maitorahka-dieetti?!

utelias112

rakastan maitorahkaa ja olen urheilullinen. mitäköhän kävis, jos söisin pelkkää maitorahkaa vehnäleseitä puolukoita sekaan, vaikka kahden viikon ajan? :D rakastan sitä yli kaiken ja 1,80€ kilo maksaa lidlin hyvä milbona rahka. rasvaton. jos söis vaikka 3 x 500 g rahkaa per päivä 40 g vehnäleseitä ja pari desiä puolukkaa. kalorit olis joku 1200 näin. kulutus 2000 pintaan per päivä.

6

4255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sggssgf

noh... aika oudolta :D onkohan tossa mitään järkee edes? kasviksia pitäs syödä, ja niissä on aika vähän kaloerita :D ja niin...s

• just joo...

No ei ole kyllä mitään järkeä. 1200 kalorilla voi koostaa jo ihan täysipainoisen ruokavalion, johon mahtuu kyllä sitä maitorahkaakin. Turhan yksipuolinen dieetti johtaa vain ongelmiin.

• näyttää hyvältä23125

Ei tuollaisesta kahden viikon dieetistä tule vielä ongelmia. Tuossa on kuitenkin aika hyvät ainekset. Itse lisäisin mukaan päivittäisen ison salaatin vaihtelevilla kasvislisukkeilla. Välillä voisi syödä myös vähäkalorista kasviskeittoa. Leseet ovat hyvä kuidun lähde mutta kuitua olisi hyvä saada useista eri lähteistä. Lisäksi rasvaa pitäisi saada enemmän. Suosittelen oliiviöljyä tai pähkinöitä. Pienikin annos riittää.

• pajeqw4ij5q094

Voit väsähtää urheillessa, koska hiilareita tulee niin vähän. Saat todennäköisesti useiden vitamiinien sekä rasvahappojen puutosta. Varmaan laihdut, mutta samalla saatat kehosi epätasapainoon.

• nooo_00

Syö nyt vaikka aamupala ja iltapala mainitsemasi kaavan mukaan. Päivällä kunnon lämpimät ateriat 2 kertaa, joihin kunnolla kasviksia, rasvaa (sekä eläin- että kasviperäistä) ja vaihteleva proteiinilähde (munia, lihaa, kalaa). Et kyllästy parissa viikossa ja olokin pysyy parempana.

• Wiggggggga

Hyi hitto ei maha kestäis ittellä, paska lentäis komeessa kaaressa. Tsemppii sulle jos teet sen kaikkee täytyy elämässä kokeilla ja virheistä oppii! ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe