Kenet miellät kaltaiseksesi?
Älykkyydeltään samantasoiset palstalaiset
53
173
Vastaukset
Ei oooleee. :3
- S Etämies
Ei minunkaan veroista löydy koko mualimasta
ei edes Porista S Etämies kirjoitti:
Ei minunkaan veroista löydy koko mualimasta
ei edes PoristaHarmi, olisin heti tullut käymään.
- S Etämies
kanasutra kirjoitti:
Harmi, olisin heti tullut käymään.
Saatha sinä muutenki tulla-keitänkahvit ja petaan uudet satiinilakanat:D
S Etämies kirjoitti:
Saatha sinä muutenki tulla-keitänkahvit ja petaan uudet satiinilakanat:D
:3 Miks vaihdat lakanat jos tuun käymään? :DDD
- lollollolloollolooll
jepulis.kukaan ei vedä vertoja tyhmyydelles
lollollolloollolooll kirjoitti:
jepulis.kukaan ei vedä vertoja tyhmyydelles
Onneks sä oot niin viisas et tuut ilmottaa asiasta ;)
- S Etämies
kanasutra kirjoitti:
:3 Miks vaihdat lakanat jos tuun käymään? :DDD
Pitikin kysyä minkväriset haluat, nyt on tummansiniset
kelpaa sininen suttikselle?
Ja isot tyynyt 6kpl---voi kokeilla yllättävän hienoja asentoja - S Etämies
S Etämies kirjoitti:
Pitikin kysyä minkväriset haluat, nyt on tummansiniset
kelpaa sininen suttikselle?
Ja isot tyynyt 6kpl---voi kokeilla yllättävän hienoja asentojaHyväksy kanasuttiksen ystävä pyynnö facebookkiin shit
Olen facbooki komein mies ja naisilta oikeiropisee ystäväpyyntöjä
thaikkujakinjo700 kaunotarta S Etämies kirjoitti:
Hyväksy kanasuttiksen ystävä pyynnö facebookkiin shit
Olen facbooki komein mies ja naisilta oikeiropisee ystäväpyyntöjä
thaikkujakinjo700 kaunotartaEthän sä edes tiedä mun oikeeta nimeä? :D
- S Etämies
kanasutra kirjoitti:
Ethän sä edes tiedä mun oikeeta nimeä? :D
nO MIKÄSINUN FACBOOK NIMI ON SHIT?
vooposka kyllä tietää minun ja kateellisen seuraa minun facbookki
naikkosia todell upeita kosiskelijoita:D nää nää :oP - sS Etämies
S Etämies kirjoitti:
nO MIKÄSINUN FACBOOK NIMI ON SHIT?
vooposka kyllä tietää minun ja kateellisen seuraa minun facbookki
naikkosia todell upeita kosiskelijoita:D nää nää :oPJa shit minull on 12 danin mustavyö kamasutrassa
- Hiski Leukaperä
kanasutra kirjoitti:
Ethän sä edes tiedä mun oikeeta nimeä? :D
olet Jonna Leukaperä.
- S Etmies
sS Etämies kirjoitti:
Ja shit minull on 12 danin mustavyö kamasutrassa
JONNAA siehän uot miun tytär -siun äitees pokasi miut Eurajoella ja vähänpussailtiin muuta(älä kerro kelleen, jäip elarit maksamati) :D
Tulepas iskän synkkyyn, saat halit:)
- Nasdaq
Esim. minä pidän sinua lähes idioottina, koska jauhat älystä jatkuvasti. Minulla ei ole yhtään ihmistä ympärilläni, joka käyttäisi sanaa äly edes harvoin.
Etkö sinä oikeasti ymmärrä tätä?
(älytöntä naurua)- korwa
*samaistuu Tsaikowskiin*
eiku... Dostojevskiin. - Nasdaq
korwa kirjoitti:
*samaistuu Tsaikowskiin*
eiku... Dostojevskiin."Sinä olla surkea."
(soli lainaus jostain, en muista mistä -naurua) - korwa
Nasdaq kirjoitti:
"Sinä olla surkea."
(soli lainaus jostain, en muista mistä -naurua)Haluaisitko debytoida älysi kanssa?
*maanittelee* - Nasdaq
korwa kirjoitti:
Haluaisitko debytoida älysi kanssa?
*maanittelee*Kerro jotain tästä infotmaatiotulvasta, joka meitä täällä ympäröi.
Kerro jotain itsestäsi. - korwa
Nasdaq kirjoitti:
Kerro jotain tästä infotmaatiotulvasta, joka meitä täällä ympäröi.
Kerro jotain itsestäsi.Ei ole mitään tulvaa.
*alles ist ordnung* - Nasdaq
korwa kirjoitti:
Ei ole mitään tulvaa.
*alles ist ordnung*No kerro jotain itsestäsi. Mehän olemme kaikki kiinnostavia ihmisiä, kuten tiedät.
- korwa
Nasdaq kirjoitti:
No kerro jotain itsestäsi. Mehän olemme kaikki kiinnostavia ihmisiä, kuten tiedät.
Tiedänkö? Koska asia valkeni minulle?
- Nasdaq
korwa kirjoitti:
Tiedänkö? Koska asia valkeni minulle?
Ei kiinnosta minua Mutta se kiinnostaa, että kertoisit vähän itsestäsi. Ollaanhan tässä jo tuttuja.
- Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Ei kiinnosta minua Mutta se kiinnostaa, että kertoisit vähän itsestäsi. Ollaanhan tässä jo tuttuja.
Mä myönnän viisi minsaa. Sitten mää lähden goisaan. On ollut vähän rankka päivä.
- korwa
Nasdaq kirjoitti:
Ei kiinnosta minua Mutta se kiinnostaa, että kertoisit vähän itsestäsi. Ollaanhan tässä jo tuttuja.
Ei ole mitään kerrottavaa. Elämäni on tapahtumaköyhää.
- Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Mä myönnän viisi minsaa. Sitten mää lähden goisaan. On ollut vähän rankka päivä.
Vittu tässä jaksa odotella.
(naurua) - korwa
Nasdaq kirjoitti:
Vittu tässä jaksa odotella.
(naurua)Hetekka odottaa.
- Nasdaq
korwa kirjoitti:
Hetekka odottaa.
Meidän vintillä on upouusi heteka. Mä siinä funtsin, että onkohan sitä käytetty koskaan ja onko se jotenkin viallinen. Vai onko se todellakin uusi, eikä vain näytä siltä.
Siis retrokamaa, mutta ei ihan pääse sinne kärkeen mun top vitosessa.
Onko sinua lapsena kielletty olemasta älykäs, vai muutoin kaltoin kohdeltu.
- korwa
Miten sen voi kieltää?
korwa kirjoitti:
Miten sen voi kieltää?
Onko sinua lapsena kielletty kyselemästä tyhmiä ja pyydetty vastaamaan kysymykseen kysymyksellä? Kysyn vaan.....koska ajattelin kysyä ensin.
- korwa
modelli kirjoitti:
Onko sinua lapsena kielletty kyselemästä tyhmiä ja pyydetty vastaamaan kysymykseen kysymyksellä? Kysyn vaan.....koska ajattelin kysyä ensin.
Ei, mutta on käsketty olla hiljaa.
korwa kirjoitti:
Ei, mutta on käsketty olla hiljaa.
Ja nyt aijot kostaa sen yhteiskunnalle. Miksi et noudata vanhempiesi neuvoa enää, oletko murkku?
- korwa
modelli kirjoitti:
Ja nyt aijot kostaa sen yhteiskunnalle. Miksi et noudata vanhempiesi neuvoa enää, oletko murkku?
Aijonko?
Miksi luulet sen olleen neuvvo? korwa kirjoitti:
Aijonko?
Miksi luulet sen olleen neuvvo?Sinua on lapsena vedetty korville ja siksi kyselyikä on jäänyt päälle.
- korwa
modelli kirjoitti:
Sinua on lapsena vedetty korville ja siksi kyselyikä on jäänyt päälle.
Etkö sinä koskaan kysy mitään?
korwa kirjoitti:
Etkö sinä koskaan kysy mitään?
Kysyn, joka aamu nähdessäni kuvani peilistä, että kuka olen.
- korwa
modelli kirjoitti:
Kysyn, joka aamu nähdessäni kuvani peilistä, että kuka olen.
Riittääkö se?
korwa kirjoitti:
Riittääkö se?
Ainakin peilille....itsestäni en ole aivan varma, mutta kerron kun asia selviää.
- korwa
modelli kirjoitti:
Ainakin peilille....itsestäni en ole aivan varma, mutta kerron kun asia selviää.
Missä asennossa korwasi nyt ovat?
korwa kirjoitti:
Missä asennossa korwasi nyt ovat?
Kysyi mummo papalta ennen kuin kaivoon pukkas.
Kaltaiseni osaavat yleeensä kiertää tietyt palstat, minä en.
- katsomossa
Mä en ole älykäs, mutta yritän pitää näkökulmaa yllä.
Joskus ärsyttää putkinäköisyys, varsinkin jos omat duunit on jotenki tällaisen neliön jäykkyydestä kiinni. Vapaa-ajalla se ei niinkään haittaa, joskus se on jopa ihan virkistävää seurata miten joku voi vieläkin jossain iässä, olla niin....keskittynyt johonkin yhteen ja samaan. No progress. Voisin olla melkein kateellinen. Onkohan sillä ollut helpompaa?
Se että "näin meillä on aina tehty ja tehdään vastakin" kertoo pelosta muutoksiin. Päivityspelko. Joku viisas on sanonut ettei ole epäonnistumista, on vain erilaisia tilanteita. Pointti on miten reagoit ja otatko liian ehnkilökohtaisesti.
Riippuu kyl tilanteestakin
(taas rönsyääää) .....en rupea ketään mollaamaan.... =)
Älykkyydestä en tiedä, mutta Riku ja Platos tietää mitä mä juttelen. Genio ja Ratikkakin joskus tajuaa, mutta ne on nii erillaasia.
- zisel
Tjaaah, mä pystyn samaistuu edelleen modelliin hyvin. Sanotaan taas tähän se sama että mä olen naispuolinen modelli tai modelli on miespuolinen zisel. Siinä pähkinä purtavaksi palstan Sherlockeille taas :D
- zisel
En mä siitä älykkyydestä sitten tiedä, nyt oli kyseessä vain ihan tyyli, jutut, asenne jne.
- susi-setä
zisel kirjoitti:
En mä siitä älykkyydestä sitten tiedä, nyt oli kyseessä vain ihan tyyli, jutut, asenne jne.
TÄH onx modellikin dazun tukinikki?
Ihan jo uskosin, että modelli on mies:D
No en ole miettinyt asiaa, enkä meinaa miettiä nytkään. :)
- S Etämies
Mut onhan palstalla paljokin muita miehenkippeit äämiä
S Etämies kirjoitti:
Mut onhan palstalla paljokin muita miehenkippeit äämiä
Mut mä en ole miehen kipee, vaan keskusteluja vailla. :)
Kiva joskus turista jostain asiasta ihan vuorokaudenajasta ja sukupuolista riippumatta.voopotin kirjoitti:
Mut mä en ole miehen kipee, vaan keskusteluja vailla. :)
Kiva joskus turista jostain asiasta ihan vuorokaudenajasta ja sukupuolista riippumatta.Siis kun muidenkin, kun oman kumppanin kanssa on välillä ihan mukavaa jutella.
- Minä<3yyberi
yyberi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412