sinkkuristeily 25.10.2012

maia74

Ketä lähdössä laivalle sinkkuilemaan????

14

956

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moli38

Moi, mua kiinnostaisi lähteä mukaan tsekkaamaan.

Olen 38 v mies enkä ole aikaisemmin ollut näillä risteilyillä, voisitteko hieman kertoa millaista siellä on? Paljonko jengiä, keski-ikä jne...?

• maia74

Itsekään en ole koskaan ollut sinkkuristeilyillä, joten kiinnostaisi kuulla kokemuksia..
        Täytetään paatti sinkuilla, meitä on tulossa kyseiselle risteilylle neljän naisen porukka- tarkoituksena tavata kivoja samanhenkisiä tyyppejä ja pitää hauskaa :)

• Moli38
        maia74 kirjoitti:

Itsekään en ole koskaan ollut sinkkuristeilyillä, joten kiinnostaisi kuulla kokemuksia..
        Täytetään paatti sinkuilla, meitä on tulossa kyseiselle risteilylle neljän naisen porukka- tarkoituksena tavata kivoja samanhenkisiä tyyppejä ja pitää hauskaa :)

Juu, tehdään näin! Yritän saada mukaan pari sinkkua kaveriani, siellä nähdään sitten hauskanpidon merkeissä!

Apuja hei! Kertokaas nyt joku millaista väkeä siellä kelluu...

• pikkumyy1974

Heip

mekään ei olla koskaan oltu sinkkuristeilyllä. Jopa kaikki meidän kaverit "nauraa" meille,että vieläkö tuollaisia järjestetään.
      Joten täällä tullaan, kaksi pirteää sinkkunaista, vuosimallia -74, siis hyvin sisään ajettuja ;)

• Elizabeth

Olin viime vuonna ekaa kertaa Sinkkuristeilyllä ja ihan positiivinen kokemus. Eipä se mielestäni eronnu juurikaan tavan risteilystä. Meno ainaki oli hyvä! :)

Täältä tulossa myös kaksi sinkkunaista, vm- 76 ja -79.

• :)

Ihan varmasti tulee olemaan kivaaaaaa!!!!!

• Sam82cro

Sinne ois tarkotus lähteä muutaman kaverin kanssa vähän kattomaan menoa keväällä oli ihan hubaisa reissu joten toivottavasti ois taas

• Minä ainakin

Kyllä vain ;)

• Olisi kiva järkätä joku porukka sinkkuristeillylle. Olisko ketään halukkaita.

• tapsa381

mukana :)

• Mukana :)

• Juu olisin lähdössä ja seura olisi mukavaa ja ettei tarvi hyttiä yksin maksaa

• Moli38

Mulla vähän sama onkelma. Kaverit ei pääse mukaan työkiireiden takia ja yksin on kurja lähteä. .. Mitenkähän onnistuisi hytin jakaminen ventovieraiden kesken? Voisi olla hauskakin kokemus!

• rossu_
        Moli38 kirjoitti:

Mulla vähän sama onkelma. Kaverit ei pääse mukaan työkiireiden takia ja yksin on kurja lähteä. .. Mitenkähän onnistuisi hytin jakaminen ventovieraiden kesken? Voisi olla hauskakin kokemus!

ois kiva lähtee :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      107
      4768
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      402
      1462
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1104
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1088
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1000
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      942
    7. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      11
      938
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      921
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      911
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe