Miten itse reagoit asiaan? Miten pomosi?
Oletko koskaan myöhästynyt töistä?
10
<50
Vastaukset
- Pomosi.
Sulle tekisi hyvää viettää enemmän, paljon enemmän aikaa irl, siellä pysyy palaset koossa.
- takapakkia
Käänteistä psykologiaa...
Olen.
Miten itse reagoit asiaan? - Päivä oli pilalla koko päivän. Myöhästymisestä jäi huono fiilis.
Miten pomosi? - Kunhan töihin tulit, se on pääasia.- takapakkia
Syyllisyydentunne? Syyllistettiinkö sinua paljon lapsena?
takapakkia kirjoitti:
Ei syyllistetty. Koulussa kyllä syyllistettiin olemassa olostakin. :)
Mutta mä en oo koskaan tykänny myöhästelystä, mielummin olen aina paljonkin ajoissa, kun koskaan myöhässä. Se on joku oma sisäinen juttu.
On tullut tehtyä ilmaisia tunteja paljon töissäkin ihan vaan aina menemällä vähintään vartin etuajassa töihin.
Olen pari kertaa. Koko päivän on ollut inhottava olo. Kyse on ollut linja-auton myöhästymisestä, mutta itsellä on silti ollut syyllinen olo, että olis pitänyt sitten ehkä tilata taksi tai jotain. Koko päivän olen miettinyt, mitä olisin voinut tehdä toisin ja uskooko nuo nyt varmasti, että en tehnyt sitä siksi, että olisin niin huoleton ja epäkunnioittava.
- takapakkia
takapakkia kirjoitti:
Ei minusta minua ole syyllistetty lapsena juurikaan. Muutenkin ollut minusta onnellinen lapsuus. Mutta luultavasti olen syntynyt syyllisyyttä helposti tuntevaan sukuun. Vanhemmat ovat herkästi syyllisyyttä tuntevia, samoin veli. Isovanhemmatkin, äidin puolelta, luullakseni. Ehkä isänkin puolelta.
Vaikka kuinka monesti, aamuheräämiset eivät ole mun vahvin laji. Pomo ehkä kerran vuoteen mainitsee, että eikö sitä vois lähtee 5 minuuttia aikaisemmin töihin.
Itseäni se ei pahemmin haittaa, koska mun työpaikan tekemiseni eivät ole mihinkään minuuttiaikatauluun sidottuja, eikä vaikuta suoranaisesti muiden tekemisiin ja lisäksi minulla on plakkarissa edellisen työnantajan kirjoittama työsopimus jossa sanotaan, että liukuva työaika :)
Että ei pomollakaan ole vara kovin isoäänisesti moittia.Vaikka aika usein myöhästynkin aamulla muutaman minuutin, niin vielä useammin unohdan lähteä kotiin normaaliin aikaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2649455IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3056638Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?681594Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61391Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.921225- 1091151
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut721023Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40852Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23746MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311738