alisteiseen asemaan itseänne tyhmempään henkilöön nähden?
Tulipahan vain mieleen, kun itse jouduin ja puhuttiin kuin kehitysvammaiselle.
Oletteko koskaan joutuneet
19
409
Vastaukset
- No joo,
Ratikkakuskin yksikössä työskennellessäni tuntui siltä
Jaa-a riippuu ihan siitä mitä pitää tyhmyytenä ja itseä tyhmempänä? Voisin sanoa, että olen joskus joutunut alisteiseen/alistettuun asemaan ihmisen toimesta, joka käytti asemaansa mielivaltaisesti hyväkseen ja näin ollen myös häntä alemmassa asemassa olevat saivat kärsiä tyypin ylimielisyydestä runsain mitoin.
Eli joo kyllä mä tyhmänä pidän tyyppiä joka alistaa toisia, kun valtaa on vaikka yhteisymmärryksessä asiat voi neuvotella ja sopiakin ilman kenenkään alistamista mihinkään nurkkaan. Eli tyhmyyttä on alistaminen ylipäänsä. Ilmeisesti jotakin kyvyttömyyttä hoitaa hommia reilusti muitakin ihmisenä ja vertaisena kunnioittaen.- oho,
typoja! :D
- vähä-älyinenkö
Tyhmä = vähemmän älykäs
voopotin kirjoitti:
Alistaminen = vähemmän älykästä toimintaa.
Toisten tyhmänä pitäminen = osoittaa omaa tyhmyyttä hyvin usein.
- vähä-älyinenkö
voopotin kirjoitti:
Toisten tyhmänä pitäminen = osoittaa omaa tyhmyyttä hyvin usein.
Etkö pysty yhtään mielessäsi vertailemaan ihmisten älykkyyttä keskenään, sekoittamatta mukaan tunne-elämää...?
vähä-älyinenkö kirjoitti:
Etkö pysty yhtään mielessäsi vertailemaan ihmisten älykkyyttä keskenään, sekoittamatta mukaan tunne-elämää...?
Ihmiset on erilaisia, miksi mun pitäs kenenkään älykkyyttä spekuloida? Yks on fiksu yhdessä asiassa ja toinen jossain toisessa. Harvoin tapaa niin mustavalkeeta ihmistä ettei sillä olis yhtään älykkyyttä missään asiassa.
Tai että se älyis ihan kaiken.- vähä-älyinenkö
voopotin kirjoitti:
Ihmiset on erilaisia, miksi mun pitäs kenenkään älykkyyttä spekuloida? Yks on fiksu yhdessä asiassa ja toinen jossain toisessa. Harvoin tapaa niin mustavalkeeta ihmistä ettei sillä olis yhtään älykkyyttä missään asiassa.
Tai että se älyis ihan kaiken.Me keskustelemme eri tasoilla. Ei nyt viedä keskustelua enää etäämmäksi aloituksen aiheesta. Olet määritelmäsi saanut.
Sinulla nyt nousee joitain defenssejä pintaan, koska... no hohhoijaa, ei kiinnosta. vähä-älyinenkö kirjoitti:
Me keskustelemme eri tasoilla. Ei nyt viedä keskustelua enää etäämmäksi aloituksen aiheesta. Olet määritelmäsi saanut.
Sinulla nyt nousee joitain defenssejä pintaan, koska... no hohhoijaa, ei kiinnosta.No jos sua helpottaa toi mun alentaminen itsees alemmas, niin tee toki. Mä kerroin jo ajatukseni, joten se siitä. :)
Mä en ajattele ihmisistä vissiin kuten sä, toi on tyhmä toi ei ole, toi on tyhmä toi ei ole...jokaisessa on jotain tyhmää ja jotain fiksua.
No en kyl nyt tajunnut sun kysymystä. Mielummin pidetään liian tyhmänä ku liian fiksuna.
- vähä-älyinenkö
Haluaisitko, että pomosi / asioihisi puuttuva viranomainen / taloyhtiösi hallituksen pj. jnejne. olisi tyhmempi kuin sinä, koska hänhän vaikuttaa elämääsi huomattavasti?
- yliälyinenkö
Haluaisitko, että pomosi / asioihisi puuttuva viranomainen / taloyhtiösi hallituksen pj. jnejne. olisi tyhmempi kuin sinä, koska hänhän vaikuttaa elämääsi huomattavasti?
Tunnut itse olevasi täysi idiootti.
- minä..
en ole alisteisessa asemassa keneenkään.
No mulla ei myöskään ole tarvetta käyttää toisten tyhmyyttä hyväkseni :)))
Normielämää täällä
- Älykkyys-rajoite:.!1
.
Älykkyysrajoite on sopiva tekosyy alisuoriutumiseen
Har!
.
Mullaki on anoppi ja appiukko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851559
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2041481Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä441144Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad44846- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30711Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21710- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20646Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617