Ei tässä taida viitsiä vaivautua edes baariin lähtemään.
Huhhuijaa
14
144
Vastaukset
- 18 + 11
Voisinpa lähteä baariin.
- 12+7
Itse voisin lähteä koska vaan mut ei oikein ole yksin motivaatiota lähteä. Ei kuitenkaan yksinäisenä miehenä ole järkeä lähteä baariin.
- ATM-aisurille jämät
En jaksa lähteä kun ei ole kuin käytettyä reikää tarjolla. Ei kiitos.
- 12+7
No mut eihän sulle edes kelpaisi käytetty reikä? Tarkoitit varmaan käyttämätöntä reikää?
- 40 pillun AT-mies
Ilmainen huoranpillu kelpaa aina naintiin.
- Hui pillua!
Pelkurinösvöt jää taas kotiin runkkaamaan, kun ei muka "käytetyt kelpaa". Tekosyitä on helppo keksiä kun naiset pelottaa.
Onhan tässä muitakin syitä - sitä paitsi "käytetyt" kelpaavat kyllä. Mutta pirskatti kun väsyttää - kello on puoli yhdeksän, ja minä olen valmis sänkyyn, siis nukkumaan. Luotettavien lähteiden mukaan seuranhaku baareissa alkaa vasta puolenyön tienoilla, joten en minä ymmärrä, miten sinkkuudesta voi päästä, jos puoliso on pakko hakea juottolasta.
Sitä paitsi vaikka tässä lähtisikin baariin, ja jollain ilveellä onnistuisi pysymään virkeänä, niin kyllähän se lopputulema on nähtävissä. Einot vievät kaikki naiset viimeistään baarin edessä tupakkatauolla, kun savuttomat eli halveksittavat Markku-Pekat jäävät sisälle ihmettelemään ja pohtimaan tuopin ulottuvuuksia.- wywy
lord.boredom kirjoitti:
Onhan tässä muitakin syitä - sitä paitsi "käytetyt" kelpaavat kyllä. Mutta pirskatti kun väsyttää - kello on puoli yhdeksän, ja minä olen valmis sänkyyn, siis nukkumaan. Luotettavien lähteiden mukaan seuranhaku baareissa alkaa vasta puolenyön tienoilla, joten en minä ymmärrä, miten sinkkuudesta voi päästä, jos puoliso on pakko hakea juottolasta.
Sitä paitsi vaikka tässä lähtisikin baariin, ja jollain ilveellä onnistuisi pysymään virkeänä, niin kyllähän se lopputulema on nähtävissä. Einot vievät kaikki naiset viimeistään baarin edessä tupakkatauolla, kun savuttomat eli halveksittavat Markku-Pekat jäävät sisälle ihmettelemään ja pohtimaan tuopin ulottuvuuksia.Niin on. Pahat einot vie kaikki naiset. Kannattaa maalata näitä näkymiä. Ja vaikka saisitkin vaikka jonkun puhelinnumeron, niin lähtisi kuitenkin jonkun väkivaltaisen tatuoidun linnakundin matkaan sekin.
- 12+7
lord.boredom kirjoitti:
Onhan tässä muitakin syitä - sitä paitsi "käytetyt" kelpaavat kyllä. Mutta pirskatti kun väsyttää - kello on puoli yhdeksän, ja minä olen valmis sänkyyn, siis nukkumaan. Luotettavien lähteiden mukaan seuranhaku baareissa alkaa vasta puolenyön tienoilla, joten en minä ymmärrä, miten sinkkuudesta voi päästä, jos puoliso on pakko hakea juottolasta.
Sitä paitsi vaikka tässä lähtisikin baariin, ja jollain ilveellä onnistuisi pysymään virkeänä, niin kyllähän se lopputulema on nähtävissä. Einot vievät kaikki naiset viimeistään baarin edessä tupakkatauolla, kun savuttomat eli halveksittavat Markku-Pekat jäävät sisälle ihmettelemään ja pohtimaan tuopin ulottuvuuksia.Ehkä en mene sittenkään ja kohta on jo muutenkin myöhäistä lähteä. Itsellänikin on liian väsynyt olo ja ne on taas ihan toiset miehet jotka saa naisen matkaansa. Parempi jäädä kotiin nukkumaan.
- 12+7
No perkele voishan sitä edes yrittää lähteä.
- Aisuri Ti**
Tyttäreni kyllä lähtisi jos siellä olisi eksoottista kullia tarjolla. Sekä vaimollani että tyttärelläni on ollut enemmän seksikokemuksia kuin minulla ja pienimunaisella pojallani yhteensä.
- Külli Exotique
Missä tuppukylässä te asutte? Nykyään löytyy aika monesta maamme kolkasta eksotiikkaa.
En taida tänään lähteä. Viime yönä nukuin kokonaista kolme tuntia, joten kunnon yöunet houkuttelee enemmän kuin baari!
- sinkku.m.38
En ole koskaan käynyt baarissa ja juttujen perusteella en usko et menen koskaan baariin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368