Noloa päivittämistä

hohhoijaa

En muutenkaan ymmärrä ihan hirveästi näitä harjoitusten ja kilpailujen foorumipäivityksiä, mutta ihan oikeesti, onko pakko omien juoksukokemusten lisäksi kirjata myös naisystävän juoksut ja menestys :D
Eikö aikuinen ihminen voi itse kirjoittaa kilpailuistansa, vaan pitääkö sen tehdä joku muu puolestaan.
Vai onko se nyt niin, että narsismiin taipuvainen ihminen hakee hinnalla millä hyvänsä itsellensä "ihailua" myös puolison juoksumenestyksellä.
Noloa minusta
Kiinnostaako tämä tosissaan foorumin muita lukijoita?.;)
Ei se nyt ihan kivaa ois lukea itsekkään jonkun muun kirjoittaneen esim. jostain ripulistani juoksukilpailussa :D

139

1009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bssd

      Ei niitä ole pakko lukea jos ei kiinnosta. Mua ei kiinnosta enkä lue kyseisiä kirjoituksia, joten ne ei myöskään häiritse.

    • Ulle

      Sis mua taas alkoi kiinnostaa mutta en mä löydä tuollaisia kirjoituksia. Missä foorumin ketjussa tuommoista "herkkua" on tarjolla???

    • Tykkää

      Mie myös olen kiinnostunut lukemaan kaikenlaisia kirjoituksia ja varsinkin herkkullisia naisystävän lenkkejä, joten voisitko ystävällisesti laittaa ketjun tähän missä niistä kirjoitetaan.

    • Jäsen nro xxx

      Älkää langetko trollin ansaan. Olen foorumin vaki-lukijoita eikä siellä moista tekstiä taatusti ole. Mikä lie foorumin klikkausten kerääjä.

    • Ålle

      Kuka siellä naisystävänsä lenkit kirjoittelee ylös. Onko puumanaisen puoliso vai joku muu?

    • 9

      Oi oi oi oi oi oi oi ja voih.

      Onks se joku noista henkilökohtaisen harjoituspäiväkirjan pitäjistä?
      Kuka o muuten trolli.

    • DRilli+

      Noi henk.kohta päiväkirjathan on ihan helmiä juoksufoorumilla. Todella mielenkiintoisia ja mahtava lukea palstan parhaimmiston treeneistä. Nyt taas viihtyy siellä. Pitkään aikaan ei ole ollutkaan mitään kunnon lukemista koko voorumilla.

    • 26

      Joo niin on! Mie aloin seuraamaan ihan henkeä piätellen niitä ja varsinkin sellaista, jossa joku ilmeisesti huippujuoksutuloksia tahkonnut foorumilainen yrittää päästä liikakiloista eroon ja on aloittanut nyt vaikuttavan treeniohjelman.

      • Anonyymi

        Puujalka uuh
        Ammatti miäs vauhissa.


    • Uhtuan Shemeikka

      Mä en jaksais pitää tuplapäiväkirjaa. Hyvä kun tohon omaan treenivihkoon jaksaa raapustaa päivittäiset treeninsä. Mulla kertyy viikossa tommoset 6-7 harjoituskertaa ja jos ne merkinnät tosiaan tuplana skrivaa niin aikaa se syö turhan takia.
      Se heikko puoli foorumin hommeleissa on, että sieltä ei kuitenkaan saa rehellistä palautetta. Jos palautteen saanti olis asiallista, sais esim. valmennusohjeita tai kriittisiä kommentteja, niin silloin se vois olla hyvä mutta kun se on enemmänkin tuommosta juoruilua ja löysää läppää.
      Mun arvion mukaan nää henkilökohtaiset päiväkirjat on vaan sitä kuuluisaa naamailua. Jotkut haluaa tuoda profiiliaan esille. Ja kansalla on hauskaa.

    • lonkku

      "En muutenkaan ymmärrä ihan hirveästi näitä harjoitusten ja kilpailujen foorumipäivityksiä...."

      ihan vaan yks pien kysymys, mitä sinne foorumille sitten sais sun mielestä kirjoittaa?

    • vvm8876

      Ei siellä saa kunnon palautetta, eikä valmennusohjeita. Pelkkää lipittämistä ja nuoleskelua. Mutta sitähän ihmiset kaipaavatkin. Jos joku uskaltaa antaa kritiikkiä, vedetään insinöörimäisesti herneet nenään ja tullaan silmille ja sitten aloitetaan oma ketju ilmoittaakseen, että tämä kyseinen neuvoja on ingoorettau pois. Lapsellista pelleilyä. Kaikkia pitäisi vain kehua ja lipittää ja nuoleskella.

    • Face to Face

      Sepä se onkin. Oikeasti ei kaivata rehellistä palautetta. Mieluummin eletään illuusioissa.
      Keskinäine kehuminen on mukavaa. Tavishölkkääjän minäkuva ei sorru, kun saa ympäripyöreää kehumista tyyliin, että kylläpä olet juossut paljon ja kyllä nyt ennätykset ropisee ja kyllä ensi kerralla tulee enkka vaikka tällä kertaa menikin yritys mönkään.
      Ja sama latteus jatkuu vuodesta toiseen. No ehkäpä siellä foorumilla ei ollakaan niin kovin tavoitehakuisia. Tärkeämpää lienee yhdessäolo näppäimistön ääressä. Helposti siinä kuluu läppärin ääressä saman verran aikaa kuin lenkillä.
      Juoksufoorumi voisi muuttaa nimensä Naamafoorumiksi.

    • Mee sinne

      Eikös kannattaisi ulista asiasta siellä Juoksufoorumilla jos noin paljon häiritsee? Turha täällä on meuhkata ja haukkua, kun tämä on ihan eri paikka.

    • pein in aas

      Täh? Tulkoot foorumilaiset tänne lukemaan karua totuuden sanaa. Kritiikkiä annetaan ja tämä foorumi näyttää olevan kuin pain in arse tuollaisille naamailijoille ja vetelille kuntoilijoille

    • Ulle

      Palatakseni alkuperäiseen aiheeseen, mä VAADIN edelleen saada tietää, missä ja kuka postaa mimmikaverinsa treeneistä ja kisoista! Auttakaa nyt tumpeloa.

    • kinkkulaade

      Ulle dulle dof, kinkke laade kof, koffe laade, kinkke laade, ulle dulle dof.

      • Sehän on selvä

        Ohan se selvä juttu että harmittaa toisten päivitykset kun omia suorituksia ei ole.


      • Ulle
        Sehän on selvä kirjoitti:

        Ohan se selvä juttu että harmittaa toisten päivitykset kun omia suorituksia ei ole.

        Ei mua ainakaan päivitykset harmita, vaan se, etten löydä ja pääse lukemaan niitä suurimpia herkkuja.


    • kolme simoa

      "Älkäämme surko sitä, mitä meillä ei ole. Surkaamme sitä, mitä meillä on." (43/01)

      Alivaltiosihteerin hajatelma

    • Olledållekoff

      Sanokaa jo, kenestä on puhe.

      • Kymppi49min

        Jokke ja ulpakka hämeenlinnasta


      • Tulppaanit

        Vieläkös jokke foorumilla vai onko b-rapun miehii?


    • Uskollinen

      Se voi olla ett'ä tässä on mennyt ketjun aloittajalta sekaisin naamakirja ja juoksufoorumi tai mikä lie foorumi, ehkä pakkotoisto, fillarifoorumi ja mitä l ie lätkäfoorumeita sitä onkaan. Naamakirjassahan jokainen saa laittaa vaikka paskalla käynnit ja mikä ettei naapurinsedänkin paskalla käynnitkin. Omahan on asiansa. Ei kai niitä ole pakko lukea, vaikka olis julkinenkin naamakirjassa. Tietysti jos on pakko-oireita niin kai se sitten on pakko.

    • alle 5h

      Pääasia tietty, että harjoituspäiväkirjablogeja pitää alan keskeiset vaikuttajat mm. sairanen, Baldini, Tombe76, ja Pantse. Näin harrastemaratoonaus/-ultrinki tulee hienolla tavalla läpivalaistua sen koko lajuudessaan.

      • Ultrauberkova

        Samaa mieltä. Seppo bannannut pantsen ja baldinin, kohta lähtee tom, joten sitten jää vain sairanen ja seppo ihte.


      • Anonyymi

        Ei näistä taija hölkätä enää kuin paldiini. Ylpeys käy lankeamuksen edellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näistä taija hölkätä enää kuin paldiini. Ylpeys käy lankeamuksen edellä.

        Tule 50 vuoden päästä kommentoimaan ja kukaan ei enää juokse. Kyllä minä olenkin viksu. Ja näyrä.


      • Anonyymi

        Mitä pantselle kuuluu? Vieläkö naistennaurattaja ja raitsikkasuhari?


    • kiitoskumarrus

      Älkää marisko. Itse seuraan mielenkiinnolla huippujen päiväkirjoja. Sieltä löytyy pari huippua, joiden päiväkirjoja seuraan mielenkiinnolla. Asiantuntevaa tekstiä ja huipputreeniä. Taso on kova, mutta niin on tekstikin. Palstan hengennostattajia muutenkin ja yrittävät pitää edes jotain tasoa yllä juoksussa.

    • kiitos kiitos

      Kyllä, Mie oon sammaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Grossarilla parikymmentäminuuttia päivässä ja vähän pikaruokaa välillä niin on siinä tasoa vaikka muille jakaa.

    • stalkkeri+

      Ei tuonne kannata taviksen omaa päiväkirjaansa tiristää. Heti on palstan pätemisenhaluiset soutuasiantuntijat ja transrasvat besserwisseröimässä. Kenkuttaako lie se, että heidän päiväkirjoissaan ei käydä niin paljon kommentoimassa, pitää tulla pätemään omilla tiedoilla toisten päiväkirjoihin, vaikka ei ole kysytty edes neuvoa. Niin läpinäkyvää, ettei tosikaan. Jotkut nyt vaan on suositumpia, vaikka eivät niin kovia hemmoja ja giltsejä olekaan.

      • stalkkeri?

        "Kyllä, Mie oon sammaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Grossarilla parikymmentäminuuttia päivässä ja vähän pikaruokaa välillä niin on siinä tasoa vaikka muille jakaa. "

        Tässähän tämä tulikin. Kyllä nyt harmittaa. Onneksi kaikki eivät ole niin tosikkoja ja ota liikuntaa niin otsa rypyssä.


    • Lätsä-Pekko

      Enää en tiedä, lukeako blogeja vaiko juoksupäiväkirjoja. Voisiko nämä jotenkin yhdistää.

    • blögisti

      Parhaimmathan kirjoittaa kumpaakin kun haluttaa olla esillä. Ettei vaan jää huomaamatta ja mä nään sut.

    • Monsieur Mosse

      Monenkohan hölkkäharrastus loppuis, jos ei ois tätä juoksufoorumia, missä käydä todistamassa, että on taas tullut käytyä lenkillä.
      Mut oikeesti?

      • Muilis

        Toi on muuten niin totta, että kyllä oikeesti lenkkeilevä väestö vähenisi. Tossa foorum-orjuudessa on muuten yks vekkuli kääntöpuoli: kun on addikti toisten kehuille, on pakko kirjata lenkkejä, vaikkei olisi juossut metriäkään. Kävi nääs kerran niin, että olin yhden julkkis-ultraaja-mimmin ka samoissa kekkereissä klo 18-02. Seuraavana päivänä hän kirjoitti tehneensä ko. iltana semi-pitkiksen 25 kilsaa alkaen klo 19...


    • rostethard

      Kuka viitsii juosta jos ei ole hölkkätapahtumia ja marathoneja ja ultria, missä voi käydä pätemässä ja kirjoittaa sitten raporttia.
      Pelko siitä, että jää unohdetuksi, panee juoksemaan buranan voimalla kisoja. Tämän päivän tähti on huomenna unohdettu, ellei keksi koko ajan pidempää ja kovempaa kisaa.
      Ei ole mitään järkeä juosta, ellei voi naamailla voorumilla.

    • hihiihhhiiihhhhii

      Ei voi kuin nauraa äänen, kun noita treenipäiväkirjoja lukee. sairanen ja tompe rähisevät toistensa päiväkirjoissa. Hahahahaaahahahhhaaaahaaa. saikku kehottaa tomppaa opettelemaan lukemaan. hahahhahaaahahahahaaaa.
      Noi vedonlyönnit on legendaarisia. saikku lyö vetoa toisten juoksuista. hahahahahahahahahahaaaaahha.

      • Pesserwichy

        Kuka on saikku?


    • Puolimaileris

      Olin kerran katsomassa tällaista ultrajuoksua. Oli hauska seurata, kuinka joku juoksija taputti koko ajan itselleen juoksi yleisön ohi. Mietin, että onko kyse jostain julkkiksesta kun hän juoksee ja huitoo yleisölle ja taputtaa koko ajan itselleen.

      Kuuluko tämä ultrajuoksuun yleisestikin, että kerjätään yleisöltä kehuja ja taputuksia. En ole koskaan ennen tällaista nähnyt ja siksi ihmettelin. Kuuluuko lajin luonteeseen?

      Miksi ultrajuoksulla on muuten niin huono maine ja kaiku lajina?

      • ulisija

        Voiko ihminen olla noin huomionkipeä? Käyttäisi senkin energiansa juostakseen nopeammin maaliin. Itse en ainakaan juostessa sivuille katsele, ärsyttää vaan tuollainen turha 'jaksaa jaksaa' huutelu. Kyllä minä ainakin itse tiedän jaksanko vai en. Jos kannustus jotain auttaa ei ole edes lähtenyt yrittämään tappomeiningillä. Piristävääkin kannustusta on, mutta parempi seurata hiljaa kuin tulla reitille tahallaan ärsyttämään juoksijoita vittuilemalla.


    • vakavaaa joo

      Voi voi voi miten vakavaa,miten oikein kestät sen vääryyden kun joku pävittelee naisystävänsä juoksuja.
      Ai niin mutta sunhan on aivan pakko lukee ne kirjotukset.

    • Ilopallero

      Yleisö oli niin hiljaista, mutta kun minä kisojen iloperiileri taputin heille, he heräsivät ja vihdoin alkoivat taputtamaan ja kannustamaan meitä kisailijoita. Olen sellainen ilopilleri kisoissa, että läpsin ylävitosia ja huutelen yleisölle ja hymyilen ja kiljahtelen niin, että kaikilla on kisoissa hyvä mieli. Minua kutsutaankin kisojen ilostuttajaksi ja ilopilleriksi ja tuon hyvän mielen kisoihin.

    • :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Aikuinen nainen mä oon :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Kyllä mä nyt nauran teille :DDDDDDDDDDDDDDD

    • Lakki-Luke

      Ei kyllä kovinkaan aikuismaista tuolla tavalla nauraa suu apposen avoimena.

    • ruikutikuti

      Se viimeksi nauraa joka parhaiten nauraa ja jotkut ei osaa nauraa edes itselleen. Itkua, ruikutusta ja vali vali valitusta vaan. Siitä on oikeat maratoonarit tehty. Kengät likaantuu.

    • ai.vo

      Useimmat pitkänmatkan fanaattiset juoksijat ovat äärettömän yksinkertaisia, tyhmiä ja ajatusmaailmaltaan hyvin rajoittunutta porukkaa.
      Treeniä ja lenkkiä, harjoitusta, lenkkiä, treeniä, lenkkiä kilpailuja ja palautumista.
      Siinä se, mitään muuta ei maailmassa ole, kuin yks hiton juoksu ja oma napa.
      Sitten kun tähän ihmistyyppiin liittää armottoman itsekkyyden ja sairaalloisen pihiyden, niin luoja meitä arkahtakoon.
      Miettikää nyt ihan oikeesti, pakonomainen tarve karata hullunkiilto silmissä joka armoton päivä ja jos ei pääse, niin se oma yksinkertainen maailma romahtaa ja lähes koko surkea elämä.
      On se varmaan hienoa vanhana muistella, että tulipa juostua. ;)

    • fanaatikotar

      Johtuuko fanaattinen juoksu lapsettomuudesta vai eivätkö fanaattiset juoksijat halua tehdä lapsia, koska ne pilaa vartalon ja häiritsee harjoittelua?

      • fanaatikko

        Paljon täytyy kipittää että on fanaattinen juoksija? Tunti päivässä keskimäärin riittää kevyesti alle 3 tunnin maratoniin ja pidemmillekin. Tietenkään ei saa olla hirveä putte. Joku saattaa käyttöä huimat 1,5 tuntia per päivä juoksemiseen. Joku toinen kattoo telkkaria 1,5 tuntia enemmän kuin joku toinen.

        Joku toinen taas pelaa lätkää 3-4 kertaa viikossa, joku taas kiertää pari kierrosta golfia per viikko ja käyttää enemmän aikaa harrastukseen kuin tämä fanaattinen juoksija.


      • ai.vo
        fanaatikko kirjoitti:

        Paljon täytyy kipittää että on fanaattinen juoksija? Tunti päivässä keskimäärin riittää kevyesti alle 3 tunnin maratoniin ja pidemmillekin. Tietenkään ei saa olla hirveä putte. Joku saattaa käyttöä huimat 1,5 tuntia per päivä juoksemiseen. Joku toinen kattoo telkkaria 1,5 tuntia enemmän kuin joku toinen.

        Joku toinen taas pelaa lätkää 3-4 kertaa viikossa, joku taas kiertää pari kierrosta golfia per viikko ja käyttää enemmän aikaa harrastukseen kuin tämä fanaattinen juoksija.

        Rautalangastako sen pitää vääntää "fanaatikolle"...ai niin, mutta fanaatikko olikin pitkänmatkanjuoksija, eli kyllä pitänee :)

        Fanaatikoksi lasken ihmisen, joka ei tajua, että elämässä on muita tärkeitä asioita kuin juoksu tai hölkkä.
        Jos juokseminen on sillälailla pakonsanelema juttu, ettei voi elää muuten vapautuneesti, vaan juoksu rajoittaa elämää, silloin se on fanaattista.

        Jos kaikki muu tekeminen tulee vaan haittaamaan juoksua, se on silloin sairaalloista...ei voi mennä sinne tai tänne, kun sitten ei pääse juoksemaan.
        Ei voi lähteä spontaanisti esim. lähteä iltaa istumaan, kun urheilu kärsii seuraavana päivänä.

        Tulee pahantuulisuutta ja pelkoa, että kunto romahtaa, jos ei lenkille pääse.
        Kaverit on lähes kaikki jotain juoksukavereita ja puheenaiheet myös.
        Pääasialliseti ainoat menot on matkat juoksukilpailuihin ja sen jälkeen pakonomaisesti kertomaan johonkin juoksufoorumille kisasta (sekä naisystävän kisamenestyksestä ;D)

        Olen kuullut, miten fanaattinen juoksija harmittelee, kun pitää jättää juoksu kyläilyn takia ja olen kuullut, miten juoksija kellottaa aikaa kun juoksee kauppaan ym. ym.

        sitä on fanaattinen juoksu, ei siis sitä, että juoksee tunnin päivässä :D


      • 3786
        ai.vo kirjoitti:

        Rautalangastako sen pitää vääntää "fanaatikolle"...ai niin, mutta fanaatikko olikin pitkänmatkanjuoksija, eli kyllä pitänee :)

        Fanaatikoksi lasken ihmisen, joka ei tajua, että elämässä on muita tärkeitä asioita kuin juoksu tai hölkkä.
        Jos juokseminen on sillälailla pakonsanelema juttu, ettei voi elää muuten vapautuneesti, vaan juoksu rajoittaa elämää, silloin se on fanaattista.

        Jos kaikki muu tekeminen tulee vaan haittaamaan juoksua, se on silloin sairaalloista...ei voi mennä sinne tai tänne, kun sitten ei pääse juoksemaan.
        Ei voi lähteä spontaanisti esim. lähteä iltaa istumaan, kun urheilu kärsii seuraavana päivänä.

        Tulee pahantuulisuutta ja pelkoa, että kunto romahtaa, jos ei lenkille pääse.
        Kaverit on lähes kaikki jotain juoksukavereita ja puheenaiheet myös.
        Pääasialliseti ainoat menot on matkat juoksukilpailuihin ja sen jälkeen pakonomaisesti kertomaan johonkin juoksufoorumille kisasta (sekä naisystävän kisamenestyksestä ;D)

        Olen kuullut, miten fanaattinen juoksija harmittelee, kun pitää jättää juoksu kyläilyn takia ja olen kuullut, miten juoksija kellottaa aikaa kun juoksee kauppaan ym. ym.

        sitä on fanaattinen juoksu, ei siis sitä, että juoksee tunnin päivässä :D

        sitten vielä se ikuinen joka suupalan perään katsominen, ei voi syödä sitä, enkä tätä, ettei tuu kaloreita liikaa.
        Jossain ohjelmassa joskus oli kohtaus, jossa liikunta-addiktilla oli sänkytouhuissakin sykevyö päällä, vaikka kyseessä oli viihdeohjelma, niin taatusti totta toinen puoli.
        Varmaan siinäkin tilanteessa moni fanaatikko miettii vaan koko hiommaa liikuntana ja kalorien kulutuksena, jos nyt enää edes jaksaa tiukkana treenikautena edes seksiä harrastaa.
        Olen lukenut, että varsinkin sairaalloisesti kuntoilevilla naisilla on ongelmia seksuaalisen halukkuuden kanssa.
        Hormoonitoiminta sekaisin ym. ongelmia


    • Thorsten jakobson

      Juoksijat ovat kyllä yksoikoisia. Ainoat vaihtoehdot heille ovat, että jos et juokse, makaat sohvalla katsomassa telkkaria. Ei mahdu älyyn, että ihmiset tekevät elämässä muutakin.
      Jos et juokse maratoneja ja ultria, olet paskakuntoinen, vaikka olisit ikäsi harrastanut judoa ja muita kamppalulajeja.

      Yksoikoisen lenkkivihkolaisen ja juoksufoorumilaisen aivolohkoon ei mahdu muuta kuin se, että olet sohvaperuna ja huonokuntoinen ellet juokse maratonia tai ultraa.

      Muissa liikuntapiireissä nauretaan tälle. Juoksijat tarvitsevat kilpailun ja tuloksen ja raportin, missä lipitetään kehuja, että kokevat elävänsä ja olevansa hyväkuntoisia. Muiden lajien harrastajat tietävät olevansa hyväkuntoisia kun kroppa on lihaksikas ja timmi ja jaksavat hyvin ja on ketteryyttä ja liikkuvuutta. Läski maratoonari ja ultraaja kuvittelee olevansa huippu kun jaksaa kävellä 24 tuntia ja 150km siinä ajassa.

      Huono itsetuntoinen ihminen tarvitsee ulkoisia kehuja ja tuloksia uskoakseen, että on hyväkuntoinen. Naurattaa kun lukee näitä kommentteja, että "olet säilynyt silti suht hyvässä kunnossa, vaikka olet ollut juoksutauolla kun tulokses ei kovin huonontunut maratonilla". Niinpä, oikea kunto on vain juoksukuntoa ja juoksutulos. Voit olla vaikka kuinka voimakas ja liikkuvuus hyvä ja hapenottokyky huippu, mutta jos et laahusta ultraa tai maratonia, olet paskakuntoinen sóhvaperuna.
      Siksi nämä yksoikoiset juoksijat vähän naurattaa kun lonkat ja takareidet on paskana ja pillitetään kuin pahaiset kakarat, ettei elämässä ole sisältöä kun ei voi juosta kisoja.
      Eikö ihan oikeasti mikään tunnu miltään, ellet saa juosta kisaa ja heti illalla kirjoittaa raporttia ja laskea aamulla, monta onnittelua sait.

      Pitää taitaa paikkaansa käsitys, mitä pitempi matka, sen tyhmempi otus. Vai onko tämä naamailu vain näiden wannabeejulkkisten villitys. Todella hyväkuntoiset ihmiset ei tarvitse toisten ihailua ja naamailua.

      • bjjckdwpwpåqq

        Kuulostaa katkeran ihmisen tilitykseltä. Todennäköisesti olet itse yrittänyt juosta ja ehkä kilpaillakkin mutta heikolla menestyksellä. Johtuuko lahjattomuudesta vai mistä? Yritä pärjätä, kaikista ei vain ole...


      • Gooni Savonlinnasta
        bjjckdwpwpåqq kirjoitti:

        Kuulostaa katkeran ihmisen tilitykseltä. Todennäköisesti olet itse yrittänyt juosta ja ehkä kilpaillakkin mutta heikolla menestyksellä. Johtuuko lahjattomuudesta vai mistä? Yritä pärjätä, kaikista ei vain ole...

        bjjckdwpwpåqq
        Voi ei. Noista kirjoitusvirheistä tunnistaa heti, kuka kätketyy tuon risuaitanimimerkin taakse.


    • Wannapee

      Todella fiksut ja viisaat ihmiset eivät myöskään nosta omaa itsentuntoaa kirjoittamalla ylläolevan kaltaisia kirjoituksia. Ja taas me juoksijat saadaan nauraa näille, jeah! Taidan lähteä lenkille...Lähde kuule siekii.

    • näinkin voi olla

      Ja uskokaapa kaikki juoksufanaatikot, että valtaväestö ei todellakaan jaksa kiinnostua tai ymmärrä tota juoksuvouhotusta.
      Saattaapi olla, että teille jopa naureskellaan selän takana ;)
      Kaikenlaiset yhden asian friikit ovat rasittavia tapauksia :D

    • Mandy Karlsson

      Hyväkuntoisuutta on niin monelaista. Pelkkä hölkkääminen ei tee kenestäkään hyväkuntoista. Pikemminkin pitkän päälle hölkkääjät on raihnaisia kaikkien kulumiensa ja kremppojensa kanssa.
      Parasta hyvinvointia edustaa Suomessa kulttuuria, kuten teatteria ja kirjallisuutta harrastavat keski-ikäiset naiset. He syövät terveellisesti salaatteja ja muuta Välimeren ruokavalion tuotteita. Ovat iloisia ja sosiaalisia. Ihmissuhteet ja seksi toimii. Ovat luovissa töissä ja vartaloltaan simpsakoita.

      Lenkkeilijät ovat kireitä ja tosikkoja. Todellisia negatiivisia hyh hyh -ihmisiä.

    • vähän rentoutta

      Tällä palstalla sentään huumoria mutta JF:llä on kyllä niin puisevaa pöhinää. Onko huumorintajuttomampaa harrastajakuntaa kuin hölkkäkuntoilijat.

      ps. tänään teeveestä urheiluilta. Katsokaa ja hämmästelkää niitä juoksun ym kestävyysliikunnan urpoja.

    • 18+1

      Lenkkeilijät ei kyllä terveitä ole, koska näkyvät vetävän pizzaa ja pastaa ja kaljaa sen,minkä ehtivät. Suurin osa tuntuu taistelevan kilojen kanssa. Lihaksia ei ole kenelläkään. Jos joku on hoikka niin se on laiha läski. Maratoneilla ja ultrilla lyllertää yllättävän paksuja pottuvartaloisia hölkkäkuntoiliijoita.

      Lyhyillä matkoilla saattaa nähdä jopa lihaksikkaan juoksijan.

      • joojoomies-11

        Pitkän hitaan lenkin lyllertäminen saa elimistön säästöliekille. Pitäisi olla joukossa räväkämpää repimistä, jotta saa elimistön metabolismin ja hormonitoiminnan kuntoon ja rasva palaa. Näkeehän sen miten hoikassa kunnossa sählyhuligaanit on, vaikka maralla häviävät pönäköille hölkkääjille 10-0.


    • posi-nega

      Jos treenaa 4-8 tuntia viikossa ja viettää aikaa plokin ja forkan ääressä 4-8 tuntia , niin onko kombinaatio sopiva?
      Vaikuttaako teillä forkassa roikkuminen posi tai negatiivisesti?

    • :) (:

      :)

      • Joopajoo...-

        Minä ainakin arvostan kaikkia jotka viitsivät harrastaa niinkin hienoa lajia kuin mitä juokseminen on. Ihminen on anatomiansakin puolesta enemmän kestävyysjuoksija kuin voimailija. Juokseminen on helppoa ja nautinnollista kun siihen ei suhtaudu liian kilpailuhenkisesti ja tekee siitä monipuolista (ei pelkkää tasavauhtista asfaltilla etenemistä). Eikä juokseminen ole mitään yksinkertaista suorittamista, varmaan yli puolet siitä on psyykkistä ja kuluttavaa aivotoimintaa. Moni luovuttaa jo ennen kuin on edes vauhtiin päässyt... (mitäs sitä kun ei kerta tarvitse?) En usko että kovinkaan moni toinen laji kehittää esim. luonnetta, sisäistä voimaa, stressin sietokykyä ym... yhtä paljon kun juokseminen.


      • joojoomies08
        Joopajoo...- kirjoitti:

        Minä ainakin arvostan kaikkia jotka viitsivät harrastaa niinkin hienoa lajia kuin mitä juokseminen on. Ihminen on anatomiansakin puolesta enemmän kestävyysjuoksija kuin voimailija. Juokseminen on helppoa ja nautinnollista kun siihen ei suhtaudu liian kilpailuhenkisesti ja tekee siitä monipuolista (ei pelkkää tasavauhtista asfaltilla etenemistä). Eikä juokseminen ole mitään yksinkertaista suorittamista, varmaan yli puolet siitä on psyykkistä ja kuluttavaa aivotoimintaa. Moni luovuttaa jo ennen kuin on edes vauhtiin päässyt... (mitäs sitä kun ei kerta tarvitse?) En usko että kovinkaan moni toinen laji kehittää esim. luonnetta, sisäistä voimaa, stressin sietokykyä ym... yhtä paljon kun juokseminen.

        Oon huomannu että se on pitkälti pääkopasta kiinni kulkeeko. Pitää saada keho uskomaan että se pystyy kovaan suoritukseen. Mekaaninen kilometrien laskeminen on yliarvostettua eikä takaa kehitystä.

        Juokseminen on henkisesti erittäin kuluttavaa, ellei hallitse paineita.


    • Jyri Tyrisevä

      Tomppa on voorumilla ihan liekeissä. Tyyppi postaa itse omien viestien perään viestiä viestin perään. Ettei nyt vaan repeäis liitoksitaan. Helmikuuhun on pitkä odottavan aika. Huh. Melkein psykoottista.

    • Ultramariini

      Totuudenpuhujalla ei ole yösijaa. Vaikka kuinka kauniisti yrittää sanoa, että järki käteen ja tunne hallintaan, niin ei vaan välttämättä mene perille.
      Sen olen huomannut, että tunnekontrolli jos puuttuu niin se vaikuttaa koko tekemiseen. Suunnitelmallisuuteen, pitkäjänteisyyteen, tilannekohtaiseen reagointiin.
      Nää on näitä kognitiivis-motivationaalisia tekijöitä ja sen vuoksi mm. hyvistä urheilupsykologeista onkin huutava pula. Niin huippu-urheilussa kuin kentälläkin harrastelijoiden parissa.

    • Motorhead

      Tomppa roimii soirosta olan takaa. Moottoriturpa ihan altavastaajana. Ei voi ku nauraa.
      Lyökö kukaan vetua? Heh heh.

      • Motorheadtsu

        soironen antoi opetuksen tekemisellään.

        Dumbesteri on ollu hiljasta poikaa


      • Miksi99

        Uuh.


    • moottoriturpa

      Kannattaako lähteä Ruotsiin asti kisaamaan ja juosta ihan hävettävän luuseritulos?
      Meno on sellaista, että telakka kutsuu kohta. Niin lujaa menee taas.

      • moottoriturpa

        Hahahaaa ja annetaan neuvoja vuorokauden kisaan :DD
        Neuvoja, miten parhaiten epäonnistut vuorokaudenjuoksussa:DD


    • Jorma Kovanen

      Kovakorvainen kaveri kyseessä. Maan johtavat ultrat antaa ilmaseksi neuvoja mutta nyt ollaan niin korskeaa niin korskeaa. ( Meksikon pikajunan sävelin) Kuinka kaikki oikein päättyykään?

    • Andärs Jäärderyyd

      Traagillista, jos hölkkää 3000km vuodessa. Eikä pääse maraa alle 3.30.

      • Miksi99

        Oot kyllä oikeassa!


    • H Moilanen

      Pitkäjänteisyyttä vaativa kestävyysjuoksu ei sovi sellaiselle, joka käy koko ajan kuumana kuin hellankoukku.
      Sellaiselle, joka ei kykene vastaanotamaan palautetta ja kritiikkiä.

      Varmaan tunnistatte tuollaisen tyypin.

    • Did not start

      Takareisi kireenä. Hermot myös. Vois mennä lenkille muttei vaan viitti . Siällähän on talvikeli.

    • Muamar Gaiffari

      Ainakin olis rehtiä, että kun uhoamisen vaiheessa päivittää päivittämästä päästyä ja lukijoita piinaa postauksillaan, niin alamäen koittaessa raportointi jatkuisi samaan malliin. Liian helppo mennä puskaan piiloon.

    • J.M. Ståhlberg

      Olisiko kannattanut jättää paikka kykenevämmille, eikä taas kerran lähteä uhoamaan 200 ylitystä. Sitä kun ei tule kuitenkaan ikinä saavuttamaan. Uhovaiheessa vain spämmätään jokaisen ketju täyteen p*skaa. Lopulta kevät sitten spämmättään selitteljyä, miksi ei onnistunut, vaikka KETÄÄN EI KIINNOSTA.
      Vai haaveillaankohan sitä MM-kisajoukkueeseen paikkaa. Eikös kisa toimi karsintakisana sinne. Miesten joukkueessa kai on vielä paikkoja auki. Naisten joukkuehan on jo valittu.

    • Veli5

      Ei MM- kisoihin ole vielä päätetty osallistujia. Naisiin ei varsinkaan! Kaikki ei edes halua lähteä. Sit yhden huipun tulosraja on mennyt vanhaksi, yli 2v vanha.

    • picculinnut

      Eikö sinne lähde sama endurance ultrateamin eliitti kuin viimeksikin. Nyt vain karsitaan 24 tunnin kisassa naisten joukkueeseen yksi korvaaja. Miesten joukkueeseen on halukkaita enemmän kuin paikkoja.

    • joko riittää pian

      Ja ripulipäivitykset senkun jatkuu.
      Pitkän kisan kohokohta ja huipentuma tiivistyy naisystävän " pikkuripuliin".

      Kauheet jos ei kisasta jää muuta kerrottavaa, kuin vauhti oli hyvä ja ripuli lensi.
      Mielenkiintoista.

    • veli5

      Ainakin kaksi turkkuusesta on varma, kolmas turkkulainen vähän "kanittaa", mutta varmaankin lähtee, kun vielä puhutaan ympäri. SE- naisella ei oo vielä näyttöä, vanhaks ovat menneet. Joskin varmaan näyttö tulee..Sitten varmaan kisoista tulee uusia menijöitä, esim Piirosen valmennettava nuori neitonen...

    • Jean Zibulin

      Pikkuripulipulii. :))
      Kerran menin grillikioskille, missä myyjänä oli ulkomaalaistaustainen henkilö ja hän kysyi ystävällisesti, että pannaanko herralle mausteeksi sipulipulipulii.

      Siitä tuli mieleen kysyä, että kuinkahan mahtaisi toimia 24h kisassa tankkausmuonana perhepitsan kokoinen muna-anjovis-punasipulipitsa?

    • ribuliiyrjööö

      Saadaan taas lukea, kuinka anuksesta valui kirkasta limaa puskakakalla ja vielä seuraavana aamunakin valui ripulin aiheuttamaa limaa. Hyi yööööök, ketä kiinnostaaaaaaaa. Voisivat edes jotain pitää salassa. Ihan kaikkea, mitä sieltä alapäästä valuu, ei tarvise kertoa netissä. Kivat mielikuvat jää ihmisille kun päivitetään jokaisen puskakakan kooste ja peräsuolesta valuvat limat ja muut. Pienen piirin ribulibileet, ei ku MM-kisat.

    • hele

      Suunnattomalla mielenkiinnolla jäämme odottamaan kuinka monta imodiumia
      kuluukaan parin viikon päästä esportilla.
      Ja missä kohtaa se pikkuripuli iskeekään.
      Riittääkö vessassa käynnit kerta tuntiin, vai harvemmin.
      Pikkasen vielä kiinostais tietää vieläkin yksityiskohtaisemmin :P

    • Penal(ty)

      Joo. Noi on melko härskiä tavaraa noi anaalijutut. Aika estottomasti siellä raportoidaan anal thundereita.

    • treeultrabimbos

      http://maraton.vuodatus.net/

      Tässä taas on hienoa ja syvällistä pohdintaa kokeneelta ultraajalta. Ei liiku oksenteluissa ja anaalissa kirjoitukset, vaan kirjoittaja on löytänyt ultramaratoonauksen syvimmän olemuksen.

    • nuapuri2

      Juu,syvimmän olemuksen. Tuloksetkin puhuvat puolestaan. Kuka tahansa pystyy tohon. Jokin vuosi luuli olevansa huippu, mut sit ku muutkin naiset alako hölökkään, putosi olemus alemmaks. Ei millään phalla.

    • Mölözin

      Vaikee kiistää.

    • Sairas Vääns

      Ihmetelly sitä, että on tyyppejä, jotka aina "sairastuvat" ennen kisoja. Siitä sairastumisesta sitten revitään otsikoita ja päivityksiä.
      Sitä, onko se todellista vai ei, en tiedä mutta näin vaan on.

    • udelma

      Juu,syvimmän olemuksen. Tuloksetkin puhuvat puolestaan. Kuka tahansa pystyy tohon. Jokin vuosi luuli olevansa huippu, mut sit ku muutkin naiset alako hölökkään, putosi olemus alemmaks. Ei millään phalla.


      Onko hän ollut joskus huippu ? Kerrotko minä vuonna? Saisi virallistaa tilastot ajantasalle.

    • nuapuri2

      Noo. Oli erittäin kiinostunut Spartathlonista, että sinne hän menee. 48h juoksussa kovokova tulos n. 230km...Syvin olemus. Katotaan Espoossa, jos reilun satasen jaksaa lyllertää, niin ihme on!

      • täti

        Miten jotkut jaksaa päivittää omia tekemisiään netissä? Kaikkien luettavaksi. Jos ei ole mikään huippu, ketä kiinnostaa? Mua ainakin naurattaa. Ehkä jonkin mielestä kai sit on hienoo.....


      • nuapuri 4

        Eikös nämä 24 ja 48 tunnin juoksut ole olleet vain pelkkiä treenejä kohti sitä lopullista tavoitetta eli 6 vuorokauden juoksua?
        Nuo 15 tunnin 100km juoksuthan ovat olleet vain treenimielessä tehtyjä pitkiä lenkkejä, kuten nuo 24 tunnin juoksut.


