olisko tää Seinäjoella ihan vaan harrastuspohjalta Salibandya pelaavaa porukkaa? eli ei siis mitää liigatason ,johon tällänen 23v. peruskuntoilija mahtuis mukaa.:D
Salibandya Seinäjoella??
4
412
Vastaukset
- juuniin on
onhan täällä semmosia
- säbä
Aloittaja, löysitkö peliporukkaa? Itse etsiskelen harrastusporukkaa säbän tiimoilta myös.
- akitsu88
moro, kirjottelen nykyään uudella tunnuksella. oon koittanu kysellä ja katella netistä josko jokunen porukka olis löytyny, mut aika heikolta on tähän mennes vaikuttanu, oon käyny myös kyselemäs uimahallilta ja seinäjoki areenan salibandy porukoilta.
Kuinkas sulla, onko onnistanu?
T. anssi
- ytterjeppo
Ne on yleensä työ/kaveriporukoita jotka sählyvuoroja varaavat. Kannattaa kysyä joltain joka pelaa, että mahtuisko mukaan. Voihan toki halleillekin mennä kyselemään, mahtuisko mukaan, mutta onhan se vähän ventovieraan hankala lyöttäytyä täysin tuntemattomien kanssa pelaamaan. Plus että hallivuorot maksaakin jotain. Tosin yleensä maalivahdeista on pulaa, ja ventovieras otetaan varmasti ilomielin maalille, onhan se kivempi elävä maalivahti kuin pahvinen. Tosin ne maalivahdin varusteet sitten maksaa satoja euroja, että en tiedä onko järkeä. Ei muuta kuin kyselet tutuiltasi/kavereiltasi, pelaako joku jossain, ja ei kun mukaan vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso245780Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1624182Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani143757Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai683133- 453093
- 902997
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302775Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1572696- 201825
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1231727