BM voide, Vivida ja Imedeen

Henna

onko kukaan kokeillut BM voiteita - olikohan ne niitä samoja joita Hannele Lauri oli ostettu mainostamaan? Niistä on netissä kiinnostavia tieteellisen oloisia artikkeleja, mutta niitähän nyt voi kuka tahansa kirjoittaa. Entä sisäisesti nautittavista Vivida tai Imedeen tableteista - onko jollain kokemuksia?

10

24344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirsikka

Itse olen käyttänyt BM-geeliä ja kasvovoidetta kohta vuoden ajan. Suosittelivat sitä minulle apteekista näppyjen takia. Iho on mennyt koko ajan parempaan kuntoon. Ei siis mitään ihmeparantumista, mutta oikeasti tuloksia, pitkällä aikavälillä huomattavia tuloksia. En tule enää koskaan laittamaan kasvoihini muuta kuin BM-geeliä (voiteen alle illalla) ja BM-kasvovoidetta aamuin illoin. Se on meikin allakin tosi hyvä.

Vividasta sen verran, että kokeilin sitä muutamia vuosia takaperin ja näppyläongelmani paheni ihan älyttömästi. Vivida ja Imedeen sopivat vanhalle, ryppyiselle, ohuelle, kuivalle iholle - eivät nuorelle, paksulle, rasvaiselle iholle missään nimessä.

• Henna

Kiitos vastauksestasi, menen saman tien hakemaan BM geeliä mutta käytän varmaan vanhat päivä- ja yövoiteeni ensin loppuun eli toimiikohan tuo geeli muiden voiteiden alla?

Minkä ikäinen olet - itse olen 37 ja tuntuu että iho alkaa veltostua ja rypistyä tihenevää tahtia eli siihen vaivaan tuota Vivida/Imedeen kuuria ajattelin. Mutta voipi hyvin olla että aloitan BM geelillä ja mahd. voiteella ja jätän tabut vielä tulevaisuuteen.

• jona
        Henna kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi, menen saman tien hakemaan BM geeliä mutta käytän varmaan vanhat päivä- ja yövoiteeni ensin loppuun eli toimiikohan tuo geeli muiden voiteiden alla?

Minkä ikäinen olet - itse olen 37 ja tuntuu että iho alkaa veltostua ja rypistyä tihenevää tahtia eli siihen vaivaan tuota Vivida/Imedeen kuuria ajattelin. Mutta voipi hyvin olla että aloitan BM geelillä ja mahd. voiteella ja jätän tabut vielä tulevaisuuteen.

Mitä tuo BM geeli maksaa? Apteekistako sitä saa?

• mimma65
        jona kirjoitti:

Mitä tuo BM geeli maksaa? Apteekistako sitä saa?

n. 30-35 euroa. Joissain paikoissa jopa vajaa 40 euroa. Apteekeista ja kauneushoitoloista löytyy. Kannattaa tehdä ensin vähän hintatutkimusta! Itse löysin edullisesti meikkitaiteen sivuilta, apteekissa sama tuote 39 euroa!!

• saara

Käytän BM voidetta silloin tällöin "tavallisen kasvovoiteen" sijasta ja olen tykännyt. Hyvä herkälle iholleni.

Yleensähän kosmetiikan "tieteelliset tutkimukset" on kovasti liioiteltuja ja jopa vääristeltyjä, mutta BM voiteiden osalta tutkimukset ovat jopa suunnilleen paikkansapitäviä, siis tuotteilla on jotain tehoa ihon ongelmiin, vaikuttava aine sukralfaattihan keksittiin kun se tepsi vauvan peppuihottumaan ja huomattiin sen vahvistavan ja korjaavan kasvojenkin ihoa. kannattaa etsiä netistä valmistajan eng.kieliset sivut, maahantuojan mediwellin sivut ovat suttusennäköiset ja eivät anna hyvää kuvaa tuotteista. :/

Yksi ystäväni on saanut apua epäpuhtaaseen ihoonsa bm geelistä, tosin onhan se apu voinut johtua jostain muustakin (kasvojen puhd.aineesta tms). Jos rahaa riittää niin mielestäni kokeilemisen arvoisia tuotteita. Oikeaan akneen tms kannattaa kuitenkin pistäytyä ensin lääkärille.

• .........

Siis eihän bm-voiteiden ole tarkoituskaan vaikuttaa akneen ja finneihin mitenkään vaan niiden aiheuttamiin arpiin.

• tres

Minulla bm-geeli tasoitti ihon värivirheitä (lienevät lähtöisin liiasta bentsoyliperoksidin käytöstä), mutta näppyläiselle iholle se ei minulla ollut ihmelääke.

• Jeni

Moi!

Minulla on melko kuiva ja herkkä iho, johon jää helposti pigmenttiarpia pienistä näpyistä. Olen kokeillut BM Gel 28:aa pigmentoituneiden arpien hoitoon, ja voin sanoa, ettei geelistä ollut yhtikäs mitään apua - päin vastoin: geeli kuivatti ennestäänkin kuivaa ihoani arpialueelta ja iho alkoi hilseillä, nahka lähti irti ja iho raapautui rikki. Pigmentoituneisiin arpiin mulle parempi tuote on Detria Arbutin, joka todella on vaalentanut tummentumia ja sopinut herkälle iholleni. En ole kokeillut BM:n voiteita, vaan nimenomaan geeliä, joten voiteista en osaa kertoa kokemuksia. BM Gel 28 kuitenkin sopii mielestäni paremmin rasvaiselle tai sekaiholle ja toimii mm. näppyjen jälkihoidossa hyvin. Varsinaisesti BM Gel ei kuitenkaan finnien tuloa estä - valitettavasti.

• mimma65

Ei olekaan syytä kuivalle ja herkälle iholle käyttää pelkkää geeliä. Sen sijaan voide olisi voinut toimia sulla jotenkin.

• tipi

-itse olen käyttänyt voidetta , en joka yö mutta useampina yövoiteena ja täytyy sanoa että rutikuiva ihoni näyttää upean tasaiselta ja hyvinvoivalta aina hoidon jälkeen. Olen erittäin tyytyväinen :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3085
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1342
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1206
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      120
      992
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe