Naisiin vetoavia harrastuksia?

haba-harri

Kokemuksia? Mitkä ovat vedonneet teidän kokemusken mukaan? Mikä taas ei?
Onko liikunnallinen harrastus vetovoimaisempi kuin älyllinen harrastus? Miten vetoaa lukeminen vastaan kehonrakennus?

35

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun "kokemusken" mukaan.. ;) Öö lukeminen voittaa liikunnallisen, vaikka sen kehonrakennuksen. Mutta en taida edustaa mitään keskiverto-mimmiä. Harrastuksilla niin muutenkaan painoa.. Tai no miksei, jos on sellaisia, mitkä itseäkin kiinnostaa.

• Vai?

Lukemisen huonopuoli on se, noihin liikunnallisiin verrattuna, että se ei vaikuta ulkonäköön, jonka perusteella sitten kiinnostutaan.

• Vai? kirjoitti:

Lukemisen huonopuoli on se, noihin liikunnallisiin verrattuna, että se ei vaikuta ulkonäköön, jonka perusteella sitten kiinnostutaan.

Täh? En mä yleensä kiinnostu erityisesti jotenkin liikunnallisten ihmisten ulkonäöstä. Joku Teemu Brunila tai Tommi Lindgren (Don Johnson Bigband) on musta ulkonäöltä vetoavia, mutta arvelen että he varmaan lukevat enemmän kuin pumppaavat rautaa tms. Ei liikunta sinänsä pahasta ole, muttei sen harrastajat mitenkään mielenkiintoa herätä enemmän kuin muutkaan.

• Vai?
        yybee kirjoitti:

Täh? En mä yleensä kiinnostu erityisesti jotenkin liikunnallisten ihmisten ulkonäöstä. Joku Teemu Brunila tai Tommi Lindgren (Don Johnson Bigband) on musta ulkonäöltä vetoavia, mutta arvelen että he varmaan lukevat enemmän kuin pumppaavat rautaa tms. Ei liikunta sinänsä pahasta ole, muttei sen harrastajat mitenkään mielenkiintoa herätä enemmän kuin muutkaan.

Olet niitä jotka dikkaa poolopaita, huivi, olkalaukku jne kokonaisuudesta tai siihen suuntaan? Ehkä vielä tällainen hattu http://1.bp.blogspot.com/-uhRbw4y7N_o/Thr6nD-GjxI/AAAAAAAACls/EJM8KTANy7o/s1600/2011-heinä-58.jpg
        Vai oliko tuo fantasia materiaalia suoraan?

• Vai? kirjoitti:

Olet niitä jotka dikkaa poolopaita, huivi, olkalaukku jne kokonaisuudesta tai siihen suuntaan? Ehkä vielä tällainen hattu http://1.bp.blogspot.com/-uhRbw4y7N_o/Thr6nD-GjxI/AAAAAAAACls/EJM8KTANy7o/s1600/2011-heinä-58.jpg

Tol on ihan hyvät vaatteet, vaikka ei mun miehellä kyllä tollaisia ole näkynyt. Jollain kaverilla ehkä, ehkä jollain exälläkin. Kyl toikin mettätöitä jaksais ehkä tehdä. Siihen musta mies tarvii lihaksia, jos tarvii. Voi sitä palkata tietty mettätyöntekijätkin.

• Vai? kirjoitti:

Tolla muuten oli nimenomaan hyvä kroppa, että sikäli osasit valita :) En tiedä lasketaanko tuo lihaksikkaaksi vai ei. Mutta kivan näköinen kroppa. Ja rillit päässä varmaan seksikkäämpi kuin ilman.

• hhm, just se mitä en harrasta :(

• vihtarannankiiski

Kokemukseni mukaan, jos nainen yleensäkään on kiinnostunut miehen harrastuksista niin ollaan jo niin pitkällä, että itse harrastuksilla ei enää niin väliä olekaan.

Jos harrastuksella pitäisi jotenkin vedota, niin sitten pitää olla harrastuksessaan niin hyvä, että on jo kuuluisa.

Lukeminen vs kehonrakennus menee niin, että näytä kehorakentajalta, ole lukenut jo kaikki, mutta älä enää käytä aikaasi kumpaankaan, vaan tee naisen elämästä jännittävää.

• Ei kyl mielellään saa näyttää kehonrakentajalta. Ne on liian isoja. Jotenkin katse lipuu ohi helposti. Ei silti, voihan ne silti henkisesti olla puoleensavetäviä, vaikka minua oudoksuttavatkin.

• vihtarannankiiski
        yybee kirjoitti:

Ei kyl mielellään saa näyttää kehonrakentajalta. Ne on liian isoja. Jotenkin katse lipuu ohi helposti. Ei silti, voihan ne silti henkisesti olla puoleensavetäviä, vaikka minua oudoksuttavatkin.

"Ei kyl mielellään saa näyttää kehonrakentajalta "

Heh. Komppaan sinua itseäni vastaan:) Kehonrakentaja ei useimpien mielestä ole hyvä, mutta useimpien mielestä ei haittaa jos mies on suht lihaksikas, mutta mieluummin sen näköinen että lihakset on hankittu työssä (joka on mielenkiintoista, jossa ansaitsee hyvin ja jossa voi soveltaa akateemista koulutustaan:).

• vihtarannankiiski kirjoitti:

"Ei kyl mielellään saa näyttää kehonrakentajalta "

Heh. Komppaan sinua itseäni vastaan:) Kehonrakentaja ei useimpien mielestä ole hyvä, mutta useimpien mielestä ei haittaa jos mies on suht lihaksikas, mutta mieluummin sen näköinen että lihakset on hankittu työssä (joka on mielenkiintoista, jossa ansaitsee hyvin ja jossa voi soveltaa akateemista koulutustaan:).

Voi olla lihaksia vähän. Miehet etenkin itse tykkää niistä hauiksistaan ja se säteilee ulospäin itsevarmuutena. Mutta voi olla seksikäs tosi laihana ja lihaksittomanakin. Esim. toi Teemu B. olis kamalan näköinen lihaksikkaan näköisenä ja paksukaulaisena :(

• yybee kirjoitti:

Voi olla lihaksia vähän. Miehet etenkin itse tykkää niistä hauiksistaan ja se säteilee ulospäin itsevarmuutena. Mutta voi olla seksikäs tosi laihana ja lihaksittomanakin. Esim. toi Teemu B. olis kamalan näköinen lihaksikkaan näköisenä ja paksukaulaisena :(

Mut tietty sit jos pitää itseään jotenkin rumana lihaksittomana, niin sekin säteilee ulospäin. Eli siinä tapauksessa on varmaan hyvä itsensä takia sit hommata vähän jotain habaa.. kai.

• vihtarannankiiski
        yybee kirjoitti:

Tarvittaisiin tänne asiantuntija (eli the1) kommentoimaan, mutta ...

Minä olen ihmetellyt miesten viehtymystä hauistensa treenaamiseen. Koska satunnaisesti staattista istumatyötä tekevänä tai sohvaperunaa harrastaessa ei ole koskaan tullut vastaan tilannetta, että hauis olisi kipeytynyt, tai toisaalta mitään fyysistä tehdessä olisi käynyt niin että hauiksesta olisi voima loppunut. Viimeinen leuanveto ei jää tekemättä sen takia, että hauis ei jaksa. Ihmiseltä nyt vaan löytyy jaloista ja selästä niin paljon enemmän voimaa. Joten kai hauis on sitten jokin miesten pyrstösulka.

" säteilee ulospäin itsevarmuutena "

Mä en oikein usko että itsevarmuus säteilee.

• vihtarannankiiski
        yybee kirjoitti:

Mut tietty sit jos pitää itseään jotenkin rumana lihaksittomana, niin sekin säteilee ulospäin. Eli siinä tapauksessa on varmaan hyvä itsensä takia sit hommata vähän jotain habaa.. kai.

Miehillä on vaikeaa. Pitää hankkia haba tai sähkökitara tai nopea auto.

Nainen jos pitää itseään rumana, niin laittaa vähän meikkiä. Tai sitten enemmän meikkiä ja hankkii kumitissit. Joten ei ole helppoa naisillakaan.

• yybee off
        vihtarannankiiski kirjoitti:

Tarvittaisiin tänne asiantuntija (eli the1) kommentoimaan, mutta ...

Minä olen ihmetellyt miesten viehtymystä hauistensa treenaamiseen. Koska satunnaisesti staattista istumatyötä tekevänä tai sohvaperunaa harrastaessa ei ole koskaan tullut vastaan tilannetta, että hauis olisi kipeytynyt, tai toisaalta mitään fyysistä tehdessä olisi käynyt niin että hauiksesta olisi voima loppunut. Viimeinen leuanveto ei jää tekemättä sen takia, että hauis ei jaksa. Ihmiseltä nyt vaan löytyy jaloista ja selästä niin paljon enemmän voimaa. Joten kai hauis on sitten jokin miesten pyrstösulka.

" säteilee ulospäin itsevarmuutena "

Mä en oikein usko että itsevarmuus säteilee.

Kyl se itsevarmuus tekee paremman näköiseksi. Näin haluan uskoa. Jos itse laittaa vaikka tyylikkäät alusvaatteet vaatteiden alle tai joku on just kehunut vaikka jotain tekemistä, niin hetken päästä voi kuulla olevansa hyvän näköinenkin. Ihminen on hyvännäköinen silloin kun sen naama ja koko olemus on rento ja tyytyväinen, kun sillä on varma olo, että kaikki on ok. Mä olen ainakin ollut rumimmillani silloin, kun on ollut tosi epävarma olo omasta osaamisesta jonkun asian suhteen, jotenkin epätoivoinen ja eksyksissä. Mitä olen vaikka katsonut kuvia. Uskon, että miehillä on se sama; joku iso hauis vaikka, jota on just ihaillut tai jota on kehuttu. On miehekäs ja itsevarma olo.

• yybee off
        vihtarannankiiski kirjoitti:

Miehillä on vaikeaa. Pitää hankkia haba tai sähkökitara tai nopea auto.

Nainen jos pitää itseään rumana, niin laittaa vähän meikkiä. Tai sitten enemmän meikkiä ja hankkii kumitissit. Joten ei ole helppoa naisillakaan.

Ongelma on sit enää siinä, että on osannut määrittää sen millaista kumppania hakee; sellaista joka arvostaa habaa, sellaista joka kitaraa vai sellaista joka arvostaa autoja. (Tai sellaista joka arvostaa kirjoja)

Naisella taas on tavallaan helpompaa. Pitää vain tietää haluaako miehen, joka tykkää kumitisseistä, tai runsaasti meikistä tai..mistäs mä tiedän.. :D En mä ole mies. Miehellä on kyl vaikempaa, jos noi on vaihtoehdot.. :/

• Kalastus ja filatelia.

• Riippuu tietysti naisesta, pitääkö sporttisuutta vai älykkyyttä enemmän arvossa. Minun kokemusteni mukaan naisiin kuitenkin vetoaa esimerkiksi kiinnostus korkeakulttuuria kohtaan.

• määmy

Valokuvaus on seksikästä... Se tietty vaatii, et kuvaajal on karismaa... Karisman omaava henkilö on seksikäs... Rrrrauh!

• se on .. ..

Aivojumppa ja kohtuukäyttö

• Kyöstix

Perinteisesti toi punttienkolistelu :)

• zisel

Itsepuolustuslajit ja sellaset kaikki kontakti-lajit.

• Noh, sekä lukemalla(kirjastossa), että kehoarakentamalla(salilla) tapaa niitä naisia. Itse tapasin omani moottoriurheilun parista.

Jotta ei sillä harrastuksella ole mitää väliä.

• zisel

Mä lisään moottoriurheilun mun listaan.

• Moottoriurheilu ei paljoa kiinnosta, mutta surinasussuna olemisesta moottoripyörällä moni nainen tykkää. Jotkut villiintyykin siinä puuhassa. Ainakaan saksalaisessa farmariautossa ei ooo samaa vaikutusta.

• No siis, pidemmän päälle sellaset joita voi tehdä yhdessä on parhaita harrastuksia. Pidemmän päälle harrastukset, joissa mies käy aina yksin ja kukaties aika useinkin ei ole hyviä harrastuksia :> Ei varsinkaan jos niihin liittyy after ski-tyyppinen jälkipelaaminen. Ei juuri väliä sinänsä mistä harrastuksesta puhutaan.

• Punttimiehet on kyllä useammin kuin kerran saaneet mut veteläksi.

• zisel

Mikset sä rupea malliksi kun olet niin pitkäkin?

• zisel kirjoitti:

Mikset sä rupea malliksi kun olet niin pitkäkin?

Koska oon liian isokokoinen siihen ;) Pitäs olla kokoa 34/36 ja oon 38/40 ;)

• zisel
        kanasutra kirjoitti:

Koska oon liian isokokoinen siihen ;) Pitäs olla kokoa 34/36 ja oon 38/40 ;)

Laihduta :) Tai no, en tiedä onko se nyt viisasta alkaa hoikkaa naista usuttaa syömättömyyteen :-/ Tunnen yhden nuoren miehen joka on jotain... 190cm pitkä ja komea kuin mikä. Yllytin sitä kanssa malliksi muttei innostunut. Eikä Suomessa mallina, vaikka painaisit 3 kiloa niin mihinkään tuloille välttämättä pääse. Saat syödä herneen per päivä ja odotella että joku isompi nimi sut hokaisi. Aika ankeeta kai... ?

• zisel kirjoitti:

Laihduta :) Tai no, en tiedä onko se nyt viisasta alkaa hoikkaa naista usuttaa syömättömyyteen :-/ Tunnen yhden nuoren miehen joka on jotain... 190cm pitkä ja komea kuin mikä. Yllytin sitä kanssa malliksi muttei innostunut. Eikä Suomessa mallina, vaikka painaisit 3 kiloa niin mihinkään tuloille välttämättä pääse. Saat syödä herneen per päivä ja odotella että joku isompi nimi sut hokaisi. Aika ankeeta kai... ?

Hahaha. Ei pystyis ees laihduttamaan sellaseksi mua ;) Ja en usko, että mua kamalasti nappais työnä mikään semmonen. Sen lisäks, että alan jo olla aika vanha...

Ehkä voisin mennä poseeraamaan iltapuvuissa ja alusvaatteissa, voisin olla kenkämallina tai käsikorumallina kyllä. Mut niin. Ei oo niin suuri haave, että sellaista aktiivisesti etsisin. :P

• Iso tukku rahaa baaritiskillä, tulee ensimmäisenä mieleen.

• Noh noh, eipäs olla niin kyynisiä! :D

• TimppaTT

No mä aloitin ton pitsinnypläyksen ja sen jälkeen on pillua irtonnut päivittäin! (ja pari kertaa myös illoittain)

• Harrastaa mistä ite tykkää, ei multa taida paljon irtopisteitä saada jostain tietystä harrastuksesta. Tosin äkkiä saa miinuksia kyllä. :)

Kuten baariharrastuksesta, huumeharrastuksista, rikollisista harrastuksista, playeri harrastuksista jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      64
      4042
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      80
      3680
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3185
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2548
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2407
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      52
      2186
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2025
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1768
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36