Niin just niin.
(hassun hauskaa naurua)
Miksi kukaan ei halua keskustella kanssani
17
55
Vastaukset
- Nasdaq
No se johtuu vain ja ainoastaan siitä, että sä olet ainoa stadilainen palstalla ja muut sitä sun tätä.
Ei niillä ole mitään sanottavaa. Se on se juju.
http://www.youtube.com/watch?v=kvlFWmvgeVI&feature=related Nii, en tykkää jutella ku se on vaa actionii :3 *puspus*
- Nasdaq
Osaan mä pari mamboo. Ihan sama mikä ukko siinä on, katuun menee kuin eilinen hesari.
Jou Nasdaq kirjoitti:
Osaan mä pari mamboo. Ihan sama mikä ukko siinä on, katuun menee kuin eilinen hesari.
JouTuu näyttää ;)
- Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Jou(kato mikä hauis)
(huispaa) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
(kato mikä hauis)
(huispaa)Puolet tän saitin pölypäistä on keksinyt nää loppuvermeet, joissa luusaillaan.
(luusaus = säteily)
(neljännesnaurua) Nasdaq kirjoitti:
(kato mikä hauis)
(huispaa)Livenä pitää tulla näyttää, emmä muuten usko sua ;)
- Nasdaq
kanasutra kirjoitti:
Livenä pitää tulla näyttää, emmä muuten usko sua ;)
Mikä on live.
Siis mä ja mun kone on koko mun maailma. No osaan mä vähän Linkuttaakin, jotta ei perus-hifisti heti hoksais.
Ai stna! Missä on mun harja! Nainen puhuu mulle. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Mikä on live.
Siis mä ja mun kone on koko mun maailma. No osaan mä vähän Linkuttaakin, jotta ei perus-hifisti heti hoksais.
Ai stna! Missä on mun harja! Nainen puhuu mulle."ottaa pois pitsalaatikon päästään."
- Nasdaq
kanasutra kirjoitti:
Älä ny yöuniasi menetä ;)
Mikä yö?
Mitä pimeämpää sen parempi.
- zisel
Sun jutut on liian älykkäitä joten mä en ainakaan tajua niistä mitään.
- Nasdaq
Kato mä tuun vajakkina vastaan. Sulla on tota tylleröintiä vielä jäljellä sen satavuotta, joten me kohdataan jossain 2052 tienovilla.
Vitun siistii. - zisel
Nasdaq kirjoitti:
Kato mä tuun vajakkina vastaan. Sulla on tota tylleröintiä vielä jäljellä sen satavuotta, joten me kohdataan jossain 2052 tienovilla.
Vitun siistii.Et ois sanonut tota "tylleröinti"- juttua. Nyt mulla rupes soimaan se "pieni tytön tylleröinen"- biisi päässä. Kun siinä on kaikki Sinipiiat ja Tapio & Tellervo. Nyt mä en ainakaan saa nukuttua.
Tietenkin haluaa mutta kun yhtä vastausta kirjottaessa on ehtiny tulla jo 5 uutta nasdaqqausta. Pääsee kärryiltä putoavaa naurua.
- TimppaTT
Olet liian suulas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1024552
- 1464479
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464472- 1462944
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292468- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401809
- 731380
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To271188