Hei,
Voisiko joku ammattilainen valaista minua viilojen käytössä? Mitä viilojen valinnassa pitää ottaa huomioon? Mitkä ovat eroja viiloissa kun viilataan oikeaa kynttä ja sitten geeli/akryyliä? Olen törmännyt viiloissa eri Grit-lukuihin, mitä nämä ovat? Esim. viila 180 Grit.
Kynsien viilauksesta
4
181
Vastaukset
- SO
Grit kertoo viilan karheuden, mitä suurempi luku, sitä hienompi. Jos viilan perässä 80/100, ovat viilan puolet eri vahvuuksia. Luonnonkynnelle sileämpi, geelin poistoon karheampi.
- Jyrkkä ei kotitekijöille
Tämä on juuri se minkä takia koulutus olisi käytävä....
- SO
Olen samaa mieltä, mutta aina on kotitekijöitä ja parempi se on neuvoa kuitenkin..
- Aina sama narina
Jos koulutus kestää muutamia päiviä ja kaikki tieto mikä siellä opetetaan on saatavana myös internetistä, youtube:sta, keskustelupalstoilta ym ym. Niin miksei ihmiset saa itse opiskella alaa? Varsinkin jos ei ole aikomustakaan tehdä kysniä kenellekään muulle kuin itselle, niin pitääkö aina valittaa samasta asiasta että "käykää koulutus" -.-
Tietenkin perusasiat pitää tietää ja yhtä perusasioista tämä aloitaja kyselikin. Minusta on hyvä kun etsitään tietoa ja uskalletaan kysyä asioista joista on epävarma. Kuitenkin kynsien tekemisen oppii oikeasti K Ä Y T Ä N N Ö S S Ä joten muutaman päivän koulutuksen pystyy hyvin itsekin opiskelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980