Huhhuijaa

17+11

Ei tässä taida viitsiä vaivautua edes baariin lähtemään.

14

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18 + 11

      Voisinpa lähteä baariin.

    • 12+7

      Itse voisin lähteä koska vaan mut ei oikein ole yksin motivaatiota lähteä. Ei kuitenkaan yksinäisenä miehenä ole järkeä lähteä baariin.

    • ATM-aisurille jämät

      En jaksa lähteä kun ei ole kuin käytettyä reikää tarjolla. Ei kiitos.

    • 12+7

      No mut eihän sulle edes kelpaisi käytetty reikä? Tarkoitit varmaan käyttämätöntä reikää?

      • 40 pillun AT-mies

        Ilmainen huoranpillu kelpaa aina naintiin.


    • Hui pillua!

      Pelkurinösvöt jää taas kotiin runkkaamaan, kun ei muka "käytetyt kelpaa". Tekosyitä on helppo keksiä kun naiset pelottaa.

      • Onhan tässä muitakin syitä - sitä paitsi "käytetyt" kelpaavat kyllä. Mutta pirskatti kun väsyttää - kello on puoli yhdeksän, ja minä olen valmis sänkyyn, siis nukkumaan. Luotettavien lähteiden mukaan seuranhaku baareissa alkaa vasta puolenyön tienoilla, joten en minä ymmärrä, miten sinkkuudesta voi päästä, jos puoliso on pakko hakea juottolasta.

        Sitä paitsi vaikka tässä lähtisikin baariin, ja jollain ilveellä onnistuisi pysymään virkeänä, niin kyllähän se lopputulema on nähtävissä. Einot vievät kaikki naiset viimeistään baarin edessä tupakkatauolla, kun savuttomat eli halveksittavat Markku-Pekat jäävät sisälle ihmettelemään ja pohtimaan tuopin ulottuvuuksia.


      • wywy
        lord.boredom kirjoitti:

        Onhan tässä muitakin syitä - sitä paitsi "käytetyt" kelpaavat kyllä. Mutta pirskatti kun väsyttää - kello on puoli yhdeksän, ja minä olen valmis sänkyyn, siis nukkumaan. Luotettavien lähteiden mukaan seuranhaku baareissa alkaa vasta puolenyön tienoilla, joten en minä ymmärrä, miten sinkkuudesta voi päästä, jos puoliso on pakko hakea juottolasta.

        Sitä paitsi vaikka tässä lähtisikin baariin, ja jollain ilveellä onnistuisi pysymään virkeänä, niin kyllähän se lopputulema on nähtävissä. Einot vievät kaikki naiset viimeistään baarin edessä tupakkatauolla, kun savuttomat eli halveksittavat Markku-Pekat jäävät sisälle ihmettelemään ja pohtimaan tuopin ulottuvuuksia.

        Niin on. Pahat einot vie kaikki naiset. Kannattaa maalata näitä näkymiä. Ja vaikka saisitkin vaikka jonkun puhelinnumeron, niin lähtisi kuitenkin jonkun väkivaltaisen tatuoidun linnakundin matkaan sekin.


      • 12+7
        lord.boredom kirjoitti:

        Onhan tässä muitakin syitä - sitä paitsi "käytetyt" kelpaavat kyllä. Mutta pirskatti kun väsyttää - kello on puoli yhdeksän, ja minä olen valmis sänkyyn, siis nukkumaan. Luotettavien lähteiden mukaan seuranhaku baareissa alkaa vasta puolenyön tienoilla, joten en minä ymmärrä, miten sinkkuudesta voi päästä, jos puoliso on pakko hakea juottolasta.

        Sitä paitsi vaikka tässä lähtisikin baariin, ja jollain ilveellä onnistuisi pysymään virkeänä, niin kyllähän se lopputulema on nähtävissä. Einot vievät kaikki naiset viimeistään baarin edessä tupakkatauolla, kun savuttomat eli halveksittavat Markku-Pekat jäävät sisälle ihmettelemään ja pohtimaan tuopin ulottuvuuksia.

        Ehkä en mene sittenkään ja kohta on jo muutenkin myöhäistä lähteä. Itsellänikin on liian väsynyt olo ja ne on taas ihan toiset miehet jotka saa naisen matkaansa. Parempi jäädä kotiin nukkumaan.


    • 12+7

      No perkele voishan sitä edes yrittää lähteä.

    • Aisuri Ti**

      Tyttäreni kyllä lähtisi jos siellä olisi eksoottista kullia tarjolla. Sekä vaimollani että tyttärelläni on ollut enemmän seksikokemuksia kuin minulla ja pienimunaisella pojallani yhteensä.

      • Külli Exotique

        Missä tuppukylässä te asutte? Nykyään löytyy aika monesta maamme kolkasta eksotiikkaa.


    • En taida tänään lähteä. Viime yönä nukuin kokonaista kolme tuntia, joten kunnon yöunet houkuttelee enemmän kuin baari!

    • sinkku.m.38

      En ole koskaan käynyt baarissa ja juttujen perusteella en usko et menen koskaan baariin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe