Millainen mies olet? :)

Jos nyt puhutaan siitä, millaiseksi itse koet itsesi eikä niinkään siitä, mitä joku muu on sanonut sinun olevan.

Eli valitse stereotyyppisia kuviani ihmistyypeistä, joita lähinnä olet ;) Tai yksikin.

A. Salikaveri, joka kiinnostunut terveellisestä elämäntavasta ja liikunnasta
B. Töissäkäyvä sohvaperuna, eli kun tulet kotiin olet mielelläsi kotona/katsot leffaa/pelaat koneella, viikonloppuisin näet kavereitasi
C. Työtön juoppo (tarviiko tähän enempää ;))
D. Tiukkoja sääntöjä noudattava konservatiivi, joka elää kulissielämää
E. Ateisti ja kapinallinen
F. Mies, jolla kaiken ajan vie työ, harrastukset ja kaverit eikä hetkeäkään voi olla paikoillaan (tosin epäilen, että tämä tyyppi ei todellakaan notku missään ML-palstalla...)
G. Pelimies, joka on sopivan kiireinen, mutta tarpeeksi saatavilla
H. Masentunut metallimies, joka ryyppää ja polttaa tupakkaa
I. Perheenisä, joka naureskelee täällä nuoremmille palstalaisille
J. Kyrpiintynyt avioitunut mies, joka ei saa kotona kaikkea, mitä haluaisi
K. Joku muu sopiva stereotyyppinen kuvaus, joka selittää miksi heilut täällä

Useimmat menevät varmaan useampaan, jos yhteenkään ;)

Sitten, valitse totuudenmukainen vaihtoehto edellisistä vaihtoehdoista.

Sen jälkeen voit valita sen ihanneversion itsestäsi näiden vaihtoehtojen sisällä.

Siviilisääty ja ikä

Ja sitten. Jos jätettäisiin pois kaikki määritelmät ja ennakkoluulot, miten itse kuvailisit itseäsi? Mitä haluaisit sinusta kerrottavan esim. hautajaisissa?

(Ps. Elämänkatsomukseni ei oikeasti ole sitten näin suppea.)

44

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopputulos

      L.

      Avoliitto ja 27.

      Normaali. Ei mitään merkitystä mitä hautajaisissa kerrotaan.

    • Elämäntehtävänä olla

      Jyystärikarju

    • D on kaikkein vierain. Saa tuupata kalliolta alas sinä päivänä kun muutun konservatiiviksi, joka on kaiken eteenpäin menemisen pahin este. Lähinnä kait F, paitsi että voisin olla hyvin monta hetkeä paikallani, jos ehtisi.

      Ihanneversio on kohtuudella liikuntaa harrastava osa-aikasohvaperuna, kapinoi (true, en esim. noudata typeriä sääntöjä/hallinnollisia määräyksiä töissä enkä muutenkaan usko Hölmölästä karanneita), naureskelen välillä muille täällä mutta ei iän perusteella, lapset on perhe, eukko puuttuu. Pelimiestoiminta kiinnostaa myös, mutta toistaiseksi olen odotellut suoria ehdotuksia. Yhtä toistaiseksi ne on tulleet tahoilta, jotka ei silleen kiinnosta :p Kohtaamisongelma, mutta tiedä mitä tapahtuu kun omaehtoinen pelimiestoiminta pääsee vauhtiin :>

      Saa sanoa kaiken jo ennen kuin hautajaiset on ajankohtaiset. Siellä on se ja sama mitä höpöttävät.

      • Olipas jotenkin ihana vastaus. :3 hymistelin itsekseni täällä. Heh.


    • "Tylsä tyyppi" on vilahdellut useampaan otteeseen.

      • Mikä tekee tylsäksi?


      • kanasutra kirjoitti:

        Mikä tekee tylsäksi?

        Tuota pitää kysyä heilltä, joiden mielestä monotoniset kirjoitukseni ovat tylsiä.


      • runontaja kirjoitti:

        Tuota pitää kysyä heilltä, joiden mielestä monotoniset kirjoitukseni ovat tylsiä.

        Mie meen kuisteskin ulos, vaikka ihmissusia ja vampyyreja saakin varoa näin täydenkuun aikaan.


      • runontaja kirjoitti:

        Mie meen kuisteskin ulos, vaikka ihmissusia ja vampyyreja saakin varoa näin täydenkuun aikaan.

        Ylläpidonkin mielestä olen tylsä tyyppi, vähän väliä pistää banneja sopimattoman käytöksen vuoksi. Parin kuukauden sisällä kymmenkunta väliaikaista bannia tullut. JOskus kestäneet päiviä, joskus muutaman tunnin. Tai vaikea sanoa tuohon tuntimäärään, kun en tunneittain kommentoi. Ja nyt sinne ulos.


    • //Mies//

      Olen vähän sekoitus B:ta ja F:aa.

      "Töissäkäyvä sohvaperuna, eli kun tulet kotiin olet mielelläsi kotona/katsot leffaa/pelaat koneella, viikonloppuisin näet kavereitasi."

      "Mies, jolla kaiken ajan vie työ, harrastukset ja kaverit eikä hetkeäkään voi olla paikoillaan (tosin epäilen, että tämä tyyppi ei todellakaan notku missään ML-palstalla...)"

      "Mitä haluaisit sinusta kerrottavan esim. hautajaisissa?"

      Aforismin: Anteeksi että elin – en tee sitä toista kertaa. ;)

      • xD tääkin oli hyvä... :D


    • vili.
    • rek.puskasta
    • Kahden jalan perse

      Olen melkoisen paska mies.

      Hautajaisissa olis kiva jos lapset toteais ettei ne mua kuitenkaan vihanneet ja että he pystyy kyllä elämänsä elään isäänsä paremmin niin vainajani ei olisi ihan niin levoton ja toteaisi että "Kai toikin riittää."

    • deft

      B, E ja H

      Poikkeukset/perustelut:
      B: Tällä hetkellä työtön, leffat/pelit on ihan metka harrastus ja kavereita ei muutoin näe kun viikonloppuisin koska ne on niin kiireisiä
      E: Järjen käyttö on sallittua...'nuff said
      H: Vain ajoittain masentunut ja ryyppäävä. Eikä musiikkimaussa ole hyväksi olla puritaani

      Ihanneversio:
      B, G
      ...toisin sanoen: mun ihanne kanasutran vaihtoehdoista kuulostaa jonkinlaiselta Peter Panilta :D

      Naimaton, 30v

      "Jos jätettäisiin pois kaikki määritelmät ja ennakkoluulot, miten itse kuvailisit itseäsi? Mitä haluaisit sinusta kerrottavan esim. hautajaisissa?"
      Jäätävästi pihalla ja naurua riittää. Joskus tahtoo olla hippi (huom! ei ituhippi) ja joskus kyyninen juppi. Valkoista roskasakkia.
      Mä tiedän että ne kaverit jotka mun hautajaisiin olis tulossa, sanois että mä olen...anteeksi, olin....avoimesti rehellinen, epäitsekäs ja syvällinen tyyppi, jonka kanssa puhuttiin yleensä niistä asioista joista ei kaikkien kuullen puhuttu.
      Ja se sopii mulle ihan mainiosti.

      • Jaaha, meillä ois kamalan samantyyliset hautajaiset. Tosin mulle tulis varmaan lisäyksenä vielä, että vähän rämäpäinen ja spontaani. :D Ja varmaan vaihtelevasti itsekäs ja epäitsekäs.


      • varasutra

        Neiti hyvä,tämä oli miehille suunnattu kyssäri.


      • varasutra kirjoitti:

        Neiti hyvä,tämä oli miehille suunnattu kyssäri.

        varasutra on hyvä ja tarkistaa aloittajan nimen ;)


    • trskele

      Kai se tuohon B-vaihtoehtoon menee.

      Siviilisääty on sinkku ja ikää on se 21 ikävuotta.

      Omakuvaus: tylsistynyt, motivaatiopuutteellinen, ylikouluttautunut ja sosiaalisesti taitamaton.

      • Kai nyt ylikouluttautuneena tuleekin motivaationpuute :o Hah ja pah, se on muuttuva tekijä :3

        Sosiaalisia taitojakin voi kehittää :P

        Joten, enpäs anna sun masentua! :D Nojoo. Etpä kyllä sanonut, että oisit masentunut! :3 Ja nyt lakkaan höpöttämästä...


      • trskele
        kanasutra kirjoitti:

        Kai nyt ylikouluttautuneena tuleekin motivaationpuute :o Hah ja pah, se on muuttuva tekijä :3

        Sosiaalisia taitojakin voi kehittää :P

        Joten, enpäs anna sun masentua! :D Nojoo. Etpä kyllä sanonut, että oisit masentunut! :3 Ja nyt lakkaan höpöttämästä...

        Onhan se aika muuttuva joo, mutta ei tässä vähään aikaan ole tullut mitään motivaatiota nostattavaa joten alhasena on pysynyt.

        Sosiaalisten taitojen kehittäminen menee myös motivaationpuutteen piikkiin. Pari yliopiston henkilöä pitää niitä viimisiä rippeitä yllä. Mukavaa aina puhua kaikesta ilman ennakkoluuloja ja toisen kauhistelua.


      • trskele kirjoitti:

        Onhan se aika muuttuva joo, mutta ei tässä vähään aikaan ole tullut mitään motivaatiota nostattavaa joten alhasena on pysynyt.

        Sosiaalisten taitojen kehittäminen menee myös motivaationpuutteen piikkiin. Pari yliopiston henkilöä pitää niitä viimisiä rippeitä yllä. Mukavaa aina puhua kaikesta ilman ennakkoluuloja ja toisen kauhistelua.

        Totta, totta :)

        Ne kauhistelijat ei hyväksy oman elämänsä vajavaisuutta ;) Turha välittää semmosista.. Jos katsot niiden touhuja niin ei niiden omakaan elämä kovin täydellistä ole tai jos "onkin" niin kamalaa työtä ja vaivaa nähdään sen eteen, että kulissit pysyy kasassa.. :D


      • trskele
        kanasutra kirjoitti:

        Totta, totta :)

        Ne kauhistelijat ei hyväksy oman elämänsä vajavaisuutta ;) Turha välittää semmosista.. Jos katsot niiden touhuja niin ei niiden omakaan elämä kovin täydellistä ole tai jos "onkin" niin kamalaa työtä ja vaivaa nähdään sen eteen, että kulissit pysyy kasassa.. :D

        Eikä siinä vielä kaikki, kun ei kyseenalaisteta mitään mitä itse tekee niin elämähän muuttuu hyvin robottimaiseksi. Sellaista se yhteiskunnan orjuus on.


    • rumamies

      Olen toi A-vaihtoehto. Olen vähän C täkin mutta en ole juoppo. En juo kun kerran 2 kuussa ja olen siis työtön tällä hetkellä joten salilla käyn ajan kuluksi.

      Haluaiisn olla G vaihtoehto mut siihen olen aivan liian ruman näköinen.

      • Ei se ulkonäkö vaan itsevarmuus ;) Todistettu monta kertaa. Ja tyytyväisyys!


      • rumamies
        kanasutra kirjoitti:

        Ei se ulkonäkö vaan itsevarmuus ;) Todistettu monta kertaa. Ja tyytyväisyys!

        Mä olen varma että olen yksin seuraavat 40 vuotta. Ehkä mä saan vanhainkodissa sit juttukaverin edes.


    • B.

      Vähän A ja E:kin, riippuu miten päivä on mennyt ja tuliko kauheasti valvottua viime yönä. H:hon samaistun jostain syystä vähiten.

      Ihanne olisi sitten tuo F, eli ympäriinsä menijä, koska tieto lisää tuskaa ja ajattelemaan pysähtyminen aiheuttaa kohonneen psykoosiriskin.

      30 v, tapailusuhteessa.

      --- "Miten itse kuvailisit itseäsi?" ---

      Miespuolinen hissukka (http://hikipedia.info/wiki/Nörtti). Sori, en osaa kuvailla ilman valmiita määritelmiä.

      --- "Mitä haluaisit sinusta kerrottavan esim. hautajaisissa?" ---

      "Tämä kaveri oli täysi mysteeri. Mitäs meillä on ruokana?"

      • "Ihanne olisi sitten tuo F, eli ympäriinsä menijä, koska tieto lisää tuskaa ja ajattelemaan pysähtyminen aiheuttaa kohonneen psykoosiriskin."

        -- Tää oli niin hyvä :D Naurahdin kunnol. Heh.

        Ja saahan valmiitakin käyttää, jos kokee, että joku on juuri nappiin, ei siinä mitään ;) Yleensä ihmiset ei vaa pidä määrittelyistä, ainakaan jos ne tulee itsen ulkopuolelta jonkun toisen toimesta "oot tämmönen".


    • Yhdistelmä:

      "A. Salikaveri, joka kiinnostunut terveellisestä elämäntavasta ja liikunnasta"

      "E. Ateisti ja kapinallinen"

      "I. Perheenisä, joka naureskelee täällä nuoremmille palstalaisille"

      Siviilisääty ja ikä:
      -varattu ja 35v

    • olipas hauskoja vastauksia miehiltä. Lisää tälläsiä kehiin

    • C

      Parisuhteessa ja ikää jo n.1000 vuotta



      Legendat ei kuole..... =)

      • Ei kuole ei ! :D


    • B-E-H

      Deft, oletko sinä minä?

    • Rakastunut mies
      • Mikä juuri tuosta Garbagen biisistä tekee hyvän?


      • No...
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Mikä juuri tuosta Garbagen biisistä tekee hyvän?

        aloita vaikka siitä, et kuuntelet miten basso kantaa tätä biisiä. Se virtaa kauniisti ja katkeamattomasti. Nick Caven Bad Seedseillä on samoja elementtejä.

        Kun olet päässyt jyvälle siitä rytmipuolesta, voidaan keskustella lisää.

        Ps. Vasemman käden sormissa järki ja oikeassa kädessä tunteet...


      • Basso on muuten
        No... kirjoitti:

        aloita vaikka siitä, et kuuntelet miten basso kantaa tätä biisiä. Se virtaa kauniisti ja katkeamattomasti. Nick Caven Bad Seedseillä on samoja elementtejä.

        Kun olet päässyt jyvälle siitä rytmipuolesta, voidaan keskustella lisää.

        Ps. Vasemman käden sormissa järki ja oikeassa kädessä tunteet...

        todella hieno soitin, vaikka basisteista vitusti vitsejä kerrotaankin. Rytmi on kuitenkin musiikin syke mitä ilman musiikki ei elä...


      • Nasdaq
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Mikä juuri tuosta Garbagen biisistä tekee hyvän?

        Mä voisin aloittaa vaikka siitä että kuinka kaunista on katsella (tonaalisesti) vapautuneen naisen installaatiota itsestään ja ympäristöstään.

        Aivan kuin tuntisi.


        (installoitunutta naurua)


      • :)...
        Nasdaq kirjoitti:

        Mä voisin aloittaa vaikka siitä että kuinka kaunista on katsella (tonaalisesti) vapautuneen naisen installaatiota itsestään ja ympäristöstään.

        Aivan kuin tuntisi.


        (installoitunutta naurua)

        Ja lisää hymyä...


      • Tässä lisää
        Basso on muuten kirjoitti:

        todella hieno soitin, vaikka basisteista vitusti vitsejä kerrotaankin. Rytmi on kuitenkin musiikin syke mitä ilman musiikki ei elä...

        valistusta ratikalle luovuuden ja taiteen saralla...
        http://www.youtube.com/watch?v=MPp4_e33o1M

        Biisin nerokkuus piilee siinä, et se on korvakuulolle täyson mollivoittoinen biisi. Mut jos korvas vähänkin erottaa ääniä, huomaat et koko biisissä ei ole kuin yksi mollisointu. Tässä ei keksitä pyörää uudelleen, mutta vanhoista elementeistä rakennetaan helvetin hyvin toimiva uusi, mikä tuntuu ja kuulostaa tutulta mutta on silti uusi ja tuore.

        Rumpali on myös aivan loistava. Täyttää paikkansa aivan mahtavasti(se rytmiryhmä nääs). Bändin ytimen muodostavatkin kitaristi-laulaja ja rumpali...

        Ja sitten se laulu... Sinunkaltaiset, ratikka, tarvitsevat jotain visuaalista nähdäkseen edes jotain mitä siellä syvemmällä on. Musikaaliset ihmiset erottaa sen kuulemalla, mitä suurin osa ihmisistä ei erota edes näkö- ja kuuloaistin yhteistyössä...

        Hyvää yötä, ratikka. Sun pitäis joskus päättää missä joukossa seisot. Huoraaminen ei kannatta pitemmällä tähtäimellä...


    • kyrpä +

      J, eli kyrpiintynyt aviomies.

      ikä 58v,

    • Nasdaq

      Omasta mielestäni olen aika tavallinen mies. Kukaan muu ei tosin ole samaa mieltä.

      Tätä mä en ole koskaan ymmärtänyt, sillä minuudessa on hyvin vähän minua kiinnostavia alueita. Muissa on.


      (latteaa naurua)

    • Hossi The Orkkis

      Vaikea valita pelkästään yhtä joten tulokseksi saan A H-viina I J

      Ihanne versio olisi A I

      Naimisissa ja 44 ikää.

      Kunpa joku mua monttu pileissä muistais.

    • Aito mies

      AFIJ
      44v, naimisissa - vielä toistaseksi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      283
      2968
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1330
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1011
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe