Kuvaamaan kauniimman sukupuolen edustajaa? Eikö vaikka pimppi-ihminen olis parempi? :)
Onko nainen hyvä sana
21
123
Vastaukset
- siitä johtuu
Olet viettänyt liikaa aikaa voopottimen parissa... alat ajattelemaan yhtä vulgääristi kuin hän.
- samaa
Olin just sanomassa samaa.
Minä haluaisin vaginaisen tyttöystävän.
- ~c
Eiköhän se ole sun elämänkaaren vaiheessa sama onko "tyttö"ystävällä vagina vai ei.
- giseIa
Onko joku tietty jo tähtäimessä?
~c kirjoitti:
Eiköhän se ole sun elämänkaaren vaiheessa sama onko "tyttö"ystävällä vagina vai ei.
Mä vastaan sulle aina, koska jos en vastaisi niin kirjoituksesi meniisi aivan hukkaan.
----> Jos sillä on "se" niin ei siitä haittaakaan olisi.
siinä tapauksessa kai miehiä pitäisi alkaa kutsumaan mulkku-ihmisiksi..
mur- menee
Miten töissä?
menee kirjoitti:
Miten töissä?
meneehän siellä
ja lujaa,
aamuherätyksiin vaan on taas tottuminen..
mur- menee
murriperkele kirjoitti:
meneehän siellä
ja lujaa,
aamuherätyksiin vaan on taas tottuminen..
murOnko ollu niskakipuja? Naapurin ex-siivoojalla on pää jäänyt jumiin. Tuskin liikahtaakaan.
menee kirjoitti:
Onko ollu niskakipuja? Naapurin ex-siivoojalla on pää jäänyt jumiin. Tuskin liikahtaakaan.
Joskus nuorempana jos olisin törmännyt tilanteeseen missä joku nainen on juuttunut päästään johonkin jumiin, niin olisin käyttänyt heti tilaisuutta hyväkseni.
menee kirjoitti:
Onko ollu niskakipuja? Naapurin ex-siivoojalla on pää jäänyt jumiin. Tuskin liikahtaakaan.
no ei sitä ny neljässä päivässä vielä mitään kipuja saa aikaiseksi,
ellei sitten käsin jynssää koko talon lattioita kontaten..
mur- menee
murriperkele kirjoitti:
no ei sitä ny neljässä päivässä vielä mitään kipuja saa aikaiseksi,
ellei sitten käsin jynssää koko talon lattioita kontaten..
murPah. Itse en pääsisi konttausasennosta ylös.
- menee
modelli kirjoitti:
Joskus nuorempana jos olisin törmännyt tilanteeseen missä joku nainen on juuttunut päästään johonkin jumiin, niin olisin käyttänyt heti tilaisuutta hyväkseni.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7a/Boy_in_stocks_posing_for_photograph.jpg
Näinkö?
kannatan!
- F&g
lartsa tietää!
- Suomen kansa
Nainen = pimppi.
- En tiedä,
mutta mies EI OLE hyvä sana kuvaamaan sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574