Älykkyydeltään samantasoiset palstalaiset

korwa

Kenet miellät kaltaiseksesi?

53

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei oooleee. :3

      • S Etämies

        Ei minunkaan veroista löydy koko mualimasta
        ei edes Porista


      • S Etämies kirjoitti:

        Ei minunkaan veroista löydy koko mualimasta
        ei edes Porista

        Harmi, olisin heti tullut käymään.


      • S Etämies
        kanasutra kirjoitti:

        Harmi, olisin heti tullut käymään.

        Saatha sinä muutenki tulla-keitänkahvit ja petaan uudet satiinilakanat:D


      • S Etämies kirjoitti:

        Saatha sinä muutenki tulla-keitänkahvit ja petaan uudet satiinilakanat:D

        :3 Miks vaihdat lakanat jos tuun käymään? :DDD


      • lollollolloollolooll

        jepulis.kukaan ei vedä vertoja tyhmyydelles


      • lollollolloollolooll kirjoitti:

        jepulis.kukaan ei vedä vertoja tyhmyydelles

        Onneks sä oot niin viisas et tuut ilmottaa asiasta ;)


      • S Etämies
        kanasutra kirjoitti:

        :3 Miks vaihdat lakanat jos tuun käymään? :DDD

        Pitikin kysyä minkväriset haluat, nyt on tummansiniset
        kelpaa sininen suttikselle?
        Ja isot tyynyt 6kpl---voi kokeilla yllättävän hienoja asentoja


      • S Etämies
        S Etämies kirjoitti:

        Pitikin kysyä minkväriset haluat, nyt on tummansiniset
        kelpaa sininen suttikselle?
        Ja isot tyynyt 6kpl---voi kokeilla yllättävän hienoja asentoja

        Hyväksy kanasuttiksen ystävä pyynnö facebookkiin shit
        Olen facbooki komein mies ja naisilta oikeiropisee ystäväpyyntöjä
        thaikkujakinjo700 kaunotarta


      • S Etämies kirjoitti:

        Hyväksy kanasuttiksen ystävä pyynnö facebookkiin shit
        Olen facbooki komein mies ja naisilta oikeiropisee ystäväpyyntöjä
        thaikkujakinjo700 kaunotarta

        Ethän sä edes tiedä mun oikeeta nimeä? :D


      • S Etämies
        kanasutra kirjoitti:

        Ethän sä edes tiedä mun oikeeta nimeä? :D

        nO MIKÄSINUN FACBOOK NIMI ON SHIT?
        vooposka kyllä tietää minun ja kateellisen seuraa minun facbookki
        naikkosia todell upeita kosiskelijoita:D nää nää :oP


      • sS Etämies
        S Etämies kirjoitti:

        nO MIKÄSINUN FACBOOK NIMI ON SHIT?
        vooposka kyllä tietää minun ja kateellisen seuraa minun facbookki
        naikkosia todell upeita kosiskelijoita:D nää nää :oP

        Ja shit minull on 12 danin mustavyö kamasutrassa


      • Hiski Leukaperä
        kanasutra kirjoitti:

        Ethän sä edes tiedä mun oikeeta nimeä? :D

        olet Jonna Leukaperä.


      • S Etmies
        sS Etämies kirjoitti:

        Ja shit minull on 12 danin mustavyö kamasutrassa

        JONNAA siehän uot miun tytär -siun äitees pokasi miut Eurajoella ja vähänpussailtiin muuta(älä kerro kelleen, jäip elarit maksamati) :D

        Tulepas iskän synkkyyn, saat halit:)


    • Nasdaq

      Esim. minä pidän sinua lähes idioottina, koska jauhat älystä jatkuvasti. Minulla ei ole yhtään ihmistä ympärilläni, joka käyttäisi sanaa äly edes harvoin.

      Etkö sinä oikeasti ymmärrä tätä?



      (älytöntä naurua)

      • korwa

        *samaistuu Tsaikowskiin*

        eiku... Dostojevskiin.


      • Nasdaq
        korwa kirjoitti:

        *samaistuu Tsaikowskiin*

        eiku... Dostojevskiin.

        "Sinä olla surkea."


        (soli lainaus jostain, en muista mistä -naurua)


      • korwa
        Nasdaq kirjoitti:

        "Sinä olla surkea."


        (soli lainaus jostain, en muista mistä -naurua)

        Haluaisitko debytoida älysi kanssa?

        *maanittelee*


      • Nasdaq
        korwa kirjoitti:

        Haluaisitko debytoida älysi kanssa?

        *maanittelee*

        Kerro jotain tästä infotmaatiotulvasta, joka meitä täällä ympäröi.


        Kerro jotain itsestäsi.


      • korwa
        Nasdaq kirjoitti:

        Kerro jotain tästä infotmaatiotulvasta, joka meitä täällä ympäröi.


        Kerro jotain itsestäsi.

        Ei ole mitään tulvaa.


        *alles ist ordnung*


      • Nasdaq
        korwa kirjoitti:

        Ei ole mitään tulvaa.


        *alles ist ordnung*

        No kerro jotain itsestäsi. Mehän olemme kaikki kiinnostavia ihmisiä, kuten tiedät.


      • korwa
        Nasdaq kirjoitti:

        No kerro jotain itsestäsi. Mehän olemme kaikki kiinnostavia ihmisiä, kuten tiedät.

        Tiedänkö? Koska asia valkeni minulle?


      • Nasdaq
        korwa kirjoitti:

        Tiedänkö? Koska asia valkeni minulle?

        Ei kiinnosta minua Mutta se kiinnostaa, että kertoisit vähän itsestäsi. Ollaanhan tässä jo tuttuja.


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ei kiinnosta minua Mutta se kiinnostaa, että kertoisit vähän itsestäsi. Ollaanhan tässä jo tuttuja.

        Mä myönnän viisi minsaa. Sitten mää lähden goisaan. On ollut vähän rankka päivä.


      • korwa
        Nasdaq kirjoitti:

        Ei kiinnosta minua Mutta se kiinnostaa, että kertoisit vähän itsestäsi. Ollaanhan tässä jo tuttuja.

        Ei ole mitään kerrottavaa. Elämäni on tapahtumaköyhää.


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Mä myönnän viisi minsaa. Sitten mää lähden goisaan. On ollut vähän rankka päivä.

        Vittu tässä jaksa odotella.


        (naurua)


      • korwa
        Nasdaq kirjoitti:

        Vittu tässä jaksa odotella.


        (naurua)

        Hetekka odottaa.


      • Nasdaq
        korwa kirjoitti:

        Hetekka odottaa.

        Meidän vintillä on upouusi heteka. Mä siinä funtsin, että onkohan sitä käytetty koskaan ja onko se jotenkin viallinen. Vai onko se todellakin uusi, eikä vain näytä siltä.

        Siis retrokamaa, mutta ei ihan pääse sinne kärkeen mun top vitosessa.


    • Onko sinua lapsena kielletty olemasta älykäs, vai muutoin kaltoin kohdeltu.

      • korwa

        Miten sen voi kieltää?


      • korwa kirjoitti:

        Miten sen voi kieltää?

        Onko sinua lapsena kielletty kyselemästä tyhmiä ja pyydetty vastaamaan kysymykseen kysymyksellä? Kysyn vaan.....koska ajattelin kysyä ensin.


      • korwa
        modelli kirjoitti:

        Onko sinua lapsena kielletty kyselemästä tyhmiä ja pyydetty vastaamaan kysymykseen kysymyksellä? Kysyn vaan.....koska ajattelin kysyä ensin.

        Ei, mutta on käsketty olla hiljaa.


      • korwa kirjoitti:

        Ei, mutta on käsketty olla hiljaa.

        Ja nyt aijot kostaa sen yhteiskunnalle. Miksi et noudata vanhempiesi neuvoa enää, oletko murkku?


      • korwa
        modelli kirjoitti:

        Ja nyt aijot kostaa sen yhteiskunnalle. Miksi et noudata vanhempiesi neuvoa enää, oletko murkku?

        Aijonko?

        Miksi luulet sen olleen neuvvo?


      • korwa kirjoitti:

        Aijonko?

        Miksi luulet sen olleen neuvvo?

        Sinua on lapsena vedetty korville ja siksi kyselyikä on jäänyt päälle.


      • korwa
        modelli kirjoitti:

        Sinua on lapsena vedetty korville ja siksi kyselyikä on jäänyt päälle.

        Etkö sinä koskaan kysy mitään?


      • korwa kirjoitti:

        Etkö sinä koskaan kysy mitään?

        Kysyn, joka aamu nähdessäni kuvani peilistä, että kuka olen.


      • korwa
        modelli kirjoitti:

        Kysyn, joka aamu nähdessäni kuvani peilistä, että kuka olen.

        Riittääkö se?


      • korwa kirjoitti:

        Riittääkö se?

        Ainakin peilille....itsestäni en ole aivan varma, mutta kerron kun asia selviää.


      • korwa
        modelli kirjoitti:

        Ainakin peilille....itsestäni en ole aivan varma, mutta kerron kun asia selviää.

        Missä asennossa korwasi nyt ovat?


      • korwa kirjoitti:

        Missä asennossa korwasi nyt ovat?

        Kysyi mummo papalta ennen kuin kaivoon pukkas.


    • Kaltaiseni osaavat yleeensä kiertää tietyt palstat, minä en.

    • katsomossa

      Mä en ole älykäs, mutta yritän pitää näkökulmaa yllä.
      Joskus ärsyttää putkinäköisyys, varsinkin jos omat duunit on jotenki tällaisen neliön jäykkyydestä kiinni. Vapaa-ajalla se ei niinkään haittaa, joskus se on jopa ihan virkistävää seurata miten joku voi vieläkin jossain iässä, olla niin....keskittynyt johonkin yhteen ja samaan. No progress. Voisin olla melkein kateellinen. Onkohan sillä ollut helpompaa?

      Se että "näin meillä on aina tehty ja tehdään vastakin" kertoo pelosta muutoksiin. Päivityspelko. Joku viisas on sanonut ettei ole epäonnistumista, on vain erilaisia tilanteita. Pointti on miten reagoit ja otatko liian ehnkilökohtaisesti.

      Riippuu kyl tilanteestakin
      (taas rönsyääää)

    • .....en rupea ketään mollaamaan.... =)

    • Älykkyydestä en tiedä, mutta Riku ja Platos tietää mitä mä juttelen. Genio ja Ratikkakin joskus tajuaa, mutta ne on nii erillaasia.

    • zisel

      Tjaaah, mä pystyn samaistuu edelleen modelliin hyvin. Sanotaan taas tähän se sama että mä olen naispuolinen modelli tai modelli on miespuolinen zisel. Siinä pähkinä purtavaksi palstan Sherlockeille taas :D

      • zisel

        En mä siitä älykkyydestä sitten tiedä, nyt oli kyseessä vain ihan tyyli, jutut, asenne jne.


      • susi-setä
        zisel kirjoitti:

        En mä siitä älykkyydestä sitten tiedä, nyt oli kyseessä vain ihan tyyli, jutut, asenne jne.

        TÄH onx modellikin dazun tukinikki?
        Ihan jo uskosin, että modelli on mies:D


    • No en ole miettinyt asiaa, enkä meinaa miettiä nytkään. :)

      • S Etämies

        Mut onhan palstalla paljokin muita miehenkippeit äämiä


      • S Etämies kirjoitti:

        Mut onhan palstalla paljokin muita miehenkippeit äämiä

        Mut mä en ole miehen kipee, vaan keskusteluja vailla. :)

        Kiva joskus turista jostain asiasta ihan vuorokaudenajasta ja sukupuolista riippumatta.


      • voopotin kirjoitti:

        Mut mä en ole miehen kipee, vaan keskusteluja vailla. :)

        Kiva joskus turista jostain asiasta ihan vuorokaudenajasta ja sukupuolista riippumatta.

        Siis kun muidenkin, kun oman kumppanin kanssa on välillä ihan mukavaa jutella.


    • Minä<3yyberi

      yyberi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe