Kysymys lie hiukan tyhmä, mutta omasa kompassissa on aika iso rannelenkki, jota en haluaisi lyhentää. Iso lenkki ei oikekin pysy ranteessa ja lenkin laittaminen taas lassolenkiksi tuntuu välillä kiristävän.
Olisiko jollakin perusvinkkiä miten rannelenkin saa niin pieneksi, ettei lipsahda vahingossa pois ranteesta, mutta toisaalta ei olisi kuristava lenkki.
Varmaan aktiivisuunnistjille asia ei ole ongelma, mutta tälläiselle marjametsä- ja retkeilyvanhukselle kelpaisi kyllä hyvä vinkki!
Kompassin varmistaminen
vinkinhakija
1
199
Vastaukset
- vlaahpuh
Laita nauha lassolenkille ja laita maalarinteipillä tai vastaavalla lenkki kiinni niin että ei kiristä, mutta on tarpeeksi kireällä.
Tätä tyyliä käytin itse ennen peukalokompassiin siirtymistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954