Kuvan vaikutus

Huh huh!

Laitoin kokeilumielessä ihan omalla tuoreella kuvalla varustetun profiilin eräälle aika suositulle maksulliselle saitille, en toki ole maksanut ainakan vielä. Tein profiilistani vähän kepeämmän ja luovuin koulutustasovaatimuksestani.

Aikaisemmin sain kuvattomalla profiililla ja lähes samalla tekstillä 5-10 flirttiä viikossa pääasiassa itseäni vanhemmilta, varsin pyöreiltä ja tätimäisiltä naisilta. Kuvallisena tulos hämmästytti, kun kävin tarkistamassa profiilin. Sinne oli tullut 20 tunnissa 12 flirttiä aivan aidontuntuisista profiileista varsin kauniilta ja nuorilta naisilta. Naisten keski-iäksi laskin 33 vuotta, itse olen 45. Kaksi selvää huijariprofiilia oli näiden lisäksi 18 ja 22-vuotialta naisilta, joita noita en laskenut mukaan, koska noita kahta naista ei ole oikeasti olemassa.

En olisi ikinä arvannut, että habitukseni kiinnostaa noin paljon :) Toki kuvallista profiiliani flirtanneiden naisten sisälukutaito oli aika heikko. Kukaan ei täyttänyt vaatimuksiani, paitsi ulkonäön suhteen lähes kaikki. Suurin osa ei myöskään tajunnt sitä, että en halua enää lapsia enkä myöskään halua etäsuhteita vaikka kyseessä olisikin vähän kepeämpi suhde.

Taidan kieltää flirtit ja katson, tuleeko ihan oikeita vastauksia. Flirtti on liian helppo lähettää lukematta profiilia.

20

672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo jjo

Tyttöset ovat painaneet flirttinappulaa lukematta profiiliasi.

• Niin oli. Katsoin vielä läpi profiiliani lukeneet 44 profiilia ja huomasin, että vain parhailla kuvilla varustetut olivat flirtanneet. Taitavat tytöt lähinnä kalastella tähtiä itselleen tai sitten nuo ovat saitin ylläpidon luomia mainosprofiileita :D Ei aiheuta vielä maksutoimenpiteitä.

• alhaista rahastusta

Jep, ylläpidon luomia mainosprofiileja... sori. Kun maksat, tyttösiä ei ole olemassakaan. Koettu on.

• Jees! Ja minä kun hetken luulin olevani ihan kiinnostavan näköinen uros :D Tekstit olikin aika diipadapaa ja jotkut kuvat aika rohkeita.

• Rock_Kulkuri....

Mulle tuli E-kontaktissa 2 Viikossa yli 100 flirttiä,980 kävijää,400 viestiä naiset olivat iältään 33-57v.
        Mulla oli kuva profiilissa ja erillinen albumi, jossa 15 kuvaa mun elämästä.Olen 47v ja 189cm pitkä,keskiverto suomalainen mies..Eikä kaikki varmasti ollut feikkejä..

• Isoja lukuja
        Rock_Kulkuri.... kirjoitti:

Mulle tuli E-kontaktissa 2 Viikossa yli 100 flirttiä,980 kävijää,400 viestiä naiset olivat iältään 33-57v.
        Mulla oli kuva profiilissa ja erillinen albumi, jossa 15 kuvaa mun elämästä.Olen 47v ja 189cm pitkä,keskiverto suomalainen mies..Eikä kaikki varmasti ollut feikkejä..

Keski-verto????

• Miten??
        Rock_Kulkuri.... kirjoitti:

Keskiverrosti??Kyllä luulen että kukaan mies ei saa täällä, ainakaan noin paljon yhteydenottoja edes kuukausissa...Taidat olla joku julkkis???

• alhaista rahastusta

Näin meitä hulluja huijataan...

Kai niillä on joku keskiarvo minkä ikäset naiset meitä missäkin iässä kiinnostaa ja muutama rohkea, vetävännäkösen misun feidattu kuva, niin johan ollaan kuukautta ostamassa...

• Nyt ymmärrän, miksi naiset eivät aina vastaa :D Noita flirttejä tulee niin paljon, että jos ne olisivat oikeita, niin en oikeasti tietäisi keneen keskittyä, kun aina tulee kauniimpi nainen. Mielenkiintoista nähdä, kauanko noita tippuu.

• Ootko miettinyt, että pelkkä kuvakin toisaalta luo paremman luotettavuuden koko profiilille? ;) Ja erottaa muista...

Sen lisäksi, naisten sisälukutaito = miestä voi muuttaa, miehessä on potentiaalia = ei paljon kiinnosta mitä siellä lukee... Kunhan tarpeeksi rakastan lässynlässyn ;D

Mistä tiiät, ettei se 22-vuotias ollut minä? ;OOO

• Minä sattumalta tiedän miltä näytät ja olet paljon noita bimboprofiileja fiksumpi :D Jos joku paasaa profiilissaa Jumalasta ja haluaa syvästi uskovaisen miehen, sitten flirttailee ateistille, niin halloo :o

Tiedän, että en näytä lainkaan hullumalta joidenkin naisten mielestä, mutta tämä on feikkiä. Sitäpaitsi olet 23, eikä setien kanssa ei kannata feikata alaspäin :D

• AI mä luulin, että sedät tykkää nuoremmista.. Voi hitto.. :DD

• kanasutra kirjoitti:

AI mä luulin, että sedät tykkää nuoremmista.. Voi hitto.. :DD

Tykkää kyllä, mutta rajansa kaikella, nyt vedit väärään suuntaan honey, 26 olis ehkä menetellyt nippa nappa :D

• mr-groove kirjoitti:

Tykkää kyllä, mutta rajansa kaikella, nyt vedit väärään suuntaan honey, 26 olis ehkä menetellyt nippa nappa :D

No voi helevetti. :D

Ps. Tuli noista naisista mieleen, että ehkä ne ei tosissaan halua mitään, jos kerran väkisin iskevät vääränlaista miestä. Tai sitten ne ei vaan tajua/se ei ole heidän "oikea" kriteerinsä.

PPS. Sitäpaitsi ihminen vetää puoleensa sellasia tunteita, joita haluaa kokea. Tai sellasia, joita yrittäs välttää. Oikeestaan ihminen vetää sellasta puoleensa, mihin sillä on voimakkaita tunteita, suuntaan tai toiseen ;) Eli syynsä näissä kuitenkin kaikella. Uskon asiat nyt yleisesti herättää voimakkaita tunteita.

• kanasutra kirjoitti:

No voi helevetti. :D

Ps. Tuli noista naisista mieleen, että ehkä ne ei tosissaan halua mitään, jos kerran väkisin iskevät vääränlaista miestä. Tai sitten ne ei vaan tajua/se ei ole heidän "oikea" kriteerinsä.

PPS. Sitäpaitsi ihminen vetää puoleensa sellasia tunteita, joita haluaa kokea. Tai sellasia, joita yrittäs välttää. Oikeestaan ihminen vetää sellasta puoleensa, mihin sillä on voimakkaita tunteita, suuntaan tai toiseen ;) Eli syynsä näissä kuitenkin kaikella. Uskon asiat nyt yleisesti herättää voimakkaita tunteita.

No nuo hittini olvat ylläpidon feikkiprofiileita, kuten arvelin ja se tuli sitten uteliaana sieluna todistettua. Myös tuo uskovainen ja ateistille flirttaileva tyttö palasi pikaisesti Jumalan valitsemalle ja enkelien varjemalle polulle. Taas on yksi kaunis keho ja viaton sielu pelastettu mr-grooven turmelevalta vaikutukselta :D

• Ain niin, "miestä voi muuttaaa"-uskomus on naisten perisynti, joka kaataa puolet liitoista, toisen puolen kattaa miesten vastaava harhakäsitys. On vaan kyettävä hyväksymään toinen sellaisena kuin hän on. There is no other way!

• Tein sitten kokeen ja maksoin. Mulla oli 27 flirttiä ja maksun jälkeen vain 7. Otin screenshotit ennen ja jäkeen sekä maksutapahtumasta, niin että kello näkyi kaikissa. Laitoin ylläpitoon tiukan kysymyksen, että, mistä tämä johtuu? Vaadin palauttamaan kaikki viestit taia jäsenyysmaksuni tai vien asian oikeuteen. Musta tuo on sikahalpamaista kusetusta ja se jatkuu, jos kukaan ei siihen puutu. Kokeilin laittaa flirttejä, ja etsin perumista, mutta itse en niitä voi perua.

Vois tehdä vaikka ryhmäkmnteen tällaisesta.Tiesin toki, mitä tapahtuu, mutta halusin kokeilla. Ei naiset vaan toimi noin.

• Ja vastaus oli:

"Me poistamme kaikki epäilyttävät tilit mahdollisimman pian, kun tunnistamme ne.
      Voit auttaa meitä tunnistamaan epäilyttävät jäsenet, ilmoittamalla linkkin heidän profiiliinsa."

Olivat siis varautuneet kysymykseen ja selusta lienee turvattu. Kusetusta isolla Koolla!

Varmaan munkin profiili poistetaan kohta, kun sanoin irti laskutussopparin. Olen nyt epäilyttävä jäsen :D No pari hyvää misua jäi sentään jäljelle, joten otetaan sitten ilo irti ;)

• Raati on puhunut

Vinkki sinulle.
        Siivoa käytöstäsi "misu" sana pois. Et enää mikään nuori kuitenkaan ole.
        Muuten ihan asiallista tekstiä.

• Ei keskiverto tosiaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1841
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      138
      1676
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      55
      1548
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1372
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1356
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1326
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1173
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1158
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1045
    Aihe