sinkkuristeily 25.10.2012

maia74

Ketä lähdössä laivalle sinkkuilemaan????

14

925

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moli38

      Moi, mua kiinnostaisi lähteä mukaan tsekkaamaan.

      Olen 38 v mies enkä ole aikaisemmin ollut näillä risteilyillä, voisitteko hieman kertoa millaista siellä on? Paljonko jengiä, keski-ikä jne...?

      • maia74

        Itsekään en ole koskaan ollut sinkkuristeilyillä, joten kiinnostaisi kuulla kokemuksia..
        Täytetään paatti sinkuilla, meitä on tulossa kyseiselle risteilylle neljän naisen porukka- tarkoituksena tavata kivoja samanhenkisiä tyyppejä ja pitää hauskaa :)


      • Moli38
        maia74 kirjoitti:

        Itsekään en ole koskaan ollut sinkkuristeilyillä, joten kiinnostaisi kuulla kokemuksia..
        Täytetään paatti sinkuilla, meitä on tulossa kyseiselle risteilylle neljän naisen porukka- tarkoituksena tavata kivoja samanhenkisiä tyyppejä ja pitää hauskaa :)

        Juu, tehdään näin! Yritän saada mukaan pari sinkkua kaveriani, siellä nähdään sitten hauskanpidon merkeissä!

        Apuja hei! Kertokaas nyt joku millaista väkeä siellä kelluu...


    • pikkumyy1974

      Heip

      mekään ei olla koskaan oltu sinkkuristeilyllä. Jopa kaikki meidän kaverit "nauraa" meille,että vieläkö tuollaisia järjestetään.
      Joten täällä tullaan, kaksi pirteää sinkkunaista, vuosimallia -74, siis hyvin sisään ajettuja ;)

      • Elizabeth

        Olin viime vuonna ekaa kertaa Sinkkuristeilyllä ja ihan positiivinen kokemus. Eipä se mielestäni eronnu juurikaan tavan risteilystä. Meno ainaki oli hyvä! :)

        Täältä tulossa myös kaksi sinkkunaista, vm- 76 ja -79.


    • :)

      Ihan varmasti tulee olemaan kivaaaaaa!!!!!

    • Sam82cro

      Sinne ois tarkotus lähteä muutaman kaverin kanssa vähän kattomaan menoa keväällä oli ihan hubaisa reissu joten toivottavasti ois taas

    • Minä ainakin

      Kyllä vain ;)

    • Olisi kiva järkätä joku porukka sinkkuristeillylle. Olisko ketään halukkaita.

      • tapsa381

        mukana :)


    • Mukana :)

    • Juu olisin lähdössä ja seura olisi mukavaa ja ettei tarvi hyttiä yksin maksaa

      • Moli38

        Mulla vähän sama onkelma. Kaverit ei pääse mukaan työkiireiden takia ja yksin on kurja lähteä. .. Mitenkähän onnistuisi hytin jakaminen ventovieraiden kesken? Voisi olla hauskakin kokemus!


      • rossu_
        Moli38 kirjoitti:

        Mulla vähän sama onkelma. Kaverit ei pääse mukaan työkiireiden takia ja yksin on kurja lähteä. .. Mitenkähän onnistuisi hytin jakaminen ventovieraiden kesken? Voisi olla hauskakin kokemus!

        ois kiva lähtee :)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      75
      1453
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1247
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1207
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1146
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      994
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      80
      801
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      745
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      742
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe