Hieno voitto listan 15:sta. Hyvä Jarkko!!!
Vastaukset 6
- Taas....
Sitten Jarkko teki seuraavassa ottelussa ranskalaista vastaan ns. niemiset ja hävisi pelin pääkopan pettäessä.
- downthelineeen
Tennis on laji, jossa kaikki paitsi turnauksen voittaja häviää: jokaista turnausta on federerinkään mahdotonta voittaa. Tottakai tommoset häviöt kismityttää, mutta pitää osata nähdä isommassa kuvassa ottelut. Suomalaiset on vaa nii ..... negatiivisiä, että aina pitää valittaa. Oisko ollu parempi, että ois hävinnyt iha pystyyn!
- tennisapina
Niemistähän pidetään tennispiireissä pelkkänä vitsinä.
- Fittipaldi1
Jarkko on kovan yksilölajin huippunimi Suomen kaltaisessa valtiossa.
Jakelle kaikki kunnia nyt 24.4.13, voitto ranking kärkipäästä ja hyviä pelejä
kokoajan ja ranking TOP20 ei ole tavoittamattomissa, kun paikat kestää.- miksi oi miksi
Päätit nostaa puolitoista vuotta vanhan ketjun ylös? Mikä järki moisessa?
- miksi oi miksi
miksi oi miksi kirjoitti:
Päätit nostaa puolitoista vuotta vanhan ketjun ylös? Mikä järki moisessa?
Anteeksi, ei puolitoista vuotta vaan reilu puolivuotta vanhan, sori tuo typo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510