Halojaaa?
Onko täällä enää ketään? :-/
27
77
Vastaukset
- zisel
Kaikki baarissa paitsi mä. Niin tietenkin.
- o
no mää ainaki
- zisel
o kirjoitti:
no mää ainaki
Mitä sä tähän aikaan hereillä teet? Häiritset mun monologia - painu nukkuu siitä! No ei vaan :D Rupesin kattoo noita ketjuja joihin päivällä vastailin ja jollain on vissiin joku vähän vaikeampi vaihe menossa päänupissaan kun poistattelee mun viestejä. Tää menee aikalailla sykleittäin muuten. Keväällä ja syksyllähän noi sekoaa mutta eikös ne syksyn sekoomiset pitäis tapahtua joskus elokuun tienoilla...? No en tiedä...
Mä kävin. Nyt kyllä meen nukkumaan. Öitä.
Minäkään en ole missään
- zisel
Mä vähän aikaa sitten rupesin mun "aijaa.com"- tilistä poistelee kuvia joita en siellä enää tarvitse ja arvaa mikä siellä oli? Sun tekemä oranssi maalaus :D
zisel kirjoitti:
Mä vähän aikaa sitten rupesin mun "aijaa.com"- tilistä poistelee kuvia joita en siellä enää tarvitse ja arvaa mikä siellä oli? Sun tekemä oranssi maalaus :D
Maailma on ihmeellinen asia ;)
- suti-setä
zisel kirjoitti:
ZISELI loved U but I gotta:
http://www.youtube.com/watch?v=GwDSe-6cwIw
- susi-setä
Dear zisel, my ejcultion to your tight pussy was like this:
http://www.youtube.com/watch?v=b9DMiy_DVok - TimppaTT
Ei ole! Mene sinäkin jo nukkumaan ennen kuin alat kuulla (tai lukea) harhoja!
Väkeä on kuin Ripen Pubissa. Osa muutenkin samanlaista.
- TimppaTT
Pöydät täynnä väljähtynyttä olutta ja vessanlattia lainehtii?
TimppaTT kirjoitti:
Pöydät täynnä väljähtynyttä olutta ja vessanlattia lainehtii?
Kutakuinkin noin. Trollit ja kunnon väki mahtuu samaan baariin.
- merisotakoulu--
ri mutta missä ovat Ratikka kommodori kaverinsa kanssa????
merisotakoulu-- kirjoitti:
ri mutta missä ovat Ratikka kommodori kaverinsa kanssa????
Tähän aikaan on lippueamiraalitkin jo puolitangossa.
- Kyöstix
Aika hiljaista näyttää olevan. Kaikki taitaa olla untenmailla :)
- Hähä!
Huomenta Jazuli! Alatko etäseukkaa mun kaa? Mulla on mese :)
mie oon tässä ja nyt
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi644042Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803680- 423185
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192558Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522196- 482035
- 471768
- 361710
- 301566