Tervehdys!
Osaisiko kukaan auttaa, ja kertoa mitä kautta voisin hakeutua ulkomaille töihin? Lähinnä etsin siis jotain nettisivustoam / muuta palvelua jonkaa kautta asiaa alkaisin selvittää.
Tällä hetkelllä työskentelen media-alalla vakituisessa työsuhteessa, ajatuksena olisi siis ottaa palkatonta lomaa täksi ajaksi. Työn ulkomailla ei tarvitse olla mitään mediaan liittyvää, perusduuni kelpaa hyvin.
Kiitos neuvoista jo etukäteen!
Neuvoja tarvitaan
3
245
Vastaukset 3
- 5+5
Aivan alkajaisiksi kannattaa tsekata EURES:n sivut, sieltä löytyy työpaikkojen lisäksi tietoa ulkomaille muutosta jne.
http://ec.europa.eu/eures/home.jsp?lang=fi
Lisäksi voi tietysti katsella eri rekry- ja vuokratyöfirmojen maakohtaisia sivuja (Adecco, Manpower yms...) tai jos sinua kiinnostaa jokin tietty maa, niin sitten vain googlella hakemaan sikäläisiä rekryfirmoja.
Itse löysin ensimmäisen ulkomaisen työpaikkani EURES:n kautta.- Mar-jal
Kiitos
- aapelipaapeli123
Jos suomenkielistä työtä etsit niin googlen kautta löytyy ja löytyyhän sieltä muutakin.
Google ->
language jobs
jobs in finnish
jobs in europe
europe recruitment agencies
eu jobs
Ja millä hakusanoilla nyt sitten ikinä lähdetkin liikkeelle, avoimia paikkoja on ja paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei293866- 77748
- 82726
- 74714
- 50655
- 37646
- 45621
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609