Tällainen käsite nousi esiin toisessa keskustelussa. Siinä nainen oli tuohtunut koska hänelle usein paritetaan miesjoukosta jotain porukan Markku-Pekkaa.
Kertoisiko joku nainen millaisia ovat Markku-Pekat?
Vastenmieliset Markku-Pekat
27
640
Vastaukset
On joka tapauksessa jo mukavampaa, kun ei kenenkään tarvitse käyttää itsestään enää tiettyä, niskakarvat naisilla välittömästi nostavaa lyhennettä, vaan voimme käyttää nimeä Markku-Pekka. Keskustelua on paljon helpompi käydä, kun ei tarvitse joka kerta alkaa kinastelemaan jostain Laasasesta ja kerettiläisten palstalle valamista vääristä määritelmistä.
- ihan sama mikä nimi
Luuletko että tuolla ns. oikeassa elämässä kukaan naisista tietää mitä tarkoittaa ATM?
Ja tämänkin palstan "naisista" 95% asuu samassa osoiteessa kuin kymmenen "kunnon" miestä. Varsinainen kimppakämppä noilla Loosereilla, Aisureilla ja Periaatteenmiehillä siis. - Heh heh
ihan sama mikä nimi kirjoitti:
Luuletko että tuolla ns. oikeassa elämässä kukaan naisista tietää mitä tarkoittaa ATM?
Ja tämänkin palstan "naisista" 95% asuu samassa osoiteessa kuin kymmenen "kunnon" miestä. Varsinainen kimppakämppä noilla Loosereilla, Aisureilla ja Periaatteenmiehillä siis.Sattuvasti sanottu!
- Katri-Helena
Markku-Pekka on alemman tason vässykkä, josta joku kyllä saa vielä hyvän miehen, mutta joku muu kuin minä tai mun kaverit - yököttääkin ajatus.
- kjhkhkhj
No te oottekin 5 vuoden päästä jonkun tatuoidun paskan lapsen äitejä, ukkoa ei tosin näy enää missään... Mietitte ylipainoisina, mistä löytyisi Markku-Pekka.
- Niiihhhh...
kjhkhkhj kirjoitti:
No te oottekin 5 vuoden päästä jonkun tatuoidun paskan lapsen äitejä, ukkoa ei tosin näy enää missään... Mietitte ylipainoisina, mistä löytyisi Markku-Pekka.
Niin, maailmassahan ei ole muita kuin ATM ja "tatuoituähkijä". Kyllä on yksinkertaista.
- Joku Markku-Pekka
Hyvä idea, koska tasomääritelmien käyttäminen herättää monessa (varsinkin naisessa) palstalaisessa primitiivisen kiukutusreaktion.
Jos siis ATM:t ovat Markku-Pekkoja, toki myös KTM ja YTM tulee ristiä. Minusta tyypillinen KTM-nimi voisi olla Tommi, ja YTM-nimi esimerkiksi Ruben, Carl-Johan tai Nico.
Tulevaisuudessa palstan ketjut tulevat siis näyttämään seuraavilta:
Ap: Minä olen ollut koko ikäni Markku-Pekka. Nyt on vuosia mittarissa jo 35, eli lasken itse HC-Markku-Pekaksi. En ole ikinä edes suudellut tai pitänyt naista kädestä. Elämäni on masentavaa ja kurjaa ja ulkona sataa.
Naiskirjoittaja: Kyllä sullekin vielä joku löytyy. :-) Moni nainen tykkää Markku-Pekoista! Pääasia on, että sä et luokittele itseäsi typerästi alemmantasoiseksi tai muita huonommaksi. Uskot vaan itseesi ja olet ihan reilusti Markku-Pekka, niin kyllä se rakkaus vielä kävelee vastaan, kun sitä vähiten odottaa. : -)
YTM-kirjoittaja: mä en tajuu siis miten joku ei muka saa pesää kolme vitosena! ite oon Nico ja 24 mut ei o ikinä mitään vaikeuksii saada, mee säkin baariin vaan chillaa ja heittää rentoo läppää. älä nyt oo mikään vitun markku pekka, säkin voit olla Nico jos vaan haluut!- .....:-DDD....
... kuka vaan voi vaihtaa nimeä...
- BB jee jee
.....:-DDD.... kirjoitti:
... kuka vaan voi vaihtaa nimeä...
Taso nousee heti yhden pykälän, jos ottaa etuliitteen "BB". BB-Markku-Pekka saa kyllä naisia.
Tuon tiivistelmän jälkeen ei palstalle oikeastaan tarvitsisi enää kirjoittaa uusia aloituksia!
- .............
lord.boredom kirjoitti:
Tuon tiivistelmän jälkeen ei palstalle oikeastaan tarvitsisi enää kirjoittaa uusia aloituksia!
Paitsi jos on kiinnostunut muustakin kuin miesten ongelmista......
- ........
BB-Markkupekka on paradoksi.
- ,....,
Paska on paskaa vaikka sen nimeäisi miten.
- KOmppaan..kimppaan?
On ne...niin namia..
- ATM ei ole
mikään paska. Hänellä ei ole tatuoineja eikä hän ähki!
- Sirpa Gyllikki Sr.
Tuohon aloituksen viittaamaan keskusteluun törmänneennä veikkaisin markkupekan lanseerannneen meinanneen tyyppiä, joka ei ole siitä hänen kaveristaan aktiivisesti kiinnostunut. Jos markkupekka kiinnostuisi hänen kaveristaan tai kaveri markkupekasta, olisiko hän enää markkupekka? Enpä usko, hänen haluttavuuteensa kohoaisi heti ko. tyypin silmissä. Melko varmasti tuossa aloituksessa "en saa miesten huomioo" paino pitäisi olla lauseesta unohtuneessa osassa: "yhtä paljon kuin kaverini". Jos ne kaveritkaan ei sais huomioo, tyypillä ei ois ongelmaa, edes markkupekkoihin tyytymisen vuoksi.
Mun mielestä noissa tilanteissa ongelma ei ole markkupekoissa vaan markkupekattelijassa. - Reijo-Kalewi
Markku-Pekka= naitettava ATM
- Ei aateeämmää
voi naittaa. ATM on mies jonka seurassa naisia alkaakuvottamaan
- -------
Markku-Pekka = urpo
- Urpo-Jorma
Eiku Urpon veli...
- Lauri-Jani
Markku-Pekalla on pieni
- No ne ovat
tietysti niitä munattomia vässyköitä, jotka nuolevat kiltisti pillua kun nainen käskee.
- 20 20
Ei ne pääse niin läheisiin kanssakäymisiin kenenkään naisen kanssa
- Esimerkkejä
Niin ja sitten on tietysti
Siideri-Seija
Pulla-Pirjo
Tavis-Teija
Nirppanokka-Niina
Horo-Hanna - .........
Markku-Pekka on hyväksyttävä kiertoilmaus ATM-sanalle, jonka käyttöä naiset eivät hyväsy
- Jospa kaikki
korvasimme jatkossa sanay ATM ja ätämi sanalla Markku-Pekka
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2796102Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651969- 1801760
- 1191231
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141195Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181601093Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41981RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49951Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288942