Hei,
Voisiko joku ammattilainen valaista minua viilojen käytössä? Mitä viilojen valinnassa pitää ottaa huomioon? Mitkä ovat eroja viiloissa kun viilataan oikeaa kynttä ja sitten geeli/akryyliä? Olen törmännyt viiloissa eri Grit-lukuihin, mitä nämä ovat? Esim. viila 180 Grit.
Kynsien viilauksesta
4
172
Vastaukset
- SO
Grit kertoo viilan karheuden, mitä suurempi luku, sitä hienompi. Jos viilan perässä 80/100, ovat viilan puolet eri vahvuuksia. Luonnonkynnelle sileämpi, geelin poistoon karheampi.
- Jyrkkä ei kotitekijöille
Tämä on juuri se minkä takia koulutus olisi käytävä....
- SO
Olen samaa mieltä, mutta aina on kotitekijöitä ja parempi se on neuvoa kuitenkin..
- Aina sama narina
Jos koulutus kestää muutamia päiviä ja kaikki tieto mikä siellä opetetaan on saatavana myös internetistä, youtube:sta, keskustelupalstoilta ym ym. Niin miksei ihmiset saa itse opiskella alaa? Varsinkin jos ei ole aikomustakaan tehdä kysniä kenellekään muulle kuin itselle, niin pitääkö aina valittaa samasta asiasta että "käykää koulutus" -.-
Tietenkin perusasiat pitää tietää ja yhtä perusasioista tämä aloitaja kyselikin. Minusta on hyvä kun etsitään tietoa ja uskalletaan kysyä asioista joista on epävarma. Kuitenkin kynsien tekemisen oppii oikeasti K Ä Y T Ä N N Ö S S Ä joten muutaman päivän koulutuksen pystyy hyvin itsekin opiskelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897