevat henklökunta on todella ylimielistä ja töykeitä ja luulen että tätä johtoporras ei tiedä joten voi laittaa johtoportaalle tiedoksi

• guuglekäännetty?

• Hinta on kuitenkin halpa, ja kun asiakas ei ole sitoutunut salille niin eihän siinä voi mitään menettääkään. En ole käynyt kyseisen ketjun saleilla, mutta käyn toisen edullisen ketjun salilla jossa en ole sitoutunut ja olen tyytyväinen.

• Komppaan. Valituksia ei pysty ainakaan nettisivujen kautta tekemään? Henkilökunta käyttäytyy yleensä ylimielisesti ja minustakin on outoa, että sekä liittyessä, että vuodeksi sopimusta purettaessa pitää molemmin puolin maksaa ylim. 19,90€. Lisäksi sähköpostin kautta on vaikea hoitaa asioita, kun eivät osaa sieltäkään käsin auttaa esim. laskutusasioita, vaan pitää itse hoitaa laskut toisen järjestelmän kautta. Not happy.

• Laittakaa näille vaikka yksityisviestillä palautetta Facebookissa, LinkedIn sivulla tai jossakin, jos Suomessa jotain mättää??

"Toimitusjohtaja Christian Ask joka yhdessä ovat hallituksenjäseniä ilmeisesti aviopuolison kanssa
      Varajäsen:Ask Inger Gertie Birgitta ja he asuvat tai toimittavat Ruotsissa Malmossa. Tänne osoittakaa valitukset niin asia ehkä alkaa järjestymään .
      Suomen päässä olevat henklökunta on todella ylimielistä ja töykeitä ja luulen että tätä johtoporras ei tiedä joten voi laittaa johtoportaalle tiedoksi".

• Anonyymi kirjoitti:

Laittakaa näille vaikka yksityisviestillä palautetta Facebookissa, LinkedIn sivulla tai jossakin, jos Suomessa jotain mättää??

"Toimitusjohtaja Christian Ask joka yhdessä ovat hallituksenjäseniä ilmeisesti aviopuolison kanssa
      Suomen päässä olevat henklökunta on todella ylimielistä ja töykeitä ja luulen että tätä johtoporras ei tiedä joten voi laittaa johtoportaalle tiedoksi".

Kuka on SUOMEN MAAJOHTAJA? Fitness24Seven Suomi??? Hänen yhteystiedot? Facebook, LinkedIn, WhatsApp tai AlastonSuomi?

• Suurin osa salin väestöstä on nuoria irakilais- tai somalimiehiä. Kovassa kunnossa ovat. Ulkomaalaisia naisia en ole koskaan salilla nähnyt. Miten Suomi voi päästää sukupuolijakauman tällaiseen tilaan? Tuolla salilla käydessä kyllä ymmärtää miksi feministit ja hippinaiset kaikki afrikkalaiset tänne haluaa.. :/

• Ulkomaalaiset naiset treenaa siellä naisten puolella. Ainakin kahdella käyttämälläni salilla näkee tosi paljoon.

• Mistä tiedät kansallisuuden? Puhutko arabiaa tai somaliaa itse?

• Perustreeniin kohtalaiset salit, mutta jos salivertailuun laittaisi, niin melko heikosti pärjäisi. Hakaniemen salilla saa ikkunan auki, jos ilma on liian lämmin tai tunkkainen. Sörnäisten sali on täysin kelvoton, jota en suosittele kenellekään. Myös Mellunmäen sekä Oulunkylän salit ovat kohtalaisia, Oulunkylä jopa siistissä kunnossa ja muuten toimiva. Pisteitä jos pitäisi antaa, niin 5,5.

• Muslimi taustaiset viettävät rukoushetkiä saleilla sekä lähes poikkeuksetta jättävät painot tankoon ja laitteisiin. Joku jolla on kortti päästää kavereitaan ilmaiseksi sisälle.

• Syö rasisti pitkä paska.

• Noin 2 :den vuoden kokemuksella näin on , lähes poikkeuksetta jätetään laitteisiin kahvat ja tankoihin painot eikä muutenkaan mitään käytöstapoja .

• Matut levittävät tauteja saleilla. Matusaliin ei voi koskaan mennä kuin suojapuku päällä. Ne haisevatkin.

• Jyväskylän salista ei muuta kuin positiivista sanottavaa. Siivous tapahtuu päivittäin, ryhmäliikunnat ovat laadukkaita ja kaikki tilat on ilmastoitu hyvin. Lisäksi salilta ei löydy itseään peilistä ihaleivia jumppaselfie naisia&miehiä vaan kävijät ovat normaaleja treenaajia, jotka käyvät salilla urheilun takia. Laitteita on riittävästi ja kun välttää ruuhka-aikoja niin homma toimii loistavasti. Lisäksi henkilökunta on mitä parhainta ja ohjaajat todella mukavia! Kyllä on hinta-laatu enemmän kuin kohdillaan, suosittelen :) lisäksi mielestäni ketjun vahvuus on se, että treenata voi missä kaupungissa tahansa. Aivan mahtava syysteemi. Monissa muissa keskuksissa täytyy maksaa tästä "lisäedusta" extraa.

• Komppaan edellistä, mutta mielestäni laitteet ovat "rimpuoita tälläiselle 55v. mammalle, varsinkin naisten puolella, miesten puolella taas vähän mulle sopivia laitteita. Uhmasin juuri lumimyrskyä ja yritin mennä salille, mutta kas, kas sormitunnistin ei taas pyhien aikaan toiminutkaan. Saamatonhan olen ollut kun en ole saanut sormitunnistusta purettua tai salia vaihdettua. Se onkin ollu mun varasali aukioloaikojen ja sijainnin takia, mutta täytyy alkaa tsekata uutta tarjontaa... Henkilökunta on kyllä ok. Jumppatarjontaan kaipaisin pilatestä ym. sen tyyppistä. Netissä ainakaan ei ollut ryhmätuntikuvauksia.

• PILATES-tunteja heti saatava! TAI MUUTEN?!

• minusta heidän salit ovat loistavia . Siistejä ja hyvät laitteet. Se että siellä käy ulkomaalaisia taustaisia onko ongelma. Seillä käy yhtä hyvin suomalaisia ja minä en ole nähnyt enemistönä kuin kantavaästö . Siis miten idiotteeja monet ihmiset ovat.
    Sali on loistva. Isot ja puhtaat tilat ja korjauksen tapahtuu ajallaan. Entisen salin 60 euron salin nin siellä oli pienet tilat ja ei ilmanvaihto - ja puku kopit pieniä ja haisi. Nykuisesssä severn 24 salilla ei tätä ongelmaa ole. Halpa hinta perustuu että ei ole työvoimakustannuksia. Työvoimakustannukset ovat suomessa maailman suurimmat ja ne kattaa ythionö tuloista 60% siski koska ammattiliiton pomot voi elää 20 000- 30 000 euron /kk ansiolla. Sevn 24 salit ovat auki ympäri vrk ja sinne menään koritllaa yöllä tai päiväälla. Siis minä olen tyytyväine vielä ainakin ja suostieleln .

• Laskutuspuoli on kohdallani mokaillut jo useaan otteeseen. Minua on laskutettu mm. kahdesti kuukaudessa sekä lisätty maksumuistutuksia turhaan sekä olen useasti joutunut soittamaan perintään, josta käsin he ovat korjanneet turhat ylimääräiset maksut. Minulla on käytössä e-laskutus...

• Sama ongelma kun edellisellä. E-lasku ei vaan toimi. Maksanut jo laskuni, mutta silti lähettävät muistutusta. Kohta menee perintään. Vituttaa.

• Järkyttävää ripulia toi ruotsalainen ketju..

• Sali jolla käyn on ok hintaansa nähden mutta on totta niin kuin joku jo totesikin että palvelu on silminpistävän töykeää ja ylimielistä. Olenkin tässä katsonut läheltä uutta salia, maksaisin ystävällisyydestä ja saunasta enemmänkin.

• VoimapuotiGym Helsingin pitäjänmäellä jo vuodesta 2006 on hyvä paikka. sopii kaikille. www.gymvoimapuoti.net eivät tunne pakkojäsenyyttä.

• 24-7 kun ei ole vain jokin paikallinen sali...

• Go Go Express sali Lahdessa aivan ylivoimaisen paras sali ja sehän on myös Tampereella, Jyväskylässä, Turussa, siellä aiakin homma pelannut aina ja edullinen hinta.

• Oma suositus seuraaville ainakin: Lahti,Mikkeli,Ogeli,Martinlaakso,Konala

• Sormenjälkitunnistus tehty Koskelan salilla. Sen jälkeen mikään ei mennytkään putkeen! Sormenjälkitunnistus ei toimi Mellunmäen salilla, asiakaspalvelija ei paikalla, jos reklamoit, väittävät härskisti vastaan. Laitteet täynnä lähinnä nuoria ihmisiä. En siis ole päässyt ulko-ovea pidemmälle ja vaaditaan maksamaan 2 kk:n irtisanomismaksu. En todellakaan suosittele... laittakaa vähän rahaa lisää niin saatte treenata kunnolla ja mahista vielä päästä laitteisiinkin jonottamatta kohtuuttomia aikoja..."asiakaspalvelu" tympeää. Rahankeruuta ja vastineeksi saa vain jotain ärsyttävää vastaväitettä, mikä ei ole edes totta ... katsotaan seuraavaksi, mitä kuluttaja-asiamies sanoo.

• Sormenjälkitunnistimet on vähän ronkeleita, sen tietää jokainen ken on sen ottanut käyttöön kännykässään.
      Käsien rasvaus, kosteus, kuivuus tai kylmyys, niin ei toimi...
      https://www.youtube.com/watch?v=3Hji3kp_i9k

• Kannattaa muuten ottaa esim. kännykällä videota siitä kun sormenjälkitunnistin ei toimi. Silleen vielä et näkyy videosta mikä sali on kyseessä jne. Varmasti tehostaa valitusta. Lisäksi vois vielä heittää jotki screenshotit että jäsenyysmaksut on maksettu ja veloitettu tililtä.

• Oma kokemus fitness24seven on ainoastaan positiivne, sormejäkitunnistin on tahmea, mutta kun pikkasen puhdistat sen ja voilaa, toimii. Sali on kyllä porukka täynnä mutta siltti pääse siihen väliin, näin meillä Mikkelissä

• Voi olla, että Mikkelissä on asiat toisin kuin täällä pääkaupunkiseudulla. Asiakasta hyppyytetään turhaan, väitetään valehtelijaksi, eikä korvata heistä aiheutuneita harmeja. Olen kääntynyt kuluttajansuojan puoleen tässä asiassa ja aion tehdä asiasta julkisen, ei tällainen peli vetele. Toivottavasti häviävät äkkiä sinne mistä ovat tulleekin! Ennen olen saanut esim. yhden kerran hyvitystä kuntosalikorttiin, jos heidän systeemeissään on virhe. Täältä ei saa kuin korkeintaan töykeää asiakas"palvelua", jos saa edes sitä. Älkää menkö tähän lankaan, nuoret varsinkaan eikä tietenkään muutkaan, en todellakaan suosittele! Kannattaa sijoittaa vähän enemmän saliin, joka pitää lupauksensa ja jossa on laitteitakin vapaana.

• Ihmeellistä valitusta. Itse käyn Hakaniemessä ja Käpylässä ja kesäisin Lappeenrannassa... Käpylässä iso sali mahtavat ryhmäliikuntatunnit ja todella tilava... Hakaniemessä pieni kotoisa sali... molemmissa viihdyn todell hyvin en vaihtaisi. Parempaa asiakaspalvelua ole missään pitkään aikaan saanut. Käyn itse ruuhka-ajan ulkopuolella mutta käynyt myös ruuhkaiseen aikaan. Onhan siellä silloin asiakkaita paljon mutta voit treenata 24/7 on valinnan varaa... näillä saleilla aina myös siistiä. Kai se on teidän kaikesta keksittävä valitettavaa... Uskomattoman halpa kuntosali ja varsinkin näissä pisteissä itse olen enemmän kuin tyytyväinen. Jos laite rikki heti korjataan.. palautteisiin reagoidaan aina ja itselläni kun oli ongelmia kerran kortin kanssa niin heti sain hyvityksen. Hyvän mielen paikka.

• Useissa viesteissä mainitaan ruuhka-aika. Mihin tämä osuu? Aamuisin ei taida olla ruuhkaa?

• ma-to klo 17-19 tyypillisesti kaikilla saleilla.

• Öööö oli todettu jo aiemmin päteviksi ohjeiksi.

• Hyvä ohjelma :)

• Käpylänsalin Perseeleen ohjaajat laiskoja paskoja! Ei näytä kiinostavan ohjaus tehdään välttämätön nojaamalla laitteisiin ja katselemlla ympäristöä tsiikaavat sisääntulijoita ??

• Konalan kauppakeskus ristikossa f24/7 kävijät osa istuu laitteissa ja näprää luuriaan osa istuu muuten vain,maahanmuuttajat jättävät painot tankoihin ,kahvat laitteisiin , mölyävät ja varastavat kaiken minkä jätät tai unohdat sinne . Eniten ärsyttää ne "treenaajat" jotka peilailevat peilien edessä , ne peilit ei ole kampaamista ja finnien puristelua varten siellä, mene sen peilin edestä pois jos jollain on suoritukset kesken ,älä siirrä niitä penkkejä vain istumista varten .

• Malmi ja Käpylä ovat hyviä saleja? No?

• Mitä sanotte Dixi kauppakeskuksessa olevasta F24Sevenistä? Sormenjälkilukija toimii hyvin, vähän miesten tuijottaminen joskus häiritsee

• Tykkään Dixistä. Kovin ruuhkainen on arkisin klo 17-20, mutta muina aikoina saa varsin rauhassa treenailla, eikä tarvitse jonottaa. Siistit ja toistaiseksi myös ehjät tilat, lähinnä wc-paperin loppuminen sapettaa viikonloppuisin. Hintaansa nähden oikein kelpo sali.
      Miesten tuijottelua en ole huomannut, ehkä tuijottelen tarpeeksi takaisin.
      Myös Käpylän sali on mieluinen pk-seudun saleista.

• Ei ole ruuhkaa aamulla ennen kuutta Tampereella. Hyvä ja halpa sali, voin suositella. Ainut asia mistä valitan on se että naistenpukuhuoneessa
    asioi sottapyttyjä, jotka eivät osaa laittaa roskiaan roskakoriin, vaan pitkin lattioita :(

• Onko jollain salilla ennen aamukuutta ruuhkaa?

• Ei voi suositella pahimmalle vihamiehellekkään. Jos e-laskusi erääntyy päivän niin varaudu siihen että samantien pääsysi salille evätään -> lasku myydään suoraan ulosottoon jossa se kasvaa tuplasti -> asiasta ei informoida millään tavoin ,sotkun selvittämiseen menee viikko.

Saleilla on tungosta ellet käy öisin eikä mitenkään erityisen hyvä varustelu.

• Lisäksi jos tykkäät jumpata pakolaisten kanssa niin fitness24 on siihen hyvä mahdollisuus. Tuli kanssa mieleen että kerran löytyi jonkun tiedä kenen vääntämät tortut suihkusta.

• En myöskään suosittele kellekkään. E-laskutuksessa ollut laskuttajan puolelta ongelmia ja tuli perintätoimistolta kirje. Pankki oli maininnut että minun puolelta (asiakkaan) kaikki kunnossa ja koko e-laskua ei edes tullut pankkiin, koska F247 itse sähläsi jotain. Asiakaspalvelun kautta ei tilanteeseen löytynyt ratkaisua ja s-posteihin ei vastattu. Kun vastaus tuli, sanoivat että heitä ei kiinnosta ja kehottivat ottamaan yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Puhelinpalvelua ei heillä laskutuspuolella ole. Kiertäkää ketju ja KAUKAA.

• sali ok, mut pitkänsillankadullla hakikses palvelu oli ainakin tänään kammottavaa, minulla oli jäänyt lasku maksamatta epähuomiossa ja menin kysymään asiakspalvelija Hannalta että mitä tehdään että voisinko treenata ja maksaa laskun ennen ensi kertaa koska olin tullut harjoittelemaan tyttöystäväni kanssa kuten useasti aiemminkin. tämä ei käynyt ja nainen vetosi sääntöihin jotka hän löi eteeni halventavasti. tillanne oli todella ikävä ja se paheni entisestään kun en hänen mielestään ollut oikeutettu harjoittellemaan salilla edes käteismaksullla. tyttöystäväni oli jo mennyt vaihtamaan ja jouduin lähtemään paikalta ilmoittamatta hänelle . kävin kotona maksamassa laskun joka oli nyt korkojen kera 100% isompi ja palasin takaisin. ja otaksuin että vihdoin pääsen sallille mutta ei . tämä samainen "asiakaspalvelija" selvitti ettei korttini edeleenkään toimi että maksu näkyy vasta päivien päästä. että säännöt estävät minua tulemasta salille koska en voi tulla ulos toisen ihmisenkanssa samalla ovenavauksella. harvoin kokee näin joustamatonta asiakspallvelua mistä jää oikein kunnon vitutus moneksi tunniksi.

• sörnäisten piritorin keskus on täynnä maahanmuuttajia jotka omii peiien edessä olevat penkit , todella epäviihtyisää ja raskasta reenaamista kun keskittyminen menee välilä aivan hukkaan kun henkilökunta ei tee salikäytösasioille yhtään mitään.

• Sauna puuttuu. Eli tärkein treenamisen edellytys. Lihaksien lämmittäminen ja treenaminen kulkevat käsi kädessä.

• Kalevala1932 kirjoitti:

Sauna puuttuu. Eli tärkein treenamisen edellytys. Lihaksien lämmittäminen ja treenaminen kulkevat käsi kädessä.

Lihaksia ei voi vaan lämmittää saunassa... niin tai voit sä sen alkulämmittelyn siel saunassakin tehdä, mut ei ne lihakset siellä sen paremmin lämpene...

• Matuja voi lyödä pain taulua, niin oppivat tavoille.

• Kuinka usein Fitness24Sevenissä näkee Spagaatteja? Missä keskuksessa pk-seudulla olisi todennäköisintä päästä bongaamaan Spagaatissa tai Sivuttais-Spagaatissa oleva nainen?

• Sörnäisten fitness ei anna kovin marittelevaa kuvaa itsestään. Ostin aloituspaketin 31.01. ja maksoin n.45e että pääsen jäseneksi. Kävin kerran kun henkilökunta oli paikalla eli ei tarvinnut kuin leimata pöydällä olevassa laitteessa kortti. Mutta sitten ... perjantaina olisi pitänyt toimia kortti ja sormenjälki mutta EI TOIMINUT. Heti ulkoovella tuli stoppi ja henkilökunta oli jollain kurssilla koko perjantai päivän 2.2.2018. Lauantai sama homma EI TOIMINUT. Yritin soittaa hätänumeroon, joka oli ovessa mainittu ja jonka piti toimia 24/7. EI TOIMINUT. Puhelinvastaaja oli loopissa ja toisti samoja pitkiä fraaseja eikä yhdistänyt yhtään mihinkään. Yritin myös soittaa vartijalle, joka on vastuussa tästä toimi paikasta ... EI VASTANNUT. Eli fitness24Seven ei pystynyt pitämään lupaustaan harjoittelusta vuorokauden ympäri. Kyseessä on siis sopimusrikkomus fitnesin puolelta ja aion sen perusteella vaatia rahojen palautusta ja täysin turhista puheluista 3e. Todella p..ska maku jäi suuhun ja lähdenkin kokeilemaan jotain toista paikkaa josko siellä edes ovet maksavalle asiakkaalle aukeisivat.

• Pitkusta ja Konalasta ei mitään huonoa sanottavaa. Illalla Pitäjänmäellä välillä ruuhkaista. Joskus joku nainen on jäänyt istumaan laitteeseen sarjan välissä, niin, että pitäisi jonottaa, mutta ovat kyllä ponnahtaneet pois, kun olen ehdottanut, sopisiko tehdä vuorotellen. Saunaa kaipailen, mutta kaikkea ei voi parillakympillä kuussa saada! Aina on ollut siistiä ja treenit on saanut tehtyä.

• Minkälainen meno on nykyään Tampereen fitness24sevenillä joka on niissä Anttilan entisissä tiloissa? Myöhään illalla tai yöllä taitaa olla ne ainoat rauhalliset ajat jolloin ei ole ruuhkaa? Ja onko hormonien vetäjiä paljoa vai ovatko muilla saleilla jossa pääsee esiintymään isommalle porukalle?

• suomalaiset ne vaan valittaa ja kitisee, kukaa uskalla matuille ja mamuille sanoo sanaakaa päi naamaa mut sit illalla netissä aletaa kitisee ja vauhkoomaa ;)))

• Hei, ostin juuri jäsenyyden fitness 24/7 kuntosalille, miten se toimii, tuleeko mulle ´salikortti lähetettynä kotiin postissa vai miten on?

• Mamut on salilla vaan siivoamassa

• Tikkurila PLUS:ssa ja Tikkurila Dixi Ratatiellä ei ainakaan MATU:t puristele pyllyjä naisilta..Kalliossa voi tapahtua mitä vaan.. eikös ne sielä ole PiriPäissään vähän yksi sun toinenkin..? Suomen kieltä harvemmin kuulee puhuttavan salilla..

• Kuopion saliin ei pääse luotettavasti, koska siellä on helevetin huono sormenjälki-tunnistin systeemi. Ja simpanssit asiakaspalvelussa, joita ongelma ei paljoa kiinnosta. Meni sali vaihtoon.

• No kyllä joillakin niistä voi reenata päivällö ja illalla klo 21 jälkeen.Muuten tupaten töynnö.En myöskään ymmärrä, miksi näillä saleilla on naisten puoli .Naiset eivät silti pysy onalla puolellaan vaan tukevat niesten ouolelle lisäämään tungosta .Eihän tuo ole oikein.Kyllä samalla hinnalla oitäisi saada samat edut.Men too..
    Saleilla pauhaava möyke on myös häiritsevää Volyymi kovalla ja täytyykö sen kuulua pukuhuoneissakin?
    Mut jio halvalla pääsee reenaamaan , mitäs pienustä

• Riippuu vähän salista. Itse olen käynyt kolmella salilla käpylässä, pitskussa ja vantaan myyrmannissa. Käpylä on ylivoimaisesti paras, vaihtelevaa mutta suht asiallista porukkaa käy, laitteet on siistejä ja salin yleisilme on muutenkin siisti. Jotain ryhmäliikuntojakin sieltä löytyy mutta en oo ite testannu. Pitskun sali taas muistutti siisteydessään ja porukassa jota siellä kävi hyvin paljon kisistä, vapaapaino osio oli todella pieni ja pukkari epäsiisti. Myyrmanni oli taas samanlainen ku käpylä. Suosittelen siis kattomaan vähän minne näitten salille meet koska näissä on todellakin eroja.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.