Älkää miehet uskoko nykyajan aivopesua siitä, että naiset haluavat "tasa-arvoisen" suhteen. Sukupuolet on luotu sellaisiksi, että miehen rooli on olla dominoivampi/aggressiivisempi osapuoli (tai johtaja) ja naisen alistuvampi/passiivisempi (tai seuraaja). Katsokaa itse, mitä amerikkalaisessa yliopistossa opiskelevat naiset sanovat haastattelussa...
https://www.youtube.com/watch?v=ejSq-_NzAps
Ja tämä siis USA:ssa, jossa feminismi on muokannut hyvin radikaalisti yhteiskuntaa. Yhteiskuntaa voi muuttaa, mutta ihmisen biologiaa ei, ja biologia määrittää pääasiallisesti sen, mitkä ovat seksuaalisesti viehättäviä ominaisuuksia vastakkaisessa sukupuolessa.
Eli tiivistäen: naisia viehättävät maskuliiniset piirteet, kuten dominoivuus/aggressiivisuus, ja miehiä feminiiniset, kuten alistuvuus/passiivisuus. Älkää antako sanojen dominoivuus ja alistuvuus hämätä liikaa, vaan kyse on lähinnä siitä, että naiset haluavat miehen ottavan johtajan roolin suhteessa. Ja yksilöiden mieltymyksien välillä on aste-eroja, eli jotkut naiset haluavat oikein tosissaan hallitsevan karjun ja toiset taas hienovaraisesti johtavan miehen.
Fiksutkin naiset haluavat dominoivan miehen
36
1166
Vastaukset
- !!!!!!!!
Aggressiota kyllä tarvitaankin kaiken maailman jästipäiden maailmassa, jossa asiat jää hoitamatta ja ihmiset muut elävät olennot heitteille pelkkien hierarkia ja omaisuusriitojen tähden!!!!!!!!!!
Voi kun olis 2 maapalloa, toiselle puolelle vois potkaista ne jotka tahtoo riidellä!!!!!!! Miksi ei ihmiset osaa tehdä yhteistyötä???????????- Jakamisen aika tytöt
Näin on horot, nyt vähän yhteistyötä. Ja mikäpä sen parempaa yhteistyötä kuin yhdyntä. Joten alkaakaahan antaa!
- dr. Mephesto
Näinhän se on, vaikka pitkällinen kulttuurimarxistinen propaganda feminististen deluusioiden ohella muuta yrittää väittää.
- Onneksi..
voi valita myös sinkkuuden. Tässä vielä jotain pomottajaa katselis, hah.
- ...
Kuulostaa siltä, että et saa miestä.
- Mutta mutta...
... kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että et saa miestä.
Eihä tuo voi olla mahdollista. Palstalla on ollut monta avausta siitä, että nainen kun nainen saa miestä, AINA.
- rtyar
Mutta mutta... kirjoitti:
Eihä tuo voi olla mahdollista. Palstalla on ollut monta avausta siitä, että nainen kun nainen saa miestä, AINA.
Niin, mutta kun edes läskipirkoille ei kelpaa tavismies, vaan pitää olla joku dominoiva pelimies. Eli läskipirkon mielestä hän ei saa miestä, koska tavikset ei ole edes vaihtoehtoja. Oikeastihan hän saisi miehen, jos omantasoinen kelpaisi.
- :-( .
rtyar kirjoitti:
Niin, mutta kun edes läskipirkoille ei kelpaa tavismies, vaan pitää olla joku dominoiva pelimies. Eli läskipirkon mielestä hän ei saa miestä, koska tavikset ei ole edes vaihtoehtoja. Oikeastihan hän saisi miehen, jos omantasoinen kelpaisi.
Kovin paljon taas mutua eikä lainkaan asiaa.....
- vitun huora
:-( . kirjoitti:
Kovin paljon taas mutua eikä lainkaan asiaa.....
Eipä ole sinullakaan yhtään asiaa tullut. Jos on vastakommenttia, niin antaa tulla.
- sun tasolla pysytään
vitun huora kirjoitti:
Eipä ole sinullakaan yhtään asiaa tullut. Jos on vastakommenttia, niin antaa tulla.
#(i)#
- gentle man
Siis dominoiva voi olla ns. lempeällä tavalla. Miksi monet käsittää senkin asian niin väärin.
- absoluuttinen valhe
Juuri näin, mies voi olla myös herkkä ja vähän pehmokin, mutta silti itsevarma ja hieman dominoiva. Alla olevassa videossa ujojen miesten deittikoutsi Stephan Erdman esittää suhteesta sellaisen vertauksen, että mies on autossa kuskin paikalla ja nainen kyydissä, ja kehottaa johtamaan "lempeästi" ja ottamaan ohjakset käsiin "lempeästi".
http://www.youtube.com/watch?v=Yhmkm7-qV6E
Kyse on puhtaasti siitä, mikä miehessä viehättää seksuaalisesti naista, ei mistään kilpailusta tai valtataistelusta. Ja olennaista on se, että mies sisäistää johtajan roolin ajatuksen tasolla, eli kyse on usein enemmän asenteesta ja mielentilasta kuin konkreettisista teoista. Näiden asioiden sisäistäminen näkyy ulospäin juuri sinä paljon puhuttuna itsevarmuutena, jota naiset hakevat deitti-ilmoituksissa.
- Joopa joo..
Tuossa tapauksessa saa kaikki ujot, naiselliset, runoja lukevat miehet heittää toivonsa jonkun löytämiseksi.....
Mutta mutta, olen itse todistanut että tuollaisillakin miehillä on puoliso, myöskin naisilla jotka ovat rumia ja tyhmiä, jotkut varsin maskuliinisiakin ja varsinaisia pirttihirmuja.
Eiköhän ne toiveet ja haaveet ole ihan eri asia kuin se todellisuus, kuka keneenkin rakastuu on ihan eri juttu kuin se mitä joku sanoo pitävänsä komeana tai seksikkäänä. Rakkaus on onneksi sokea ja vailla arvostelukykyä, siksi meillä kaikilla on toivoa. - pis-te
Palikat.
Alistuva "mitä mun nyt pitäis tehdä" -nössö ei ole kiinnostava, koska kaikki ajattelu jätetään naiselle.
Hieman dominoiva voi olla parempi, koska tällöin mies sentään ajattelee itse ja ehdottaa jotain itse. Nainen voi sitten valita olla tottelematta niitä kotkotuksia, jotka eivät itseä miellytä.
Itse en ainakaan alistu dominoivalle miehelle, vaan olen tyynesti tekemättä, mitä hän haluaa. Totta kai dominoivaa miestä se vituttaa, mutta ei sen auta kuin alistua siihen.- absoluuttinen valhe
"Hieman dominoiva voi olla parempi, koska tällöin mies sentään ajattelee itse ja ehdottaa jotain itse."
Suurin piirtein näinhän juuri nuo videon yliopistonaiset juttelivat eli haluavat miehen olevan hieman dominoiva tai dominoivaMPI suhteessa, tai "ohjaksissa". Laitoin otsikon tarkoituksella raflaavaksi tabloidityyliin, ja kuten sanoin avausviestissä...
"Ja yksilöiden mieltymyksien välillä on aste-eroja, eli jotkut naiset haluavat oikein tosissaan hallitsevan karjun ja toiset taas _hienovaraisesti_ johtavan miehen."
Suurin osa naisista kuuluu varmastikin tuohon jälkimmäiseen joukkoon. - ryyaya
Naisten on turha puhua tasa-arvosta niin kauan kuin tällaista tuubaa kirjoittavat. Sinullekaan ei ole näköjään olemassa kuin dominoiva mies ja "minä mun nyt pitäis tehdä"-mies. Tasavertainen suhde naisen ja miehen välillä on mahdottomuus, koska naiset on henkisesti lapsen tasolla ja tarvitsevat isähahmon, joka komentaa heitä.
- :-DDD
ryyaya kirjoitti:
Naisten on turha puhua tasa-arvosta niin kauan kuin tällaista tuubaa kirjoittavat. Sinullekaan ei ole näköjään olemassa kuin dominoiva mies ja "minä mun nyt pitäis tehdä"-mies. Tasavertainen suhde naisen ja miehen välillä on mahdottomuus, koska naiset on henkisesti lapsen tasolla ja tarvitsevat isähahmon, joka komentaa heitä.
Ketkä naiset? Minä pärjään ainakin ihan kiitettävästi ilman että kukaan sanoo mulle mitä mun pitää tehdä.
- pis-te
ryyaya kirjoitti:
Väärin. Tasa-arvoinen suhde on paras.
Nyt mietin vain, kumpi olisi parempi: lässykkä vai hieman dominoiva, jos muita vaihtehtoja ei olisi.
Kuten jo sanoin, en alistu dominoinnin alle. Eikö se ole merkki tasa-arvon haluamisesta? - .....
pis-te kirjoitti:
Väärin. Tasa-arvoinen suhde on paras.
Nyt mietin vain, kumpi olisi parempi: lässykkä vai hieman dominoiva, jos muita vaihtehtoja ei olisi.
Kuten jo sanoin, en alistu dominoinnin alle. Eikö se ole merkki tasa-arvon haluamisesta?Se on merkki siitä, että sinä vietät aikaasi sinkut palstalla, kun ne dominointiin alistuvat elävät onnellisesti pari- tai panosuhteessa.
- Pyhä Mies
Nainen on kuitenkin sen verran biologiansa vangitsema olio, että naisista puhuttaessa fiksuus on aina perin suhteellista.
- :-DDDD
Kun taas miehen fiksu päättäjäelin osittaa aina sinne naisen navan alle..
- Mies1985
:-DDDD kirjoitti:
Kun taas miehen fiksu päättäjäelin osittaa aina sinne naisen navan alle..
Tuo ei ole sama asia. Toki mies on jollain tavalla seksin vietävissä mutta siinä on kyse hauskanpidosta. Miehen vartalo on jakautunut taisteluosiin ja hauskanvietto-osiin. Naisen vartalo taas on omistautunut lapsille.
Miehille naisen seksikkyys ja muut asiat ovat erillisiä kategorioita miehen aivoissa.
Naisen vaisto taas käskee naista seuraamaan ja kestämään 'seksikästä' miestä.
- tähän on tultu...
Sehän se on, kun biologiset erot sukupuolten välillä nähdään nykyään väärinä, siis pääasiassa naisten toiminnan vuoksi. Naiset pyrkivät tekemään kaiken saadakseen vallan (ei siis biologisesta tarpeesta vaan yhteiskunnassa vallitsevan ilmapiirin vuoksi). Alistunut mies ei ole yhdenkään naisen silmissä seksikäs. Dominoivaa ja kilpailuhenkistä naista ei myöskään nähdä viehättävänä miesten silmissä. Yhteiskunta ja sukupuoliroolit ovat myllerryksessä, parisuhteet kaatuvat, eikä kukaan ole enää tyytyväinen mihinkään. Tähän on tultu.
No eikö sekin voi olla tasa-arvoa että naisellkin on oikeus olla se vahvempi osauoli suhteessa ja Dominoida. Ei kukaan hirveästi ole valittanut vuosituhansiin kun homma on ollut toisinpäin.
- selevä peli
Aika harvat naiset haluavat olla se vahvempi osapuoli suhteessa ja dominoida. Siis jos suhdetta katsotaan kokonaisuutena. Ehkä siksi ei olla liiemmin valitettu vuosituhansiin.
- 12222222222212211212
Mitä vit...
Siis, jos mies osaa ehdottaa mihin mennään ja vähän päättää asioita, hän on silloin dominoiva?
Eli näin ollen myös monet naiset ovat dominoivia?
Totuushan on se, että alistuvat miehet tahtovat dominoivan naisen, ja taas alistuvat naiset dominoivan miehen.- jepulijepuli
"Siis, jos mies osaa ehdottaa mihin mennään ja vähän päättää asioita, hän on silloin dominoiva?"
No olisko aloitteellinen parempi sana? Ja itsenäinen.
Monet miehethän ovat vähän sellaisia perässälaahautujia, jos oikein niiden toimintaa tarkkaan katsotaan. - S/M-marko
Alistuvat miehet saattavat haluta dominoivan naisen, mutta yksikään nainen ei halua alistuvaa miestä.
- adaaaa
Taas naiset haluavat, toisinaan on ihan vitu sama mitä jotkut naiset haluavat.
Missään muussa kun seksisuhteessa ei ole järkeä. - anu saagim2
En itse haluaisi liian dominoivaa miestä,koska olen luonteeltani itsepäinen ja se saa minut raivon partaalle jos joku koko ajan minua määräilee ja yrittää dominoida. Ottaisin miehestä eron jos dominointi olisi jatkuvaa. Kaipaaan kuitenkin sitä omaa vapautta tehdä asioita omalla tavallani.
- .....
Mutta haluat olla välillä myös se heikko nainen joka käpertyy vahvan kullan kainaloon, eikö niin?
- ei hyvä ollenkaan
Miesten nössöytyminen ja naisten pirttihirmuistuminen on merkki siitä sairaalloisesta tilasta, jossa yhteiskuntamme on. Naiset toimivat atteiden eivätkä biologiansa sanelemina.
Syntyy oravapyörä, jossa hirveät isoääniset naiset jyräävät kiltit miehet. Miehet ovat yhä kiltimpiä, koska kuvittelevat, että naisia mielistelemällä heruu pillua. Ja totuushan on, etteivät asiat niin toimi vaan ennemminkin päin vastoin.
Miehissä on paljon vikaa, mutta niin on kyllä naisissakin. Naisetkin ovat miehistyneet, niin ulkoiselta habitukseltaan kuin käytökseltääkin. Samaan aikaan naiset laskevat päästöineen yhteiskuntien vesijärjestelmiin hormonijätteensä (mm. e-pillerit), jotka naisistavat jo entisestään nössöjä miehiä.
Täytyy sanoa, että ei hyvin mene. - Ei sääntöjä
Miehille kaupataan jos jonkinlaista teoriaa siitä minkälainen pitäisi olla saadakseen naisia... Milloin pitäisi olla dominoiva alfauros, milloin herkkä romantikko. Kun näitä juttuja tutkii jonkin verran, niin voi havaita että kaikki ovat yhtä oikeassa ja väärässä.
Usein näitä sääntöjä laativilta ihmisiltä puuttuu täysin käsitys oikeasta elämästä ja sen säännöttömyydestä. Ei ole olemassa jotain teoriaa joka pätisi kaikkiin naisiin ja miehiin. Tämän kyllä ymmärtänee jokainen joka on yhtään nähnyt elämää. Teoriat ovat eri asia kuin käytäntö. Eikä yksittäistapausten perusteella voi päätellä yhtään mitään. Elämä, ihmiset ja parisuhteet ovat monimutkaisia asioita joihin ei ole olemassa mitään yleispäteviä sääntöjä. Ihminen joka elää etsien sääntöjä, päätyy usein hämmentyneisyyteen kun sääntöjä ei olekaan.
Eikä kannata ajatella olevansa jotenkin "kelvoton" sen vuoksi ettei sopeudu tiettyyn rooliin. Ja jos ajattelee olevansa kelvoton, niin silloin päätyy yksinäisyyteen. Itseään arvostava ihminen on usein miellyttävää seuraa ja suosittu. - -OTK-
Itse haluan myös naisen osallistuvan päätöksiin. Lopetin edellisen suhteenikin sen takia, kun jouduin aina päättämään mitä tehtäisiin. En vain viihdy sellaisessa suhteessa, jossa joutuisin aina olemaan päätöksen tekijä.
Jos päättäisin aina mitä tehdään, niin nainen ei saisi ikinä itsevarmuutta omiin tekemisiinsä. En myöskään saisi suhteelta sitä mitä haen, jos nainen kokisi minun olevan hänen yläpuolellaan. En hae alistuvaa, mutta en myöskään dominoivaa, vaan tasavertaista kumppania, joka myös kokee olevansa tasavertainen. - lähdekritiikki?
Video on "manhood academy"-hömppäsivuston tuottama.
http://www.manhood101.com/
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482483
- 1801718
- 921588
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6925- 80924
- 68871
- 59835
- 61808
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes167784