Halojaaa?
Onko täällä enää ketään? :-/
27
110
Vastaukset
- zisel
Kaikki baarissa paitsi mä. Niin tietenkin.
- o
no mää ainaki
- zisel
o kirjoitti:
no mää ainaki
Mitä sä tähän aikaan hereillä teet? Häiritset mun monologia - painu nukkuu siitä! No ei vaan :D Rupesin kattoo noita ketjuja joihin päivällä vastailin ja jollain on vissiin joku vähän vaikeampi vaihe menossa päänupissaan kun poistattelee mun viestejä. Tää menee aikalailla sykleittäin muuten. Keväällä ja syksyllähän noi sekoaa mutta eikös ne syksyn sekoomiset pitäis tapahtua joskus elokuun tienoilla...? No en tiedä...
Mä kävin. Nyt kyllä meen nukkumaan. Öitä.
Minäkään en ole missään
- zisel
Mä vähän aikaa sitten rupesin mun "aijaa.com"- tilistä poistelee kuvia joita en siellä enää tarvitse ja arvaa mikä siellä oli? Sun tekemä oranssi maalaus :D
zisel kirjoitti:
Mä vähän aikaa sitten rupesin mun "aijaa.com"- tilistä poistelee kuvia joita en siellä enää tarvitse ja arvaa mikä siellä oli? Sun tekemä oranssi maalaus :D
Maailma on ihmeellinen asia ;)
- suti-setä
zisel kirjoitti:
Mä vähän aikaa sitten rupesin mun "aijaa.com"- tilistä poistelee kuvia joita en siellä enää tarvitse ja arvaa mikä siellä oli? Sun tekemä oranssi maalaus :D
ZISELI loved U but I gotta:
http://www.youtube.com/watch?v=GwDSe-6cwIw
- susi-setä
Dear zisel, my ejcultion to your tight pussy was like this:
http://www.youtube.com/watch?v=b9DMiy_DVok - TimppaTT
Ei ole! Mene sinäkin jo nukkumaan ennen kuin alat kuulla (tai lukea) harhoja!
Väkeä on kuin Ripen Pubissa. Osa muutenkin samanlaista.
- TimppaTT
Pöydät täynnä väljähtynyttä olutta ja vessanlattia lainehtii?
TimppaTT kirjoitti:
Pöydät täynnä väljähtynyttä olutta ja vessanlattia lainehtii?
Kutakuinkin noin. Trollit ja kunnon väki mahtuu samaan baariin.
- merisotakoulu--
ri mutta missä ovat Ratikka kommodori kaverinsa kanssa????
merisotakoulu-- kirjoitti:
ri mutta missä ovat Ratikka kommodori kaverinsa kanssa????
Tähän aikaan on lippueamiraalitkin jo puolitangossa.
- Kyöstix
Aika hiljaista näyttää olevan. Kaikki taitaa olla untenmailla :)
- Hähä!
Huomenta Jazuli! Alatko etäseukkaa mun kaa? Mulla on mese :)
mie oon tässä ja nyt
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384