Jotain uutta...

S.S.D.D

Onko ehdotuksia, että mitä alkaisin harrastamaan? Mieluiten jotain erilaista kuin tavalliset jääkiekko, jalkapallo yms.
Ja nyt puhun urheilullisesta, en postimerkkien keräilyn tyylisistä harrastuksista.

Mieleen juolahti ajatus jostain erilaisesta harrastuksesta kun tajusin, että en jaksa
viettää elämääni joka viikko ryypäten ja riehuen niin kuin muut...

ehdotuksia, kiitos? :)

1

63

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieti vähän

Kannattaa varmaan lähteä miettimään siltä pohjalta, että millaisista lajeista itse pidät. Lajin erikoisuus on aika huono peruste.

- Yksilölaji vai joukkuelaji?
      - Hintaluokka?
      - Mitä harrastusmahdollisuuksia lähistöllä on?
      - Omat vahvuudet?
      - Jne. jne. jne.

Varsinkin tuo kolmas kohta ratkaisee aika paljon. On vähän huono harrastaa vaikkapa soutua jos lähellä ei ole vesistöä, tai judoa jos ei ole lähellä judosalia ja -seuraa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      68
      2219
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1496
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1302
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1281
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1150
    6. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1000
    7. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      69
      989
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      943
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      84
      899
    10. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104