Oletteko koskaan joutuneet

vähä-älyinenkö

alisteiseen asemaan itseänne tyhmempään henkilöön nähden?

Tulipahan vain mieleen, kun itse jouduin ja puhuttiin kuin kehitysvammaiselle.

19

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No joo,

      Ratikkakuskin yksikössä työskennellessäni tuntui siltä

    • Jaa-a riippuu ihan siitä mitä pitää tyhmyytenä ja itseä tyhmempänä? Voisin sanoa, että olen joskus joutunut alisteiseen/alistettuun asemaan ihmisen toimesta, joka käytti asemaansa mielivaltaisesti hyväkseen ja näin ollen myös häntä alemmassa asemassa olevat saivat kärsiä tyypin ylimielisyydestä runsain mitoin.

      Eli joo kyllä mä tyhmänä pidän tyyppiä joka alistaa toisia, kun valtaa on vaikka yhteisymmärryksessä asiat voi neuvotella ja sopiakin ilman kenenkään alistamista mihinkään nurkkaan. Eli tyhmyyttä on alistaminen ylipäänsä. Ilmeisesti jotakin kyvyttömyyttä hoitaa hommia reilusti muitakin ihmisenä ja vertaisena kunnioittaen.

      • oho,

        typoja! :D


      • oho, kirjoitti:

        typoja! :D

        Oliko? :)


      • vähä-älyinenkö

        Tyhmä = vähemmän älykäs


      • vähä-älyinenkö kirjoitti:

        Tyhmä = vähemmän älykäs

        Alistaminen = vähemmän älykästä toimintaa.


      • voopotin kirjoitti:

        Alistaminen = vähemmän älykästä toimintaa.

        Toisten tyhmänä pitäminen = osoittaa omaa tyhmyyttä hyvin usein.


      • vähä-älyinenkö
        voopotin kirjoitti:

        Toisten tyhmänä pitäminen = osoittaa omaa tyhmyyttä hyvin usein.

        Etkö pysty yhtään mielessäsi vertailemaan ihmisten älykkyyttä keskenään, sekoittamatta mukaan tunne-elämää...?


      • vähä-älyinenkö kirjoitti:

        Etkö pysty yhtään mielessäsi vertailemaan ihmisten älykkyyttä keskenään, sekoittamatta mukaan tunne-elämää...?

        Ihmiset on erilaisia, miksi mun pitäs kenenkään älykkyyttä spekuloida? Yks on fiksu yhdessä asiassa ja toinen jossain toisessa. Harvoin tapaa niin mustavalkeeta ihmistä ettei sillä olis yhtään älykkyyttä missään asiassa.

        Tai että se älyis ihan kaiken.


      • vähä-älyinenkö
        voopotin kirjoitti:

        Ihmiset on erilaisia, miksi mun pitäs kenenkään älykkyyttä spekuloida? Yks on fiksu yhdessä asiassa ja toinen jossain toisessa. Harvoin tapaa niin mustavalkeeta ihmistä ettei sillä olis yhtään älykkyyttä missään asiassa.

        Tai että se älyis ihan kaiken.

        Me keskustelemme eri tasoilla. Ei nyt viedä keskustelua enää etäämmäksi aloituksen aiheesta. Olet määritelmäsi saanut.
        Sinulla nyt nousee joitain defenssejä pintaan, koska... no hohhoijaa, ei kiinnosta.


      • vähä-älyinenkö kirjoitti:

        Me keskustelemme eri tasoilla. Ei nyt viedä keskustelua enää etäämmäksi aloituksen aiheesta. Olet määritelmäsi saanut.
        Sinulla nyt nousee joitain defenssejä pintaan, koska... no hohhoijaa, ei kiinnosta.

        No jos sua helpottaa toi mun alentaminen itsees alemmas, niin tee toki. Mä kerroin jo ajatukseni, joten se siitä. :)

        Mä en ajattele ihmisistä vissiin kuten sä, toi on tyhmä toi ei ole, toi on tyhmä toi ei ole...jokaisessa on jotain tyhmää ja jotain fiksua.


    • No en kyl nyt tajunnut sun kysymystä. Mielummin pidetään liian tyhmänä ku liian fiksuna.

      • vähä-älyinenkö

        Haluaisitko, että pomosi / asioihisi puuttuva viranomainen / taloyhtiösi hallituksen pj. jnejne. olisi tyhmempi kuin sinä, koska hänhän vaikuttaa elämääsi huomattavasti?


      • yliälyinenkö
        vähä-älyinenkö kirjoitti:

        Haluaisitko, että pomosi / asioihisi puuttuva viranomainen / taloyhtiösi hallituksen pj. jnejne. olisi tyhmempi kuin sinä, koska hänhän vaikuttaa elämääsi huomattavasti?

        Tunnut itse olevasi täysi idiootti.


      • minä..
        vähä-älyinenkö kirjoitti:

        Haluaisitko, että pomosi / asioihisi puuttuva viranomainen / taloyhtiösi hallituksen pj. jnejne. olisi tyhmempi kuin sinä, koska hänhän vaikuttaa elämääsi huomattavasti?

        en ole alisteisessa asemassa keneenkään.


      • vähä-älyinenkö kirjoitti:

        Haluaisitko, että pomosi / asioihisi puuttuva viranomainen / taloyhtiösi hallituksen pj. jnejne. olisi tyhmempi kuin sinä, koska hänhän vaikuttaa elämääsi huomattavasti?

        No mulla ei myöskään ole tarvetta käyttää toisten tyhmyyttä hyväkseni :)))


    • Normielämää täällä

      • Älykkyys-rajoite:.!1

        .

        Älykkyysrajoite on sopiva tekosyy alisuoriutumiseen

        Har!

        .


    • Mullaki on anoppi ja appiukko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe