alisteiseen asemaan itseänne tyhmempään henkilöön nähden?
Tulipahan vain mieleen, kun itse jouduin ja puhuttiin kuin kehitysvammaiselle.
Oletteko koskaan joutuneet
19
409
Vastaukset
- No joo,
Ratikkakuskin yksikössä työskennellessäni tuntui siltä
Jaa-a riippuu ihan siitä mitä pitää tyhmyytenä ja itseä tyhmempänä? Voisin sanoa, että olen joskus joutunut alisteiseen/alistettuun asemaan ihmisen toimesta, joka käytti asemaansa mielivaltaisesti hyväkseen ja näin ollen myös häntä alemmassa asemassa olevat saivat kärsiä tyypin ylimielisyydestä runsain mitoin.
Eli joo kyllä mä tyhmänä pidän tyyppiä joka alistaa toisia, kun valtaa on vaikka yhteisymmärryksessä asiat voi neuvotella ja sopiakin ilman kenenkään alistamista mihinkään nurkkaan. Eli tyhmyyttä on alistaminen ylipäänsä. Ilmeisesti jotakin kyvyttömyyttä hoitaa hommia reilusti muitakin ihmisenä ja vertaisena kunnioittaen.- oho,
typoja! :D
- vähä-älyinenkö
Tyhmä = vähemmän älykäs
voopotin kirjoitti:
Alistaminen = vähemmän älykästä toimintaa.
Toisten tyhmänä pitäminen = osoittaa omaa tyhmyyttä hyvin usein.
- vähä-älyinenkö
voopotin kirjoitti:
Toisten tyhmänä pitäminen = osoittaa omaa tyhmyyttä hyvin usein.
Etkö pysty yhtään mielessäsi vertailemaan ihmisten älykkyyttä keskenään, sekoittamatta mukaan tunne-elämää...?
vähä-älyinenkö kirjoitti:
Etkö pysty yhtään mielessäsi vertailemaan ihmisten älykkyyttä keskenään, sekoittamatta mukaan tunne-elämää...?
Ihmiset on erilaisia, miksi mun pitäs kenenkään älykkyyttä spekuloida? Yks on fiksu yhdessä asiassa ja toinen jossain toisessa. Harvoin tapaa niin mustavalkeeta ihmistä ettei sillä olis yhtään älykkyyttä missään asiassa.
Tai että se älyis ihan kaiken.- vähä-älyinenkö
voopotin kirjoitti:
Ihmiset on erilaisia, miksi mun pitäs kenenkään älykkyyttä spekuloida? Yks on fiksu yhdessä asiassa ja toinen jossain toisessa. Harvoin tapaa niin mustavalkeeta ihmistä ettei sillä olis yhtään älykkyyttä missään asiassa.
Tai että se älyis ihan kaiken.Me keskustelemme eri tasoilla. Ei nyt viedä keskustelua enää etäämmäksi aloituksen aiheesta. Olet määritelmäsi saanut.
Sinulla nyt nousee joitain defenssejä pintaan, koska... no hohhoijaa, ei kiinnosta. vähä-älyinenkö kirjoitti:
Me keskustelemme eri tasoilla. Ei nyt viedä keskustelua enää etäämmäksi aloituksen aiheesta. Olet määritelmäsi saanut.
Sinulla nyt nousee joitain defenssejä pintaan, koska... no hohhoijaa, ei kiinnosta.No jos sua helpottaa toi mun alentaminen itsees alemmas, niin tee toki. Mä kerroin jo ajatukseni, joten se siitä. :)
Mä en ajattele ihmisistä vissiin kuten sä, toi on tyhmä toi ei ole, toi on tyhmä toi ei ole...jokaisessa on jotain tyhmää ja jotain fiksua.
No en kyl nyt tajunnut sun kysymystä. Mielummin pidetään liian tyhmänä ku liian fiksuna.
- vähä-älyinenkö
Haluaisitko, että pomosi / asioihisi puuttuva viranomainen / taloyhtiösi hallituksen pj. jnejne. olisi tyhmempi kuin sinä, koska hänhän vaikuttaa elämääsi huomattavasti?
- yliälyinenkö
vähä-älyinenkö kirjoitti:
Haluaisitko, että pomosi / asioihisi puuttuva viranomainen / taloyhtiösi hallituksen pj. jnejne. olisi tyhmempi kuin sinä, koska hänhän vaikuttaa elämääsi huomattavasti?
Tunnut itse olevasi täysi idiootti.
- minä..
vähä-älyinenkö kirjoitti:
Haluaisitko, että pomosi / asioihisi puuttuva viranomainen / taloyhtiösi hallituksen pj. jnejne. olisi tyhmempi kuin sinä, koska hänhän vaikuttaa elämääsi huomattavasti?
en ole alisteisessa asemassa keneenkään.
vähä-älyinenkö kirjoitti:
Haluaisitko, että pomosi / asioihisi puuttuva viranomainen / taloyhtiösi hallituksen pj. jnejne. olisi tyhmempi kuin sinä, koska hänhän vaikuttaa elämääsi huomattavasti?
No mulla ei myöskään ole tarvetta käyttää toisten tyhmyyttä hyväkseni :)))
Normielämää täällä
- Älykkyys-rajoite:.!1
.
Älykkyysrajoite on sopiva tekosyy alisuoriutumiseen
Har!
.
Mullaki on anoppi ja appiukko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384