Mistähän isokokoiselle miehelle löytyisi Rovaniemeltä tavallisia yksinkertaisia käyttökelpoisia, kestäviä ja pestäviä pitovaatteita kohtuuhintaan?
Koko saisi olla vähintään XXXXL. Suosin puuvillaa, tummia värisävyjä ilman mainostekstejä. Ajattomia malleja. Kahisevat muo(v/t)ikuteet tungettakoon sinne, mihin päivä ei paista. Vaatteita tarvittaisiin normaaliin elämään, arkeen ja juhlaan, ja myös liikuntaharrastuksiin.
Mistä isolle miehelle vaatteita?
12
3657
Vastaukset
- vaatekoot
Se on todella vaikeaa löytää vaatetta isolle miehelle.
Olen itse painiskellut saman ongelman kanssa,vaikka
meillä yksi X:sä otetaan koosta pois. - *pikkulikka*
Jos marketti tms. tavara ei kelpaa tai mahdu, niin suosittelisin käymään Helsingissä, jossa vaatevalikoimaa on sekä koon, laadu että trendikyyden osalta huomattavasti laajempi.
Pikainen googletus ei tuottanut yhtään isojen miesten vaatteisiin erikoistunutta liikettä, mutta noista etelän kaupoista seuraavat:
Mr. Big (sekä nettikauppana, että kahtena liiketilana Helsingissä): http://www.mrbig.fi/store/
Big for Men (sekä nettikauppana, että Helsingissä ja Tampereella): http://www.bigformen.fi/
Oliver (käsittääkseni vain nettiputiikki, vaikka sijaintina onkin Kauhajoki): http://www.vaatekauppaoliver.fi/6- Puppelikomuka?
Kuulepas 'pikkulikka'.
Tuo 'trendikkyys' on minulle kirosana. Pysyn kaukana sellaisista liikkeistä jotka mainostavat itseään tätä sanaa käyttäen. Minua eivät kiinnosta mitkään puppelipoikien kuteet. Trendikkyyshän tarkoittaa samaa kuin epäkäytännöllisyys. Milloin tehdään paidoista niin lyhyitä, että napa jää paljaaksi, milloin kaula-aukko on luonnottoman iso. Trendikkyydessä ei ole mitään järkeä. Se tarkoittaa vaan vuosikymmenien ja -satojen aikana opituista käytännöistä luopumista.
- Bigboyxxx
Isotkoot.fi ja Isotkoot.com.
Jotain olemme tuolta tilanneet. - Iso-Jussi, Roi
Rovaniemellä en ainakaan suosittele menemään Tehdas-Asuun. Olen kuullut monelta taholta kuinka törkeästi kyseisen liikkeen miesmyyjä puhuttelee hiukan tukevampia asiakkaitaan. Luulisi pitkään alalla olleen myyjän tajuavan, että asiakas ei ole mielellään pilkanteon kohteena ylipainonsa vuoksi. Kyseinen myyjä mm. kailottaa isoon ääneen kuinka paha keskivartalolihavuus asiakkaalla on, ja kuinka monta xxxxl:ää koossa pitää olla. Olipa tuo mieshenkilö todennut erään asiakkaan vaimollekin, (jonka mies kyllästyneenä pilkkaamiseen poistui liikkeestä), että sillä tuli varmaan nälkä ja menikö se syömään lisää. Tämäkö on Tehdas-Asun asiakaspalvelun linja?
Olen itsekin ylipainoinen, ja ajattelin asioida kyseisessä puljussa piruuttani. Varoitan etukäteen, että jos myyjä aloittaa kanssani samantyyppisen vinoilun, en vastaa seurauksista. Tirvaisen päin näköä, voipahan miettiä asiakspalvelun perussääntöjä sitten kun herää.- apuatarjolla
Minkä ikäinen olet?
Oletan sen vaikuttavan vaatteiden tyyliin .
Puseroissahan se ei liene niin tarkkaa mut kun housuista puhutaan niin lienee nuorten tarpeet toisentyyppisiä kuin iäkkäämmän ihmisen.
Kuinka pitkä/iso olet?
Voin mahd. neuvoa sinulle hankintapaikan, sen vuoksi kyselen.
Kerrot äksiesi(xxx) lukumäärän, vaan kun ne ei kerro kaikkea tarvitsemiani tietoja.
- jannu56
Lahdessa on semmoinen kuin Big Oliver, niillä on nettikauppa ja nopeat toimitukset. Halvempi kuin Helsingin liikkeet ja valikoimaakin enemmän.
- Big boy
Joo se on hyvä, nettikauppa ja kivijalka. Nettikauppa toimii hyvin, se on big Oliverin
- tzäk änd tzones
lainapeite.com
- koikkeliini
Dressmannilla vasta mainostettiin että siellä on myös isoja kokoja. Käy katsomassa, en osaa näin vaan sanoa kelpaako ne just sulle. Tehdasasua meinasin myös ehdottaa....
- ....
Dressmannilla on koot "normiliikkeissä" S-3XL ja lisäksi XL-myymälät vaatekoot 2XL-9XL.
XL-liikkeitä on tällähetkellä Itäkeskuksessa,Jumbossa,lahdessa,Turussa ja Kuopiossa. Aikaisemmin toimi myös nettikauppa joka kuulema aukeaa uudelleen jossain vaiheessa.
http://dressmannxl.com/fi/
Tuossa sivut joissa ainakin näytti olevan kevään/kesän tuotekuvasto,ja tuotteitahan voi muuten käydä kai hypisteleen Rovaniemen tai minkävaan Dressmannin liikkeissä. Olettaen että tuotteet nyt on tietenki samat kuin XL-myymälässä :)- Uusi elämä!
Heitä se kaljanjuonti/kokis helevettiin ja samoten grilliruokien/pitsojen mässytys.
Puoli vuotta ja voit vähentää yhden tai kaksi x:ää listastasi pois.
VÄHINTÄÄN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819