Kuvaamaan kauniimman sukupuolen edustajaa? Eikö vaikka pimppi-ihminen olis parempi? :)
Onko nainen hyvä sana
21
113
Vastaukset
- siitä johtuu
Olet viettänyt liikaa aikaa voopottimen parissa... alat ajattelemaan yhtä vulgääristi kuin hän.
- samaa
Olin just sanomassa samaa.
Minä haluaisin vaginaisen tyttöystävän.
- ~c
Eiköhän se ole sun elämänkaaren vaiheessa sama onko "tyttö"ystävällä vagina vai ei.
- giseIa
Onko joku tietty jo tähtäimessä?
~c kirjoitti:
Eiköhän se ole sun elämänkaaren vaiheessa sama onko "tyttö"ystävällä vagina vai ei.
Mä vastaan sulle aina, koska jos en vastaisi niin kirjoituksesi meniisi aivan hukkaan.
----> Jos sillä on "se" niin ei siitä haittaakaan olisi.
siinä tapauksessa kai miehiä pitäisi alkaa kutsumaan mulkku-ihmisiksi..
mur- menee
Miten töissä?
menee kirjoitti:
Miten töissä?
meneehän siellä
ja lujaa,
aamuherätyksiin vaan on taas tottuminen..
mur- menee
murriperkele kirjoitti:
meneehän siellä
ja lujaa,
aamuherätyksiin vaan on taas tottuminen..
murOnko ollu niskakipuja? Naapurin ex-siivoojalla on pää jäänyt jumiin. Tuskin liikahtaakaan.
menee kirjoitti:
Onko ollu niskakipuja? Naapurin ex-siivoojalla on pää jäänyt jumiin. Tuskin liikahtaakaan.
Joskus nuorempana jos olisin törmännyt tilanteeseen missä joku nainen on juuttunut päästään johonkin jumiin, niin olisin käyttänyt heti tilaisuutta hyväkseni.
menee kirjoitti:
Onko ollu niskakipuja? Naapurin ex-siivoojalla on pää jäänyt jumiin. Tuskin liikahtaakaan.
no ei sitä ny neljässä päivässä vielä mitään kipuja saa aikaiseksi,
ellei sitten käsin jynssää koko talon lattioita kontaten..
mur- menee
murriperkele kirjoitti:
no ei sitä ny neljässä päivässä vielä mitään kipuja saa aikaiseksi,
ellei sitten käsin jynssää koko talon lattioita kontaten..
murPah. Itse en pääsisi konttausasennosta ylös.
- menee
modelli kirjoitti:
Joskus nuorempana jos olisin törmännyt tilanteeseen missä joku nainen on juuttunut päästään johonkin jumiin, niin olisin käyttänyt heti tilaisuutta hyväkseni.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7a/Boy_in_stocks_posing_for_photograph.jpg
Näinkö?
kannatan!
- F&g
lartsa tietää!
- Suomen kansa
Nainen = pimppi.
- En tiedä,
mutta mies EI OLE hyvä sana kuvaamaan sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664127Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823731- 423225
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222437Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522236- 482065
- 471798
- 361740
- 301576