Onko sinullekin käynyt näin.Olet baarissa ja kiinnität huomiosi nättii neitiin. Menet juttelemaan hänen kanssaan ja huomaatte että jutut menevät yksiin. Ilta taittuu. Olette tanssineet, jutelleet, nauraneet jne. Olette juuri päättäneet tämän kuuluisan meille vai teille asian ja siirtyneet narikkaan, sitten SPADAM! Tytön vähemmän nätti kaveri iskeytyy kylkeen kyrpä otsassa ja alkaa itkemään, että meidän piti mennä meille yöks ja itkuuu, valiiituuuustaa ja mulkoilua. Voi vittu, miks vittu aina käy näin. Ettekö oikeasti tajua, että kaverisi saattaa oikeasti olla jopa löytänyt elämänsä miehen, ehkä kaverisi oikeasti nauttii tilanteesta ja hän haluaa naida tätä upeaa kundia, mutta menettää sinun itkujesi takia ehkä juuri tämän elämänsä miehen tai pilaat vain hänen yhden ihanan illan.
Sama miehellä:
Kundit baarissa, yksi löytää nätin mimmin. Toinen huomaa, että kaverilla kävi flaksi ja avot, eri suuntiin. Ei mitään hankalaa, vaikeaa ja molemmat pääsee kyllä kotiin.
Naisten vähemmän nätit kaverit baarissa riesana
34
474
Vastaukset
- Delight*
Ei taida olla naisen "elämän mies", jos mahdollisuudet kaatuvat siihen, että ensimmäisenä iltana ei saakaan seksiä. Huhuh, mikä "löytö".
Sitäpaitsi, jos nainen oikeasti ei halua lähteä ystävättärensä luo, hän varmaankin osaa sanoa sen tälle ystävättärelle? Ainakin itse kykenen moiseen. Jolloin voidaan olettaa, että naisen kiinnostus ei ehkä olekaan niin suurta kuin mille on vaikuttanut?- Niin se vain on
Naiset ovat laumaeläimiä ja sillä ei ole mitään merkitystä, että onko nainen itse kiinnostunut miehestä.
Jos mies ei kelpaa naisen ystävättärille niin silloin nainen ei uskalla ryhtyä miehen kanssa mihinkään vaikka olisi kuinka kiinnostunut. - 2.nainen
Niin se vain on kirjoitti:
Naiset ovat laumaeläimiä ja sillä ei ole mitään merkitystä, että onko nainen itse kiinnostunut miehestä.
Jos mies ei kelpaa naisen ystävättärille niin silloin nainen ei uskalla ryhtyä miehen kanssa mihinkään vaikka olisi kuinka kiinnostunut.Aika surku jos tuo on kenenkään kohdalla totta.
- ...............
- Oikea palsta on
Aloitus liittyy sinkkuuteen, koska nussiminen on ensimmäinen askel tiellä pois sinkkuudesta. Ei se välttämättä seurusteluun johda, mutta paljon nussivat ihmiset myös päätyvät suhteeseen todennäköisemmin kuin kokonaan nussimattomat.
- ...
Miehellä se saattaa kylllä mennä niinkin, että kaveri saattaa tulla iskemään samaa muijaa.
- Sinäkö jonkun
naisen elämän mies? NOT!
- Kahdestaan
Olevia naisia ei kannata iskeä, koska he ovat päättäneet olla yhdessä koko illan. En oivaltanut tätä nyt vaan aikaisemmin jossa nainen itse kertoi, että kaveria ei jätetä.
- piosjuygsyi
Ei naisia kannata baarissa lähestyä ollenkaan..jos eivät ite
uskalla niin kannattaa antaa olla..
- 2.nainen
Menen väliin vain jos kaveri on liian humalassa tajutakseen, että mies on oikeasti karmea.
- Tai sitten
Mies on liian komea ja sen takia yrität torpata kaverisi mahdollisuudet. Et kestäisi sitä, että kaverillasi olisi komeampi/suositumpi mies kainalossa kuin itselläsi :) Tietysti sitten jos naiset eivät ole ikinä toisilleen kateellisia niin sitten et yritä torpata toisen mahdollisuutta :) Sitä en kyllä tajua, että eikö naiset näe toisaan tarpeeksi baarin ulkopuolella kun pitää olla baarissakin olla kuin paita ja peppu.
- 2.nainen
Tai sitten kirjoitti:
Mies on liian komea ja sen takia yrität torpata kaverisi mahdollisuudet. Et kestäisi sitä, että kaverillasi olisi komeampi/suositumpi mies kainalossa kuin itselläsi :) Tietysti sitten jos naiset eivät ole ikinä toisilleen kateellisia niin sitten et yritä torpata toisen mahdollisuutta :) Sitä en kyllä tajua, että eikö naiset näe toisaan tarpeeksi baarin ulkopuolella kun pitää olla baarissakin olla kuin paita ja peppu.
Just joo :D Uskottele tuota vain itsellesi mutta minä en silti päästä totaali humalaisia ystäviäni ällöpyllyjen kanssa jatkoille.
- Jos kerran
2.nainen kirjoitti:
Just joo :D Uskottele tuota vain itsellesi mutta minä en silti päästä totaali humalaisia ystäviäni ällöpyllyjen kanssa jatkoille.
Huolehdit ystävästäsi niin paljon niin miksi et pidä myös huolta siitä, että hän ei juo itseään liian humalaan?
- Justiinsa nou
Tai sitten kirjoitti:
Harvemmin noin. Latelet vain omia harhaisia luulojasi naisista totuuksina. Etpä paljon taida naisten seurassa olla?
- :=P
Jos kerran kirjoitti:
Huolehdit ystävästäsi niin paljon niin miksi et pidä myös huolta siitä, että hän ei juo itseään liian humalaan?
Hyvä kysymys. Pillunsa varassa toimivien ja aivojaan käyttämättömien laumaeläinten eli naisten äly ei tietenkään riitä tuohon kysymykseen vastaamiseen.
- 2.nainen
Jos kerran kirjoitti:
Loppuillasta käyn hakemassa limpparia alkoholin sijaan jos huomaan henkilön humaltuneen liikaa.
Mutta miehet eivät näytä todellista luonnettaan niille joista ovat kiinnostuneita, joten jos huomaan miehen olevan paska, niin kerron siitä ystävälleni. En siis fyysisesti estä lähtemästä. Estäisin jos näyttäisi olevan puolitiedoton mutta se onkin jo raiskauksen estoa. - .............
:=P kirjoitti:
Hyvä kysymys. Pillunsa varassa toimivien ja aivojaan käyttämättömien laumaeläinten eli naisten äly ei tietenkään riitä tuohon kysymykseen vastaamiseen.
No joo taas, ei sitä ehdi koko iltaa toista vahtia.
Aika tavallinen ja ikävä ilmiö tuo miehen pois blokkaaminen naiskaverin seurasta on. Usein se tapahtuu aika nopeasti enkä sanoisi, että blokkaaja on aina edes vähemmän kaunis kuin ystävättärensä. Kaikkihan sanovat tekevänsä sen suojellakseen ystävätärtään, mutta saattaa siinä kateuttakin olla, jos ystävättärellä ei ole sillä hetkellä seuraa.
- Me naiset!!!
Ha! Tähän tarina naisesta jonka heikkous oli eräs tyyppi, joka aina ilmeistyi tiettyyn aikaan samaan baariin ja vokotteli sitten tuon naisen mukaansa kerta toisensa jälkeen. Lopulta päätyivät seurustelemaan, mutta eipä siitä pitkää suhdetta syntynyt. Kuitenkin sama pokaamis operaatio tapahtui monesti eron jälkeen mistä johtuen sain tehtävän ystävättäreltä pitää huolta ettei sama enää toistuisi.
Vaan kuinkas kävi tietyssä promillelukemissa oli ihan turha muistuttaa, että eikös se ollut huono idea lähteä tuon tyypin mukaan kun ei siitä koskaan tule mitään sen kummempaa, Niin lähti taas kerran äijän mukaan ja minä sain haukut kun olin niin nipo. :DD Me naiset!!! kirjoitti:
Ha! Tähän tarina naisesta jonka heikkous oli eräs tyyppi, joka aina ilmeistyi tiettyyn aikaan samaan baariin ja vokotteli sitten tuon naisen mukaansa kerta toisensa jälkeen. Lopulta päätyivät seurustelemaan, mutta eipä siitä pitkää suhdetta syntynyt. Kuitenkin sama pokaamis operaatio tapahtui monesti eron jälkeen mistä johtuen sain tehtävän ystävättäreltä pitää huolta ettei sama enää toistuisi.
Vaan kuinkas kävi tietyssä promillelukemissa oli ihan turha muistuttaa, että eikös se ollut huono idea lähteä tuon tyypin mukaan kun ei siitä koskaan tule mitään sen kummempaa, Niin lähti taas kerran äijän mukaan ja minä sain haukut kun olin niin nipo. :DDNo tuo nyt on ihan eri juttu, kun on kyseessä tuttu mies. Tavallinen tapaus on, ettei ehdi edes tutustua, kun ystävätär tulee blokkaamaan. Pitävät minua tietysti jonain pelimiehenä.
- Cockblockin' beats
Kyse on naisten perikateudesta kaikille, erityisesti toisilleen. Surullista kyllä.
Miesten välissähän tapahtuma nähdään äärimmäisen negatiivisena, eikä tällaista "cockblockaajaa" katsota hyvällä. Asiaa on näemmä peräti tutkittu joskus: http://en.wikipedia.org/wiki/Cockblock- vai kuinka
Ihan sama mistä tuo johtuu, miehet siitä maksaa jäämällä ilman.
- äläklikkaamua
Olen nainen ja lähden nykyään mieluiten yksin baariin. Juuri siistä syystä, että voin tavata kavereitani muuallakin, enkä halua olla se, joka häipyy ja jättää toisen yksin. Monet naiset eivät kykene tekemään yksin yhtään mitään, koskaan, itse olen hyvin itsenäinen ja juttelen baareissa mieluiten miesten kanssa. Eipähän tarvitse selitellä kenellekään mitään eikä raahata vastahankaista kaveria jatkoilla mukana. Jos lähden ystävättären kanssa drinkeille, niin asia on eri, menemme aikaisin ja pysymme jossain nurkassa jossa voi puhua, emmekä lähden yökerhoon.
Se, että toisilla käy parempi viuhka kuin toisilla, on ikiaikainen ongelma baariseuran suhteen. Joku loukkaantuu tai tuntee yksinäiseksi olonsa aina. - habla.
Tosi on. Kerrankin yksi tuli mussuttamaan mulle ja käski mua jättämään tyttöystävänsä rauhaan. Antoi ymmärtää että ovat lesboja kato. Silmistä näin, että munakaan ei ole kirosana.
- Ei halunnut
että pumppaat tautisella vehkeelläi hänen ystävätärtään
- Näin on...
Ei halunnut kirjoitti:
Joo, sen näkee kyllä naamasta kuka on marinoinu m****aan kaikissa liemissä.
- habla.
Ei halunnut kirjoitti:
Kävi se mielessä,että oliko se sellainen hätäpelastautuminen kaverin kautta.
Kyllä ne kumminkin näytti hieman kinastelevankin asiasta syrjemmällä, että olisiko kuiteskin kutkutellu. - Niin ja
Näin on... kirjoitti:
Joo, sen näkee kyllä naamasta kuka on marinoinu m****aan kaikissa liemissä.
panomiehet tunnetusti eivät juuri kortsulla vetele....
- ATM manageri
Otan molemmat hoitooni
- Street King
On hyvin tuttu ilmiö.
Vaikken mikään naistenmies olekkaan niin baareissa tuli käytyä vielä pari vuotta sitten ahkerasti. Jopa tämmöiseen rumilukseen iski sillointällöin iloinen, hemaiseva ja kaikinpuolin nätti (känninen) nainen kiinni. Harmi vaan, että muijalla oli aina joku hapannaama kaveri messissä ja se kaveri sitten blokkasi.
Baarissa ei koskaan -(lue:ei koskaan) kannata tuhlata yhtään minuuttia tyttöporukoihin tai tyttöpareihin, jos olet yksin liikenteessä. Jos olet miespuolisen kaverin kanssa liikenteessä, niin se on eri juttu, koska silloin molemmilla mimmeillä on oma. Yleensä nekin menee käteen, koska se rumempi ja epähaluttavampi nainen blokkaa kuitenkin. - 20
Ei ole. Nainen kyllä valitsee sinut eikä kaveriaan, jos haluaa. Jos valitsee kaverin, et ollut tarpeeksi kiinnostava. Kaveri taas voi olla pelastusrengas (tekosyy) johon turvautua kun tilanne menee vaivaannuttavaksi. Viestivät tästä toisilleen sanattomasti elein, joita et voi ymmärtää.
- Älä jaksa
"Ettekö oikeasti tajua, että kaverisi saattaa oikeasti olla jopa löytänyt elämänsä miehen..."
Lässynlässyn. Sinua vain veetuttaa, että jäi pano saamatta. Jos kyseessä olisi oikeasti joku "elämän mies/nainen" -juttu, niin siitä varmaan tulisi jotain, vaikka ei heti n*ssimaan lähdettäisikään.
Onko se oikeasti noin mahdotonta pyytää se numero ja pyytää naista selvinpäin treffeille? P*llunkipeä pelle sinä olet, etkä mikään elämän mies.- Älä jaksa itse
Esittää jotain siveyden sipulia. Heti kun julkkis tai ulkkis ilmestyy näkyviin niin naisten välille syntyy oikein kilpailu siitä kuka pääsee hänen sänkyynsä. Voi olla jopa niin, että menette kaverisi kanssa kahdestaan tyrkyttämään itseänne sille julkkikselle. Sitten kun tavankulliainen tulee juttusille niin olette heti julistamassa hänet p*llunkipeäksi joka ei ansaitse ketään naista.
- voi helevetti
Mihin helevettiin tää maailma on menpossa!! sitä saatana haetaan vaan pillua ta imunaa tuolta baareista ja ollaan naama norsun vituilla jos ei saadakaan! IHMISET HANKKIKAA ELÄMÄ JA TERVEET PARISUHTEET!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926396Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681143Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962