    • 10+19

      Mikä on miesten ja naisten raja Mm-kisaan?
      Onko miehillä pöölle 200km ja naisilla 180km?
      Areenan osallistujalistaa katsoo, ei kovin montaa uutta ehdokasta kyllä ole, joten eiköhän sinne lähde samat joukkueet kuin viimeksikin.

      • Tombe76

        Eiköhän miehen tarvitse juosta sen ~ 230km, jos arvokisoihin halajaa. Naisella se 190 voi riittää. Samaa olen kuullut ettei välttämättä kaikki parhaat naiset olisi osallistumassa. Miehissähän on laaja taso.

        Kiitos seurannasta, toivottavasti itse kullakin flunssat ja kivut paranevat, jotta me turistitkin pääsemme radalle ja saamme suorituksistamme sen kritiikin minkä ansaitsemme.


    • reportaze

      MM-kisoihin on menty alle 170km tuloksella, vaikka olisi ollut tarjolla päälle 180km tuloksia. Joten valinnat ei mene paremmuusjärjestyksessä, vaan kriteerit ovat ihan jotkut toiset.
      Vanhoja tuloksia voi selailla ja todellakaan naisista ei ole menneet parhaat, eivätkä todellakaan ne, joilla olisi päälle 190km tulos.

    • Palstafriikki

      Kerrotaan sellasesta kaverista, joka vauhkoontui siitä, että toinen (huippu)ultraaja hiukan jäynäsi ja haukkui tätä laiskaksi. Siitä riehaantui ja veti muutamassa viikossa itsensä ihan piippuun. Ei ymmärtnyt sitä ensimmäistäkään sääntöä, että kukin kykyjensä mukaan ja vähitellen lisää.

      No näin kävi - väitetään. En tiedä pitääkö tarina paikkansa.

    • Entinen valkku

      No joo. Toi laiskuus tarkottaa mun mielestäni sitä, että se treenaaminen ei oo johdonmukaisesti säännöllistä. Se on sekä henkistä laiskuutta että fyysistä. Pidetään taukoja vammojen takia, jotka on seurausta omasta tyhmyydestä. Sen jälkeen sitten fiilikset maassa ja henkinen kantti pettää. Selitellään, ettei viitti mennä ulos kun siellä on talvikeli.Eikä viitti ajaa areenalle.

      Kestävyysurheilussa ei menesty, ellei ole tasapainoisuutta. Pitää hallita hermonsa. Jos tähtää kehitykseen niin se vaatii kyllä useamman vuoden tasapainoista omistautumista lajiin. Tempoilu on pahasta. Turhat häiriötekijät pitäisi ksitellä ja sulkea pois. Julkisuus, vähäinenkin, voi häiritä. Jos reuhuat jossain palstalla ja uhoat mahdollisista tulevaisuuden saavutuksista niin tottakai se on turha painolasti.

    • Virkailijan Suoritus

      Fakta vaan on se, että ultrajuoksu on ainoa juoksulaji, jossa voi päästä MM-edustajaksi muutaman vuoden harrastuspohjalta. Eli se siitä ULTRAjuoksusta. Oli muuten foorumilla erinomainen kirjoitus pullamössöultrista. Ja kuten arvata saattaa, muutamia älähdyksiä on jo sen johdosta kuultu...

    • kisatpois

      Ultrakisat voisi lopettaa Suomessa. Suomessa on oikeita ultraajia noin kymmenkunta, kun lasketaan miehet ja naiset matkaan. He voivat juosta kisansa ulkomailla. Pullamössöhölkkääjille, jotka haluaa vain voorumisuosiota, on turha järjestää kisoja. Toivottavasti jo ensi vuonna saadaan E24.lle tulosraja, millä pääsee radalle. Nythän MM-huiput jätti tulematta kisaan protestina, koska ne ovat pelkästään enää seppolan hölkkäyhteislenkki.

      Suomalaisista E24.llä juoksijoita on vain 4 ja muut on hölkkääjiä.

    • tergatt

      Nr-jengi on taas kantapäät tanassa puolustuskannalla. Miksi ei saisi ihmetellä, miksi huonokuntoiset hölkkääjät haluavat osallistua ylipitkille matkoille? 42.2km on jo monelle aivan liian pitkä matka. Miksi siis lähteä ultrakisoihin, jos ei ole ehtinyt marathonilla juosta kunnon aikaa. Marathoneillakin voisi tiukentaa aikarajoja. Nyt niistä on tullut kansanhuvia, kuten funruneista ja muista pullamössökisoista.

      Pitkänmatkanjuoksun arvostus on romahtanut täydellisesti hölkkääjien lähdettyä matkaan. Sama on näkyvissä myös ultrissa. Muutama vuosi sitten vielä ultraajia pidettiin kovina sankareina. Nyt ultraajia ovat ne, jotka eivät viitsi parantaa aikoja.

    • 29 tuumaa

      Mikä helvetti siinä on, että jos mara ei kulje niin sitten ängetään ultralle. Ei saakelin saakeli.

      • Virkailijan Suoritus

        Se on se helvetillinen arvostuksen tarve. Miten muuten voi selittää sitä, että yli 3.40 maratonennätyksen omaava nainen on ultrajuoksussa MM-edustaja.... En vaan ikinä kehtaisi tuolla tasolla näyttää naamaani edustusjoukkueessa. Nämä raukat vaan ei tajua, että noilla onnettomilla ULTRAsuorituksilla ei saa arvostusta, vaan säälinsekaista hymähtelyä.


    • Sipi-Veikko

      Nää muutamat huippu-ultrat on juoseet maran tonne 2.20 tienoille. Silti nää hölkkäkuntoultrat kokee olevansa jotain kollegoja näiden huippujen kanssa. En kehtai jollain 3.20-3.40 maratuloksella paljon siipeillä.

    • RmVäänänen

      Ihmetelly sitä, että on tyyppejä, jotka aina "sairastuvat" ennen kisoja. Siitä sairastumisesta sitten revitään otsikoita ja päivityksiä.
      Sitä, onko se todellista vai ei, en tiedä mutta näin vaan on.

      Onhan en nuhat ja revähdykset hyvä puolustus kun tulosta ei synny. Jos ei olisi ollut vammaa tai jos ei olisi kurkkua kutittanut, olisi tulos ollut paljon parempi. Aikansa kun sitä selittää, juoksija itsekin luulee juosseensa sen utopiajuoksun, mitä ei ikinä virallisissa tuloslistoissa ole.
      Aina on olemassa osallistujia, joilla on sairaus tai vamma ennen kisaa ja sitten kuitenkin päästään jotenkin ihmeellisesti sinne kisaan ihmeparantumisen kautta. Mutta toki se tulokseen vaikuttaa ja ilman sitä olisi juostu aivan eri tulos.

