Se vaatii molemmilta tosi rautaista itsetuntoa, jos nainen on miestä pitempi.
Itse olen 186 cm ja vaimoni 168 cm.
Parisuhteen osapuolten pituus
29
318
Vastaukset
- fsadsadsd
Ja sulta ei siis vaadita rautaista itsetuntoa.
- 172cm nuija
oon 172 mut mulle on aivan vitun sama minkä pituinen vastapari on, mut kaikille gimmoille sei oo ihan sama
- Sopivanmittainen....
Joo ja usein ne miehet on muutenkin todella miehekkäitä ja jotenkin persoonallisia ja kiinnostavia. Siis ne lyhyemmät, joilla on upea pitkä nainen. Pitkät miehet on tosi tylsiä ja usein luulevat, että pituus kompensoisi muita puuttuvia taitoja tai ominaisuuksia. Se ei kuitenkaan mee noin. Tosin on naisia, joille oikeesti miehen pituus on must; ne ei ole rotunaisia.
- Kerro!
Mitä sulle 165 cm "miehen" pätkä muuta kuuluu?
- Kerro!
niin ja itse olen 176cm mutta kikkelini on pieni ja olen aika tylsä tosiaan.
- Sopivanmittainen...
Kerro! kirjoitti:
Mitä sulle 165 cm "miehen" pätkä muuta kuuluu?
Mistä arvasit? Olen tosiaan 165 pitkä mutta nainen. Ja uskon, että sinä olet niitä yks'totisia pitkiä miehiä, jotka tosiaankin on jotensakin tylsiä ja näköjään hiukka tyhmiäkin...
- Sivusta kysyn
Sopivanmittainen... kirjoitti:
Mistä arvasit? Olen tosiaan 165 pitkä mutta nainen. Ja uskon, että sinä olet niitä yks'totisia pitkiä miehiä, jotka tosiaankin on jotensakin tylsiä ja näköjään hiukka tyhmiäkin...
Myytkö per.settä työksesi?
- Haha.....
Sivusta kysyn kirjoitti:
Myytkö per.settä työksesi?
Lisää todisteita....
Makuasioista on toki turhaa kiistellä, mutta voi se itsetuntoa vaatia, jos panostaa pituudella miehekkyyteen. :)
- 186 cm
Olen ihan tyytyväinen omaan pituuteeni.
Onneksi lyhyemmille miehille löytyy myös lyhyempiä naisia. Mutta edelleen olen sitä mieltä, että miehen pitää parisuhteessa olla naista pitempi. - Whatajoy
186 cm kirjoitti:
Olen ihan tyytyväinen omaan pituuteeni.
Onneksi lyhyemmille miehille löytyy myös lyhyempiä naisia. Mutta edelleen olen sitä mieltä, että miehen pitää parisuhteessa olla naista pitempi.Hehe...sinun onnesi vai kenen. Onneksi teille pitkille miehille löytyy myös naisia.
- Miehen mittainen
Whatajoy kirjoitti:
Hehe...sinun onnesi vai kenen. Onneksi teille pitkille miehille löytyy myös naisia.
Pitkien miesten naisvalikoima on huomattavasti laajempi kuin "tynkätopien".
- Jee!!!
Miehen mittainen kirjoitti:
Pitkien miesten naisvalikoima on huomattavasti laajempi kuin "tynkätopien".
Lisää todisteita....
- Miehen mittainen
Jee!!! kirjoitti:
Lisää todisteita....
Oletko oikeasti tyhmä vai näytteletkö?
- Voiteitäköntyksiä!
SInä ainakin olet oikeasti tyhmä kommenteistasi päätellen. Sen sijaan, että täällä pohdit lyhyempien miesten itsetuntoa, voisit kehittää omaasi. Ja ymmärtää, että se mitä näet ei ole edellytys kovin kummoiselle analysoinnille.
- Kukkeli Kuu
kanasutra kirjoitti:
Ei vit.. Repesin. :D
Ihan turhaan repesit. Eiköhän sulla ole tarpeeksi suuri jo ennestäänkin.
Kukkeli Kuu kirjoitti:
Ihan turhaan repesit. Eiköhän sulla ole tarpeeksi suuri jo ennestäänkin.
":D"
- kauniskin nainen
Pituus ei ole missään naisten prioriteeteissä mikään nro 1. Onko edes sadaskaan, tuskin. Kuinka tyhmä tarvii olla että uskoo että se on? Mieti nyt vähän.
Minä naisena ainakin arvosta huomattavasti enemmän kuin pituus esim: Luotettavuus, selkäranka, huumorintaju, älykkyys, kommunikaatiotaidot, terve maailmankuva, tasa-arvoisuus, tunneäly, tilannetaju,...
Ihan sama kuinka pitkä mies on jos hänellä on pissaa korvien välissä. Herää nyt siitä minäminä maailmastasi.
En menisi kehumaan itsetuntoani rautaiseksi vaikka olenkin seukannut itseäni pidempien naisten kanssa. En ole nähnyt siinä mitään ongelmaa eivätkä naisetkaan.
- Heh.
Tuohon tuskin uskot itsekään.
Heh. kirjoitti:
Tuohon tuskin uskot itsekään.
Millähän tavalla tuo on uskonasia varsinkaan näin ateistille!
- Sieltä ovat
mr-groove kirjoitti:
Millähän tavalla tuo on uskonasia varsinkaan näin ateistille!
Ateistit ovat perseestä!
- vcxvxcxvcxvxc
Ei se vaadi rautaista itsetuntoa, vaan kiinnostusta pitkiä naisia kohtaan. Ennemminkin huonoa itsetuntoa jos pitää pönkittää omaa lyhyyttään pitkällä naisella. Itse en haluaisi itseäni isompaa naista, koska en tykkää niin isoista naisista.
- Riittävän pitkä
Painoa voi vaihdella, pituus on annettu.
- nainen 24v
Itse olen 168cm ja 58 kiloa. En voi mitään sille että suht saman pituisten miesten seurassa tunnen itseni hervottomaksi läskinorsuksi :D Ei todellakaan mikään naisellinen olo, varsinkin jos miehessä ei ole muuta kun luuta ja nahkaa. Oma mies on onneksi 184cm.
- skarppaa ja kasva
Ongelmasi on sinun heikko itsentunto ja sillä ei ole mitään tekemistä lyhyiden miesten itsetunnon kanssa. Ei sinun painosi kerran hämään saman pituisi tai lyhyempiä miehiä. Kasvata selkäranka ja itsetunto...ongelmasi ratkeaa.
- pitkä nainen
Eikä vaadi :) Normaali itsetunto riittää ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2916357Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652009- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141225Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181671141Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411001RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962