Pelaan tyttöjen joukkueessa, jossa periaatteessa pitäisi olla "kaikki pelaa" meininki peleissä.
Olen kuitenkin joutunut muutaman kauemmin pelanneen suurennuslasin alle.
Meillä on joukkueen sisällä suuriakin tasoeroja, mutta viimeksi aloittaneita syynätään enemmän.
Olen ollut muutamissa peleissä ja peliaikanani ei vastapuoli ole koskaan saanut tehtyä maaleja. Tällä ei tunnu olevan mitään painoarvoa.
Sillä on vain väliä, etteivät pari m.lkkua pelaaja pidä minusta, koska ovat kiusaajahenkisiä ja kokevat uudet pelaajat uhkana. Valmentaja kuulee vain heidän mustamaalauksen kun epäonistun jossakin harjoituksissa ja siksi saan todella harvoin peliminuutteja.
Miten muissa joukkueissa käsitellään tällaisia hieman hankalampia asioita, jotka ei kuuluisi joukkuelajiin?
Kaikki pelaa --- p.skat!! Mites muilla?
turhautunut.
2
247
Vastaukset 2
- säbis
Meidän joukkueessa pelaa kaikki.
Valmentaja pitää liian kilpailuhenkiset ruodussa.
Pelihenki pysyy hyvänä. - Geek1231
Meiän jengissä pelataan pääasiassa kahdella kentällä ja molemmat kentät pelaavat tasan yhtä paljon. Tosin me olemmekin miehiä, joten ei meillä mitään kiusata. Pikemminkin kannustetaan. Niin se hyvä tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6001518Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44837Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl473713Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll11652- 38580
- 42576
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29538Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37500- 29488
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE156471