      • tulosveikkaus

        Kuntohuippu meni ohi ennen treenikauden loppua. Veikkaan 3.28 jos ei hirmu tuuline keli.


    • Pulinat pois

      Ettei nyt kumminkin ole kysymys vaan selittelystä. Kyllä olis kulkenu, ellei se flunssa paholainen olis tullu ja pilannu viimeistelyn. Tai joku jalkavamma, joka ilmaantu pahkeinen juurikin mättöviikkojen jälkeen.

      Kantsii seurata. Jotenki tuntuu, ett ne on aina ne samat, kenelle sattuu ja tapahtuu aina ennen kisoja. Ite oon ainakin sellasen havainnu.

      Voi mennä jonkun aikaa läpi jonkun kerran.

    • ymmällään

      Voiks olla totta, ettei pikkuripulia tullukkaan???!!

    • Tosi päivittäjä

      Onko päivittäminen eräänlaista tosi-Tv:tä? Ei poikkea paljoa BB:stä. On kasvanut ihmistyyppi, joka haluaa levittää elämänsä tai osan siitä kaikkien nähtäväksi.

    • Miksi99

      Hyvä ketju!

    • kokovartalokyrpyys

      Kokovartalotulehdus hieman hidastaa kehitystä, mitä nyt ajatuksen tasolla olen kova juoksia.

    • Anonyymi

      enerkiat loppuu.soiro on nolo ukko.

    • Anonyymi

      Eikö toopesta saa keskustella?

      • Anonyymi

        Persu ukoilla vihapuhekone


    • Anonyymi

      Heikkoa itsetuntoa voi pönkittää sopivasti liioitelluilla some-päivityksillä

      • Anonyymi

        soiron puheet eivät ainakaan liioittelua. kukkaan ei keksi päästään sen verta huonoja tuloksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        soiron puheet eivät ainakaan liioittelua. kukkaan ei keksi päästään sen verta huonoja tuloksia.

        Sit on rehellinenkin päivittäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit on rehellinenkin päivittäjä

        Mitä pantselle kuuluu?


    • Anonyymi

      Jos ei oo pärstänkuvaa somessa päivässä, ei ole lenkillä kehittävää vaikutusta

    • Anonyymi

      Mietin plokia 10 vuoden takaa:

      Skylihme tilittää paidatonta juoksua
      Nimimerkki skylihme tilittää blogissaan 25.5.2009 sitä, että paidattomat juoksijat ovat Etelä-Suomessa mahakkaita ja karvanapaisia. Lisäksi nimimerkki skylihme kehuskelee matkustavansa Sveitsiin. (Skylihmme, hakupäivä 30.5.2009.)

      Pohdinta 1: Nimimerkki Skylihme ei tykkää katsella paidattomia juoksijoita. Mikä pakko se on, voi sitä katsoa muuallekin. Tule Skylihme Ouluun joskus talvella, niin juostaan puolimaraton paidattomasti vaikka 10-15 asteen pakkasessa. Loppuisi sinultakin tuo turha valittaminen, luuseri.

      Ei oikea paidaton juoksija ole kaljamahainen, stupid! Jos on kaljamahaa, se on paidaton juoksentelija. Hanki elämä nimimerkki skylihme!

      • Anonyymi

        Sky ihme kuppaa mc hiilloksen rahat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sky ihme kuppaa mc hiilloksen rahat

        Onko Niilo erektiovaikeuksista kärsinyt peräkammarin sutari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Niilo erektiovaikeuksista kärsinyt peräkammarin sutari

        On, pervo ukko. Makaa noidan kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, pervo ukko. Makaa noidan kanssa

        Luuta omasta takaa.


    • Anonyymi

      Kyllähän se nykymaailmassa pitää someen ilmoittaa aikovansa treenata ja sitten treenanneensa. Onko motia lähteä vaiko ei. Pierettikö matkalla. Näkikö kukaan merkittävä. Mikä on sää. Mitkä kalsarit ja kengät. Jne.

      • Anonyymi

        Ihan on mennyt överiksi vanhoilla ultraäijillä. Kaiket päivät jossain perhettä paossa könyämässä ja sitten loppupäivä Somessa kuvia jakamassa ja viisastelemassa. Mahtaa olla rattoisaa kotona.


    • Anonyymi

      Tombe tule ystävällisesti heittämään herjaa.

    • Anonyymi

      Kyllä kaikista nolointa päivittämistä on omien tekemisten parantelu ja kaunistelu. Sitten tuleekin mutta matkaan, kun pitäisi kilpailla

      • Anonyymi

        Eräs polkuhölkkäkisa etsii taas vuoden somepersoonaa. Naurattaa pelkkä ajatuskin että kaiken maailman nobadit hakkaavat taas Somen täyteen hölmöjä naamojaan saadakseen tuollaisen tittelin, sitten vielä kaupallinen yhteistyö jonkin sukkamerkin kenkien tahi pulverifirman kanssa. Oudosti ihmisten elämä on niin olematonta että hyväksyntää kaivataan tällä lailla. Ymmärtäähän sen kun mitään ei ole elämässä saavutettu muuten


    • Anonyymi

      Noloa nillittämistä, aloittajalta. Ei uskalla edes kommentoida suoraan omalla nimellä saatikka foorumilla. Pelkkää huomiohakuisuutta koko aloitus, trollit melskaavat täällä, onneksi foorumi putsataan trolleista.

    • Anonyymi

      Sonta ukon kävely päivitykset.
      Kuka uskoo.
      Some sontaa.
      94 km höhö.
      Vedä perseet ukko.

    • Anonyymi

      Alkoi kiinnostamaan ripulipäivitykset oisko linkkiä?

    • Anonyymi

      Näissä vanhoissa ketjuissa aika usein halveksutaan tavisultraajia? Miksi? Ainakin itseäni juuri heidän kokemukset ja kertomukset kiinnostavat kuntourheilun saralla.

      • Anonyymi

        Sama sanat. En pidä pullukoiden sankaritarinoita ollenkaan häpeällisinä. Triathlonia arvostan lajina myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama sanat. En pidä pullukoiden sankaritarinoita ollenkaan häpeällisinä. Triathlonia arvostan lajina myös.

        Tämä on jonkinlainen seppolan kusilaari, missä sontaukot roiskii seinille.


    • Anonyymi

      Minäminäminä kyllä voittaisin Lapland Wildernes Challenging jos vaan olisin mukana. Minäminäminä :_)

      • Anonyymi

        Kotisohvalta kommentoin, että kovia ukkoja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3827
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1485
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe