Sanokaa joku makuyhdistelmä, joka tuntuu hyvältä suussa.
Kahvi, vaalea voikkuleipä ja palasokeri (sirkku).
Hyvä makuyhdistelmä
27
111
Vastaukset
- zisel
Kahvia ja sokeria! *oks*
Leipä banaanijugurtti on hyvää. Turkinpippureita ja maitoa. tomatti-sipuli-basilika-pippuri-suola-mozarella. Hillosipuleita ja kokkelipiimää ja tietty zisel ja ml-palsta ja pari muutakin.
- zisel
JEEEEEEE :D Kerkesitkö kuulee mun "Fear of the dark":in? Laitoin sen puska-avauksena tänne ja heti kaduin että nyt en saa sitä poistettua ja se vocaroo- linkki jää ikuiseksi ajoiksi pyörii tänne mutta ylläpito onneksi poisti sen :)
zisel kirjoitti:
JEEEEEEE :D Kerkesitkö kuulee mun "Fear of the dark":in? Laitoin sen puska-avauksena tänne ja heti kaduin että nyt en saa sitä poistettua ja se vocaroo- linkki jää ikuiseksi ajoiksi pyörii tänne mutta ylläpito onneksi poisti sen :)
Voi olla, en oo varma kun olin viime ja edellisellä vikolla lepositeissä hermoromahduksen takia, mutta nyt oon taas oma itseni. Eli vihaan kaikkee mikä liikkuu. Mulle on tullut outo vika, sellainen että jos oon selvinpäin niin en muista edellisestä päivästä mitään.
- Miksi kaduit?
zisel kirjoitti:
Turhaan. Lisää vaan biisejä.
- zisel
modelli kirjoitti:
Voi olla, en oo varma kun olin viime ja edellisellä vikolla lepositeissä hermoromahduksen takia, mutta nyt oon taas oma itseni. Eli vihaan kaikkee mikä liikkuu. Mulle on tullut outo vika, sellainen että jos oon selvinpäin niin en muista edellisestä päivästä mitään.
No mä kuuntelinkin siitä verhon takaa että tutun kuulonen tyyppi siinä viereisessä petissä..
- zisel
Miksi kaduit? kirjoitti:
Turhaan. Lisää vaan biisejä.
Juuri siksi kaduin kun en voi poistaa puskasta laittamaa viestiä enkä halua että ne mun linkit pyörii täällä vuosi tolkulla :)
- Tee sellanen
zisel kirjoitti:
Juuri siksi kaduin kun en voi poistaa puskasta laittamaa viestiä enkä halua että ne mun linkit pyörii täällä vuosi tolkulla :)
hatusta vedetty räppi, eikös sulla ollut joskus sellainen, ne on hauksoja
zisel kirjoitti:
No mä kuuntelinkin siitä verhon takaa että tutun kuulonen tyyppi siinä viereisessä petissä..
Mitä sä teet tänää, lähetsä mun kaa vetää silakkaa Lauttasaaren sillan alta?
- spottista
modelli kirjoitti:
Mitä sä teet tänää, lähetsä mun kaa vetää silakkaa Lauttasaaren sillan alta?
Menkää nyt muualle naimaan=O(
Muakaa oo kettään pyytäny=O(
Tuore basilika - mozzarella - tomaatti
Oliivi - feta - punasipuli - kurkku - tomaatti
*sensuroitu*
vaniljajäätelö - suklaakastike - pipari
marenki - kermavaahto - jäätelö
latte - suklaa
maito tai maitokahvi - virolainen edam-juusto
Siinä alkuun. Kerron jos tulee mieleen.- monttu24 neeber
kato leuka-latekin tuli taas jaaritteleen :3
monttu24 neeber kirjoitti:
kato leuka-latekin tuli taas jaaritteleen :3
Ite oot tissi-Jorma ;)
mustaherukka pirtelö tai mustikka pirtelö
- mm
Karmaisevan näköinen kuvatus olet.
mm kirjoitti:
Karmaisevan näköinen kuvatus olet.
en voi sille mitään, jokainen syntyy omaksi kuvakseen, :(
Juokseva lakritsi tai kunnon laku köntti ja vaniljajäätelö, nami nami. :)
Salmiakki. Perinteinen merkkari tai haribon piratos salmiakkikiekot. :P''
Näihin kauhee himo, just kun ei oikeen olis hyväksi niitä syödä. :(
50 g/vrk maximi. Mööh.Aijoo, maitokaakao jossa on lisättynä ripaus kanelia ja kermavaahtoa. Jumatsuikka se on hyvää maistakaa. :)
- puskalisko
mistä saa juoksevaa lakritsia?
- kylmää silliä
Ahtisilli ja vanilijajäätelö. Kokeile.
Erään uskomuksen mukaan eräs salainen naisen paikka alkaa maistua vieläkin paremmalta ananasta syömällä :>
- voi *****
bravo.bravi kirjoitti:
Ja tarkennuksena että miehen syömät ananakset ei siis vaikuta asiaan.
Well, well.
Tää on näitä hyvä tietää juttuja.
- Juappo5
Kossu ja vissi. Kossu ja russiankin menee.
- puskalisko
espresso tumma suklaa
riisi korianterilla maustettu lohi
nakit tenu - Nasdaq
Ajattelin ensin sanoa, että ilmakuivattu kinkku ja hunajameloni valkoiselta keraamilautaselta muikealla terassilla nautittuna (pientä meren tuoksua siihen sivuun), mutta sitten hiffasin tämän:
Otetaan nopea snapsi.
Snapsien idea on niiden täydellisyydessä viinan ja sen historian suhteen. Skandinaavinen snapsi on kuin kulaus kuolemaa, jonka afrikkalais-peräinen olento ymmärtää olevan lopulta vain bakteerien virtsaa.
(kaikenlaista naurua kaikkialta)- Nasdaq
"Afrikkalais-peräinen"
(vielä lisää kaikenlaista naurua)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi644062Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803690- 423195
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192558Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522206- 482035
- 471778
- 361720
- 301566