Mahtaako tulla mitään jos lävistäisin itse oman napani 1.6 mm lävistysneulalla ja lävistys pihdeillä ja laittaisin siihen 1.6mm steriloidun napakorun? Vai voiko se aiheuttaa jotain epämielyttävää.. Olen itse lävistänyt jo korvani, että sellasta pohjaa on..
Navan lävistäminen itse?
6
302
Vastaukset
Liikkeeseen, ei ole kallista. Hyvällä tuurilla saat sen vain vinoon ja sinulla saattaa olla vääränlaiset pihdit sekä koru.
- skeletor
Itse oon oman napakorun tehnyt 1.6 neulalla, ILMAN pihtejä ja hyvä tuli, eikä ainakaan vielä ole ulos kasvanut tai tulehtunut tai mitään. :) Olishan se liikkeessä paras aina käydä ottamassa, mut jos sulla on steriili neula ja luulet, et homma hoituu niin mikäs siinä. :) Ainut vaan, että lävistysneuloissa on semmonen 'putkilo' sisällä ja 1.6mm koru ei mahdu siihen putkiloon, joten joudut poistamaan neulan ja tyrkkimään korua reikään sisään, mikä aiheuttaa aika kovaa ärtymistä lävistyskohdassa, mutta ite tosiaan tehnyt samanlailla eikä oo mitään epämielyttäviä yllätyksiä tullut vastaan. ;)
- jasulovespiercing
Neulan pitää olla 2mm jos meinasit 1.6mm korun saaha siitä läpi:D
Nimimerkillä ite oon lävistäny npani kolmesta eri kohasta:D 1.6mm neulalla saa laitettua mutta mahdollisuus että neula karkaa ja joutuu laittaa uusiksi. 1.8 neulalla saa jo hyvin koska kierteet menevät neulan sisään jollin neula on osa korua niin sanotusti. 2mm voi myös tehdä sama mitä 1.8mm..
- lävistäjälle!
eihän se nyt paljoo maksa, jos sen lävistämisen jättäis ammattilaisen käsiin, koska napa on vähän eri asia kuin korva? Ite ottanut napakorun lävistäjällö ja se ei paljoo sattunut ja maksoin noin nelisenkymppiä korun kanssa (: kun siellä ne sais sen ainakin suoraan tai hyvin sun oman navan suhteen, ettei lävistyksestä tule liian pieni/kireä tai iso/roikkuva??
- Hyvinmeni
Joillekkin sen neljänkymppiä on jo iso raha lävistyksestä jonka voi periaatteessa tehdä kotona helposti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806602- 1486147
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013976Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1252433- 421569
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4231477- 741285
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471115Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan631098Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes301080