Huhhuijaa

17+11

Ei tässä taida viitsiä vaivautua edes baariin lähtemään.

14

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18 + 11

Voisinpa lähteä baariin.

• 12+7

Itse voisin lähteä koska vaan mut ei oikein ole yksin motivaatiota lähteä. Ei kuitenkaan yksinäisenä miehenä ole järkeä lähteä baariin.

• ATM-aisurille jämät

En jaksa lähteä kun ei ole kuin käytettyä reikää tarjolla. Ei kiitos.

• 12+7

No mut eihän sulle edes kelpaisi käytetty reikä? Tarkoitit varmaan käyttämätöntä reikää?

• 40 pillun AT-mies

Ilmainen huoranpillu kelpaa aina naintiin.

• Hui pillua!

Pelkurinösvöt jää taas kotiin runkkaamaan, kun ei muka "käytetyt kelpaa". Tekosyitä on helppo keksiä kun naiset pelottaa.

• Onhan tässä muitakin syitä - sitä paitsi "käytetyt" kelpaavat kyllä. Mutta pirskatti kun väsyttää - kello on puoli yhdeksän, ja minä olen valmis sänkyyn, siis nukkumaan. Luotettavien lähteiden mukaan seuranhaku baareissa alkaa vasta puolenyön tienoilla, joten en minä ymmärrä, miten sinkkuudesta voi päästä, jos puoliso on pakko hakea juottolasta.

Sitä paitsi vaikka tässä lähtisikin baariin, ja jollain ilveellä onnistuisi pysymään virkeänä, niin kyllähän se lopputulema on nähtävissä. Einot vievät kaikki naiset viimeistään baarin edessä tupakkatauolla, kun savuttomat eli halveksittavat Markku-Pekat jäävät sisälle ihmettelemään ja pohtimaan tuopin ulottuvuuksia.

• wywy
        lord.boredom kirjoitti:

Onhan tässä muitakin syitä - sitä paitsi "käytetyt" kelpaavat kyllä. Mutta pirskatti kun väsyttää - kello on puoli yhdeksän, ja minä olen valmis sänkyyn, siis nukkumaan. Luotettavien lähteiden mukaan seuranhaku baareissa alkaa vasta puolenyön tienoilla, joten en minä ymmärrä, miten sinkkuudesta voi päästä, jos puoliso on pakko hakea juottolasta.

Sitä paitsi vaikka tässä lähtisikin baariin, ja jollain ilveellä onnistuisi pysymään virkeänä, niin kyllähän se lopputulema on nähtävissä. Einot vievät kaikki naiset viimeistään baarin edessä tupakkatauolla, kun savuttomat eli halveksittavat Markku-Pekat jäävät sisälle ihmettelemään ja pohtimaan tuopin ulottuvuuksia.

Niin on. Pahat einot vie kaikki naiset. Kannattaa maalata näitä näkymiä. Ja vaikka saisitkin vaikka jonkun puhelinnumeron, niin lähtisi kuitenkin jonkun väkivaltaisen tatuoidun linnakundin matkaan sekin.

• 12+7
        lord.boredom kirjoitti:

Onhan tässä muitakin syitä - sitä paitsi "käytetyt" kelpaavat kyllä. Mutta pirskatti kun väsyttää - kello on puoli yhdeksän, ja minä olen valmis sänkyyn, siis nukkumaan. Luotettavien lähteiden mukaan seuranhaku baareissa alkaa vasta puolenyön tienoilla, joten en minä ymmärrä, miten sinkkuudesta voi päästä, jos puoliso on pakko hakea juottolasta.

Ehkä en mene sittenkään ja kohta on jo muutenkin myöhäistä lähteä. Itsellänikin on liian väsynyt olo ja ne on taas ihan toiset miehet jotka saa naisen matkaansa. Parempi jäädä kotiin nukkumaan.

• 12+7

No perkele voishan sitä edes yrittää lähteä.

• Aisuri Ti**

Tyttäreni kyllä lähtisi jos siellä olisi eksoottista kullia tarjolla. Sekä vaimollani että tyttärelläni on ollut enemmän seksikokemuksia kuin minulla ja pienimunaisella pojallani yhteensä.

• Külli Exotique

Missä tuppukylässä te asutte? Nykyään löytyy aika monesta maamme kolkasta eksotiikkaa.

• En taida tänään lähteä. Viime yönä nukuin kokonaista kolme tuntia, joten kunnon yöunet houkuttelee enemmän kuin baari!

• sinkku.m.38

En ole koskaan käynyt baarissa ja juttujen perusteella en usko et menen koskaan baariin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3695
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3290
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3132
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2760
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2302
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      66
      1869
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1819
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      36
      1801
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1719
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1688
    Aihe