Lähteekö läskit jos tekee vatsoja?

Toivoton tyyppi

Moi

Mua on alkanu häiritsemään mun ylipainoni ja reiteni koot. Teen nyt 50 vatsaa ja 20 kyykkäystä. Olisko teillä mitään lisättävää? Pituus on siis 150cm ja painan 63 kg. Ja että lähteekö läskit jos tekee vatsoja?

11

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoBull

      Ei lähde, vaan sillä kasvatat vatsalihakset.

      • Toivoton tyyppi

        No siis sitä mä yritänki, ja tarkotin. Ainaki omasta mielestäni.


    • ssppii

      Jumppaamalla rasvakerrosta ei voi kuluttaa tietystä kohdasta kehoa, vaan rasvan kulumisen järjestys määräytyy sisäisistä tekijöistä, entsyymitoiminta on keskeistä ja kehon kyky käyttää rasvaa energianlähteenä. Toki liikunta voi muotoilla kehoa, jos liikkuu säännöllisesti ja jatkuvasti.
      Sinänsä nuo liikkeet, kyykky ja vastalihasliikkeet ovat ihan paikallaan. Vatsalihasliikkeitä kannattaa tehdä monipuolisesti.
      Aerobinen, pitkäkestoinen liikunta voi vaikuttaa rasva-aineenvaihduntaan. Silti ravinto, ja sen määrä on keskeisempää lihomisen kannalta kuin liikunta.
      Ei kannata kutsua itseään "toivottomaksi tyypiksi", ellet sitten ole täällä pilailemassa.

      • " Silti ravinto, ja sen määrä on keskeisempää lihomisen kannalta kuin liikunta."

        Niin no miten sen ny ottaa. Tietenkin jos ahtaa ruokaa nassuun niin paljon ettei sitä kohtuu liikkumisella voi kuluttaa, niin pakostihan siinä lihoo. Toisaalta jos ruoan määrän pitää vakiona ja lopettaa liikkumisen, niin pakostihan siinäkin lihoo.


      • Anonyymi
        abckissakävelee kirjoitti:

        " Silti ravinto, ja sen määrä on keskeisempää lihomisen kannalta kuin liikunta."

        Niin no miten sen ny ottaa. Tietenkin jos ahtaa ruokaa nassuun niin paljon ettei sitä kohtuu liikkumisella voi kuluttaa, niin pakostihan siinä lihoo. Toisaalta jos ruoan määrän pitää vakiona ja lopettaa liikkumisen, niin pakostihan siinäkin lihoo.

        Olen sannut, että henkilö joka pystyy pelkällä liikunnalla polttamaan tehokkaasti rasvaa, ei ole ylipainoinen. Vaatii sen verran tehoa ja aikaa, ettei lihava ja huonokuntoinen siihen pysty.
        Olen uteliaisuuttani laskenut, että poltaakseni kehostani yhden rasvakilon, minun pitäisi syömättä ja ilman energiapitoista juomista kävellä noin 100km.
        Lienee helpompaa ajatella mitä suuhunsa pistää.
        Lihasvoimaharjoittelun sivutuotteena lisääntyvä lihasmassa lisää myös lepokulutusta antaen hieman pelivaraa. Myös suunnitelmallinen, tehokas, summana riittävän pitkäkestoinen treeni panee myös suunnittelemaan syömisensä!


    • eightpack

      On sanonta keittiössä vatsalihakset tehdään, mikä on siinä mielessä totta että litteän vatsan saa oikein syömällä. Vähennät vain hiilarit minimiin ja pienennät annoskokoja.

      • wat?

        Jos nimelläs osotat sitä että saat eight-packin vatsaas nii se ei kyllä oikein syömällä tule.


    • i dont know

      Teen joka päivä ainaki yli 100 vatsaa onks se liikaa 13vuotiaalle

      • Anonyymi

        Liian vähän. 500 on sopiva määrä


    • EI.

    • Anonyymi

      Vatsoja? Miten? Tosin tee miten tahansa niin rasvan poltto ei kohdistu vatsaan.
      Sitäpaitsi. Tuskin pystyt tekemään tehokkaita vatsoja niin paljon, että sillä olisi energian kulutuksen kannalta varsinaista merkitystä.
      Sama koskee kyykkyjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe