Huhhuijaa

17+11

Ei tässä taida viitsiä vaivautua edes baariin lähtemään.

14

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18 + 11

      Voisinpa lähteä baariin.

    • 12+7

      Itse voisin lähteä koska vaan mut ei oikein ole yksin motivaatiota lähteä. Ei kuitenkaan yksinäisenä miehenä ole järkeä lähteä baariin.

    • ATM-aisurille jämät

      En jaksa lähteä kun ei ole kuin käytettyä reikää tarjolla. Ei kiitos.

    • 12+7

      No mut eihän sulle edes kelpaisi käytetty reikä? Tarkoitit varmaan käyttämätöntä reikää?

      • 40 pillun AT-mies

        Ilmainen huoranpillu kelpaa aina naintiin.


    • Hui pillua!

      Pelkurinösvöt jää taas kotiin runkkaamaan, kun ei muka "käytetyt kelpaa". Tekosyitä on helppo keksiä kun naiset pelottaa.

      • Onhan tässä muitakin syitä - sitä paitsi "käytetyt" kelpaavat kyllä. Mutta pirskatti kun väsyttää - kello on puoli yhdeksän, ja minä olen valmis sänkyyn, siis nukkumaan. Luotettavien lähteiden mukaan seuranhaku baareissa alkaa vasta puolenyön tienoilla, joten en minä ymmärrä, miten sinkkuudesta voi päästä, jos puoliso on pakko hakea juottolasta.

        Sitä paitsi vaikka tässä lähtisikin baariin, ja jollain ilveellä onnistuisi pysymään virkeänä, niin kyllähän se lopputulema on nähtävissä. Einot vievät kaikki naiset viimeistään baarin edessä tupakkatauolla, kun savuttomat eli halveksittavat Markku-Pekat jäävät sisälle ihmettelemään ja pohtimaan tuopin ulottuvuuksia.


      • wywy
        lord.boredom kirjoitti:

        Onhan tässä muitakin syitä - sitä paitsi "käytetyt" kelpaavat kyllä. Mutta pirskatti kun väsyttää - kello on puoli yhdeksän, ja minä olen valmis sänkyyn, siis nukkumaan. Luotettavien lähteiden mukaan seuranhaku baareissa alkaa vasta puolenyön tienoilla, joten en minä ymmärrä, miten sinkkuudesta voi päästä, jos puoliso on pakko hakea juottolasta.

        Sitä paitsi vaikka tässä lähtisikin baariin, ja jollain ilveellä onnistuisi pysymään virkeänä, niin kyllähän se lopputulema on nähtävissä. Einot vievät kaikki naiset viimeistään baarin edessä tupakkatauolla, kun savuttomat eli halveksittavat Markku-Pekat jäävät sisälle ihmettelemään ja pohtimaan tuopin ulottuvuuksia.

        Niin on. Pahat einot vie kaikki naiset. Kannattaa maalata näitä näkymiä. Ja vaikka saisitkin vaikka jonkun puhelinnumeron, niin lähtisi kuitenkin jonkun väkivaltaisen tatuoidun linnakundin matkaan sekin.


      • 12+7
        lord.boredom kirjoitti:

        Onhan tässä muitakin syitä - sitä paitsi "käytetyt" kelpaavat kyllä. Mutta pirskatti kun väsyttää - kello on puoli yhdeksän, ja minä olen valmis sänkyyn, siis nukkumaan. Luotettavien lähteiden mukaan seuranhaku baareissa alkaa vasta puolenyön tienoilla, joten en minä ymmärrä, miten sinkkuudesta voi päästä, jos puoliso on pakko hakea juottolasta.

        Sitä paitsi vaikka tässä lähtisikin baariin, ja jollain ilveellä onnistuisi pysymään virkeänä, niin kyllähän se lopputulema on nähtävissä. Einot vievät kaikki naiset viimeistään baarin edessä tupakkatauolla, kun savuttomat eli halveksittavat Markku-Pekat jäävät sisälle ihmettelemään ja pohtimaan tuopin ulottuvuuksia.

        Ehkä en mene sittenkään ja kohta on jo muutenkin myöhäistä lähteä. Itsellänikin on liian väsynyt olo ja ne on taas ihan toiset miehet jotka saa naisen matkaansa. Parempi jäädä kotiin nukkumaan.


    • 12+7

      No perkele voishan sitä edes yrittää lähteä.

    • Aisuri Ti**

      Tyttäreni kyllä lähtisi jos siellä olisi eksoottista kullia tarjolla. Sekä vaimollani että tyttärelläni on ollut enemmän seksikokemuksia kuin minulla ja pienimunaisella pojallani yhteensä.

      • Külli Exotique

        Missä tuppukylässä te asutte? Nykyään löytyy aika monesta maamme kolkasta eksotiikkaa.


    • En taida tänään lähteä. Viime yönä nukuin kokonaista kolme tuntia, joten kunnon yöunet houkuttelee enemmän kuin baari!

    • sinkku.m.38

      En ole koskaan käynyt baarissa ja juttujen perusteella en usko et menen koskaan baariin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe