Tässä olen kovin koittanut metsästää, että mitä tarvitsee hankkia/tulee olla, jos haluan geelata vain omaa luonnon kynttäni lähinnä vahvistaakseni ja koristelumahdollisuutta lisätäkseni? o.O
Noita geelejä kun tuntuu olevan moneen eri vaiheeseen..
Eli simppelisti tyylillä, riittääkö vain joku perus "pintageeli" vai tarvitseeko praimerit sun muut..? Toki merkkejäkin saa suositella, ihan omaksi ilokseni kun vain ajattelin kokeilla, niin helppo työstöistä yksinkertaista ohjeistusta haetaan! :) kiitos!
Oman kynnen geelaus?
1
321
Vastaukset
- mo
On myynnissä erilaisia paketteja , missä on kaikki tarpeellinen.
tarvitset ainakin uv-valolampun (geelin kovettamiseen )
ne ovat aika kalliita , oiskohan joku n 60-70 e ?:o
ja geelia , 1-vaihe geeli pitäisi riittää . primer auttaa geeliä pysymään kynnen pinnalla , mutta se ei ole pakollinen. mimax.fi on hyvä nettikauppa mistä olen itsekkin tilaillut kaikkea ja sieltä pitäisi löytyä kaikki tarpeellinen :) esim. blogeista löytyy eri ohjeita yms, kynnen geelaus ei ole vaikeaa, mutta hygieenisyys ja huolellisuus kannattaa muistaa :) ps. en ole itse kyllä mikään ammattilainen mutta toivottavasti oli apua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831322- 44948
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142739
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76612
- 56594